Nicoleta Nicolae ∙ April 1, 2023 ∙ 13 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările acestor zile. Iată ce ne-a atras atenția!

Even Better Clinical™ Brightening Moisturizer

Este prima cremă hidratantă a brandului Clinique, ce conține CL302 Brightening Complex™, hidratează în timp ce ajută la îmbunătățirea vizibilă a aspectului decolorărilor de dimensiuni multiple, pentru un aspect luminos.

Crema cu textură ușoară, ce conține CL302 Brightening Complex™, hidratează în timp ce ajută la îmbunătățirea vizibilă a aspectului decolorărilor de dimensiuni multiple: contrastul petelor pigmentare, intensitatea petelor pigmentare, aspectul tern si roseata cauzata de iritatie.

• Hidrateaza profund, lasand pielea sa se simta confortabil si moale.
• Perfectioneaza textura pielii, pentru a se simti mai neteda.
• Calmeaza pielea pentru a reduce vizibil roseata cauzata de iritatie, cauza declansatoare a viitoarelor pete pigmentare.

Tommy Hilfiger – METAVERSE FASHION WEEK 2023

Tommy Hilfiger anunță revenirea la Metaverse Fashion Week (MVFW) din Decentraland, cu un program de patru zile, creat împreună cu diverși creatori culturali în spatiul Web3. În perioada 28 martie – 31 martie, brandul a deblocat pentru comunitatea MVFW o nouă experiență în modă, artă și inovație. 

TOMMY HILFIGER lucreaza cu liderii metamodei DRESSX si artistul Vinnie Hager pentru a inspira exprimarea de sine in lumea digitala, precum si pentru a gazdui experiente captivante si pentru a crea obiecte digitale ce pot fi purtate si NFT-uri in editie limitata.

Mastercard și BRD lansează experiențe și beneficii exclusive  pentru posesorii de carduri Premium din România

Mastercard și BRD anunță lansarea unei colecții de experiențe și beneficii din domenii precum artă și cultură, sport, gastronomie, divertisment, călătorii sau cumpărături, dedicate exclusiv deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium: Noir (World Elite), Platinum sau Gold  disponibile prin platforma Priceless.com/BRD

„Mastercard facilitează plăți sigure, simple și rapide și deschide o multitudine de posibilități pentru consumatori, precum și pentru partenerii noștri emitenți. Suntem bucuroși că, acum, alături de BRD, le putem aduce experiențe și beneficii exclusive și atent selectate posesorilor de carduri Premium din România, pentru ca aceștia să se bucure de momente cu adevărat memorabile atât pe teritoriul țării, cât și în întreaga lume. Această inițiativă reprezintă, totodată, o modalitate prin care materializăm angajamentul Mastrecard de a fi în permanență conectați cu dorințele consumatorilor și de a le depăși așteptările, prin experiențele de neprețuit oferite”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația. 

„Ne bucurăm săducem la următorul nivel colaborarea cu Mastercardîn beneficiul clienților noștri, adăugând un plus experienței oferite deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium. Ne-am dorit întotdeauna să integrăm viața de zi – fie că este vorba despre cumpărături, călătorii, mersul la restaurant – într-o experiență unică, completă, alături de cardurile emise în cadrul parteneriatului nostru cu Mastercard, iar platforma Priceless ne oferă acum ocazia de a face acest lucru în premieră pe piața românească”, a spus Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.  

Pentru a revendica experiențele și ofertele, posesorii de carduri Mastercard BRD Premium trebuie să acceseze adresa web Priceless.com/BRD și să își creeze contul de utilizator. Odată înregistrați pe platformă, ei vor putea accesa beneficiile grupate în cinci categorii: 

Categoria Experiențe exclusive BRD cuprinde experiențe pe care posesorii de carduri Mastercard BRD Premium le pot accesa gratuit. Selecția actuală cuprinde experiențe gastronomice de fine dining inedite, oferite de KANÉ, restaurant ce explorează noua bucătărie românească, The Brunch Affair, un concept exclusivist de petreceri în restaurante şi locuri neconvenţionale, și Singureni Manor, o destinație unică ce combină relaxarea în mijlocul naturii cu confortul absolut. Colecția de Experiențe exclusive BRD urmează să fie extinsă în viitor și la nivel național, cu experiențe din mai multe județe ale țării.

Categoria Beneficii BRD include acces în Business Lounge-urile din aeroporturile Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara, dar și 10% cashback la rezervările de cazare pentru oricare dintre cele 85.000 de destinații internaționale, realizate pe Booking.com. 

În categoria Beneficii locale sunt listateavantaje precumaccesul în Business Lounge-urile Mastercard din Aeroportul Internațional Henri Coandă și din Aeroportul Internațional Viena și asigurarea gratuită pentru cumpărături de la orice magazin online înregistrat în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Norvegia sau Elveția.

Secțiunea Experiențe globale include o varietate de experiențe la nivel internațional și va fi extinsă constant cu noi propuneri de destinații relevante pentru clienții din România.

Programul european de privilegii cuprinde oferte de la comercianți internaționali din categoriile beauty, cadouri, îmbrăcăminte, accesorii și nu numai.

Deținătorii de carduri Mastercard BRD Premium sunt așteptați pe platformă să se bucure de experiențele exclusive, ofertele și beneficiile disponibile. În același timp, clienții BRD și consumatorii care doresc să aibă acces la aceste avantaje, își pot deschide un cont și pot solicita un card Premium eligibil. 

fem3.space, Prima si Cea Mai Mare Comunitate pentru Femeile din Spațiul Web3 din România (70 de membri)

fem3.space, prima comunitate pentru femeile din spațiul Web3 din România, invită femeile care activează în spațiul Web3 sau care își doresc să se educe cu privire la această industrie să se alăture!

fem3.space a ajuns la 70 de membri în doar o lună de la lansare, iar comunitatea cuprinde femei ce activează în domenii variate, diferite, de la avocați, contabili specializați în cripto & NFT-uri, la arhitecți în metaverse, creatori de modă virtuală, de NFT-uri, experiențe digitale, doctori în Blockchain,  Inteligență Artificială, specialiști în PR, Marketing și nu numai.

Web3 este un protocol pentru o nouă versiune a Internetului, descentralizată și publică, bazată pe blockchain. În Web3, datele nu sunt deținute de entități centralizate, ci sunt partajate între utilizatori, ceea ce va schimba modul în care oamenii interacționează și tranzacționează pe internet.

Ascensiunea spațiului Web3 coincide cu un interes tot mai mare pentru femeile active sau interesate de natura descentralizată a acestei tehnologii. Viziunea fem3.space este de a crea o comunitate Web3 care promovează diversitatea, echitatea și inovația, unde toate vocile sunt auzite și apreciate. Echipele diverse, cu perspectivele și experiențele lor unice, pot genera cele mai bune produse și servicii care să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale comunității globale. 

Comunitatea promovează și sprijină  femeile din comunitate pentru a se asigura că vocile lor sunt reprezentate și contribuțiile lor sunt recunoscute. De asemenea, proiectul se angajează să încurajeze și să inspire următoarea generație de femei din domeniul tehnologiei prin oferirea unor modele vizibile. Fem3.space deschide calea pentru ca mai multe femei să se alăture industriei și să-și lase amprenta. 

Roxana Pistolea, Fondator fem3.space, Avocat & Web3 Evangelist: „Adesea am simțit lipsa unei prezențe feminine din același domeniu care să simt că mă sprijină și mă înțelege. Adesea am simțit nevoia unor modele feminine de succes care să mă inspire și care să mă ajute să mă dezvolt în spațiul Web3. Așadar, am decis să caut aceste femei puternice, curajoase, inteligente, cu care să mă împrietenesc, de la care să învăț și care să mă inspire. Împreună, putem construi un ecosistem Web3 care să reflecte diversitatea lumii noastre și să valorifice puterea tehnologiei pentru a crea schimbări pozitive. Împreună, putem construi un ecosistem Web3 care să reflecte cu adevărat nevoile și aspirațiile diverse ale comunității noastre.”

Mirela Munteanu, Antreprenor, Fondator RNA Management, Campanie Eroine & Co-Fondator Blackroom.ro: „Mă bucur să fiu membru al acestei organizații vizionare și inspiraționale. Sunt de părere că fem3.space este un proiect revoluționar pe toate planurile, pentru că arată cât de important este Web3 în fiecare domeniu de activitate. Construcția unui ecosistem descentralizat care să democratizeze mai multe ramuri ale industriilor este absolut necesar. Spun asta mai ales raportându-mă la industria în care activez eu și îi văd foarte bine rolul. Factorul unei comunități unite care să prioritizeze colaborările  clar aduce plus valoare societății, valorificând nu doar evoluția tehnologică, ci și relațiile interumane.”.

Susține-ți frumusețea din interior!

Primăvara este momentul perfect pentru a-ți reîmprospăta rutina de îngrijire, deoarece trecerea de la sezonul rece la cald aduce schimbări evidente: piele deshidratată, căderea părului sau unghii casante și fragile. 

Totul începe cu îngrijirea din interior, atât cu un stil de viață echilibrat, cât și cu un ajutor suplimentar, cu produse de îngrijire de calitate și cu suplimente special create pentru menținerea frumuseții. 

Încearcă Regulatpro Hyaluron-o inovație în materie de elixir de frumusețe, această formulă conține bioconcentrate enzimatice obținute prin procesul de Fermentare în cascadă, au rolul de a contribui la creșterea nivelului de energie al tuturor celulelor din organism. Cu un conținut de 25% Regulatpro Essenz, acid hyaluronic, biotină și alte vitamine și minerale, Regulatpro Hyaluron protejează celulele împotriva stresului oxidativ și îmbatrânirea prematură a pielii, ajută la acumularea de acid hialuronic în țesuturi, îmbunătățește aspectul tenului, al unghiilor și părului. Se poate utiliza de către vegetarieni și vegani, nu conține aditivi și este hipoalergenic. 

Merz Spezial este marca numărul unu din Germania la categoria „frumusețea vine din interior”, iar formulele au fost dezvoltate cu ajutorul unui departament intern de cercetare și dezvoltare, în baza unor principii active unice și brevetate, sloganul companiei fiind “Frumusețea înseamnă inovație”.

Casa Printului de Wales din Viscri se redeschide pentru vizitare

Începând cu 1 aprilie, Casa Prințului de Wales din Viscri se redeschide pentru vizitare. Proprietatea tradițională săsească din satul Viscri, parte din Patrimoniul Mondial UNESCO, găzduiește la început de sezon două noi expoziții speciale: „Cos pentru o cauză”, a asociatiei Semne Cusute, care vorbește despre modă și activism inspirat de tradiție, și cea de obiecte ceramice „Învelitoarea istorică –  Paradigma restaurării”, pe langă expoziția permanentă de artă și carte botanică ”The Transylvania Florilegium”.

„Casa Printului de Wales din Viscri a fost deschisa publicului in luna iulie a anului 2022, cu scopul de a face cunoscute pasiunile si implica­rea Majestatii Sale Regele Charles al III-lea al Regatului Unit in protejarea arhitecturii si mestesugurilor traditionale, a agriculturii ecologice durabile, facuta la scara mica, si a biodiversitatii pajisstilor si padurilor. Noile expozitii pregatite pentru acest sezon sunt strans legate de valorile promovate de Majestatea Sa, raspunzand in acelasi timp intrebarilor pe care le primim cel mai des de la vizitatori: De ce a cumparat fostul Print de Wales o casa in Viscri si ce il facea sa revina frecvent?”, a declarat Mihai Grigore, administrator Casa Printului de Wales din Viscri.

Anul trecut, desi a fost deschisa abia la jumatatea sezonului turistic, Casa Printului de Wales din Viscri a primit aproape 14,000 de vizitatori.

APIVITA: CREAT DE ALBINE ÎN FLORA GRECEASCĂ, DEZVOLTAT PRIN ȘTIINȚĂ

Martie 2023 reprezintă un nou început pentru Apivita în România. De anul acesta, Grupul PUIG, producătorul brandului Apivita, a acordat distribuția exclusivă a mărcii în România, companiei ND Medhealth. Povestea Apivita merge mai departe și abundă în noutăți și inovații.

Primăvara lui 2023 aduce vești dintre cele mai bune pentru brandul Apivita. Portofoliul său se îmbogățește cu formule de ultimă oră, care potențează ingredientele sale naturale, originare de pe meleagurile mitice ale Greciei. 

Printre cele mai apreciate produse APIVITA se numără gama EXPRESS BEAUTY – măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten. De la curățare și hidratare zilnică la fermitate facială și anti-îmbătrânire, formulele naturale, dar inovatoare tratează delicat pielea, lăsând-o luminoasă și sănătoasă.

Măștile EXPRESS BEAUTY – hrană mediteraneană pentru piele

Afine, măsline, dovleac, rodie, portocală, roșcove… Toți nutrienții proaspeți și sănătoși din „dieta mediteraneană“ asociați cu produsele apicole lucrează în sinergie pentru a crea produse eficiente de îngrijire. Un meniu à la carte pentru o frumusețe radiantă. Opțiunile sunt variate! În fiecare săptămănă, poți include în rutina ta una dintre cele 18 măști de față, 3 măști de tipul sheet mask și 2 variante de măști de păr. Totul pentru o rețetă personalizată adaptată nevoilor fiecăreia dintre noi.

Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe. Și mai ales pentru ca tu să ai posibilitatea să te bucuri de toate ingredientele benefice dedicate îngrijirii tale faciale. Măștile de față cu utilizare unică de la Apivita sunt primul pas pe care îl poți face către universul plin de savoare al brandului.

Toate măștile și scruburile de față sunt create special pentru a acoperi toate nevoile de bază ale tenului și au până la 98% ingrediente de origine naturală. Cui se adresează măștile Apivita Express Beauty? Tuturor! Deoarece fiecare tratament răspunde unei probleme specifice.

Georgian Legend – un spectacol uluitor de dans, muzica si coregrafie pe 21 aprilie la Sala Palatului

Cei mai apreciati 40 de artisti georgieni de muzica si dans, cunoscuti sub numele de Georgian Legend, revin pe data de 21 aprilie la Sala Palatului din Bucuresti cu show de exceptieLa ora actuala „Legenda Georgiana” este unul dintre cele mai uluitoare spectacole muzicale si coregrafice, ce foloseste tehnologii de ultima generatie. Potrivit presei mondiale, grandoarea si scenariul spectacolului georgian depaseste ca valoare artistica lideri ai acestui gen de spectacol coregrafic.

Biletele pentru spectacolul „Georgian Legend” ( 21 aprilie, ora 20:00, Sala Palatului) se gasesc in format electronic pe www.eventim.ro si format printat la casa de bilete a Salii Palatului sau in magazinele Flanco, Muzica, IQ BOX si pe terminalele Selfpay. 

Related Posts

Călătorește în România!

Asta îți recomandă #AlistGirls. Primăvara aceasta, descoperă frumusețile României în cinci locuri de poveste – perfecte pentru orice…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Camelia Caesar, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Cu viața erotică la terapeut

Există nenumărate motive pentru care oamenii se gândesc să înceapă „câteva” ședințe de psihoterapie. Psihologul și psihoterapeutul relațional…

Dragoste & bani: un subiect tabu și o relație complicată

Cel mai adesea, banii sunt un subiect delicat într-o relație de cuplu, deși gestionarea lor defectuoasă poate semăna…

Loc de mai bine: mamele care au nevoie de sprijin

În fiecare număr, îţi prezentăm ONG-uri, proiecte sociale sau campanii umanitare care fac din lume un loc mai…

5 cărți pe care le poți face cadou de Paște

Paștele este un eveniment perfect pentru a adăuga între cadourile pentru familie și câte o carte potrivită preferințelor…

Selena Gomez va avea un nou cooking show- Selena + Restaurant

După ce, în anii pandemiei a inițiat un cooking show filmat chiar în bucătăria ei, intitulat Selena+ Chef,…

Cine sunt câștigătorii Premiilor Gopo 2024

Cea de-a 18-a ediție a Galei Premiilor Gopo a avut loc luni seara, la Teatrul Național ,,I. L….

Cele mai importante sfaturi despre îngrijirea intimă, explicate de medici ginecologi

Poate că nu e chiar un subiect abordabil la o cafea, dar este unul extrem de important pentru…

Coffee Time! Interviu cu Maria Raluca Năvloiu

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…