Brandul ucrainean Milla Nova, specializat în crearea de rochii de mireasă, s-a reprofilat de la începerea războiului pe realizarea de uniforme destinate luptătorilor ucraineni.
Ulyana Kyrychuk, CEO-ul brandului ucrainean Milla Nova, cunoscut până de curând datorită creațiilor sale spectaculoase în materie de rochii de mireasă, a luat decizia de a-și reprofila activitatea companiei și a trecut la realizarea de uniforme militare și la echipament medical, scrie Vogue.com.
Imediat ce Rusia a atacat Ucraina, pe 24 februarie, Ulyana Kyrychuk, CEO Milla Nova, a pus în aplicare planul de continuitate al businessului și a relocat 70 de membri din echipa sa, alături de familii și de copii, în Varșovia, Polonia, de unde să deruleze actvitatea companiei. Restul de 400 de angajați lucrează de zor în atelierele din orașul Liov, de la granița de vest a Ucrainei cu Polonia, sub amenințarea bombelor și sub zgomotul a patru-cinci raiduri antiaeriene zilnic. Angajații au trecut de la munca pe țesăturile delicate și accesoriile prețioase la materiale din fleece și stofe camuflaj, din care realizează echipament de armată și medical, destinat soldaților care luptă împotriva rușilor.
Până să înceapă războiul, brandul Milla Nova crea rochii de mireasă care se vindeau în întreaga lume – din Marea Britanie și până în SUA și din Franța până în Italia sau Australia.

”Nu știu să folosesc o armă și nu pot oferi ajutor medical așa ca am continuat să fac haine”, spune Ulyana Kyrychuk.
Încă din prima zi de război, obiectivul CO-ului a fost să mute operațiunile afacerii cu rochii de mireasă în Polonia, iar restul să rămână în Liov și să producă echipament pentru soldați.
De asemenea, pe lângă rochiile de mireasă create în Polonia, croitoresele cos, de asemenea, și rochii în galben și albastru, culorile drapelului ucrainean, pentru a le trimite influencerilor, în vederea amplificării impactului pe social media al susținerii țării.

Angajaților care au ales să rămână în Liov, oraș al cărui aeroport, al doilea ca mărime din Ucraina, a fost distrus pe 18 martie – CEO-ul încearcă să le asigure pe cât posibil protecție și acces la infrastructură. ”Ne asigurăm că angajații noștri sunt pregătiți pentru orice, au instrucțiuni clare”, explică Ulyana Kyrychuk. ”Avem sisteme de alarmă, chat intern și zone de siguranță în fabrică”. Brandul își folosește propriile resurse financiare pentru a realiza echipamentul destinat armatei, dar și pentru a-și recupera angajații care locuiau în afara Liovului, relocându-i aici.
Brandul Milla Nova va continua să asigure echipament pentru trupele ucrainene cât timp va fi posibil, iar CEO-ul își păstrează seranța că va putea să creeze din nou rochii de mireasă. ”Sperăm ca donațiile noastre către armată să se transforme în curând în donații către reconstrucția țării”, spune Kyrychuk.
Homeopatie și emoție
Dr. Olivia Breabăn Lugojan Ghenciu, Specialist în Neuroendocrinologie integrativă, Homeopatie și Herbologie spune că homeopatia are un impact…
Ce legătură de rudenie există între Eva Longoria și Meryl Streep
Eva Longoria a dezvăluit recent că există o legătură de rudenie între ea și nimeni alta decât Meryl…
Selena Gomez și logodnicul ei, Benny Blanco, își lansează primul album împreună
Selena Gomez (32 de ani) și logodnicul ei, Benny Blanco (37 de ani), își duc povestea de dragoste…
Leonardo DiCaprio revine cu un nou film- ”One Battle After Another”
După mai mult de un an de pauză de pe marile ecrane, Leonardo DiCaprio (50 de ani) revine…
Am testat în redacția A List Magazine funcțiile de rezistență la apă ale noilor telefoane OPPO Reno13 Series
Am avut ocazia să testăm în redacția A List Magazine noile telefoane OPPO Reno13 Series și am fost…
Cum își educă Beyoncé cei trei copii
Beyoncé povestește despre stilul de parenting adoptat pentru creșterea celor trei copii pe care îi are cu Jay-Z…
La 57 de ani, Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume
Nicole Kidman este cel mai bine plătită actriță din lume, a dezvăluit Forbes, după ce publicația a contorizat…
Bruce Willis a împlinit 70 de ani
Bruce Willis a sărbătorit împlinirea vârstei de 70 de ani, alături de fosta soție, Demi Moore, și de…
Patrick Schwarzenegger și iubita lui, într-un pictorial pentru Kim Kardashian
Patrick Schwarzenegger și logodnica lui Abby Champion apar în cea mai nouă campanie publicitară a brandulului de lenjerie…
Cum arată și ce mai face actrița Tiffani Thiessen, la 51 de ani
Actrița, cunoscută mai ales datorită rolurilor din seriale precum Salvați de clopoțel și Beverly Hills, 90210, a povestit în…