A List Magazine ∙ August 19, 2020 ∙ 10 min read

În plină vară, lansările se țin lanț. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

COTIDIAN – Stilul meu în orice moment, chiar și în noua normalitate

TEZYO lansează colecția de încălțăminte și accesorii pentru toamnă 2020 sub platforma de comunicare „Cotidian. Stilul meu în orice moment” adaptată la contextul actual, la noua normalitate, în care nevoile fiecăruia dintre noi s-au schimbat.

TEZYO lansează campania „Cotidian. Stilul meu în orice moment” sub conceptul REAL YOU. Aceasta surprinde ideea că stilul nostru, cel care ne reprezintă, este cel pe care îl afișăm în fiecare zi, cel care ne-a consacrat, care ne completează personalitatea și ne aparține în fiecare zi, în fiecare moment, chiar și atunci când suntem confruntați cu situații și concepte complet noi, precum distanțarea socială, purtarea măștii de protecție, dar și o redefinire a activităților noastre zilnice.

Selecția TEZYO pentru toamna anului 2020 susține diversitatea stilistică și stilul autentic. Sezonul acesta, cele mai importante categorii de produse acoperă varietatea de trenduri și stiluri propuse de designeri. În selecția fashion se regăsesc cele mai importante tendințe, printre care se numără vârfurile pătrate, pielea lăcuită și colorată sau tocurile geometrice, cât și piese indispensabile sezonului, precum: botine de înălțime medie, ghete elegante și cizme înalte. Zona de branduri premium este reprezentată de selecțiile Kat Maconie for Epica, Liu Lo și Loriblu, acestea vin să completeze gama deja existentă de branduri deja consacrate din portofoliul TEZYO, precum Epica, Image, Aldo, Ara și multe altele.

NIVEA lansează o nouă gamă de antiperspirante: NIVEA FRESH.

Produsele din noua gamă NIVEA FRESH asigură protecție eficientă, pe care te poți baza timp de 48 de ore, au parfumuri proaspete și revigorante, inspirate din natură. În plus, formulele delicate nu irită pielea, se usucă rapid și oferă o senzație de confort pe parcursul întregii zile.

Athleisure – noua colecție sport casual de la RESERVED

Ultimele luni ne-au schimbat percepția despre lume și despre noi înșine. Viața lentă s-a instalat în casele noastre pentru mult timp. Ne-am oprit din alergătura cotidiană, apreciem relațiile cu cei dragi și, în sfârșit, avem grijă de noi. Această transformare este vizibilă și în modă, cu o tendință puternică către îmbrăcămintea în stil Athleisure.

Bluzele și colanții confortabili au fost foarte îndrăgite de fotomodelele anilor `90, apoi mult timp au fost asociate în principal cu hainele sport pentru sală, dar în zilele noastre ne place să le purtăm atât acasă, cât și la întâlniri cu prietenii. Multifuncționalitatea este unul dintre cuvintele cheie  ale colecției Athleisure, care poate fi găsită în cea mai recentă ofertă RESERVED.

În plus față de bluzele și colanții  menționați, colecția vedetă a brandului polonez include și pantaloni confortabili, cămăși din tricotaj moale, bustieră sport, rochii simple, și o parka supradimensionată impermeabilă. Toate elementele colecției pot fi combinate între ele și pot fi, de asemenea, purtate cu alte piese care la prima vedere nu sunt chiar asociate cu sportul sau stilul de viață activ, dar se potrivesc perfect – cum ar fi un sacou sau o haină, pantaloni tip țigaretă și bijuterii statement. Tocmai din acest motiv, stilul acesta este atât de îndrăgit de influențatoare și modele – arăți bine în colanții pentru yoga nu numai în timpul exercițiilor de meditație, ci și când te vezi cu o prietenă la o ceașcă de cafea sau la o întâlnire. De asemenea, trendul Athleisure a devenit în ultimele luni o „uniformă” pentru persoanele care lucrează de acasă de mult timp. Astăzi, ceea ce contează cel mai mult este confortul și ușurința de purtare, precum și materialul plăcut la atingere. Din nou căutăm echilibrul și confortul. Totuși, în termenii noștri.

Paleta de culori a noii colecții RESERVED este discretă și include negru, bej, kaki și roz pal. Gama neutră are un efect liniștitor și se potrivește perfect cu ținutele noastre. Întreaga colecție are o estetică delicată – curată, echilibrată, fără anumite forme sau imprimeuri. Un alt element interesant sunt accesoriile care reprezintă chintesența stilului Athleisure – pălării beanie și șepci sportive de baseball.

Medicine by ANSWEAR vine cu noutăți

În sezonul Toamnă/Iarnă 2020, brandul Medicine by ANSWEAR surprinde printr-o gamă variată de articole vestimentare pentru femeile și bărbații care apreciază pasiunea, creativitatea și confortul.

Colecția Medicine pentru femei. Colecția de toamnă începe cu o paletă de culori pline de prospețime, care va prelungi vara. Rochiile și fustele vor fi decorate cu imprimeuri originale, iar trench-urile clasice și jachetele vor fi în versiuni mari, oversized. Tendința mânecilor bufante va domina aproape întreaga gamă vestimentară pentru femei. Venirea toamnei nu poate începe fără denim, devenit deja de ani de zile un clasic al fashion-ului. Pantalonii, cămășile și jachetele vor avea diverse stiluri și culori.

Colecția Medicine pentru bărbați. Versiunea masculină a colecției va fi dominată de grafică și va fi inspirată din stilul retro al anilor 80 și 90. În cadrul acesteia se vor regăsi motivele unor gravuri vechi, ornamente estice sau motive din lumea faunei și florei. În acest sezon, trendul pentru bărbați în materie de fashion va fi marcat de confort. Bărbații vor găsi cel puțin câteva ocazii pentru a-și sublinia încrederea în sine cu haine originale, distinctive, dar în același timp confortabile și universale și, prin urmare, potrivite pentru diverse ocazii și evenimente.

IQOS World creează o nouă perspectivă în cadrul Romanian Design Week

Romanian Design Week (RDW) se desfășoară la Combinatul Fondului Plastic din București în perioada 11-20 septembrie. Evenimentul găzduiește instalația concept IQOS World: O nouă perspectivă. Parteneriatul dintre RDW și IQOS reflectă viziunea comună a celor două branduri pentru care inovația, designul și alegerile sustenabile definesc un viitor mai bun.

IQOS World reprezintă dialogul vibrant dintre prezent și viitor și folosește designul și tehnologia pentru a deschide o conversație despre noi perspective. Regândirea spațiului fizic, mixul de materiale, sunete sau lumini contribuie la crearea unei experiențe suprarealiste în care vizitatorului i se amintește despre puterea alegerilor personale și despre cum acestea ne pot influența viitorul.

„Instalația realizată special pentru Romanian Design Week subliniază valorile brandului IQOS: știință, tehnologie și design. Am creat un univers senzorial, ce provoacă vizitatorul la un exercițiu de imaginație despre cum arată un viitor mai bun și cum s-ar simți în acest viitor. Viziunea companiei Philip Morris International este de a crea un viitor fără fum, în care produse precum IQOS, care sunt o alegere mai buna decat continuarea fumatului, vor înlocui țigaretele obișnuite. Această viziune a stat la baza instalației IQOS World. Instalația IQOS World este pentru noi și un mod de a celebra o decizie istorică a agenției guvernamentale americane FDA, decizie prin care s-a autorizat recent comercializarea în Statele Unite ale Americii a IQOS ca un produs din tutun cu risc modificat.”  – Ruxandra Pașca, Development Director, Philip Morris România. Această ediție a Romanian Design Week 2020 este una specială și își propune să scoată în evidență rolul esențial al designului în proiectarea unui viitor mai bun, într-o perioadă în care creativitatea a devenit mai importantă ca niciodată. Tema festivalului este „schimbarea” – CHANGE 2.0, temă anunțată încă de la începutul anului și actualizată cu proiectele și inițiativele industriilor creative în perioada pandemiei.

„Implicarea IQOS în ediția de anul acesta a Romanian Design Week ne bucură și ne onorează, în același timp. Având în vedere tema acestei ediții – CHANGE, consider că nu puteam găsi un partener de dialog mai potrivit decât acesta, recunoscut deja pentru implicarea în industria creativă și care are în ADN orientarea spre inovare, tehnologie, design și construirea unor comunități capabile să genereze schimbare”, a declarat Andrei Borțun, fondator Romanian Design Week.

Principala destinație Romanian Design Week 2020 va fi Combinatul Fondului Plastic, unde vizitatorii pot descoperi expoziția centrală și instalația IQOS World: O nouă perspectivă. De asemenea, în perioada 13-20 septembrie, spațiul Qreator by IQOS va găzdui Design Flags, o serie de șapte expoziții prezentate în premieră în România. Evenimentul va fi organizat ținând cont de distanțarea socială și de toate regulile și recomandările valabile la momentul respectiv. Accesul pentru vizitarea IQOS World și Design Flags este permis exclusiv persoanelor cu vârsta peste 18 ani.

 

 

DEPLIN aduce pe piața din România produse organice de calitate

Cosmeticele DEPLINsunt create manual din ingrediente organice certificate, atent selecționate și foarte puțin prelucrate, cu scopul de a păstra cât mai multe din beneficiile naturale. DEPLIN respectă principiile chimiei verzi, astfel că întreg procesul de producție este nepoluant, cu consum minim de resurse neregenerabile. În vara acestui an, DEPLIN a ajuns în etapa finală a competiției internaționale Free From Skincare 2020, premiile oferite celor mai performante produse cosmetice naturale.

Produsul DEPLIN care s-a făcut remarcat la categoria ”Problem Skin” este unguentul realizat din plante medicinale macerate timp de 4 săptămâni în ulei de măsline BIO. Reparator, regenerant și calmant,Unguentul 11 planteameliorează simptomele cauzate de psoriazis, dermatită, acnee, arsuri sau înțepături de insecte și este recomandat pentru a fi aplicat zilnic sau ori de câte ori este nevoie, pe pielea deteriorată, afectată de leziuni.

CATALOGUL IKEA 2021 ESTE AICI!

Ediția de anul acesta a Catalogului IKEA marchează cea de-a 70-a aniversare și este deja aici! Pentru a-l face și mai special, l-am transformat într-un manual cu o mulțime de sugestii care să te inspire, potrivite pentru orice buget, cu idei practice, noi produse interesante și unele deja preferate, dar prezentate într-un format digital nou și îmbunătățit.

 

Lumea noastră s-a schimbat în lunile recente, iar experiențele digitale au devenit din ce în ce mai integrate în viața de zi cu zi. Pentru a se potrivi tuturor stilurilor de viață, dar și nevoilor din această eră tot mai digitală, am transformat Catalogul nostru într-un manual digital, fiind disponibil și accesibil oricui, oricând. De asemenea, este mai ușor de accesat și de depozitat, mai ales în spațiile mici.

În fiecare pagină veți regăsi ceea ce a stat la baza gamei noastre în toți acești ani: lucrurile și detaliile mici care pot face diferența în fiecare zi. Catalogul IKEA 2021 este plin de inspirație și de sfaturi despre modul în care casele din întreaga lume pot fi mai confortabile, mai inteligente, mai sustenabile și mai frumoase pentru oamenii minunați care locuiesc în ele.

Pe lângă faptul că este mai convenabil și mai accesibil, catalogul digital oferă soluții creative și sfaturi avizate pentru transformarea oricărei case într-o casă de vis. Varianta extinsă a manualului este concepută pentru a inspira pe oricine, oricând și în orice loc, dar și pentru a duce experiența utilizatorului la un înalt nivel. Noile caracteristici, precum vizualizarea detaliilor despre produs printr-un singur click în cadrul imaginii de ansamblu a paginii,  evidențiază o experiență de cumpărături perfecționată și integrată.

Sustenabilitatea este una dintre valorile noastre de bază și abordăm catalogul IKEA ca orice alt produs IKEA, ceea ce înseamnă că luăm în considerare preocupările față de mediu și cele sociale în procesul de producție, astfel încât, anul acesta Catalogul nu va fi distribuit. Această decizie reprezintă un pas important pentru obiectivul IKEA, acela de a avea un impact pozitiv în combaterea schimbărilor climatice până în 2030, oferind în același timp susținere oricui, oricând, în transformarea vieții de zi cu zi de acasă. Îndrăgita versiune tipărită a Catalogului va fi disponibilă gratuit, doar pentru ridicare, în magazinele IKEA, începând cu 1 septembrie.

 

Related Posts

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…

Kate Moss are o relație nepotul lui Bob Marley

La 50 de ani, Kate Moss își trăiește viața din plin. Supermodelul a împlinit în luna ianuarie 50…