A List Magazine ∙ May 15, 2024 ∙ 13 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a atras atenția!

HELMUT LANG este disponibil pe ZALANDO

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, continuă să își extindă oferta pentru categoria Designer prin integrarea brandului de lux Helmut Lang. Fondat în 1986, brandul este renumit pentru designul său utilitar cu o abordare minimalistă, reușind să își impună gândirea nonconformistă la nivel global. Peter Do, recent numit în poziția de Director Creativ al Helmut Lang, continuă să consolideze recunoașterea brandului, concentrându-se pe meșteșugul tradițional și inovație, pentru a livra produse de calitate și utilitate modernă, capturând spiritul New York-ului de azi.

Pentru a sărbători lansarea primei sale colecții Helmut Lang pe Zalando, Peter Do a realizat styling-ul pentru un editorial de modă, având-o ca model pe prietena sa apropiată și ambasadoarea Zalando pentru Designer, Rina Sawayama. Prezentând cele mai recente creații ale lui Do, care a creat un „sistem de îmbrăcăminte” – o nouă modalitate de a gândi crearea și purtarea hainelor – editorialul prezintă piese iconice și semne distinctive ale brandului Helmut Lang, cum ar fi costumul cu centură de siguranță.

Rina Sawayama, muziciană și actriță, spune: „Această colecție este plină de siluete atemporale. Piesele sunt purtabile, elegante, și mă pot vedea purtându-le și în sezoanele viitoare. Croiala incredibilă a lui Peter a fost un element de bază al acestui proiect – este uimitor cum o ținută poate transforma modul în care te simți, iar în piesele sale, m-am simțit cea mai puternică versiune a mea.”

Noul editorial exclusiv face parte din parteneriatul în desfășurare al Zalando cu Rina Sawayama, în calitate de ambasador al brandului, pentru categoria Designer și modă de lux în 2024. La începutul acestui an, Zalando a anunțat parteneriatul pentru a sărbători noua experiență îmbunătățită a categoriei Designer de pe site – un spațiu elevat care oferă o nouă perspectivă asupra experienței Designer, aducând în prim-plan conținut captivant și inspirând consumatorii să exploreze și să-și exprime autenticitatea prin modă.

„Suntem încântați să îl primim pe Helmut Lang pe Zalando și să oferim clienților noștri o selecție captivantă a stilurilor sale iconice. Acest parteneriat și noul editorial cu Rina se încadrează perfect în strategia noastră de a ne concentra asupra convenienței și varietății, oferind o experiență de cumpărături proaspătă, diferențiată și inspirațională în categoria Designer pentru noua generație de consumatori de lux”, spune Lena-Sophie Röper, Director General, Designer la Zalando.

Dyson lansează un produs revoluționar de curățare a pardoselilor fără aspirare: Dyson WashG1™, primul aparat de curățare umedă echipat cu cea mai recentă tehnologie dezvoltată de companie

Dyson dezvăluie cel mai nou produs pentru curățarea podelelor. Folosind cea mai recentă  tehnologie dezvoltată de companie, Dyson WashG1™ e un aparat pentru igienizarea umedă a podelei, proiectat să folosească o combinație de metode: curățare cu apă, absorbție și extracție pentru a elimina reziduurile umede și uscate dintr-o singură mișcare, separând automat resturile de apa murdară pentru o întreținere cât mai ușoară. Datorită inovației concepute de inginerii companiei, Dyson WashG1™ poate curăța suprafețe de până la 290m2 cu un rezervor de numai 1 litru. 

Două role acționate individual se rotesc în sensuri opuse, în timp ce o pompă cu impulsuri modulate distribuie apa uniform în 26 de puncte poziționate cu precizie, de-a lungul întregii lățimi a fiecărei role. Fiecare rolă este alcătuită dintr-o microfibră foarte absorbantă, cu 64.800 de filamente pe cm2. Această combinație de microfibră de înaltă densitate și aplicarea constantă a apei curate asigură absorbția lichidelor, în timp ce murdăria uscată, resturile și părul sunt atrase de milioane de filamente. Prin poziționarea a două role în partea din față și din spate a aparatului, inginerii Dyson au obținut, de asemenea, un timp de staționare mai lung pe pete la fiecare trecere, pentru îndepărtarea rapidă și puternică a acestora. 

Tehnologia unică de separare Dyson desparte resturile și apa murdară direct la sursă, pentru eliminarea igienică, fără atingere. Apa murdară este extrasă din role prin plăci de extracție durabile, în timp ce barele interioare secundare de perie din nailon îndepărtează murdăria și resturile de pe rolele din microfibră, aruncându-le direct într-o tavă detașabilă pentru resturi. Tava pentru resturi a fost proiectată cu o plasă de 500 microni pentru a separa apa murdară de resturile mari. Alimentată de o pompă de extracție, apa murdară este colectată imediat într-un rezervor dedicat cu o capacitate de 0,8 litri, fără a permite resturilor mari să treacă prin mașină. Păstrarea murdăriei și a resturilor în capătul aparatului și a apei murdare într-un rezervor separat permite eliminarea ușoară și igienică a acestora. Pentru a facilita și mai mult întreținerea pentru utilizatori, Dyson WashG1™ a fost proiectat  fără suprafețe interioare ascuțite sau cu striații, pentru a ajuta la reducerea murdăriei sau reziduurilor acumulate în interior. Ambele rezervoare de apă au fost proiectate cu deschideri mari pentru a permite întreținerea și curățarea ușoară. După utilizare, modul de auto-curățare clătește ambele role cu apă curată din abundență, pregătind întregul sistem pentru următoarea curățare. 

Dyson WashG1™ a fost proiectat cu control al cantității de apă folosite în timpul utilizării, permițând utilizatorilor să selecteze nivelul necesar în funcție de tipul de reziduuri, pardoseală sau preferințele personale. Modurile scăzut, mediu și ridicat rulează continuu odată selectate, pentru a oferi niveluri de umezire adaptate. Fiecare mod are, de asemenea, trei setări suplimentare, pentru a permite proprietarilor să le regleze precis în funcție nevoile lor individuale de curățare. Un buton separat pentru modul ”boost” curăță fiecare rolă cu cantitatea maximă de apă atunci când este acționat, pentru îndepărtarea murdăriei persistente și a petelor uscate. 

Rolele se întind pe întreaga lățime a capului de curățare pentru a permite curățarea de la un capăt la altul, chiar și la colțuri. Dyson WashG1™ a fost proiectat cu două motoare care se află în fiecare rolă de microfibră, rotindu-se în direcții opuse. Pentru o manevrabilitate optimizată, inginerii Dyson au reglat precis fiecare motor pentru a se roti cu o viteză constantă, în conformitate cu modul de umezire al podelei selectat, permițând aparatului să alunece fără efort în timpul curățării. Adoptând tehnologia de la Dyson Omni-glide, rotilele oferă un echilibru suplimentar și suport pentru greutate, în timp ce înălțimea redusă a capului de curățare permite accesul ușor sub mobilier.

Calvin Klein prezinta noua colectie Monochromatic Summer si campania care o insoteste, cu actorul Micheal Ward și modelul Vittoria Ceretti.

Colectia Monochromatic Summer intruchipeaza minimalismul contemporan specific Calvin Klein printr-o serie de stiluri de imbracaminte si lenjerie intima concepute in nuante coordonate de alb, gandite pentru a fi purtate vara. Piesele rafinate de imbracaminte pentru barbati si femei aduc o noua energie in design-ul clasic Calvin Klein,
introducand texturi usoare de vara si siluete relaxate. Noile stiluri de denim alb deschis prezinta un aspect destins potrivit ca baza intr-un outfit lejer, perfecta pentru stilul tonal. Lenjeria emblematica este realizata din bumbac respirabil si dantela senzuala noua in nuante deschise, concepute cu energia sezonului. Prin toate stilurile pe care le
ofera, colectia incurajeaza increderea de sine care provine din relaxarea oferita de materiale usoare, si o paleta de culori deschise, ce reprezinta ”the ultimate overstated understatement”. Campania, filmata de Josh Olins, ii surprinde pe Michael si Vittoria in noua colectie, in timp ce imbratiseaza posibilitatile revigorante ale sezonului de vara. Campania reda o vara in oras, juxtapunand paleta alba a colectiei si texturile orasului New York. Lumina blanda si styling-ul minimalist obtinut prin combinarea acelorasi nuante te fac sa simti caldura sezonului, prezentand simplitatea, energia si senzualitatea fiecarui stil.
Colectiile Calvin Klein sunt disponibile in magazinele Calvin Klein Jeans din Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanta, Promenda Craiova si in magazinele Calvin Klein Underwear din ParkLake Shopping Center, Baneasa Shopping City.

Vara ta începe la Peek & Cloppenburg!

Vara este cel mai aşteptat sezon poate şi pentru că soarele ne mângăie pielea, vântul se plimbă printre şuviţele de păr, zilele lungi sunt numai bune de cutreierat, iar nopţile calde ne îndeamnă să ne bucurăm cu poftă de fiecare moment: să stăm târziu în noapte, să prindem un răsărit sau să ne răsfăţăm în culorile fabuloase ale apusului. Toţi suntem în căutare de trăiri care să ne încânte sufletul, să ne încarce cu bine, ne dorim să ne înconjuram de oameni frumoşi şi pentru toate acestea avem nevoie de ţinute inspirate. Cele mai dezirabile outfit-uri ale acestui sezon care sunt destinate să îţi facă vara mai frumoasa pot fi găsite la Peek & Cloppenburg, locul unde eleganţa întâlneşte calitatea, sfaturile competente în materie de fashion şi brandurile internaţionale preferate. Dacă vă întrebaţi ce se poartă nou în acest sezon, ultima tendinţă o reprezintă look-ul curat, indiferent de ocazie: all white, navy look, ţinută cu imprimeu floral delicat sau o ţinută compusă numai din nuanţe pudrate de beige sau roz. Orice direcţie ai alege, look-ul unitar este cheia unei apariţii inspirate- jucăuşe, romantice, elegante, de plajă sau de cină. Încrederea în apariţia ta ireproşabilă va face minuni în a te simţi bine cu tine.

Pășește în My Me Era cu ediția limitată de oje cu texturi cremoase și oje cu sclipici OPI care îți va scoate în evidență autenticitatea pentru vara 2024

În această vară, încearcă  oje îndrăznețe și lucioase cu ediția limitată a colecției OPI My Me Era. Inspirată de actul de a-ți exprima autenticitatea., gama extinsă va include 12  culori vibrante și 9  nuanțe lucioase îndrăznețe. Cu o paletă extinsă și finisaje și formule multiple, OPI My Me Era te pune  în  lumina reflectoarelor –  onorându-ți autenticitatea.

Paleta conține nuanțe jucăușe și intense pentru a te exprima cu bucurie și a ieși în evidență, cum ar fi rozul aprins, movul intens și portocaliul vibrant (My Me Era, I Can Buy Myself Violets, Feelin’ Fire). Nuanțele pământii echilibrează colecția, oferind culori versatile și de efect, care conferă un sentiment de calm și misticism. Printre acestea se numără roșul intens, albastrul îndrăzneț și verdele proaspăt (You’ve Been RED, Dream Come Blue, Pricele$$). Ojele cu sclipici pot fi purtate singure sau suprapuse peste alte culori  și variază de la galben luminos, portocaliu electrizant și verde strălucitor la albastru hipnotizant, roz îndrăzneț și violet mistic.

“Când vine vorba de culoare, mai mult este mereu mai bine. La OPI,  suntem pe deplin orientați spre exprimarea maximă., iar cu 21 de culori noi în colecție nu există nicio limită pentru a-ți exprima individualitatea în orice moment”, afirmă co-fondatorul și ambasadorul mărcii OPI, Suzi Weiss-Fischmann. “Paleta My Me Era este veselă și  intensă, îți oferă roz coral, verde lime strălucitor și oranj intens pentru o manichiură  care îți oferă energie, tocmai bună pentru petrecere, sau tonuri de verde pământiu și albastru cobalt pentru a obține stări liniștitoare. Abia aștept să văd cum va prinde viață această colecție, pe măsură ce purtătorii își vor pune în valoare personalitatea.” 

DIESEL BEACHWEAR 2024

Diesel prezintă colecţia Beachwear 2024 şi îşi invită fanii la plajă cu noile piese ale verii – costume de baie şi bikini confecţionaţi din materiale elastice şi care se usucă uşor, pentru un fit perfect şi libertate totală de mişcare. Prietenii brandului sunt invitaţi să poarte la plajă ori la piscină costume întregi sau cu alură sport, în block colors care merg de la non-culori, până la clasicul Diesel red şi culori-neon.

WAVE anunță parteneriatul strategic cu Clootrack

Agenția de comunicare integrată WAVE anunță parteneriatul strategic cu Clootrack, platforma americană care folosește inteligența artificială pentru a analiza experiența consumatorilor. Colaborarea va permite echipei WAVE să vină în întâmpinarea mediului publicitar și de afaceri, punând la dispoziția brandurilor date relevante de customer experience (CX). Astfel, WAVE, The Really Fully Integrated Agency, își crește și mai mult rolul în raport cu clienții săi, contribuind într-un mod strategic la identificarea punctelor nevralgice ale fiecărui brand, la crearea și implementarea de strategii de marketing eficiente. O astfel de abordare aduce companiile mai aproape de obiective de business, precum creșterea segmentelor de consumatori și fidelizarea lor, dezvoltarea de produse noi, abordarea unor piețe neexplorate și o mai bună diferențiere în industrie.

În calitate de partener unic, exclusiv al Clootrack în România, WAVE va beneficia de tehnologia proprietară a platformei americane, pentru a analiza recenziile consumatorilor, a urmări interacțiunile clienților pe mai mult canale și a identifica, în timp real, tendințele și comportamentele de consum. Pornind de la răspunsuri ale consumatorilor și de la informații detaliate, colectate din surse diferite, indiferent de limbă, algoritmul Clootrack oferă brandurilor date valoroase despre preferințele, nevoile și sentimentele clienților, ceea ce ajută responsabilii de brand să își înțeleagă mai bine segmentele de public și să își îmbunătățească o serie de parametri, precum Net Promoter Score.

Colaborarea dintre WAVE și Clootrack vine la doar câteva luni, dupâ ce agenția și-a anunțat transformarea sub umbrela The Really Fully Integrated Agency

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….