Selena Gomez lansează o nouă campanie caritabilă

Perioada de carantină a inspirat-o pe Selena Gomez să se apuce de gătit. Astfel, artista a învățat în ultimii ani de pandemie să prepare tot felul de preparate culinare într-o nouă emisiune intitulată Selena+ Chef și difuzată de HBO Max.


Mai nou, artista a lansat însă și o campanie caritabilă. Astfel, 10 la sută din sumele rezultate din vânzarea ustensilelor de bucătărie „Our Place” , promovate de către Selena Gomez, vor fi direcționate către fundația „Rare Impact Fund”, angajată în sprijinul serviciilor de sănătate mentale pentru tineri.

Nu este o noutate implicarea cântăreței în acte de caritate. Atunci când și-a lansat propriul brand de cosmetice Rare Beauty, artista spunea că principalul concept al campaniei a fost lupta împotriva standardelor nerealiste de frumusețe pe care societatea de azi le impune tinerelor. Și tot ea a dorit ca oamenii să fie mai conștienți de problemele perioanelor cu tulburări mintale, o cauză pe care o susține cu fiecare ocazie și cu fiecare campanie a sa.
FOTO: Hepta

Perioada de carantină a inspirat-o pe Selena Gomez să se apuce de gătit. Astfel, artista a învățat în ultimii ani de pandemie să prepare tot felul de preparate culinare într-o nouă emisiune intitulată Selena+ Chef și difuzată de HBO Max.


Mai nou, artista a lansat însă și o campanie caritabilă. Astfel, 10 la sută din sumele rezultate din vânzarea ustensilelor de bucătărie „Our Place” , promovate de către Selena Gomez, vor fi direcționate către fundația „Rare Impact Fund”, angajată în sprijinul serviciilor de sănătate mentale pentru tineri.

Nu este o noutate implicarea cântăreței în acte de caritate. Atunci când și-a lansat propriul brand de cosmetice Rare Beauty, artista spunea că principalul concept al campaniei a fost lupta împotriva standardelor nerealiste de frumusețe pe care societatea de azi le impune tinerelor. Și tot ea a dorit ca oamenii să fie mai conștienți de problemele perioanelor cu tulburări mintale, o cauză pe care o susține cu fiecare ocazie și cu fiecare campanie a sa.
FOTO: Hepta