Serena Williams este cel mai recent exemplu de vedetă care se lansează în domeniul de beauty cu propria ei linie de makeup, care conține 10 produse, după șase ani de pregătiri.
Legenda tenisului mondial, Serena Williams, își lansează propriul ei brand de makeup, Wyn Beauty, după cercetări care au durat șase ani.
Fosta sportivă se aventurează în acest nou domeniu alături de parteneri de afaceri puternici, care s-o ajute să comercializeze linia ei de makeup, concepută din surse vegane și fără să fie testată pe animale, scrie Women Wear Daily.
”Serena este prima sportivă de acest nivel care arată o astfel de inițiativă, pornită pe baza celebritătii și a popularității de care se bucură. Serena este foarte puternică, este, probabil, cea mai cunoscută sportivă din lume și întâmplarea face ca ea să fie totodată și pasionată de beauty”, spune Monica Arnaudo, manager Ulta, lanțul american de magazine alături de care Serena a creat colecția de machiaj.
Prețurile produselor fostei jucătoare de tenis sunt medii, cu 18 dolari pentru un serum hidratant de buze, 29 de dolari pentru o cremă-gel cu SPF 30, disponibilă în 36 de nuanțe. Colecția Wyn își propune să se adreseze celor cu un stil de viață activ, cu produse performante.
Printre articolele cuprinse de brandul Wyn se mai numără un anticearcan în 20 de nuanțe, o mascara, tuș de ochi waterproof, creioane de sprâncene și de ochi, un fard de obraz și de buze, rujuri mate și satinate, fiecare în câte 10 nuanțe. Produsele conțin ulei de jojoba, extracte de floarea soarelui, squalane și alte ingrediente hidratante, care să hrănească pielea.
Specialiștii estimează că această linie de makeup lansată de Serena Williams ar putea genera un profit de 40-50 de milioane de dolari doar în primul an de la lansarea pe piață.
Foto: Hepta
11 produse cosmetice care au revoluționat industria de beauty
În timp ce pentru multe produse cosmetice, numărul de vânzări este asigurat de un mix între o formulă…
Parfumul AF001: cum miroase cerul?
O companie aeriană a lansat în premieră, împreună cu celebrul parfumier Francis Kurkdjian, un parfum creat pentru o…
Cele mai mari trenduri de beauty din 2025
Pasionatele de beauty știu deja ce li se potrivește și ce produse sau proceduri sunt pe placul lor….
Winter Care: cum să previi și tratezi încrețirea și efectul electrizat al părului
Umiditate, schimbări de temperatură, pălării și căciuli, numeroase motive duc la scenariul de groază: electrizarea părului și încrețirea…
Bobul, cea mai populară tunsoare în 2025
Început de an, noi rezoluții și obișnuitul bob? De ce nu, pentru că 2025 marchează o mare revenire…
Wellness Trends 2025: 12 terapii de wellness pentru fiecare lună din an
Un lucru este sigur în industria de wellness, în 2025: există o variantă pentru orice nevoie, oricât de…
Îngrijirea pielii: cum să amâni apariția ridurilor?
Ridurile reprezintă un rezultat inevitabil al îmbătrânirii pielii, dar cu îngrijirea adecvată și produsele potrivite, le poți amâna…
10 cosmetice în care să investești la început de an
Alegerea produselor cosmetice poate fi o provocare. Dacă știi prea puține despre ele, atunci cum vei ști să…
Golden Globes Beauty: ce lookuri au ales câștigătoarele Globurilor de Aur
Globurile de Aur din acest an au transformat expresia beauty & brain în beauty & talent. Premiate pentru…