Alina Burlacu ∙ September 22, 2022 ∙ 2 min read

Și îl poți cumpăra deja online.

Celebrul actor Brad Pitt a lansat brandul de îngrijire a pielii sub numele Le Domaine Skincare.

Într-un interviu acordat British Vogue, Brad Pitt a vorbit despre propria sa rutină de îngrijire a pielii și despre persoana care i-a influențat decizia de a se lansa în acest domeniu, dar și de a urma o anume rutină de îngrijire.

„Îmi place ceea ce a făcut Gwyneth [Paltrow] [cu Goop]”, a spus actorul publicației. „Îmi este încă o prietenă foarte dragă și a construit acest imperiu. Dacă mă gândesc, ea a fost probabil prima persoană care m-a convins să mă spăl pe față de două ori pe zi… poate.”

Brad Pitt și Gwyneth Paltrow au format un cuplu între 1994 și 1997

Brad Pitt (58 de ani) nu va fi imaginea brandului. De altfel, Le Domaine Skincare include produse concepute și lansate în ideea de genderless. În plus, vedeta vrea să promoveze un mod sănătos de a avea grijă de piele, fără a apela la eticheta „anti-îmbătrânire”.

Colecția, creată cu ajutorul familiei de viticultori Perrin, include ser, cremă și emulsie. Iar formulele au la bază antioxidanți din strugurii de la Chateau Miraval.

Proprietatea din sudul Franței, achiziționată împreună cu fosta soție Angelina Jolie, în 2008, Chateau Miraval a fost pentru actor un „centru de creativitate”, de aceea a mers pe varianta Le Domaine Skincare.

„Știu că aproape în fiecare zi există produse noi pe care oamenii încearcă să le lanseze, dar dacă nu aș fi văzut o diferență reală vizual în pielea mea, nu ne-am fi deranjat. Dar anul trecut am testat Le Domaine și am fost foarte surprins de rezultate, iar asta pentru mine a făcut ca merită să merg mai departe”, a mai spus Brad Pitt în același interviu.

Dacă te întrebi cât costă produsele de îngrijire, iată: între 80 și 380 de dolari americani. Le Domaine Skincare este disponibil deja online, iar produsele vor începe să fie livrate la 1 octombrie.

Foto: Hepta.

Related Posts

Andreea Esca și Dana Păun, în croaziera Goop-Celebrity Beyond, a 7-a zi

Jurnal de bord: Workshop de astrologie, cu Dr. Jennifer Freed Ora de bucătărie, cu rețete columbiene Distracție la…

Ce filme și seriale noi vedem în octombrie la TV și pe platformele de streaming

Seriale noi pentru pasionații de magie, thrillere care te vor ține cu sufletul la gură și zeci de…

Andreea Esca, în croaziera Goop-Celebrity Beyond: Meet and greet Gwyneth Paltrow 

Jurnal de bord: ziua a 6-a din croaziera Goop-Celebrity Beyond A venit și ziua mult așteptatei întâlniri cu…

Cate Blanchett: 3 secrete ale tenului luminos

Cate Blanchett strălucește la fiecare apariție pe covorul roșu. Iar asta ne-a făcut curioase în legătură cu secretele…

Pleasing, Harry Styles și Marco Ribeiro, la Săptămâna Modei de la Paris

Pleasing, brandul de frumusețe creat de Harry Styles, a lansat primele produse de machiaj, în colaborare cu designerul…

Comedia TeamBuilding este oficial în cinema și deja sparge recorduri

Luni, 26 septembrie, megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni a devenit neîncăpător pentru cea mai mare avanpremieră de…

Soluții pentru îngrijirea pielii sensibile

Confortul urban implică un risc pe care e posibil să îl fi ignorat până acum: poluarea din case,…

Celebrul rapper Coolio a murit la vârsta de 59 de ani

Cine n-a dansat vreodata la o petrecere pe muzica lui Coolio? Celebrul rapper american, pe numele real Artis…

Story of a Home: În vizită la Alina Vîlcu (VIDEO)

A-Listers, astăzi am ales să facem o vizită Story of a Home by Storia.ro, în casa Alinei Vîlcu. Alina…

Bogații din Social Media și Bunny, câinele de 1 milion de dolari

Socia Media ne-a adus în atenție creatorii de conținut din întreaga lume și i-a transformat în celebritățile momentului,…