Marina Raphael (22 de ani) este descendenta familiei Swarowski, gigantul din industria bijuteriilor de lux. La doar 20 de ani, Marina a vrut să activeze în domeniul accesoriilor, dar nu a ales bijuteriile, ci a conceput un brand de genți de sine stătător, înființat din economiile ei și din banii împrumutați de la membrii familiei.
Marina nu a urmat studii de design- a învăța la Kings College din Londra și si-a dat seama la un moment dat, că poate crea o linie de genți din materiale impecabile, cu un design reușit, dar care să nu aibă prețuri astronomice, precum cele de designer. Chiar dacă vrut să iasă din umbra imperiului sub care a crescut, Marina integrează acum cu succes celebrele cristale Swarowski în creațiile sale. ”Câteodată, oamenii mă privesc cu condescendență pentru că sunt foarte tânără și provin dintr-o familie bogată, care m-a susținut. Dar sunt un om muncitor, iubesc ceea ce fac și n-aș schimba asta pentru nimic în lume”, spune Marina.
Creatoarea brandului Marina Raphael s-a născut la Atena și a mers la școala britanică din capitala Greciei, apoi a studiat Business Management la Kings College din Londra. ”La Kings College se pune mare preț pe teorie, dar eu sunt o persoană pragmatică. Am vrut să mă decsurc pe cont propriu.”
Drumul ei în moda a fost construit pe baza spiritului ei antreprenorial și a pasiunii pentru lux. A studiat timp de un an designul, desenul tehnic și materiile prime pentru a putea crea gențile la care visa. Marina a ales să creeze, dinter toate accesoriile, genți, deoarece sunt piese care merită investiția și, indiferent de vârstă, poți purta o poșeta.”Gențile sunt foarte personale. Am vrut să le ofer clienților mei calitate impecabilă, lux, dar la un preț accesibil. Moștenitoarea Swarowski a petrecut un an învățând italiana și apoi a mers la Florența pentru a căuta o fabrică în care să-și producă gențile. ”Vorbesc spaniola, engleza, greaca, germana și italiana – am învățat-o pe cea din urmă pentru a mă putea înțelege mai bine cu angajații de la fabrică și pentru a deține controlul asupra procesului de fabricație.”
Marina își amintește cum a arătat primul ei an de business, nu tocmai cel mai reușit, ca mai toate afacerile la început. ”Primele genți create de mine au fost un dezastru. Dar aceste lucruri fac parte din proces, nu trebuie să renunți, trebuie să perseverezi pâna obții ceea ce îți dorești.”
Imediat ce a terminat prima colecție de genți, Raphael a angajat o firmă de comunicare new-yorkeză pentru a-și face reclamă, iar produsele ei au fost vândute mai întâi pe platforma Moda Operandi, creată de Lauren Santo Domingo, cunoscut editor, antreprenor de modă și personalitate mondenă. Printre cele care admiră și poartă gențile se numără Regina Maxima a Olandei, o fashionistă înrăită, dar și fashion-influencerul Danielle Bernstein.
Foto: Marina Raphael
Eva Herzigova, la 51 de ani, pe catwalk
Supermodelele de altădată revin în prim-plan în cadrul prezentărilor celor mai mari case de modă. După ce Tyra…
Alist Designers boutique: Meșteshukar ButiQ, brandul care pune accentul pe sufletul fiecărui obiect
Meșteshukar ButiQ este unul dintre cele mai spectaculoase branduri locale. Fiecare bijuterie poartă amprenta artistului, astfel că are…
A început Săptămâna Modei de la Milano și avem deja primele street trends
Săptămâna aceasta Milano strălucește nu doar sub propriul farmec, ci și sub miile de blițuri declanșate pe străzile…
Welcome to the School of Magic: Creațiile absolvenților de la școlile de modă din România
New season, new… designers! Creativitatea și sutele de ore petrecute în atelier de cătra absolvenții școlilor de modă…
Alexander Skarsgård revine în lumina reflectoarelor ca model al unei campanii inedite
Celebrul actor suedez Alexander Skarsgård este protagonistul celei mai recente campanii pentru men’s wear Calvin Klein, în care…
Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024
Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…
Colecția H&M A/W 2024: o călătorie stilistică de la clasic la modern
La începutul sezonului toamnă-iarnă, H&M anunță lansarea colecției A/W 2024 care reinterpretează moda retro prin combinații îndrăznețe și…
Cum arată cea mai nouă colecție Carolina Herrera
Brandul Carolina Herrera și-a prezentat colecția pentru primăvara-vara lui 2025 în cadrul Fashion Week de la New York….
ZALANDO lansează campania „CE PORT?”, cu artiști celebri și dezvăluie noua sa identitate de brand
Zalando, una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle din Europa, dezvăluie o nouă identitate de brand curajoasă…
Tyra Banks revine pe podiumurile de modă la 50 de ani
Unul dintre cele mai de succes modele ale anilor 90, Tyra Banks, revine pe podiumurile de modă, odată…