Rosso Valentino este cea mai nouă apariție editorială a casei de modăValentino, prin care este celebrată culoarea-emblemă a brandului haute couture- roșul.
Rosso Valentino este o operă unică prin care este explorată personalitatea nuanței de roșu promovată de Valentino de zeci de ani – este un studiu al renumitei culori, cel mai puternic și recognoscibil simbol care a luat numele creatorului ei încă din 1985. Rosso Valentino se găsește sub forma a peste 550 de nuanțe diferite de roșu, prezente în arhivele casei, în creațiile sale couture.

În carte, imaginile se împletesc cu narativa prin care este prezentată evoluția culorii iconice, încă de la adoptarea ei de către fondatorul casei, Valentino Garavani, și până la viziunea creativă a lui Pierpaolo Piccioli.

Rosso Valentino cuprinde povestea paletei cromatice, cu infinitele sale variațiuni, până la nuanța contemporană Valentino Pink PP – o istorie a măiestriei artizanilor, a dragostei pentru couture și pentru culoare.

”Această carte nu este o retrospectivă, nu este o celebrare și nici măcar un ghid didactic. Este pur și simplu modul în care noi lucrăm. Arhiva Valentino este un ecosistem viu, în care toate comorile noastre sunt gata să-și spună povestea când sunt întrebate. De această dată, am vrut să știm câte rochii roșii am creat, cum arată Rosso Valentino în prezent, în toate creațiile noastre.

Această carte este, poate, răspunsul la aceste întrebări sau începutul a ceva mai mare. Ceea ce e sigur e că nimic nu ar fi fost posibil fără geniul incomparabil al Domnului Valentino însuși și fără munca, fără dedicarea ți perseverența și talentul fiecărei croitorese și cusătorese care au transformat ideile în realitate”, spune Pierpaolo Piccioli, directorul de creație Valentino.
Pierpaolo Piccioli și-a dorit să facă public studiul iconicei culori cu comunitatea brandului, creând prin cartea haute-couture Rosso un nou volum în colaborare cu publisherul dedicat luxului- Assouline.
Foto: Hepta, Valentino
Travel in Style: Inspirație pentru ținutele de călătorie, în funcție de scop și destinație
Călătoriile reprezintă un segment foarte important al vieții moderne, fie că te urci în avion pentru o scurtă…
Noua campanie Zalando SS25, cu Sarah Jessica Parker și Mahmood: „Ce să port?”
Campania de Primăvară/Vară 2025 de la Zalando aduce în prim-plan întrebarea de zi cu zi „Ce să port?”,…
Zalando: Ce porți acum?
Ce porți în această primăvară sezon? Zalando te ajută să-ți reîmprospătezi garderoba cu piese noi și versatile, de…
H&M S/S 2025 – O colecție boemă, cu referințe New Romance
Noua colecție H&M S/S 2025 setează trendurile sezonului cald printr-o varietate de referințe boeme, care dau garderobei tale…
Donatella Versace părăsește casa de modă fondată de fratele ei, Gianni Versace
Donatella Versace (69 de ani) a făcut anunțul-șoc conform căruia părăsește casa de modă Versace, fondată de fratele…
Q&A – TOMMY HILFIGER și SOFIA RICHIE GRAINGE, despre cea mai nouă colecție a brandului
În această primăvară, brandul TOMMY HILFIGER colaborează cu SOFIA RICHIE GRAINGE, pentru o colecție autentică ce emană un…
Paris Fashion Week: Șapte colecții Fall-Winter 25/26 pe care trebuie să le vezi
Paris Fashion Week a înregistrat o ediție din care nu a lipsit nimic. De la show-uri controversate, care…
Outfits of the week: Tendințe desprinse din moda străzii de la Paris Fashion Week
Paris Fashion Week continuă pentru încă două zile, dar am reușit deja să desprindem cinci tendințe importante din…