Rosso Valentino este cea mai nouă apariție editorială a casei de modăValentino, prin care este celebrată culoarea-emblemă a brandului haute couture- roșul.
Rosso Valentino este o operă unică prin care este explorată personalitatea nuanței de roșu promovată de Valentino de zeci de ani – este un studiu al renumitei culori, cel mai puternic și recognoscibil simbol care a luat numele creatorului ei încă din 1985. Rosso Valentino se găsește sub forma a peste 550 de nuanțe diferite de roșu, prezente în arhivele casei, în creațiile sale couture.

În carte, imaginile se împletesc cu narativa prin care este prezentată evoluția culorii iconice, încă de la adoptarea ei de către fondatorul casei, Valentino Garavani, și până la viziunea creativă a lui Pierpaolo Piccioli.

Rosso Valentino cuprinde povestea paletei cromatice, cu infinitele sale variațiuni, până la nuanța contemporană Valentino Pink PP – o istorie a măiestriei artizanilor, a dragostei pentru couture și pentru culoare.

”Această carte nu este o retrospectivă, nu este o celebrare și nici măcar un ghid didactic. Este pur și simplu modul în care noi lucrăm. Arhiva Valentino este un ecosistem viu, în care toate comorile noastre sunt gata să-și spună povestea când sunt întrebate. De această dată, am vrut să știm câte rochii roșii am creat, cum arată Rosso Valentino în prezent, în toate creațiile noastre.

Această carte este, poate, răspunsul la aceste întrebări sau începutul a ceva mai mare. Ceea ce e sigur e că nimic nu ar fi fost posibil fără geniul incomparabil al Domnului Valentino însuși și fără munca, fără dedicarea ți perseverența și talentul fiecărei croitorese și cusătorese care au transformat ideile în realitate”, spune Pierpaolo Piccioli, directorul de creație Valentino.
Pierpaolo Piccioli și-a dorit să facă public studiul iconicei culori cu comunitatea brandului, creând prin cartea haute-couture Rosso un nou volum în colaborare cu publisherul dedicat luxului- Assouline.
Foto: Hepta, Valentino
Milan Fashion Week: Street syle inspo – Tendințele din afara podiumului
Săptămânile modei înseamnă, pe lângă prezentarea celor mai noi creații ale caselor de renume, un extra show de…
Victoria’s Secret lansează noua campanie My Wings, My Way din dorința de a susține puterea feminină la nivel internațional
Victoria’s Secret aduce în prim-plan o nouă campanie numită My Wings, My Way, dorindu-și să transmită glamour-ul și…
Milan Fashion Week: Colecțiile pe care trebuie să le vezi
Săptămâna Modei de la Milano s-a încheiat, așa că facem o trecere în revistă a colecțiilor pe care…
Alist Designers boutique: Casandra Beu Art Studio, un brand creat din pasiune și sensibilitate
Până la sfârșitul acestei luni, la Alist Designers boutique te așteaptă una dintre cele mai drăgălașe povești de…
50 de piese Balmain au fost furate chiar înainte de prezentarea de la Paris
Astăzi începe Săptămâna Modei de la Paris, într-o notă îngrijorătoare pentru celebra casă Balmain. Acum câteva zile, directorul…
Un stil de viață activ cu 4F și atleta Alina Rotaru
Cea mai recentă colecție 4F a fost lansată de curând și este dedicată atletismului. Pentru că ne-am dorit…
Alist Designers boutique: KAN, brandul românesc a cărui poveste a traversat continente
KAN este unul dintre numele pe care ne mândrim să le avem la Alist Designers boutique. Dacă nu…
Secondhand September: Calculează cât de sustenabil este stilul tău
Remix a lansat o provocare distractivă și foarte importantă pentru cauza sustenabilității. Este vorba despre un quiz pe…
Vedete prezente la Săptămâna Modei de la Milano
Săptămâna Modei de la Milano este în plină desfășurare și, până pe 25 septembrie, avem ocazia să urmărim…