Au trecut zece ani de la lansarea iconicului desen animat ”Frozen”, care a fermecat copii și adulți deopotrivă în lumea întreagă. În cinstea aniversării, casa de modă Givenchy, alături de Disney, lansează o colecție-capsulă de haine și de accesorii pentru copii.
Linia destinată celor mici e compusă din șapte piese inspirate de personajele Elsa și Olaf, în culori precum negru, alb și bleu. Prețurile articolelor de inspirație ”Frozen” cu semnătura Givenchy se situează între 249 și 1 529 de dolari. Așadar, fetițele îndrăgostite de personajul Elsa își pot alege o rochie bleu bătută cu cristale Swarowski, cu logo-ul Givenchy, cu falduri ample, cu trenă și cu broderii de fulgi de zăpadă.
Colecția include și tricouri în alb și negru, imprimate cu imaginea lui Olaf, amuzantul om de zăpadă, dar și o rochie-tricou bleu cu imprimeu cu imaginea Elsei, a cărei voce în desenele animate este dată de Idina Menzel, autoarea celebrei melodii “Let It Go”.
Pe lângă acestea, colecția Givenchy x Disney pentru copii propune și pantaloni scurți, pantaloni lungi și accesorii, cum ar fi șepci sau teniși.
Colaborarea dintre cele două mari branduri a început în 2022. Prima lor colecție, intitulată “The Wonder Gallery”, conținea, la rândul ei, articole cu Elsa și Olaf, alături de alte personaje de desene animate îndrăgite, cum ar fi Bambi, Perdita și Pongo din 101 Dalmațieni. Încă de la lansarea sa din urmă cu zece ani, Frozen a devenit un fenomen cultural și una dintre cele mai de succes animații din toate timpurile. Recent, Disney a deschis și primul parc de distracții tematic World of Frozen, în Hong Kong, la Disneyland Resort.
”Cea mai recentă colecție realizată în colaborare cu Givenchy este plină de veselie, e fresh și celebrează îndrăgitele personaje din Frozen, în onoarea aniversării de 10 ani. Colaborăm cu parteneri din industria de modă pentru a crea colecții uluitoare, care să continue farmecul poveștilor și să oferim ceva unic publicului”, spune Tasia Filippatos, președintele Disney Consumer Products, Games and Publishing.
Zalando: A sunat clopoțelul! Cu ce mă îmbrac?
Descoperă pe zalando.ro cele mai noi piese vestimentare pentru tinerii învățăcei, perfecte pentru un nou început de an…
Eva Herzigova, la 51 de ani, pe catwalk
Supermodelele de altădată revin în prim-plan în cadrul prezentărilor celor mai mari case de modă. După ce Tyra…
Alist Designers boutique: Meșteshukar ButiQ, brandul care pune accentul pe sufletul fiecărui obiect
Meșteshukar ButiQ este unul dintre cele mai spectaculoase branduri locale. Fiecare bijuterie poartă amprenta artistului, astfel că are…
A început Săptămâna Modei de la Milano și avem deja primele street trends
Săptămâna aceasta Milano strălucește nu doar sub propriul farmec, ci și sub miile de blițuri declanșate pe străzile…
Welcome to the School of Magic: Creațiile absolvenților de la școlile de modă din România
New season, new… designers! Creativitatea și sutele de ore petrecute în atelier de cătra absolvenții școlilor de modă…
Alexander Skarsgård revine în lumina reflectoarelor ca model al unei campanii inedite
Celebrul actor suedez Alexander Skarsgård este protagonistul celei mai recente campanii pentru men’s wear Calvin Klein, în care…
Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024
Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…
Colecția H&M A/W 2024: o călătorie stilistică de la clasic la modern
La începutul sezonului toamnă-iarnă, H&M anunță lansarea colecției A/W 2024 care reinterpretează moda retro prin combinații îndrăznețe și…
Cum arată cea mai nouă colecție Carolina Herrera
Brandul Carolina Herrera și-a prezentat colecția pentru primăvara-vara lui 2025 în cadrul Fashion Week de la New York….
ZALANDO lansează campania „CE PORT?”, cu artiști celebri și dezvăluie noua sa identitate de brand
Zalando, una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle din Europa, dezvăluie o nouă identitate de brand curajoasă…