Alina Burlacu ∙ September 10, 2021 ∙ 2 min read

Jennifer Aniston LolaVie

Rachel – nu-i așa? – a lansat brandul de beauty LolaVie. La începutul lui septembrie, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea nu a fost prea lungă.

Tot mai multe celebrități intră în spațiul beauty&care, reorientând fanii spre noi produse cosmetice și totul se întâmplă, mai întâi, pe Instagram.

În urmă cu câteva zile, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea a fost scurtă pentru că startul pentru contul de Insta și pentru site – lolavie.com – s-a dat pe 8 septembrie 2021.

Brandul de beauty LolaVie aduce, deocamdată, ca noutate un spray pentru descurcarea firelor de păr.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de LolaVie (@lolavie)

Actrița, cunoscută pentru rolul său în popularul serial de televiziune „Friends” a postat pe contul său și un video din backstage în care emoțiile par să arate că acest brand era așteptat de ceva timp.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

„Sunt o persoană care are mare nevoie de un produs de descâlcire a părului când ies din duș. Am aflat cum putem obține un all-in-one – un protector de căldură, un boost cu vitamine și substanțe nutritive, un plus pentru strălucire și un produs pentru volum și mișcare. Am vrut să găsesc acel produs care să fie multifuncțional. Am această obsesie după ani de zile în care am combinat poțiuni și loțiuni în încercarea de a-mi face părul mai ușor de manevrat sau să pară mai sănătos, după ani de abuz”, a declarat vedeta din Friends pentru Forbes.

LolaVie a fost înregistrată ca marcă în 2019 și ar putea să însemne game întregi de îngrijire a părului și a corpului, dar și lumânări parfumate.

LolaVie este numele ales de Jennifer Aniston pentru primul parfum, lansat în 2010, și reprezintă a doua incursiune în lumea frumuseții după ce a cofondat marca de îngrijire a părului Living Proof în 2012, vândută către Unilever, în 2016. Jennifer a fost imagine și pentru Aveeno, un brand de îngrijire a pielii, timp de peste opt ani.

Foto: Hepta.

Related Posts

Cele mai frumoase cadouri de Sărbători

Celebrezi cu muzică și cadouri strălucitoare sau te bucuri de momente de liniște în cuplu sau în familia…

Cum să ai grijă de unghiile fragile, în sezonul rece

În sezonul rece, organismul suferă o deshidratare accentuată din cauza temperaturilor scăzute. La fel cum pielea mâinilor tale…

Cum să obții o piele remineralizată cu ajutorul unui tratament natural, special

De-a lungul timpului, proprietățile atribuite nămolului au făcut ca balneoterapia cu nămol să se bucure de un real…

Interviu: Mădălina Stoica-Blanchard, despre destinul olfactiv și cadourile de Crăciun

În așteptarea Sărbătorilor de iarnă, am stat de vorbă cu Mădălina Stoica-Blanchard, cofondatoarea brandului de parfumerie de nișă…

Avon Space, noul concept store – the place to be!

Joi seara, echipa AList a avut ocazia să se numere printre primii invitați care au descoperit cel mai…

Eveniment: primul masterclass de make-up, în noul spațiu Avon Space

Pe 28 noiembrie, începând cu ora 17.30, Avon Space va găzdui primul masterclass de make-up dintr-o serie de…

Viral Sensation: Catrice Aqua Splash Grip Primer

Vrei să ai un machiaj impecabil toată ziua și toată seara? Ai în minte un machiaj special pentru…

Khloé Kardashian își lansează primul ei parfum- XO Khloé

Clanul Kardashian e făcut pentru business. Cea de-a treia născută dintre cele cinci surori ale familiei, Khloé Kardashian…

Martini Nails, manichiura sezonului rece

După Matcha Nails, în tendințele sezonului, este timpul pentru Martini Nails, o manichiură de un verde măsliniu, o…

Party memorabil, la lansarea noului parfum Million Gold For Her

Pe 29 octombrie, brand-ul Rabanne a lansat la București, în cadrul unui party memorabil, noul parfum Million Gold…