Alina Burlacu ∙ September 10, 2021 ∙ 2 min read

Jennifer Aniston LolaVie

Rachel – nu-i așa? – a lansat brandul de beauty LolaVie. La începutul lui septembrie, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea nu a fost prea lungă.

Tot mai multe celebrități intră în spațiul beauty&care, reorientând fanii spre noi produse cosmetice și totul se întâmplă, mai întâi, pe Instagram.

În urmă cu câteva zile, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea a fost scurtă pentru că startul pentru contul de Insta și pentru site – lolavie.com – s-a dat pe 8 septembrie 2021.

Brandul de beauty LolaVie aduce, deocamdată, ca noutate un spray pentru descurcarea firelor de păr.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de LolaVie (@lolavie)

Actrița, cunoscută pentru rolul său în popularul serial de televiziune „Friends” a postat pe contul său și un video din backstage în care emoțiile par să arate că acest brand era așteptat de ceva timp.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

„Sunt o persoană care are mare nevoie de un produs de descâlcire a părului când ies din duș. Am aflat cum putem obține un all-in-one – un protector de căldură, un boost cu vitamine și substanțe nutritive, un plus pentru strălucire și un produs pentru volum și mișcare. Am vrut să găsesc acel produs care să fie multifuncțional. Am această obsesie după ani de zile în care am combinat poțiuni și loțiuni în încercarea de a-mi face părul mai ușor de manevrat sau să pară mai sănătos, după ani de abuz”, a declarat vedeta din Friends pentru Forbes.

LolaVie a fost înregistrată ca marcă în 2019 și ar putea să însemne game întregi de îngrijire a părului și a corpului, dar și lumânări parfumate.

LolaVie este numele ales de Jennifer Aniston pentru primul parfum, lansat în 2010, și reprezintă a doua incursiune în lumea frumuseții după ce a cofondat marca de îngrijire a părului Living Proof în 2012, vândută către Unilever, în 2016. Jennifer a fost imagine și pentru Aveeno, un brand de îngrijire a pielii, timp de peste opt ani.

Foto: Hepta.

Related Posts

Îngrijirea tenului la 40 de ani: 10 sfaturi pentru o piele sănătoasă și luminoasă

Dacă observi că tenul tău începe să aibă un aspect tern, ușor neuniform, cu linii fine și riduri…

Tipsuri pentru o piele mereu tânără

Ești mereu în căutarea celor mai bune rutine și produse care să oprească îmbătrânirea? Te înțelegem extrem de…

7 parfumuri revitalizante, care atrag energia pozitivă

Pe aceste călduri copleșitoare, e important să ne alegem un parfum revigorant, care să ne dea senzația de…

George Soare, sfaturi despre cum să ai un look perfect la festival

Când vine vorba de festivaluri, ideea de libertate și creativitate domină peisajul estetic. Festivalurile sunt ocazii perfecte pentru…

HOT this summer: Island Girl Make-up

Cel mai folosit produs de make-up, din ultimii ani, blush-ul are încă un moment special, vara asta, în…

Sezonul SPF: 4 greșeli în aplicarea SPF-ului, pe care nu știai că le faci în mod constant

În plin sezon de vară, oricare ar fi planurile tale, sigur petreci destul timp în aer liber cât…

Styling tips: cum să obții un efect de lifting cu o coafură anume

În anii ’90, Madonna a dat startul unui trend cu coafura-semnătură a turneului Blonde Ambition: „coada de cal”…

6 soluții pentru îngrijirea tenului gras în caniculă

Ai tenul gras și lucios iar asta te face să nu mai vrei să aplici nimic pe piele?…

Cum ne menținem tenul frumos pe timpul verii

În timpul verii, tindem să căutăm acele soluții care nu sunt doar aliați eficienți ai frumuseții, ci și…

Top 10 mituri despre îngrijirea pielii

Ce mituri despre îngrijirea pielii și machiaj ai vrea să afli dacă sunt adevărate sau nu? Verifică-ți curiozitatea…