Alina Burlacu ∙ September 10, 2021 ∙ 2 min read

Jennifer Aniston LolaVie

Rachel – nu-i așa? – a lansat brandul de beauty LolaVie. La începutul lui septembrie, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea nu a fost prea lungă.

Tot mai multe celebrități intră în spațiul beauty&care, reorientând fanii spre noi produse cosmetice și totul se întâmplă, mai întâi, pe Instagram.

În urmă cu câteva zile, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea a fost scurtă pentru că startul pentru contul de Insta și pentru site – lolavie.com – s-a dat pe 8 septembrie 2021.

Brandul de beauty LolaVie aduce, deocamdată, ca noutate un spray pentru descurcarea firelor de păr.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de LolaVie (@lolavie)

Actrița, cunoscută pentru rolul său în popularul serial de televiziune „Friends” a postat pe contul său și un video din backstage în care emoțiile par să arate că acest brand era așteptat de ceva timp.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

„Sunt o persoană care are mare nevoie de un produs de descâlcire a părului când ies din duș. Am aflat cum putem obține un all-in-one – un protector de căldură, un boost cu vitamine și substanțe nutritive, un plus pentru strălucire și un produs pentru volum și mișcare. Am vrut să găsesc acel produs care să fie multifuncțional. Am această obsesie după ani de zile în care am combinat poțiuni și loțiuni în încercarea de a-mi face părul mai ușor de manevrat sau să pară mai sănătos, după ani de abuz”, a declarat vedeta din Friends pentru Forbes.

LolaVie a fost înregistrată ca marcă în 2019 și ar putea să însemne game întregi de îngrijire a părului și a corpului, dar și lumânări parfumate.

LolaVie este numele ales de Jennifer Aniston pentru primul parfum, lansat în 2010, și reprezintă a doua incursiune în lumea frumuseții după ce a cofondat marca de îngrijire a părului Living Proof în 2012, vândută către Unilever, în 2016. Jennifer a fost imagine și pentru Aveeno, un brand de îngrijire a pielii, timp de peste opt ani.

Foto: Hepta.

Related Posts

5 idei de make-up de la vedete

Azi ne inspirăm de la câteva dintre cele mai cunoscute vedete internaționale, pentru-un make-up reușit, care să te…

Aparatul dentar inivizibil: Cum să-ți îndrepți dinții fără bariere estetice

Dinții drepți și albi reprezintă una dintre cele mai comune dorințe estetice. Dacă pentru albirea dinților au apărut…

7 motive pentru care manichiura NU rezistă

Ai observat că manichiura se strică mai repede în timpul iernii? Și că, de multe ori, deși faci…

VIDEO – Trucuri pentru un ten frumos și sănătos, de la câștigătoarea L’Oréal Beauty Vlogging School 2022

Să fii vlogger nu e un lucru simplu. Iar, uneori, sfaturile profesioniștilor ajută, mai ales atunci când vorbim…

Cum putem avea buze moi, în condiții extreme 

Iarna și-a intrat in drepturi, iar noi trebuie să ne protejăm pielea si buzele. Dacă te-ai gândit deci…

Me First, un proiect inedit

Dacă ar fi să te gândești la 3 lucruri de preț, lucruri pe care le poți investi în…

Care sunt cele mai afrodisiace parfumuri?

Să fie vanilia, santalul sau trandafirul? Care sunt cele mai afrodisiace arome, potrivit specialiștilor? Aceștia au măsurat puterea…

Beauty in Social Media: Valentina Keiko

Care sunt produsele cosmetice preferate, trucurile și ritualurile de beauty ale influencerilor din Social Media, de la noi?…

Hair exclusive: sfaturile stilistului Cristian Dinuț pentru îngrijirea părului

După o perioadă petrecută în Marea Britanie, unde a avut parte de experiențe inedite în domeniul hair styling-ului,…

Detoxifierea scalpului, o necesitate pentru sănătatea părului

Fiecare are o rutină de îngrijire a părului. Uneori însă ne confruntăm cu un scalp gras sau cu…