Alina Burlacu ∙ September 10, 2021 ∙ 2 min read

Jennifer Aniston LolaVie

Rachel – nu-i așa? – a lansat brandul de beauty LolaVie. La începutul lui septembrie, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea nu a fost prea lungă.

Tot mai multe celebrități intră în spațiul beauty&care, reorientând fanii spre noi produse cosmetice și totul se întâmplă, mai întâi, pe Instagram.

În urmă cu câteva zile, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea a fost scurtă pentru că startul pentru contul de Insta și pentru site – lolavie.com – s-a dat pe 8 septembrie 2021.

Brandul de beauty LolaVie aduce, deocamdată, ca noutate un spray pentru descurcarea firelor de păr.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de LolaVie (@lolavie)

Actrița, cunoscută pentru rolul său în popularul serial de televiziune „Friends” a postat pe contul său și un video din backstage în care emoțiile par să arate că acest brand era așteptat de ceva timp.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

„Sunt o persoană care are mare nevoie de un produs de descâlcire a părului când ies din duș. Am aflat cum putem obține un all-in-one – un protector de căldură, un boost cu vitamine și substanțe nutritive, un plus pentru strălucire și un produs pentru volum și mișcare. Am vrut să găsesc acel produs care să fie multifuncțional. Am această obsesie după ani de zile în care am combinat poțiuni și loțiuni în încercarea de a-mi face părul mai ușor de manevrat sau să pară mai sănătos, după ani de abuz”, a declarat vedeta din Friends pentru Forbes.

LolaVie a fost înregistrată ca marcă în 2019 și ar putea să însemne game întregi de îngrijire a părului și a corpului, dar și lumânări parfumate.

LolaVie este numele ales de Jennifer Aniston pentru primul parfum, lansat în 2010, și reprezintă a doua incursiune în lumea frumuseții după ce a cofondat marca de îngrijire a părului Living Proof în 2012, vândută către Unilever, în 2016. Jennifer a fost imagine și pentru Aveeno, un brand de îngrijire a pielii, timp de peste opt ani.

Foto: Hepta.

Related Posts

Rujul perfect pentru nuntă

Indiferent dacă ești mireasa sau ai statutul de invitată, dacă vrei să arăți senzațional în pozele de la…

Vara perfectă pentru noi

Vine vara, bine-mi pare! Nu știm alții cum sunt, dar noi iubim vara, pentru că ziua este lungă…

Safe Zone: sfaturile experților pentru îngrijirea părului, vara

Am apelat, din nou, la sfaturile stiliștilor, nutriționiștilor și dermatologilor pentru a ne asigura că vom avea un…

Sărbătorește viața!

Numărul 1 în Spania, Italia și Portugalia atunci când vine vorba de produsele dermatocosmetice pentru piele și păr,…

Ce preferă pielea ta: autobronzare sau albire?

Cum ai vrea să arate pielea ta? Mai luminoasă și fără pete pigmentare? Sau în nuanța caramelului, dar…

L’Oréal și UNESCO susțin femeile din domeniul cercetării prin lansarea unei noi ediții a programului de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință”

L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO continuă să sprijine și în acest an comunitatea științifică…

Protecție solară în fiecare zi

Radiaţiile UV reprezintă ameninţarea invizibilă de care te poţi proteja, cu încredere, aflând mai multe despre protecţia solară,…

Machiaj și îngrijire a pielii cu Cindy Bruna

Cu origini congoleze și italiene, modelul stabilit la Paris, Cindy Bruna, este una dintre vedetele a căror apariție…

Sharon Stone sau cum să arăți de 40 la 64 de ani

Frumusețea la 60+ ani înseamnă mai mult decât un corp cu proporții de invidiat și un ten fără…

Chef de mers la mare!

Cele 10 minute de expunere zilnică la lumina soarelui sunt recomandate și de medici, dincolo de asta ești…