Alina Burlacu ∙ September 10, 2021 ∙ 2 min read

Jennifer Aniston LolaVie

Rachel – nu-i așa? – a lansat brandul de beauty LolaVie. La începutul lui septembrie, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea nu a fost prea lungă.

Tot mai multe celebrități intră în spațiul beauty&care, reorientând fanii spre noi produse cosmetice și totul se întâmplă, mai întâi, pe Instagram.

În urmă cu câteva zile, actrița Jennifer Aniston a postat câteva imagini vagi cu comentariul „Something’s coming”. Așteptarea a fost scurtă pentru că startul pentru contul de Insta și pentru site – lolavie.com – s-a dat pe 8 septembrie 2021.

Brandul de beauty LolaVie aduce, deocamdată, ca noutate un spray pentru descurcarea firelor de păr.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de LolaVie (@lolavie)

Actrița, cunoscută pentru rolul său în popularul serial de televiziune „Friends” a postat pe contul său și un video din backstage în care emoțiile par să arate că acest brand era așteptat de ceva timp.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

„Sunt o persoană care are mare nevoie de un produs de descâlcire a părului când ies din duș. Am aflat cum putem obține un all-in-one – un protector de căldură, un boost cu vitamine și substanțe nutritive, un plus pentru strălucire și un produs pentru volum și mișcare. Am vrut să găsesc acel produs care să fie multifuncțional. Am această obsesie după ani de zile în care am combinat poțiuni și loțiuni în încercarea de a-mi face părul mai ușor de manevrat sau să pară mai sănătos, după ani de abuz”, a declarat vedeta din Friends pentru Forbes.

LolaVie a fost înregistrată ca marcă în 2019 și ar putea să însemne game întregi de îngrijire a părului și a corpului, dar și lumânări parfumate.

LolaVie este numele ales de Jennifer Aniston pentru primul parfum, lansat în 2010, și reprezintă a doua incursiune în lumea frumuseții după ce a cofondat marca de îngrijire a părului Living Proof în 2012, vândută către Unilever, în 2016. Jennifer a fost imagine și pentru Aveeno, un brand de îngrijire a pielii, timp de peste opt ani.

Foto: Hepta.

Related Posts

5 terapii de toamnă pentru o stare de bine

Păstrează-ți zâmbetul, energia, sănătatea și buna dispoziție și în acest sezon de toamnă! Alege să faci acum transformările…

Trenduri din social media, periculoase pentru piele

Social media influențează puternic rutina de îngrijire a pielii a tinerilor, dar unele trenduri promovate intens pot fi…

Blondă, brunetă sau roșcată? Top 9 cele mai frumoase celebrități, inspirație pentru culoarea perfectă

Alegerea celor mai frumoase brunete, blonde și roșcate din lume, deși este subiectivă, poate să te ajute să…

Victoria Beckham, aniversare acasă la Anastasia Soare

Victoria Beckham aniversează cinci ani de când și-a lansat linia de cosmetice Victoria Beckham Beauty, care conține make-up,…

Pielea ta se înroșește ușor? Află acum ce soluții ai!

Atunci când pielea ta se înroșește ușor este esențial să știi ce să eviți și ce să adaugi…

Parfumurile preferate ale celebrităților- De la Beyoncé, la Adele, Rihanna și Taylor Swift

Bineînțeles că suntem intrigați de alegerile parfumate ale celebrităților – alegerea unei anumite arome poate spune multe despre…

Messi și-a lansat parfumul omonim

Fotbalistul Leo Messi a lansat parfumul Messi Eau de Parfum, în SUA și Puerto Rico, precum și online….

15 sfaturi despre primer, produsul cheie al machiajului

Care este produsul cosmetic care face diferența între un machiaj impecabil și unul care lasă imperfecțiunile la vedere…

Bunăstare mentală- 7 parfumuri care ne induc starea de fericire

Mirosurile ne influențează profund starea- aromele ne pot crește încrederea în sine, pot ajuta la o concentrare mai…

Cearcănele adânci ne fac să părem mai bătrâni. De ce apar și cum le putem trata!

Cearcănele întunecate și adâncite reprezintă o problemă estetică frecventă, care afectează atât bărbații, cât și femeile, indiferent de…