Nicoleta Nicolae ∙ April 25, 2024 ∙ 9 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii!

KIKO MILANO a deschis primul magazin în ParkLake Shopping Center

Pe 23 aprilie, KIKO MILANO, brandul de machiaj nr. 1 din Italia, distribuit exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, a sărbătorit deschiderea primului magazin în ParkLake Shopping Center cu un eveniment inaugural spectaculos!

Din 1997, când Antonio Percassi și fiul său Stefano au fondat compania la Milano, KIKO Milano a remodelat universul produselor cosmetice. Calitatea și creativitatea care fac parte din ADN-ul său italian au transformat acest itinerariu de beauty într-unul extraordinar, cu rezultate singulare: o gamă nesfârșită de nuanțe, tonuri și texturi pentru toți iubitorii de beauty, inclusiv pentru make-up artists și necesitățile lor profesionale personalizate. În prezent, KIKO Milano este accesibil în 30 de piețe cu peste 900 de magazine.

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAȚIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY   

Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent în Băneasa Shopping City.  Având o suprafață totală de 608mp, din care 500mp reprezintă suprafața comercială, brandul urmărește un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan și tăcut, păstrându-și în același timp identitatea și modul în care este recunoscut și identificat. 

Noul concept al magazinului Massimo Dutti exprimă evoluția naturală a brandului, reflectând nivelul său de excelență, punanând la dispoziția clienților o adevărată experiență, oferind inspirație prin intermediul elementelor prezente în noul design,  în care lumina, materialele naturale și arta joacă un rol fundamental. Atmosfera cu totul deosebită se traduce printr-un concept de magazin mult mai rafinat, în care materiale și tehnici artizanale îmbracă spațiul, mobilierul adaugând personalitate diferitelor zone, cu forme organice, culori neutre și naturale din materiale fine, creând o senzație de puritate.

Intrarea principală în magazin se caracterizează prin viziunea și transparența spațiului. Toate elementele magazinului, de la vitrină până la interiorul magazinului, se află într-o armonie perfectă, oferind clientului o viziune completă și facilitând astfel accesul mai rapid la colecțiile în ediție limitată nou lansate.

Lumina este folosită într-un mod mult mai creativ și indirect, cu iluminare pe cornișe, unde se creează efecte naturale și subtile. 

În acest fel, Massimo Dutti se distantează de trendul global al modei și setează noi paradigme în identitatea corporate în cadrul lumii modei, optând pentru o linie estetică diferită și originală, transpusă printr-o grafică elegantă.

Prin noua sa imagine, brandul își aliniază întregul univers, în armonie, pentru a arăta și relata propria poveste, ADN-ul său atât de esențial, descris prin cel mai avansat concept de magazin eco-eficient al Grupului Inditex. Noul magazin are și o serie de elemente inovatoare care aduc împreună moda și tehnologia, ca răspuns la preocuparea brandului de a oferi în permanență clienților săi noi experiențe de cumpărături.

Moroccanoil a lansat colecţia pentru îngrijirea pielii mâinilor și a corpului, Dahlia Rouge

Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire a părului cu infuzie de ulei de argan, a lansat Dahlia Rouge, o colecţie dedicată îngrijirii pielii mâinilor şi a corpului. Noua linie include săpun lichid, cremă de mâini, gel de duş şi loţiune pentru corp. Toate produsele sunt infuzate cu uleiul de argan trademark al brandului și oferă o experiență senzorială extraordinară prin intermediul parfumului Dahlia Rouge, o combinatie armonioasă de note florale de petale de dalie si tuberoză perlată, care se împletesc delicat cu lemn de santal cald și mosc.

Legendara piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More

NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, urmează să își deschidă porțile în luna iunie. Renovată în urma unei investiții directe de peste 1 milion de euro, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experiență de vară exclusivistă, completă – un refugiu urban sofisticat, care aduce, în inima Capitalei, atmosfera unei vacanțe premium la plajă.

Situat în cadrul Radisson Blu Hotel Bucharest, pe o suprafață de peste 2000 de metri pătrați, NAMI Beach Club va avea o capacitate de 262 de locuri, oferind o varietate de zone de relaxare: șezlonguri aflate lângă piscină, zone VIP, un spațiu dedicat familiilor, cu separeuri special amenajate, lounge și zonă Shisha, personalizate pentru nevoile tuturor tipurilor de clienți.

RoLUG și LEGO® România primesc titlul GUINNESS WORLD RECORDS™

Membrii RoLUG (Grupul utilizatorilor LEGO® din Romania), cu sustinere din partea LEGO Romania, au construit cea mai mare diorama din piese LEGO® din lume. Recordul a fost omologat de catre Guinness World Records™ la East European Comic Con, editia 2024.

Diorama, compusa din peste un million de piese LEGO, aduce un omagiu universului Star Wars™ si integreaza cele mai importante scene din seria de animatie Star Wars Rebels, precum si elemente si personaje din trilogia originala. Suprafata ei totala, de 45,746 metri patrati, acoperita exclusiv din piese LEGO® fara nicio alta structura de sustinere, a condus la omologarea proiectului de catre GUINNESS WORLD RECORDS™.

Dezvoltata cu atentie la detalii atat pe verticala, cat si pe orizontala, macheta recreeaza toate formele de relief de pe planeta Lothal, existente in universul Star Wars™, cu nave de lupta si peste 1500 de minifigurine plasate in scene dinamice.

HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu cea mai inovatoare mască intens reparatoare  

Cea mai apreciată și mai de impact gamă din portofoliul Wella Professionals, Ultimate Repair, se întregește prin lansarea unui produs vedetă: masca intens reparatoare pentru părul deteriorat, Ultimate Repair Mask.

Efectele ei imediate? Repară, fortifică și netezește părul aflat în nevoie.

ULTIMATE REPAIR Mask folosește o tehnologie adaptivă care oferă părului tău o reparare personalizată. Știi deja că părul se deteriorează în mod inegal. Uneori, mai tare spre vârfuri, alteori mai mult în zona mediană, unde facem abuz de elastice de păr. Și, pe măsură ce părul crește, abuzurile la care îl supunem se acumulează. Acum, soluția vine de la Ultimate Repair Mask. Agenții ei de reparare adaptivi targetează zonele cele mai afectate ale firului de păr și le repară în funcțiede necesități, lăsând părul moale, lucios, strălucitor, vibrant și ușor de coafat.

Noua mască Ultimate Repair este o cremă de lux, care repară părul deteriorat de urmările razelor UV, ale instrumentele de coafare cu aer fierbinte, ale extensii, elasticelor și ca urmare a decolorării. Aceasta susține un păr vizibil mai neted.

O nouă cercetare oferă primele recomandări privind evaluarea exactă a amprentei de carbon a cultivării cafelei

Asociația Română a Cafelei prezintă o nouă cercetare științifică, publicată în revista Sustainable Production and Consumption, care analizează cea mai bună modalitate de a standardiza măsurarea impactului de mediu al cafelei – un produs de bază din ce în ce mai amenințat de schimbările climatice2

Măsurarea amprentei de carbon a cafelei verzi a variat în mod tradițional, așa cum se întâmplă adesea în cazul oricărei evaluări a ciclului de viață al produselor agricole. Institutul pentru Informații Științifice despre Cafea (ISIC) a comandat Centrului Francez de Cercetare Agricolă pentru Dezvoltare Internațională (CIRAD) o revizuire a metodologiile actuale pentru cafeaua verde, pentru a dezvălui o imagine mai precisă a modului de măsurare a impactului asupra mediului materiei prime utilizate în una dintre cele mai populare băuturi din lume. 

CIRAD a identificat și analizat 34 de studii, alături de orientările agricole internaționale privind măsurarea amprentei de carbon. Studiile au fost reprezentative pentru numeroasele regiuni și medii diferite în care se cultivă cafeaua. De exemplu, 72% din toate sistemele agricole studiate erau situate în America Centrală și de Sud – reprezentând 70% din producția mondială de cafea. 

Cécile Chéron-Bessou, cercetător principal al CIRAD în cadrul acestei analize, explică: “Evaluările bazate pe ciclul de viață sunt complexe și se bazează pe numeroase simplificări și alegeri. Prin urmare, un principiu-cheie pentru aceste evaluări este transparența absolută în ceea ce privește alegerile și ipotezele exacte făcute în cadrul modelării. Sperăm că analiza noastră va servi drept un instrument solid pentru măsurarea transparentă și solidă a amprentei de carbon a cafelei verzi – ajutând fermierii și cercetătorii să sprijine bunele practici pentru o cultură durabilă a cafelei“. 

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…