A List Magazine ∙ March 19, 2021 ∙ 8 min read

Și în această săptămână avem parte de lansări din toate domeniile și campanii care ne-au atras atenția.

Luna aceasta Pandora continuă colaborarea cu UNICEF, în scopul de a ajuta peste 10 milioane de copii și tineri prin oferirea de oportunități pentru a învăța, a se exprima și a găsi de lucru în viitor. Pentru a sprijini dorințele copiilor și tinerilor, Pandora a adaptat talismanul existent, Dreamcatcher/Prinzător de vise, prin adăugarea culorii albastre în design, născându-se astfel o nouă bijuterie în ediție limitată. Un prinzător de vise este o emblemă simbolică provenită din comunitățile indigene și nativ-americane, gândit să protejeze oamenii de visele rele, permițând doar trecerea viselor bune.

Până pe 4 iunie, cu cei 59 RON donați de Pandora către UNICEF pentru fiecare achiziție a talismanului, fanii branduli de bijuterii vor face o diferență reală, ajutând UNICEF să sprijine copiii și tinerii vulnerabili, inclusiv cei din comunitățile marginalizate și indigene, pentru a-și atinge adevăratul potențial.

Frumusețe fără efort, din cap până în picioare- este motto-ul Artistry pentru sezonul care vine. Noua colecție Artistry Studio Los Angeles Edition include produse de beauty esențiale pentru a te pune în cea mai frumoasă lumină.

California este orașul în care stilul de viață lejer întâlnește super glam-ul. Arta, creativitatea și pasiunea sunt nelimitate. Oricine se poate simți fantastic cu ajutorul celei mai noi ediții Artistry Studio™. Un look waterproof pentru ochi, parfumuri de vis și un glow proaspăt pentru buze și față- sunt noutățile brandului.

Mastercard continuă parteneriatul cu CSU Știința București, în calitate de unic susținător al echipei de baschet U16 masculin din cadrul Clubului, și lansează campania „Ține mingea în joc!”, dedicată promovării performanțelor echipei în cadrul competițiilor naționale și internaționale și a programului complex de pregătire a jucătorilor, prin facilități la cele mai înalte standarde, pentru obținerea rezultatelor vizate pe termen scurt, mediu și lung. Alături de Mastercard, Clubul și-a propus să formeze o nouă generație de referință și un nucleu pentru următoarele selecții ale lotului național de juniori și, ulterior, de seniori. Proiectul marchează, totodată, și debutul perfect al echipei de baschet masculin CSU Știința București U16, care a obținut4 victorii din tot atâtea meciuri disputate în primul turneu al calendarului competițional din acest an, desfășurat în perioada 27-28 februarie 2021. Jucătorii au început pregătirea după selecția care a avut loc anul trecut – în primă fază, de la distanță, prin mijloace digitale, ca, ulterior, atunci când condițiile de siguranță impuse de autorități au făcut posibil acest lucru, echipa să se reunească în sală sau outdoor pentru antrenamente.

Herbalife Nutrition lansează primul Shake Gourmet în Europa & Africa

Formula 1 Gourmet este cel mai nou produs Herbalife Nutrition din gama F1, fiind alegerea ideală pentru prânz sau cină ca mese echilibrate nutrițional.

Cu aromă delicioasă și cremoasă de ciuperci și ierburi, F1 Gourmet este creat din ingrediente vegane, conține un amestec perfect de proteine de înaltă calitate din soia, fibre* și 25 de vitamine și minerale. Nu conține zahăr adăugat, coloranți artificiali și este un produs fără conservanți, având un profil nutrițional excelent. F1 Gourmet se prepară rapid și ușor – adăugați două măsuri la 250ml de lapte cald sau băutură din soia, apoi amestecați și bucurați-vă de gust!

Noul shake F1 Gourmet răspunde cererii tot mai mari de produse de înaltă calitate și convenabile, Europa devenind în prezent cea mai mare piață pentru supe la nivel global. Studiile arată că tot mai mulți consumatori doresc să includă supele în dietele lor, mai mult de o treime afirmând că se simt mai sănătoși atunci când le consumă la ora mesei.**

,,Suntem bucuroși să completăm gama noastră deja cunoscută de înlocuitori de masă, cu F1 Gourmet cu aromă de ciuperci și ierburi”, declară Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria. ,,Majoritatea clienților consumă în prezent shake-ul F1 ca înlocuitor al meselor de dimineață sau seară, iar acum, avem plăcerea să le oferim și o opțiune caldă și savuroasă de înlocuitor de masă pentru prânz sau cină”.

F1 Gourmet este versatil și poate fi adăugat ca ingredient pentru a prepara mese și gustări delicioase, precum paste cremoase cu aromă de ciuperci, brioșe sau falafel la cuptor. Un mod rapid și convenabil de a adăuga proteine și fibre la felul de mâncare preparat este de a combina F1 Gourmet cu Pudra Proteică Personalizată (PPP) sau Beta heart, ambele produse Herbalife Nutrition.

Write a Screenplay For GENERATION Z! Kira Hagi, Ambasadorul evenimentului

S-a lansat cea de a treia ediție a concursului de scenarii și pitch-uri de film – înscrieri până pe 15 mai 2021. American Independent Film Festival (AIFF) anunță lansarea celei de-a treia ediții a concursului WRITE A SCREENPLAY FOR (WSF)… / SCRIE UN SCENARIU PENTRU… organizat de către Asociația Cinemascop cu sprijinul HBO Europe. AIFF introduce cele mai noi, creative și originale filme americane de cinema ale anului publicului din România și organizează workshopuri, dezbateri, master-classuri cu cineaști și actori reputați, printre oaspeții edițiilor anterioare numărându-se: Joaquin Phoenix, Ethan Hawke, John C. Reilly, Milena Canonero, Kent Jones, Roberto Minervini ori Sebastian Stan.

Primele două ediții ale concursului de scenarii WSF au suscitat un mare interes în rândul pasionaților de film, numărul proiectelor înscrise fiind de ordinul sutelor. Concursul este deschis atât scenariștilor experimentați cât și celor aflați la debut. Proiectele câștigătoare sunt analizate în vederea intrării în producție. Nu se percepe taxă de înscriere.

După ce la primele ediții scenariștilor li s-a cerut să scrie pentru Sebastian Stan, Anamaria Marinca sau Vlad Ivanov, anul acesta WSF invită cineaștii și scriitorii să propună idei și povești pentru publicul tânăr.

Așa numita Generation Z stă la baza unor serii de mare succes internațional precum Euphoria, Normal People, Clique sau We Are Who We Are și a unor filme precum Booksmart, Lady Bird sau Men, Women or Children.

Acum se lansează provocarea și pentru scenariștii de limba română să propună povești cu sau pentru acest public tânăr, identificat ca Generation Z. Concursul are în vedere două secțiuni: proiecte de mini-serie TV, cu povești structurate pe durata a 6 sau 8 episoade și filme de lungmetraj de ficțiune. Aplicatiile trebuie trimise la adresa info@cinemascop.eu iar data limită până la care acestea se primesc este 15 mai 2021.

Festive Roses – un look de primăvară by SABON. Odată cu sosirea primăverii, Sabon te invită să-ți creezi acel ritual de beauty care îți oferă un boost de energie și o piele tonică și radioasă. Ingrediente naturale, arome senzaționale, produse dedicate pentru fiecare necesitate a pielii, toate acestea se regăsesc în colecția Festive Roses

ȘtDacă vrei să te bucuri de o piele hidratată și mătăsoasă, este ocazia perfectă să îți construiești un ritual fastuos de îngrijire cu produsele Sabon, create la standarde de high quality, destinate să îți ofere o stare de bine – ulei de duș, exfoliant, lapte  de corp, cremă de corp reparatoare, beauty oil, cremă de mâini, spray de îngrijire pentru păr, săpun, bulgăre mineral, gel refresh, mască de păr, body gelée, aromă de cameră și EAU de SABON – inspirate de abundența florală a trandafirilor.

Explorează aroma radiantă de lămâi italian care e pusă în valoare de rafinamentul petalelor de trandafir englezesc din gama Green Rose și delectează-te cu notele acidulate de rodie și zmeură delicioasă, urmate de mirosul fin de trandafiri de Mai și de nuanțe cremoase de vanilie, ce lasă pe piele o adiere dulce-florală, prin produsele din gama Rose Tea.

CONDRA și cămășile sale. Brand românesc cu tradiție, CONDRA produce cămăși cu mânecă scurtă sau lungă, office, casual sau de ceremonie, simple sau cu modele inedite, sport sau elegante – toate folosind materiale de top, care să asigure calitatea și durabilitatea produselor. Poți alege chiar acum să susții un brand 100% românesc, ce oferă un raport calitate-preț foarte bun și o varietate de cămăși care acoperă toate stilurile și nevoile.

RETAIL, TECH & PARENTING.

E-Bebe live by Doctor MIT, târgul virtual dedicat familiilor în creștere, dă startul înscrierilor pentru maternități, magazine online cu articole pentru copii sau femei însărcinate, clinici de ginecologie, școli și grădinițe, precum și tuturor retailerilor și furnizorilor de servicii de profil.

Târgul virtual va avea loc în perioada 23-25 aprilie și sunt așteptați peste 10.000 de participanți. Evenimentul se desfășoară în cadrul unei platforme digitale validată la nivel internațional în 36 de țări, cu 9251 expozanți și peste 5 milioane de utilizatori.

Inițiativa propusă de Doctor MIT este susținută de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, ca proiect din partea mediului privat, considerând că poate avea un potențial semnificativ pentru readucerea la viață a târgurilor de profil, precum și beneficii importante aduse comunității.

 

Related Posts

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…

Kate Moss are o relație nepotul lui Bob Marley

La 50 de ani, Kate Moss își trăiește viața din plin. Supermodelul a împlinit în luna ianuarie 50…