A List Magazine ∙ May 5, 2023 ∙ 9 min read

Ca în fiecae săptămână, vă ținem la curent cu lansările și campaniile care ne-au atras atenția.

Tommy Hilfiger anunță următorul capitol Tommy Collection by TOMMY JEANS.

Inspirată de rădăcinile sale din hip-hop, Tommy Collection se conectează la comunitățile din întreaga lume, promovând cultura străzii printr-o perspectiva progresivă, locala. În acest sezon, TOMMY JEANS apare în lumea lowriding-ului din cultura chicano japoneză cu cea mai recentă lansare a celei mai elevate colecții. Tommy Collection Primăvara ’23 este formată din piese care prezinta o interpretare contemporană a arhivei TOMMY JEANS.  

Descoperă noua colecție Summer Make the Rules de la OPI

Când vara declară legea, OPI ne oferă o viziune nouă despre culoare, impregnată de imaginație și împletind două cromatici diferite: pastelurile clasice și gama nuanțelor strălucitoare. Rezultă o paletă de 12 culori pline de strălucire și imaginație, nuanțe îndrăznețe care te invită să trăiești în legea ta, să dai, cât ai clipi, sala de ședințe pentru o plajă și-un surf! Nu ezita și nu ai teamă; schimbă-ți statutul oficial în OOO-PI și glow for it cu noua colecție Summer Make the Rules!

Această colecție evocă pur și simlu fericirea. Cele 12 nuanțe ale paletei Summer Make the Rules vor aduce zâmbetul pe buzele purtătorilor și privitorilor,” remarcă Suzi Weiss-Fischmann, co-fondator OPI și Brand Ambassador. “Anul acesta anticipăm că oamenii vor călători foarte mult, iar o manichiură pregătită de vacanță este cu adevărat cel mai prețios accesoriu, orice stil estival am adopta. Nuanțele OPI îmbină două trenduri populare – pastelurile și nuanțele aprinse – într-o paletă care este unică, la fel de unică precum este și fiecare dintre purtătorii săi.“

Aceste nuanțe pot fi folosite ca punct de plecare pentru propria capacitate creativă și de autoexprimare“ adaugă Jill Bartoshevich, OPI Global Director of Color Equity. “Noile pasteluri strălucitoare plus noul efect de irizare perlată îi vor provoca pe cei mai îndrăzneți consumatori să-și pună în valoare stilul în moduri nemaiîntâlnite. În topul nuanțelor anului va fi fără îndoială splendidul roșu vermillion pe care l-am numit Flex on the Beach și care este o invitație directă: full colour, full fun!”.

Soare, în siguranță, cu ISDIN

Să te simți liber și neîngrădit e minunat. Să te bucuri de aer liber, de mișcare, de soare, e benefic. Sănătatea și starea noastră de bine sunt direct influențate de soare, însă e bine să fim precauți atunci când vine vorba de expunerea la radiațiile solare. Arsurile și fotoîmbătrânirea pot fi prevenite grație folosirii produselor potrivite, iar preferatele noastre sunt cele de la ISDIN. Alege fotoprotecția ISDIN: texturi inovatoare și, mai ales, protecție personalizată pentru fiecare tip de piele.

Oferă-i pielii tale îngrijirea și protecția de care are nevoie și, mai ales acum vara, pune accentul pe hidratare, atât din interior, cât și din exterior. Fotoprotecția va menține pielea sănătoasă, dar și hidratată, adică fină, tonică și strălucitoare. În fiecare zi avem nevoie de protecție și mai ales pe zonele cele mai expuse la soare: față, gât, urechi și mâini. 

Bazează-te pe puterea antioxidantă a plantelor! Razele UV, poluarea, alimentația au efect oxidativ la nivelul pielii și organelor, însă cu ingrediente antioxidante puternice putem contracara acest proces sau să-l reducem semnificativ. Fructele, legumele și algele conțin antioxidanți puternici pe care îi putem face aliați. Loțiunea corporală bifazică ISDIN FOTOPROTECTOR HYDRO Lotion pentru protecție solară cu SPF50 200 ml – are o formulă avansată care protejează pielea și previne oxidarea cu ajutorul Chlorella Maris, o algă cu o mare concentrație de clorofilă, ce detoxifică și revitalizează pielea datorită efectului său antioxidant.

Ținuta ideală pentru fiecare bărbat și orice eveniment de vară poate fi aleasă de la Peek & Cloppenburg Düsseldorf

Orice bărbat hotărât merită o ținută care să îi reflecte stilul și încrederea. Și care poate fi cel mai potrivit moment pentru el să o dovedească dacă nu cel în care decide să îi spună “da!” pentru o veșnicie celei care i-a cucerit inima?

În acest sezon estival, ANSON’S ca parte a Peek & Cloppenburg Düsseldorf, magazinul de modă pentru bărbați de la Sun Plaza, dedicat exclusiv bărbaților, întâmpină domnii cu o nouă colecție pentru cele mai importante evenimente ale sezonului și din viața lor. Inspiră-te din gama largă de branduri internaționale și exclusive într-un mediu vestimentar relaxant, de ultimă generație, bucurându-te în același timp de consultanță extrem de competentă.

Articole noi de la Boss Black, Tommy Hilfiger, Joop, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Adidas, Karl și Armani Exchange, alături de branduri exclusive precum Mc Neal, Montego Men  și  Christian Berg, îi așteaptă pe domnii care își prețuiesc stilul personal.  

Pentru că de cele mai multe ori domnii sunt cuceriți de  lucruri simple și ușoare de purtat care le permit să se bucure de fiecare moment al unei petreceri, la ANSON’S vor găsi ținuta ideală pentru nunți sau evenimente organizate într-un cadru rustic sau boem, la mare sau într-o oază liniștită în aer liber. Domnii își doresc să fie și ei de neuitat, așa că alegerea unui costum în culori calde precum bej sau crem sau nuanțele pastelate de roz, albastru și verde vor adăuga valoare întregii apariții.

Nu există o alegere mai bună pentru un bărbat decât un material simplu și calitativ care să-i permită să-și exprime personalitatea și să se bucure de fiecare moment al unei petreceri de neuitat. Întreaga ținută poate fi completată de un accesoriu unic precum butonii marca HUGO, un detaliu care cu siguranță va atrage atenția tuturor. La fel și pentru domnii care preferă un look mai formal, alegerea unei cravate poate fi detaliul final al unei ținute memorabile!

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și își întâmpină oaspeții cu un nou meniu, de sezon

Suter Palace Heritage Boutique Hotel, din București, anunță schimbarea identității restaurantului Le George, devenit, recent, Gramont. Astfel, localul preia numele Vicontelui de Gramont, una dintre personalitățile culturale și politice, care au marcat societatea românească, la sfârșitul secolului al XVIII-lea, începutul secolului al XIX-lea.

Noul brand este menit să întărească poziționarea restaurantului drept un promotor al gastronomiei fine, în care tehnicile de gătire franțuzești, specifice regiunii Provence, se întâlnesc cu ingrediente de calitate, cum sunt savuroasele fructe și legume românești sau produsele franțuzești, certificate “grand cru”, precum foie gras-ul Rougié, somonul Gravlax, tonul Yellowfin, vita Salers și nu numai.

Toate acestea sunt atent curatoriate de către David Contant, cel care, de peste doi ani, conduce bucătăria hotelului. Un explorator constant, cheful își petrece o mare parte a timpului său căutând produse de calitate și arome noi, vizitând piețele românești, din București și din țară, sau călătorind în locuri mai puțin cunoscute, din Europa și din întreaga lume, pentru a descoperi preferințele localnicilor.

Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploiești. 

„Cererea pentru mixurile de bere fără alcool continuă să crească în România, deoarece consumatorii caută mai multe opțiuni de consum și gusturi diferite. Fresh 0.0 se adresează acestor cerințe venite din piață și a înregistrat o creștere timp de doi ani consecutivi. Noua aromă, Mango și Fructul Pasiunii, este un atribut important în strategia noastră de a ne extinde în acest segment și suntem încrezători că va avea succes în 2023. În plus, expansiunea în zona non-alcoolică subliniază angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil în orice moment al zilei”, punctează Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A. 

Segmentul berilor fără alcool, care include și mixurile de bere, a înregistrat în 2022 cea mai mare creștere din industria berii, depășind 5% cotă de piață. Alături de noul sortiment, Bergenbier S.A. are în portofoliu și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine. 

„Suntem extrem de atenți la trendurile din piață, iar planurile noastre de marketing au în centru valoarea pe care vrem să o aducem consumatorilor. Analizele ne arată că vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de bună, ceea ce ne ajută să investim în activări și parteneriate relevante. Obiectivul nostru este să creștem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune și un strop de mango, biletul nostru câștigător spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands

Noua aromă Mango și Fructul Pasiunii beneficiază atât de o campanie integrată de marketing, cât și de execuții de tip trade marketing. 

Related Posts

La 90 de ani, Giorgio Armani deschide un nou restaurant la New York

Giorgio Armani nu intenționează să se retragă prea curând din activitate și, pe lângă modă, acesta derulează și…

Infuzie de creativitate la DIPLOMA Show 2024

Nu puteam să ratăm ediția a XI-a, a festivalului noii generații de artiști, arhitecți și designeri români, DIPLOMA…

„Târgul Vrăjitoarelor” la OCC – trei weekenduri de magie și vrăjitorii pentru întreaga familie

În această toamnă, Opera Comică pentru Copii (OCC) dă startul unei serii de evenimente tematice, transformând Grădina OCC…

Coldplay a lansat mult așteptatul album “MOON MUSiC” – acum disponibil pe toate platformele

Al zecelea album al trupei Coldplay, “MOON MUSiC”, mult așteptat de fani, a fost lansat și este acum…

Justin Timberlake, pentru prima dată în România. Unde va cânta artistul

Electric Castle anunță primul headliner pentru ediția din 2025: Justin Timberlake va susține primul său concert în România…

Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama

Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…

Oamenii Inspiră” prezintă „Repaus Dominical” la Zabola Estate pe 13 Octombrie

Un eveniment inedit, cu show ecvestru, muzică, degustare de cafea şi un spectacol de teatru, în interpretarea actorului…

Accesorii cu poveste: Designerii InimOSi strâng fonduri pentru finalizarea primului spital veterinar social din țară

Motivate de iubirea comună pentru blănoșii necuvântători, 10 branduri românești s-au alăturat campaniei Designeri InimOSi inițiată de Asociația…

Alist Designers boutique: Brandurile lunii octombrie

Cea mai spooky lună din an te așteaptă la Alist Designers boutique cu o selecție cât se poate…

Monica Ali, autoarea romanului Căsătorie din dragoste: „Sexul este o componentă importantă a identităţii noastre”

Monica Ali a scris „Căsătorie din dragoste”, roman publicat de Editura Trei, după aproape 10 ani de la…