Alexandra Bolba ∙ October 4, 2021 ∙ 6 min read

Proprietăți de lux, gata să apară în reviste de design & arhitectură în orice clipă, personaje demne de Sports Illustrated, celebrități și…. dramă cât cuprinde. Sunt doar câteva dintre picanteriile care-i țin pe fanii serialului Selling Sunset de pe Netflix cu sufletul la gură, de la episod la episod. Și interesul este – clar – mare, având în vedere că sezoanele 4 și 5 sunt pe cale să fie filmate și difuzate în perioada următoare.

Dar ce se ascunde dincolo de tot acest bling hollywood-ian? Cum sunt oamenii din spatele camerelor de filmat, cum arată viața lor când se apasă butonul Stop REC, care a fost parcursul lor profesional și personal? Sigur, ai putea crede că din moment ce vorbim de un reality-show, personajele sunt exact ceea ce par a fi și pe micile ecrane. Adevărul gol-goluț este că, oricât de autentic s-ar dori orice reality-show, el nu exprimă mereu viața protagoniștilor așa cum este ea.

De curând am avut ocazia să petrec câteva luni în Los Angeles, împreună cu cei din Oppenheim Group & friends și să iau pulsul de la fața locului. Recunosc că-i știam pe cei mai mulți dintre ei de câțiva ani, înainte de a fi celebri și (mult mai) de succes decât sunt azi, dar credeam că faima câștigată în ultimii ani i-a transformat. Și o transformare există, sigur, dar la bază ei sunt aceiași pe care am avut ocazia să-i cunosc în fel și fel de contexte.

Primul lucru care mi-a atras atenția și pe care cred că foarte mulți nu-l bănuiesc este că în spatele luxului și a stilului de viață opulent pe care-l au cele mai multe dintre personajele Selling Sunset stă, de fapt, foarte multă muncă și implicare. Și mă refer la muncă pe bune – de dimineața până seara, la alergătură, stres, telefoane și întâlniri. Pe lângă toată activitatea caracteristică unui real estate agent sau broker, ei trebuie să-și lărgească, zi de zi, network-ul (pentru că în LA, mai mult ca oriunde, multe lucruri se rezumă la persoanele pe care le cunoști), iar asta presupune multă socializare, multe ore petrecute la evenimente, mult timp investit în a cunoaște oamenii și dorințele lor. În plus, trebuie să aibă grijă să fie mereu în formă (ceea ce implică mult sport și grijă la alimentație), și, în plus, trebuie să se ocupe și de tot ce ține de filmările pentru serial. Poate nu pare foarte mult, dar într-un oraș în care toată lumea este pe repede înainte și competiția este la ea acasă, fiecare minut dedicat altui scop decât activitatea profesională poate să facă diferența între succes și mediocritate. Și la Oppenheim Group nimeni nu-și dorește să fie mediocru, așa că toți sunt într-o continuă cursă contra-cronometru.

Ce nu mai știe lumea este că mulți dintre cei din serial sunt prieteni de peste 20 de ani. Chiar dacă la început nu au lucrat împreună și aproape toți au avut preocupări diferite (mai puțin Brett și Jason care au urmat același drum mereu) timpul i-a adus, în cele din urmă, împreună și profesional. Grupul de old friends nu se rezumă doar la cei care apar în serial. Pe lângă the O-brothers, Mary, Amanza, sau Christine – mai sunt și alte persoane care, azi, sunt agenți la Oppenheim Group, sau au business-uri conexe și au devenit colaboratori.
Un foarte bun exemplu este Alex, care este prieten cu Jason încă de pe vremea anilor de studenție, perioadă în care chiar au împărțit același apartament pentru că niciunul nu era suficient de stabil financiar încât să-și permită o chirie decentă de unul singur. După ce au călătorit în toată lumea , au crescut atât personal cât și profesional, azi au ajuns să lucreze împreună și să contribuie, fiecare, la succesul celuilalt. Asta pentru că în timp, Alex a fondat compania White Glove Estates, care se ocupă de renovarea și designul proprietăților de lux, cele mai multe dintre ele parte din portofoliul Oppenheim Group. Ba mai mult, de curând s-a ocupat chiar de renovarea uneia dintre casele lui Jason (superba proprietate din Hercules Drive) și chiar amenajarea noului birou O Group din Newport Beach.

    
Acest birou este, clar, o dovadă a prieteniei lor de durată și a nivelului de cunoaștere la care au ajuns, pentru că a fost făcut atât de cool și cu multă atenție la detalii, detalii pe care doar cineva care-l cunoaște pe Jason foarte bine ar putea să le ia în considerare într-un proces de amenajare: de la stilul industrial/modern, la barul cu elemente metalice „asezonat” cu cele mai fine băuturi, sau de la camera de private meetings amenajată într-un seif (biroul a fost făcut pe spațiul unei foste bănci) și dotată cu scaune Charles Eames, cu vinuri din linia special creată pentru O Group, până la cartonașele de baseball din colecția personală dispuse în sala de fitness, sa tricoul cu autograf semnat de un important jucător de baseball. La toate acestea se adaugă obiecte de artă din colecția personală a lui Jason, cele mai multe semnate de Mr. Brainwash, sau James Goldcrown.

Dar pe lângă casele de milioane tranzacționate de agenții Selling Sunset, cei de la White Glove Estates s-au ocupat de amenajarea caselor unor persoane cheie din industria entertainment-ului Hollywoodian, ca directori Netflix, actori din serialul Bling Empire, sportivi renumiți sau chiar de noua casă achiziționată de Chrishell Stause.

.   

Cred că prietenia lor este un exemplu frumos și, în mod sigur, destul de rar întâlnit în locuri ca Los Angeles, unde totul stă sub semnul consumerismului, inclusiv relațiile de prietenie. Faptul că au reușit să crească și să rămână împreună după toți acești ani, e un semn că succesul lor s-a construit pe baze solide, în primul rând umane, dar și pe principii profesionale sănătoase.

Poate că reality show-ul Selling Sunset ar avea și mai mult succes dacă fanii serialului ar ști toate aceste lucruri despre idolii lor, pentru că ar putea să vadă și acea latură umană cu care privitorii ar rezona și s-ar identifica. În același timp, ar fi un model (hibrid, ce-i drept) de “responsabilizare socială“ prin care toți cei care urmăresc Selling Sunset ar învăța că stilul de viață glam s-a construit și se menține prin muncă și eforturi susținute.

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….