Alexandra Bolba ∙ October 4, 2021 ∙ 6 min read

Proprietăți de lux, gata să apară în reviste de design & arhitectură în orice clipă, personaje demne de Sports Illustrated, celebrități și…. dramă cât cuprinde. Sunt doar câteva dintre picanteriile care-i țin pe fanii serialului Selling Sunset de pe Netflix cu sufletul la gură, de la episod la episod. Și interesul este – clar – mare, având în vedere că sezoanele 4 și 5 sunt pe cale să fie filmate și difuzate în perioada următoare.

Dar ce se ascunde dincolo de tot acest bling hollywood-ian? Cum sunt oamenii din spatele camerelor de filmat, cum arată viața lor când se apasă butonul Stop REC, care a fost parcursul lor profesional și personal? Sigur, ai putea crede că din moment ce vorbim de un reality-show, personajele sunt exact ceea ce par a fi și pe micile ecrane. Adevărul gol-goluț este că, oricât de autentic s-ar dori orice reality-show, el nu exprimă mereu viața protagoniștilor așa cum este ea.

De curând am avut ocazia să petrec câteva luni în Los Angeles, împreună cu cei din Oppenheim Group & friends și să iau pulsul de la fața locului. Recunosc că-i știam pe cei mai mulți dintre ei de câțiva ani, înainte de a fi celebri și (mult mai) de succes decât sunt azi, dar credeam că faima câștigată în ultimii ani i-a transformat. Și o transformare există, sigur, dar la bază ei sunt aceiași pe care am avut ocazia să-i cunosc în fel și fel de contexte.

Primul lucru care mi-a atras atenția și pe care cred că foarte mulți nu-l bănuiesc este că în spatele luxului și a stilului de viață opulent pe care-l au cele mai multe dintre personajele Selling Sunset stă, de fapt, foarte multă muncă și implicare. Și mă refer la muncă pe bune – de dimineața până seara, la alergătură, stres, telefoane și întâlniri. Pe lângă toată activitatea caracteristică unui real estate agent sau broker, ei trebuie să-și lărgească, zi de zi, network-ul (pentru că în LA, mai mult ca oriunde, multe lucruri se rezumă la persoanele pe care le cunoști), iar asta presupune multă socializare, multe ore petrecute la evenimente, mult timp investit în a cunoaște oamenii și dorințele lor. În plus, trebuie să aibă grijă să fie mereu în formă (ceea ce implică mult sport și grijă la alimentație), și, în plus, trebuie să se ocupe și de tot ce ține de filmările pentru serial. Poate nu pare foarte mult, dar într-un oraș în care toată lumea este pe repede înainte și competiția este la ea acasă, fiecare minut dedicat altui scop decât activitatea profesională poate să facă diferența între succes și mediocritate. Și la Oppenheim Group nimeni nu-și dorește să fie mediocru, așa că toți sunt într-o continuă cursă contra-cronometru.

Ce nu mai știe lumea este că mulți dintre cei din serial sunt prieteni de peste 20 de ani. Chiar dacă la început nu au lucrat împreună și aproape toți au avut preocupări diferite (mai puțin Brett și Jason care au urmat același drum mereu) timpul i-a adus, în cele din urmă, împreună și profesional. Grupul de old friends nu se rezumă doar la cei care apar în serial. Pe lângă the O-brothers, Mary, Amanza, sau Christine – mai sunt și alte persoane care, azi, sunt agenți la Oppenheim Group, sau au business-uri conexe și au devenit colaboratori.
Un foarte bun exemplu este Alex, care este prieten cu Jason încă de pe vremea anilor de studenție, perioadă în care chiar au împărțit același apartament pentru că niciunul nu era suficient de stabil financiar încât să-și permită o chirie decentă de unul singur. După ce au călătorit în toată lumea , au crescut atât personal cât și profesional, azi au ajuns să lucreze împreună și să contribuie, fiecare, la succesul celuilalt. Asta pentru că în timp, Alex a fondat compania White Glove Estates, care se ocupă de renovarea și designul proprietăților de lux, cele mai multe dintre ele parte din portofoliul Oppenheim Group. Ba mai mult, de curând s-a ocupat chiar de renovarea uneia dintre casele lui Jason (superba proprietate din Hercules Drive) și chiar amenajarea noului birou O Group din Newport Beach.

    
Acest birou este, clar, o dovadă a prieteniei lor de durată și a nivelului de cunoaștere la care au ajuns, pentru că a fost făcut atât de cool și cu multă atenție la detalii, detalii pe care doar cineva care-l cunoaște pe Jason foarte bine ar putea să le ia în considerare într-un proces de amenajare: de la stilul industrial/modern, la barul cu elemente metalice „asezonat” cu cele mai fine băuturi, sau de la camera de private meetings amenajată într-un seif (biroul a fost făcut pe spațiul unei foste bănci) și dotată cu scaune Charles Eames, cu vinuri din linia special creată pentru O Group, până la cartonașele de baseball din colecția personală dispuse în sala de fitness, sa tricoul cu autograf semnat de un important jucător de baseball. La toate acestea se adaugă obiecte de artă din colecția personală a lui Jason, cele mai multe semnate de Mr. Brainwash, sau James Goldcrown.

Dar pe lângă casele de milioane tranzacționate de agenții Selling Sunset, cei de la White Glove Estates s-au ocupat de amenajarea caselor unor persoane cheie din industria entertainment-ului Hollywoodian, ca directori Netflix, actori din serialul Bling Empire, sportivi renumiți sau chiar de noua casă achiziționată de Chrishell Stause.

.   

Cred că prietenia lor este un exemplu frumos și, în mod sigur, destul de rar întâlnit în locuri ca Los Angeles, unde totul stă sub semnul consumerismului, inclusiv relațiile de prietenie. Faptul că au reușit să crească și să rămână împreună după toți acești ani, e un semn că succesul lor s-a construit pe baze solide, în primul rând umane, dar și pe principii profesionale sănătoase.

Poate că reality show-ul Selling Sunset ar avea și mai mult succes dacă fanii serialului ar ști toate aceste lucruri despre idolii lor, pentru că ar putea să vadă și acea latură umană cu care privitorii ar rezona și s-ar identifica. În același timp, ar fi un model (hibrid, ce-i drept) de “responsabilizare socială“ prin care toți cei care urmăresc Selling Sunset ar învăța că stilul de viață glam s-a construit și se menține prin muncă și eforturi susținute.

Related Posts

Taylor Swift și-a lansat un nou album- The Tortured Poets Department

Taylor Swift (34 de ani) nu ia nicio pauză și lansează cel de-al 11-lea ei album de studio,…

Marian Pălie, curatorul secțiunii de fashion RDW 2024: „Designerii români au devenit recunoscuți pentru inovație, creativitate și calitate”

19 proiecte de fashion vor face parte din expoziția centrală Romanian Design Week 2024, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor…

Julia Roberts, în următorul film al lui Luca Guadagnino

Regina comediilor romantice revine cu un nou proiect surprinzător, semnat de Luca Guadagnino, autorul recentului succes Challengers. Julia…

Se pregătește un nou serial marca Game of Thrones

Fanii serialului Game of Thrones au motive de bucurie, deoarece o nouă producție care are legătură cu acțiunea…

Jennifer Love Hewitt își lansează cartea de memorii, Inheriting Magic

Actrița Jennifer Love Hewitt (45 de ani) își lansează cartea de memorii Inheriting Magic, iar pe copertă apare…

UNDA lansează “Spring Dining Experience” un concept fresh, de primăvară, cu experiențe pentru toate simțurile

Restaurantul UNDA Open Cuisine revitalizează scena culinară din nordul Bucureștiului cu lansarea conceptului de “Spring Dining Experience”. Acest…

The Motans și Andra sunt noile voastre personaje preferate în videoclipul piesei ,,Înapoi în viitor”

V-a plăcut, v-a rămas pe buze, iar acum puteți urmări povestea de iubire a piesei ,,Înapoi în viitor”,…

Care sunt cele mai căutate destinații în 2024?

Îți prezentăm topul celor mai căutate destinații din 2024, potrivit rezultatelor comunicate de platforma de turism Airbnb. La câțiva…

Victoria Beckham, la 50 de ani – Iată 12 lucruri mai puțin cunoscute despre vedetă

Victoria Beckham împlinește pe 17 aprilie vârsta de 50 de ani. Fosta componentă Spice Girls, actual antreprenor și…

Cine a fost partenera lui Roberto Cavalli- Modelul suedez Sandra Nilsson (38 de ani)

Celebrul creator de modă italian Roberto Cavalli a decedat pe 12 aprilie, la vârsta de 83 de ani,…