O mulțime de vedete s-au aventurat în industria băuturilor alcoolice în ultimii ani, cu mult succes, de altfel. Le amintim doar pe Kylie Minogue și pe Cameron Diaz, care au propriile lor vinuri, Jennifer Lopez, care are o gamă de cocktailuri-spritz, Kendall Jenner și George Clooney și-au lansat propriile lor mărci de tequila, iar Blake Lively are, de asemenea, o linie de cocktailuri alcoolice.
Beyoncé întregește rândurile vedetelor care își lansează propriile lor mărci de băuturi și vine pe piață cu un whisky intitulat SirDavis, care se dorește a fi un omagiu adus străbunicului ei.
Beyoncé Knowles-Carter nu este străină de afaceri și, pe lângă muzică, își rotunjește veniturile din diverse alte businessuri – până acum, s-a lansat în industria frumuseții cu produse cosmetice și parfumuri, dar și în cea a modei, unde a lansat mai multe colecții de haine de inspirație sport, iar acum revine cu o marcă de băuturi spirtoase. Whisky-ul SirDavis este lansat în colaborare cu gigantul Moët Hennessy.
Produsul lansat de cântpreață a fost elaborat în ani de zile, iar alăturarea dintre cele două entități nu este deloc întâmplătoare.
Beyoncé este o mare amatoare de băuturi fine precum whisky-ul, pasiune moștenită de la străbunicul ei, Davis Hogue. În timpul prohibiției, acesta făcea și distribuia caldestin whisky și a ascuns mai multe butoaie din această băutură pentru a le oferi comunității sale. Cu intenția de a onora amintirea străbunicului ei, Beyoncé a apelat la leaderul global în băuturi spirtoase de lux pentru a lansa o marcă ce îmbină tradiția cu modernitatea.
”Dintotdeauna m-am simtit artrasă de puterea și de încrederea pe care le capăt când beau un whisky de calitate și am vrut ca mai multă lume să experimenteze acest sentiment. Când am decoperit moștenirea străbunicului meu din vremea prohibiției, am simțit că e vorba de destin. SirDavis este un tribut adus lui, prin care unim destinele”, a spus artista.
Chiar și sticla băuturii este inspirată de spectrul Beyoncé, care își pune amprenta texană pe eticheta sticlei, pintr-un medalion negru decorat cu un cal de bronz. Băutura este realizată integral în Texas, statul natal al lui Beyonce, si va fi comercializată în SUA, Londra, Paris și Tokyo.
Pasiunea pentru afacerile cu alcool este puternică în familia lui Beyoncé. Soțul ei, producătorul muzical și rapperul Jay-Z, derulează afaceri de miliarde în acest business. Acesta a investit în 2006 în șampania Armand de Brignac și a colaborat cu proprietarii brandului, Sovereign Brands, la dezvoltarea brandului de coniac D’usse. Mai apoi, D’usse fost vândut către Bacardi , iar Jay-Z continuă să dețină o parte din afacere alături de noii proprietari.
Foto: Hepta, Moët Hennessy
Mese speciale pentru un Crăciun altfel! (și ceva pentru colindători)
Se spune că în bucătărie se țes cele mai frumoase povești, iar în seara de Crăciun, această magie…
Cine sunt concurenții noului sezon Survivor România?
A sosit momentul mult așteptat! Survivor România revine la PRO TV cu un nou sezon care promite să…
Cine este noul American Psycho?
Celebra producție din anii 2000, American Psycho, în care rolul principal a fost interpretat de Christian Bale, va…
5 producții premiate, de urmărit în vacanța de Crăciun, disponibile pe DISNEY+
Pe lângă filmele de acțiune, documentarele, animațiile, serialele și poveștile fantastice, Disney+ găzduiește producții de prestigiu, care au…
INNA cucerește Polonia: două concerte sold-out și un vibe de neuitat
INNA a făcut senzație în Polonia, cu două concerte incendiare, ambele sold-out. Primul spectacol s-a vândut în doar…
Be Love! Laura Giurcanu X Pandora – despre relațiile cu bijuteriile și sezonul de cadouri
Iubire, emoție, fericire, zâmbete și oameni dragi: lunile reci de iarnă pot fi mereu încălzite cu o surpriză,…
Cum să-ți transformi bradul de Crăciun într-o operă de artă
Crăciunul este momentul magic al anului în care casele se îmbracă în straie de sărbătoare, iar bradul de…
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…