Monica Cismaru ∙ May 29, 2024 ∙ 3 min read

Doi dintre cei mai mari tenismeni ai lumii, Roger Federer și Rafael Nadal, foști rivali pe terenul de tenis, fac acum echipă în fața obiectivului camerei foto, untr-o campanie de fashion pentru un cunoscut brand.

Cei doi sportivi au fost cooptați în campania Core Values- inițiată de Louis Vuitton, și pozează în ipostaze inedite, în Munții Dolomiți, în fața uneia dintre cele mai apreciate fotografie ale lumii, Annie Leibovitz.

Federer și Nadal fac parte din noua campanie Vuitton, care îi poartă într-o călătorie susținută pe culmile înzăpezite ale Munților Dolomiți, fotografiați de ochiul priceput al lui Leibovitz. Le putem admira astfel pe cele două legende ale tenisului făcând pe modelele pentru piese LV – Federer poartă un rucsac clasic negru Monogram Christopher, iar Nadal poartă versiunea Monogram Eclipse.

louis vuitton

Imaginea pe care o formează cei doi campioni care fac hiking împreună în peisajele idilice redă respectul pe care sportivii și-l poartă reciproc, construit de-a lungul timpului pe terenul de tenis. Roger Federer deține recordul de 20 de titluri de Grand Slam și este considerat una dintre cele mai rafinate prezențe din sportul mondial, iar Nadal, cu 22 de titluri Grand Slam adunate, dintre care 14 victorii la Roland Garros, este considerat unul dintre cei mai talentați și determinați tenismeni ai lumii.

Împreună, cei doi formează imaginea perfectă a ceea ce înseamnă sport și dedicare. ”Știu câte de multe icon-uri din diverse domenii au luat parte la această campanie, așa că, pentru mine, personal, să fac parte din acest demers este un lucru de care sunt foarte mândru, mai ales că sunt alaturi de Roger. El a fost cel mai mare rival de-ai mei, iar acum îmi este un prieten apropiat. În cariera mea, am atins obiective la care nici nu îndrăzneam să visez, și, la finalul zilei, îți dai seama că ceea ce contează cel mai mult este să fii un om bun, aceasta este adevărata valoare a cuiva”, a declarat Rafael Nadal.

Alte celebritati care au mai făcut parte din campania Core Values sunt Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Angelina Jolie, Buzz Aldrin, Jim Lovell, Sally Ride sau Catherine Deneuve.

”Au trecut 17 ani de la lansarea primei campanii Core Values și mă bucur să readuc în atenție această serie iconică”, spune Pietro Beccari, Președinte și CEO Louis Vuitton. ”Fiecare capitol din Core Values celebrează legământul făcut de brand de a călători, de a lucra cu oameni excepționali, de a transmite emoție. A fost minunat să colaborăm cu Roger Federer și cu Rafael Nadal în această poveste – sunt sportivi inspiraționali, prieteni de nădejde, care au arătat ce înseamnă disciplină și excelență în parcursul lor din sport”.

Foto: Louis Vuitton

Related Posts

Urban Odyssey: TOMMY HILFIGER te poartă într-o călătorie între tradiție și inovație prin noua colecție outerwear

Inspirată de energia New York-ului, cea mai recentă colecție TOMMY HILFIGER este o declarație de stil care bifează…

Infuzie de creativitate la DIPLOMA Show 2024

Nu puteam să ratăm ediția a XI-a, a festivalului noii generații de artiști, arhitecți și designeri români, DIPLOMA…

Prada, costume pentru misiunea lunară NASA

Prada face designul pentru costumele spațiale pentru misiunea lunară Artemis III a NASA.  Grupul italian de lux Prada…

Victoria’s Secret Fashion Show – Reîntoarcerea supermodelelor

Îngerii Victoria’s Secret au revenit pe scenă în cele mai glamouroase piese de lenjerie intimă, într-un spectacol plin…

Totul despre Met Gala, ediția 2025

Chiar dacă mai sunt șapte luni până la următoarea Met Gala, eveniment considerat Oscarul modei, iată că organizatorii…

Alexia Eram ne spune totul despre colecția ei de haine: Margot

Este unul dintre cei mai importanți influenceri de la noi, iar acum a simțit că a venit timpul…

Better Together with. Levi’s® : The Fall Collection 

Levi’s® îți propune să întâmpini noul sezon într-un spirit cât mai confortabil și axat pe comunitate. Povestea „Better…

Noua colecție 4F MULTIACTIVE TRAINING, testată de Ioana Grama

Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te…

The Grand Avenue: The Blue Lagoon 

Vino în noul sezon cu aerul fresh din vacanță, prin lookuri clasice în tonuri de albastru, în care…

Rihanna, imagine pentru noua ei colecție Lavish Lace

Rihanna își folosește atuurile pentru a-și promova noua colecție de lenjerie intimă Savage X Fenty, numită Lavish Lace,…