A List Magazine ∙ March 25, 2022 ∙ 4 min read

UNTOLD este mai mult decât un festival de muzică. Este un întreg univers de povești, unde lumea reală se îmbină cu cea fantastică, unde oameni reali sunt întâmpinați de personaje mitice și trăiesc experiențe magice, de neuitat.

Este locul în care artiștii se conectează real cu publicul, fie că vorbim despre trupele și DJ-ii care urcă pe scenele festivalului și fac super show-uri, fie că vorbim despre dansatorii, acrobații, animatorii, trupele de teatru și muzicanții care îi întâmpină pe fani în cadrul festivalului, de hairstyliști și make-up artisti care creează look-uri speciale de festival sau designerii români care își expun creațiile în zona de fashion și vin cu outfituri perfecte pentru un eveniment de asemenea amploare.

Sunt multe lumi în universul UNTOLD, iar într-un astfel de spațiu infinit al creației, moda își are locul ei de cinste. Fiecare participant are povestea lui, începând de la fani și până la vendorii din festival. Începem astăzi seria poveștilor designerilor români inspiraționali și de succes care, în fiecare an fac parte din povestea UNTOLD. Și în acest an, zona de fashion va găzdui branduri exclusiv românești, apreciate de pasionații de modă și nu numai.

Astăzi vă prezentăm povestea Mauri, un brand românesc de încălțăminte pentru femei, care a luat naștere în 2019 și s-a dezvoltat cu succes în plină pandemie. Brandul a pornit de la Simona Mihnea, o tânără de 28 de ani din Cluj-Napoca.

“Totul a pornit din a pornit din dorința de a face femeile mai fericite, de a crea modele cool și în trend, la prețuri accesibile. Mauri vine de la femeia Motivată, Aventuroasă, Unică, Responsabilă și Independentă” , spune SIMONA Michnea, owner Mauri.

*PHOTO* SIMONA Michnea

La scurt timp după lansare, pantofii, bocancii, ghetele, cizmele, sandalele, balerinii și sneakerșii Mauri au ajuns rapid în preferințele femeilor din România. Calitatea produselor, varietatea modelelelor și designul sunt printre principalele motive pentru care doamnele și domnișoarele aleg acest brand din Cluj-Napoca. Influenceri și vedete din România au început imediat să le poarte cu mândrie și să promoveze acest brand românesc.

  ,,În procesul de creație al fiecărui model de încălțăminte pe care îl realizăm ne dorim să existe un mix perfect între un design diferit, interesant, dar în același timp să realizăm încălțăminte care să poată fi foarte ușor de integrat în ținute, comodă si cool.

La fiecare colecție pe care o lansăm ne gândim să realizăm atât modele statement, piese care să nu se demodeze, confortabile, cât și modele mai extravagante, care să iasă în evidență prin design, prin combinațiile de culori alese sau prin combinația unor stiluri diferite” povestește Simona Michnea.

Mauri înseamnă femeia Motivată, Aventuroasă, Unică, Responsabilă și Independentă. Proiectul a pornit din dorința de a face femeile mai fericite, de a crea modele cool și în trend, la prețuri accesibile. Mauri încurajează publicul feminin să se exprime prin ceea ce poartă, prin culori și prin atitudine și mizează pe un echilibru perfect între tendințele internaționale și adaptarea și integrarea lor în designul modelelor românești. Din 2021, designerii au introdus în colecțiile lor și modele de încălțăminte sustenabilă.  

Un atuu al brandului Mauri este că designerii pot personaliza modelele dorite de cliente, de la culoare, la tălpi sau mici detalii ale pantofilor, bocancilor, ghetelor, cizmelor, sandalelor, balerinilor sau sneakersilor.

PRIMUL FASHION TRUCK DIN ROMANIA

Anul trecut, echipa a lansat Mauri Fashion Truck, primul fashion truck din România. Ideea a pornit de la dorința de a se adapta vremurilor noi, dar a venit și ca o necesitate la cererea mare de a participa la diverse evenimente din țară.

,,Trecând printr-o pandemie, am învățat că ceea ce înseamnă normalul de azi poate să fie mai puțin normalul de mâine și chiar dacă Mauri este un brand care mizează pe vânzarea online, ne-am dorit să realizăm acest truck din dorința de a avea contact direct cu oamenii, de a crea legături mai umane cu femeile care poartă Mauri”, declară echipa din spatele brandului.

Și în această vară, între 4 și 7 august, #theuntoldgirls își pot alege încălțămintea preferată de la Mauri din Fashion Village-ul aflat in perimetrul festivalului. Noua colecție de primăvară-vară a fost lansata curand, cu accentul pus pe feminitate și elegența femeii. 

Related Posts

Trendul de fashion care domină această vară: Coastal Grandma

Coastal Grandma este trendul verii în materie de fashion: nu, nu trebuie să fii o bunică simpatică să…

Alist Designers Boutique: Brandurile lunii iulie pe care le găsești aici

Iulie aduce la Alist Designers boutique două branduri deosebite, pe care nu trebuie să le ratezi. Exclusives și…

Izabela Măndoiu și Monarh Design, la Alist Designers Boutique

Izabela Măndoiu și Monarh Design sunt cele două branduri pe care le găsiți luna aceasta la Alist Designers…

Costumele de baie care avantajează orice tip de siluetă

Costumele de baie sunt printre cele mai căutate piese în această perioadă. Dacă nu ai apucat încă să…

Stella Matina semnează o colecție vestimentară capsulă inspirată de emoțiile și farmecul Neversea

Designerul Csilla Tulodgy, cunoscută acum sub numele de Stella Matina, a acceptat provocarea Neversea și a creat o…

Trendurile verii, adaptate fiecărui semn din zodiac

Ca să-ți fie mai ușor să alegi din multitudinea de trenduri care domină moda acestei veri, am asociat…

Get the look – Dakota Johnson într-un look smart casual

Dakota Johnson este muza noastră la începutul acestei săptămâni, grație unui outfit all white purtat cu multă eleganță….

Manifest pentru strălucire

Trebuie să strălucim în fiecare zi! Așa spune campania „Manifest pentru strălucire” lansată de Splend’or și așa confirmă…

Shoes For Every Mood

Dincolo de locul în care trebuie să fii, ce dispoziție ai astăzi? Te simți energică, gata de o…

Reîmprospătați-vă stilul vestimentar de vară pe Remixshop.com

Odată cu venirea verii, a apărut și dorința de a vă reîmprospăta garderoba. Acest nou sezon vă întâmpină…