A List Magazine ∙ March 25, 2022 ∙ 4 min read

UNTOLD este mai mult decât un festival de muzică. Este un întreg univers de povești, unde lumea reală se îmbină cu cea fantastică, unde oameni reali sunt întâmpinați de personaje mitice și trăiesc experiențe magice, de neuitat.

Este locul în care artiștii se conectează real cu publicul, fie că vorbim despre trupele și DJ-ii care urcă pe scenele festivalului și fac super show-uri, fie că vorbim despre dansatorii, acrobații, animatorii, trupele de teatru și muzicanții care îi întâmpină pe fani în cadrul festivalului, de hairstyliști și make-up artisti care creează look-uri speciale de festival sau designerii români care își expun creațiile în zona de fashion și vin cu outfituri perfecte pentru un eveniment de asemenea amploare.

Sunt multe lumi în universul UNTOLD, iar într-un astfel de spațiu infinit al creației, moda își are locul ei de cinste. Fiecare participant are povestea lui, începând de la fani și până la vendorii din festival. Începem astăzi seria poveștilor designerilor români inspiraționali și de succes care, în fiecare an fac parte din povestea UNTOLD. Și în acest an, zona de fashion va găzdui branduri exclusiv românești, apreciate de pasionații de modă și nu numai.

Astăzi vă prezentăm povestea Mauri, un brand românesc de încălțăminte pentru femei, care a luat naștere în 2019 și s-a dezvoltat cu succes în plină pandemie. Brandul a pornit de la Simona Mihnea, o tânără de 28 de ani din Cluj-Napoca.

“Totul a pornit din a pornit din dorința de a face femeile mai fericite, de a crea modele cool și în trend, la prețuri accesibile. Mauri vine de la femeia Motivată, Aventuroasă, Unică, Responsabilă și Independentă” , spune SIMONA Michnea, owner Mauri.

*PHOTO* SIMONA Michnea

La scurt timp după lansare, pantofii, bocancii, ghetele, cizmele, sandalele, balerinii și sneakerșii Mauri au ajuns rapid în preferințele femeilor din România. Calitatea produselor, varietatea modelelelor și designul sunt printre principalele motive pentru care doamnele și domnișoarele aleg acest brand din Cluj-Napoca. Influenceri și vedete din România au început imediat să le poarte cu mândrie și să promoveze acest brand românesc.

  ,,În procesul de creație al fiecărui model de încălțăminte pe care îl realizăm ne dorim să existe un mix perfect între un design diferit, interesant, dar în același timp să realizăm încălțăminte care să poată fi foarte ușor de integrat în ținute, comodă si cool.

La fiecare colecție pe care o lansăm ne gândim să realizăm atât modele statement, piese care să nu se demodeze, confortabile, cât și modele mai extravagante, care să iasă în evidență prin design, prin combinațiile de culori alese sau prin combinația unor stiluri diferite” povestește Simona Michnea.

Mauri înseamnă femeia Motivată, Aventuroasă, Unică, Responsabilă și Independentă. Proiectul a pornit din dorința de a face femeile mai fericite, de a crea modele cool și în trend, la prețuri accesibile. Mauri încurajează publicul feminin să se exprime prin ceea ce poartă, prin culori și prin atitudine și mizează pe un echilibru perfect între tendințele internaționale și adaptarea și integrarea lor în designul modelelor românești. Din 2021, designerii au introdus în colecțiile lor și modele de încălțăminte sustenabilă.  

Un atuu al brandului Mauri este că designerii pot personaliza modelele dorite de cliente, de la culoare, la tălpi sau mici detalii ale pantofilor, bocancilor, ghetelor, cizmelor, sandalelor, balerinilor sau sneakersilor.

PRIMUL FASHION TRUCK DIN ROMANIA

Anul trecut, echipa a lansat Mauri Fashion Truck, primul fashion truck din România. Ideea a pornit de la dorința de a se adapta vremurilor noi, dar a venit și ca o necesitate la cererea mare de a participa la diverse evenimente din țară.

,,Trecând printr-o pandemie, am învățat că ceea ce înseamnă normalul de azi poate să fie mai puțin normalul de mâine și chiar dacă Mauri este un brand care mizează pe vânzarea online, ne-am dorit să realizăm acest truck din dorința de a avea contact direct cu oamenii, de a crea legături mai umane cu femeile care poartă Mauri”, declară echipa din spatele brandului.

Și în această vară, între 4 și 7 august, #theuntoldgirls își pot alege încălțămintea preferată de la Mauri din Fashion Village-ul aflat in perimetrul festivalului. Noua colecție de primăvară-vară a fost lansata curand, cu accentul pus pe feminitate și elegența femeii. 

Related Posts

Cel mai frumos Crăciun e acum

Cine spune că nu îi place să primească de Crăciun cadouri sau Crăciunul, în general,– cu excepția lui…

Cele mai spectaculoase apariții de la British Fashion Awards 2022

O mulțime de vedete au luat parte la gala British Fashion Awards 2022, care a avut loc la…

Te așteptăm pe 17 decembrie la Crazy Christmas!

Ți-era dor de unul dintre târgurile noastre? Nu mai e mult și ne revedem la Crazy Christmas, pe…

C&A x Alist Magazine: Ne vedem la shopping în weekend!

Suntem din ce în ce mai aproape de unul dintre cele mai frumoase ale anului, așa că pregătirile…

Chanel aniversează 90 de ani de creație de bijuterii prin lansarea cărții– Chanel Haute Joaillerie

Casa de modă Chanel lansează un volum în cinstea aniversării a 90 de ani de cand Coco Chanel…

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…

Style icon: Sydney Sweeney, actrița votată femeia anului

Aleasă de mai multe publicații internaționale drept unul dintre starurile de top ale tinerei generații, Sydney Sweeney, pe…