Monica Cismaru ∙ September 29, 2022 ∙ 2 min read

La 53 de ani, Jennifer Lopez a fost aleasă imaginea unui cunoscut brand de lenjerie intimă. Astfel, vedeta își va pune în valoare fizicul de invidiat în campaniile publicitare ale brandului.

Jennifer Lopez devine imaginea companiei Intimissimi, care își dorește să cucerească și piața americană, după ce expansiunea brandului a fost încetinită din cauza pandemiei.

Dintre vedetele care au mai reprezentat brandul de lenjerie intimă de origine italiană mai fac parte Sarah Jessica Parker sau Irina Shayk.

Brandul este specializat în crearea de sutiene, bikini și alte articole de lenjerie intimă și de casă și vede o oportunitate maximă în expansiunea americană, mai ales după decăderea brandului Victoria’s Secret, care a lăsat loc liber pe piață. ”Acum vin din urmă noi branduri care sperăm să cucerească piața. Propunerea noastră este foarte rafinată și va fi nevoie de ceva timp să devenim cunoscuți”, declară Sandro Veronesi, CEO-ul companiei, care adaugă că între piața europeană și cea americană sunt diferențe majore.

jennifer lopez

”Vrem să creștem considerabil și vrem să înțelegem mai bine gusturile și preferințele clientelor americane. Avem multe de învățat și vrem să investim în deschiderea a numeroase magazine, în comunicare și în dezvoltare”.

Jennifer Lopez nu ratează nicio ocazie să-si scoată în evidență silueta bine modelată cu sport și cu alimentație atent controlată. Vedeta arată mai bine ca oricând, iar asta se datorează, cel mai probabil și evenimentelor fericite pe care le trăiește de ceva timp. JLo s-a căsătorit recent cu Ben Affleck, cu care s-a reunit după o pauză de peste 20 de ani, și se pare că mariajul îi priește.

În ceea ce privește stilul ei, Jennifer Lopez declara la un moment dat: ”În locul in care am crescut eu, în New York – Bronx, fetele se îmbrăcau în pantaloni cu croială masculină, in maieuri și se încălțau cu bocanci Doc Martens. Se purta stilul latino, cu cercei rotunzi, mari și cu eyeliner pronunțat la ochi și am păstrat multe dintre aceste elemente. Acest mix de putere și de sex-appeal”.

Foto: Hepta

Related Posts

Alessandro Michele este noul director de creație Valentino

Este oficial! Alessandro Michele este noul director de creație Valentino, după ce săptămâna trecută a fost anunțată plecarea…

Ținutele all black: Fascinante, atemporale și gata oricând pentru orice eveniment

Cu toate că în fiecare an vorbim despre o nuanță care conturează atmosfera generală a momentului, există ceva…

Laura Olaru și Aleksander Revas, designerii prezenți în această lună la Alist Designers Boutique (VIDEO)

București Mall Vitan, partenerul nostru de încredere în proiectul Alist Designers Boutique, îi găzduiește în aceste zile pe…

Ținutele office de ieri și de azi. Inspirație direct de pe marile podiumuri

Cum arată în 2024 o ținută office și cum este definită? Iată cum poți adapta acese ținute la…

Pierpaolo Piccioli își ia rămas bun de la Valentino după 25 de ani

După 25 de ani fabuloși la cârma creativă a legendarei case de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli își ia…

Întâmpină primăvara cu cele mai cool ținute pentru copii

Primăvara se apropie, iar odată cu vremea caldă sosesc și noile tendințe în modă. Lasă-te captivat de culorile vibrante…

C&A lansează colecția Denim Spring 2024

Denimul este unul dintre materialele noastre preferate, pe care, indiferent de tendințe, îl vom avea mereu în topul…

Star Style: Kristen Stewart reinventează imaginea rockstarului prin aparițiile sale

Aflată în turneul de promovare al celui mai recent film ce o are ca protagonistă, Love Lies Bleeding,…

Designerul Dries Van Noten se retrage din lumea modei

După o carieră de 38 de ani în lumea modei, designerul belgian Dries Van Noten se pensionează, dar…

Outfits of the week: Patru tendințe surprinse în pozele de street style de la Paris Fashion Week 

O nouă săptămână, o nouă serie de poze de inspirație pentru ținutele din această perioadă! De data aceasta,…