Globurile de Aur au fost decernate duminică spre luni, dar încă suntem fascinați de aparițiile de pe covorul roșu. Dacă până acum ne-am preocupat de imaginea de ansamblu, e momentul detaliilor care chiar fac fiferența. Mici, dar încărcate de diamante și de talentul celor mai mari bijutieri ai lumii.
Să te uiți la bijuteriile care au îmbogățit aparițiile de pe covorul roșu de la Globurile de Aur e ca și cum ai intra într-un muzeu plin de nestemate. Diamante peste diamante, platină, aur galben, aur alb, smaralde și alte detalii prețioase au pe care celebritățile le-au adus în fața publicului, merită toată atenția.
Casa care s-a bucurat de premiul de popularitate de la cea de-a 77-a ediție a premiilor pare să fie Tiffany & Co., aleasă de Bel Powley, Charlize Theron, Hailey Bieber, Nina Dobrev sau Reese Witherspoon. Diamantele albe inconfundabile au strălucit fie în modelele rafinate de cercei, cu motive geometrice sau florale, fie în piese clasice, precum colierul la baza gâtului purtat de Nina Dobrev. Printre cele mai spectaculoase bijuterii propuse de bijutierii Tiffany & Co. se află inelele purtate de Michelle Williams, în valoare $70 000.
Bulgari și-a expus piesele în ținutele lui Scarlett Johansson, Priyanka Chopra sau Shailene Woodley, însă, cu siguranță, cele mai multe priviri au fost atrase de apariția lui Gwyneth Paltrow, care a purtat o rochie din voal ce a dat un aer misterios colierului voluminos Bulgari purtat pe sub decolteul rochiei. Nici Pomellato nu s-a lăsat mai prejos și le-a propus actrițelor Cate Blachett și Sandra Bullock piese din registre diferite, de la delicat la masiv și extravagant.
De pe covorul roșu nu puteau lipsi piesele lui Lorraine Schwartz, alese de Winnie Harlow sau de Zoe Kravitz, dar nici creațiile unor alți bijutieri de renume, precum David Webb, care i-a oferit o brățară statement lui Renee Zellweger, Harry Winston prin ansamblul cu smaralde purtat de Jennifer Lopez, Neil Lane ales de Kate Beckinsale și Kristin Cavallari sau Hanut Singh, ales de Nicole Kidman.
O nouă tendință vizează reintroducerea broșei în outfiturile masculine, iar Ansel Elgort (Tiffany & Co.), Sir Elton John (Chopard) și Jason Momoa (Cartier) s-au conformat și au ales piese caracteristice stilului personal.
Foto: Hepta
Zalando: A sunat clopoțelul! Cu ce mă îmbrac?
Descoperă pe zalando.ro cele mai noi piese vestimentare pentru tinerii învățăcei, perfecte pentru un nou început de an…
Eva Herzigova, la 51 de ani, pe catwalk
Supermodelele de altădată revin în prim-plan în cadrul prezentărilor celor mai mari case de modă. După ce Tyra…
Alist Designers boutique: Meșteshukar ButiQ, brandul care pune accentul pe sufletul fiecărui obiect
Meșteshukar ButiQ este unul dintre cele mai spectaculoase branduri locale. Fiecare bijuterie poartă amprenta artistului, astfel că are…
A început Săptămâna Modei de la Milano și avem deja primele street trends
Săptămâna aceasta Milano strălucește nu doar sub propriul farmec, ci și sub miile de blițuri declanșate pe străzile…
Welcome to the School of Magic: Creațiile absolvenților de la școlile de modă din România
New season, new… designers! Creativitatea și sutele de ore petrecute în atelier de cătra absolvenții școlilor de modă…
Alexander Skarsgård revine în lumina reflectoarelor ca model al unei campanii inedite
Celebrul actor suedez Alexander Skarsgård este protagonistul celei mai recente campanii pentru men’s wear Calvin Klein, în care…
Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024
Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…
Colecția H&M A/W 2024: o călătorie stilistică de la clasic la modern
La începutul sezonului toamnă-iarnă, H&M anunță lansarea colecției A/W 2024 care reinterpretează moda retro prin combinații îndrăznețe și…
Cum arată cea mai nouă colecție Carolina Herrera
Brandul Carolina Herrera și-a prezentat colecția pentru primăvara-vara lui 2025 în cadrul Fashion Week de la New York….
ZALANDO lansează campania „CE PORT?”, cu artiști celebri și dezvăluie noua sa identitate de brand
Zalando, una dintre principalele platforme de fashion și lifestyle din Europa, dezvăluie o nouă identitate de brand curajoasă…