Monica Cismaru ∙ October 7, 2020 ∙ 4 min read

lila moss kate moss

Lila Moss (18 ani) calcă pe urmele mamei ei și își face debutul pe catwalk pentru defilarea Miu Miu din cadrul Săptămânii Modei de la Paris.

Lila Moss a moștenit talentul și pasiunea pentru modă de la mamei ei, Kate Moss (46 de ani), una dintre cele mai apreciate modele din lume. Tânăra a prezentat noua colecție Miu Miu în cadrul unei defilări virtuale din cadrul Săptămânii Modei de la Paris și își face debutul în forță în lumea modei la aceeași vârstă la care și mama ei defila pentru prima dată pe un podium – în prezentarea D&G din 1992.

Prezentarea brandului italian Miu Miu a putut fi urmărită online de invitați, printre care s-au numărat modelul/actrița Suki Waterhouse și Alexa Chung.

Se pare că acum Kate Moss a lăsat în plan secund activitatea ei în lumea modei și se concentrează pe dezvoltarea carierei fiicei ei în același domeniu. Dacă Lila va putea măcar sa egaleze performanțele mamei ei în modelling rămâne de văzut, dar începutul pare promițător.

kate moss lila moss

Kate Moss și-a început cariera în modelling la 14 ani, după ce a fost descoperită de un scouter în 1988 pe aeroportul JFK din New York. La 18 ani defila deja pentru cele mai mari nume din industria modei, iar prima ei prezentare a fost pentru Dolce&Gabbana, în cadrul show-ului de primăvară. Acum, Kate, după o carieră fructuoasă în lumea modei, se ocupă îndeaproape de activitatea în modelling a fiicei ei prin intermediul agenetiei de talente pe care o conduce – Kate Moss Agency, care mai are în portofoliu nume precum Rita Ora sau actrița din Game of Thrones, Gwendoline Christie.

 

View this post on Instagram

 

Fusing physical experience with digital, the staging of the Miu Miu Spring/Summer 2021 show both addresses the unique demands of our time and the fundamental needs of the medium of the fashion show. The show decor, realised by AMO, is an elliptical stadium, referencing the worlds of sports: as athletes act out their movements for an audience, they transform these spaces not only into a palace of sports, but an arena of observation. This is inherently tied with the experience of the runway show: in both, a group of people commune to not only bear witness but, in their presence, play a part in a collective moment. Around the world, Miu Miu invites audiences of women to gather together to view the show – simultaneously connected, again witnesses of an event. Communities of women have always been integral to the spirit and identity of Miu Miu: their nurturing and support of one another, their pursuit of shared values and goals. This season, those communities of women are also intrinsic to the show itself. The spectators are integrated into the show: interrupting the stadium’s white rubber walls, three digital lounges of screens will display the observer to the observed. The digital audience’s reactions, visible within the space, replicates the dynamic of a physical audience, virtual exchange given a new power. Expanding on this idea, a series of tech activations around the show link the spheres of the virtual world with real-life – in collaboration with Instagram, Miu Miu launches an augmented reality filter that transforms any view into a virtual expression of the showspace. In its fusing of reality and virtual fantasy, it is a reflection of contemporary life. Soundtrack by @Frederic_Sanchez Tracks by @Automatic_Band #PFW

A post shared by Miu Miu (@miumiu) on

 

Lila Moss a preferat să se lanseze în industrie cu numele de familie al mamei ei și nu cu cel al tatălui, publicistul Jefferson Hack. Pe lângă defilarea Miu Miu, Lila Moss activează și ca imagine a parfumului Perfect by Marc Jacobs și a liniei de cosmetice a aceluișai brand. ”Îmi amintesc că aveam doi ani și locuiam cu mama la New York. Ea se pregătea să iasă în oraș și atunci am observat un fard negru, cu sclipici, pe măsuța ei de toaletă și am rugat-o pe una dintre prietenele ei să mi-l aplice, iar toată seara am defilat prin cameră machiată și încălțată cu pantofii cu toc ai mamei”, a povestit Lila în campania de promovare Marc Jacobs.

 

Foto: Hepta, Instagram

Related Posts

Recreează lookul momentului cu piese de la designeri români

Serialul Wednesday care poartă semnătura magnificului Tim Burton, a devenit un fenomen încă de dinainte să fie difuzat…

Style inspiration of the week: Emily Ratajkowski și mixul de registre

Pentru că sezonul rece și-a intrat cu adevărat în rol și temperaturile au scăzut considerabil, cuvintele momentului în…

Jachetele momentului: Blana artificială, opțiunea principală a marilor case 

Marile case de modă optează și anul acesta pentru înlocuirea hainelor din blană naturală cu piese stylish din…

Petrece sărbătorile de iarnă împreună cu Marks&Spencer

Sărbători de iarnă pufoase, colorate, aromate și… neapărat stilate! Sărbătorile de iarnă au mai mult farmec în haine…

Style icon: Sydney Sweeney, actrița votată femeia anului

Aleasă de mai multe publicații internaționale drept unul dintre starurile de top ale tinerei generații, Sydney Sweeney, pe…

Campaniile controversate, anulate de critica din social media sau…?

La începutul acestei săptămâni, Balenciaga a lansat una dintre cele mai controversate campanii create vreodată în lumea modei,…

Alessandro Michele pleacă de la Gucci după 7 ani

Vestea zilei în lumea modei vine prin cofirmarea unui zvon care făcea înconjurul rețelelor de socializare în ultimele…

Love the future again: în premieră, colecția C&A primăvară/vară 2023

Culori intense și tonuri de bej, materiale naturale, croieli interesante și un vibe de bună dispoziție, cu un…

Pantofii de Cenușăreasă există și sunt creați de Disney

Basmele devin realitate. Cel puțin în sfera de fashion, deoarece pantofii Cenușăresei capătă contur și în realitate și…

Se lansează o colecție de bijuterii inspirată din serialul ”Bridgerton”

Fanii serialului Bridgerton de pe Netflix vor fi bucuroși să afle că se va lansa o colecție de…