Alina Burlacu ∙ September 15, 2022 ∙ 2 min read

L’Oréal Professionnel oferă o nouă experiență cu și despre produse profesionale de păr, prin lansarea locală a website-ului lorealprofessionnel.ro.

L’Oréal Professionnel continuă accelerarea digitală prin lansarea noului site www.lorealprofessionnel.ro, dedicat prezentării gamelor și produselor profesionale de îngrijire a părului din portofoliul brandului. Website-ul a fost conceput în așa fel încât utilizatorii să se bucure de o experiență online în universul produselor profesionale de îngrijire a părului și să descopere beneficiile pe care o rutină profesională le aduce în timp asupra părului. 

Proiectul a fost derulat timp de aproape un an de zile, iar lansarea oficială a avut loc la finalul lunii august 2022.

Produsele profesionale în mediul virtual, o experiență bazată pe educare L’Oréal Professionnel este un brand inovator, care pune accentul pe educarea stiliștilor, a consumatorilor, precum și pe experiența pe care aceștia o au cu produsele și trendurile destinate îngrijiirii părului. 

După ce aplicațiile Style My Hair și Style My Hair Pro au reprezentat primii pași către o experiență virtuală deosebită, lansarea website-ului este platforma perfectă de comunicare a inovațiilor aduse în piața de produse profesionale de păr.

Cu această ocazie, brandul L’Oréal Professionnel a reușit să integreze instrumente bazate pe Inteligență Artificială, prin care utilizatorii își pot schimba culoarea părului în timp real, cu ajutorul camerei telefonului; a construit o legătură cu platforma L’Oréal Access destinată educării stiliștilor, iar prin portofoliul de îngrijire a părului trimite către partenerii de e-commerce de unde consumatorii pot achiziționa produsele de îngrijire conform recomandărilor stiliștilor. 

În plus, www.lorealprofessionnel.ro include noutățile brandului și o secțiune de recomandări pentru păr, în materie de colorare, îngrijire și coafare a părului.

Depășirea barierei clasice de comunicare și transformarea interacțiunii cu brandul, prin lansarea noului website, vor întări poziția L’Oréal Professionnel în piața de produse profesionale de păr și vor accelera procesul educării stiliștilor și consumatorilor, lucru ce vine în completarea lansării gamelor inovatoare marca L’Oréal Professionnel.

Foto: PR.

Related Posts

Cele mai frumoase cadouri de Sărbători

Celebrezi cu muzică și cadouri strălucitoare sau te bucuri de momente de liniște în cuplu sau în familia…

Cum să ai grijă de unghiile fragile, în sezonul rece

În sezonul rece, organismul suferă o deshidratare accentuată din cauza temperaturilor scăzute. La fel cum pielea mâinilor tale…

Cum să obții o piele remineralizată cu ajutorul unui tratament natural, special

De-a lungul timpului, proprietățile atribuite nămolului au făcut ca balneoterapia cu nămol să se bucure de un real…

Interviu: Mădălina Stoica-Blanchard, despre destinul olfactiv și cadourile de Crăciun

În așteptarea Sărbătorilor de iarnă, am stat de vorbă cu Mădălina Stoica-Blanchard, cofondatoarea brandului de parfumerie de nișă…

Avon Space, noul concept store – the place to be!

Joi seara, echipa AList a avut ocazia să se numere printre primii invitați care au descoperit cel mai…

Eveniment: primul masterclass de make-up, în noul spațiu Avon Space

Pe 28 noiembrie, începând cu ora 17.30, Avon Space va găzdui primul masterclass de make-up dintr-o serie de…

Viral Sensation: Catrice Aqua Splash Grip Primer

Vrei să ai un machiaj impecabil toată ziua și toată seara? Ai în minte un machiaj special pentru…

Khloé Kardashian își lansează primul ei parfum- XO Khloé

Clanul Kardashian e făcut pentru business. Cea de-a treia născută dintre cele cinci surori ale familiei, Khloé Kardashian…

Martini Nails, manichiura sezonului rece

După Matcha Nails, în tendințele sezonului, este timpul pentru Martini Nails, o manichiură de un verde măsliniu, o…

Party memorabil, la lansarea noului parfum Million Gold For Her

Pe 29 octombrie, brand-ul Rabanne a lansat la București, în cadrul unui party memorabil, noul parfum Million Gold…