Alina Burlacu ∙ September 15, 2022 ∙ 2 min read

L’Oréal Professionnel oferă o nouă experiență cu și despre produse profesionale de păr, prin lansarea locală a website-ului lorealprofessionnel.ro.

L’Oréal Professionnel continuă accelerarea digitală prin lansarea noului site www.lorealprofessionnel.ro, dedicat prezentării gamelor și produselor profesionale de îngrijire a părului din portofoliul brandului. Website-ul a fost conceput în așa fel încât utilizatorii să se bucure de o experiență online în universul produselor profesionale de îngrijire a părului și să descopere beneficiile pe care o rutină profesională le aduce în timp asupra părului. 

Proiectul a fost derulat timp de aproape un an de zile, iar lansarea oficială a avut loc la finalul lunii august 2022.

Produsele profesionale în mediul virtual, o experiență bazată pe educare L’Oréal Professionnel este un brand inovator, care pune accentul pe educarea stiliștilor, a consumatorilor, precum și pe experiența pe care aceștia o au cu produsele și trendurile destinate îngrijiirii părului. 

După ce aplicațiile Style My Hair și Style My Hair Pro au reprezentat primii pași către o experiență virtuală deosebită, lansarea website-ului este platforma perfectă de comunicare a inovațiilor aduse în piața de produse profesionale de păr.

Cu această ocazie, brandul L’Oréal Professionnel a reușit să integreze instrumente bazate pe Inteligență Artificială, prin care utilizatorii își pot schimba culoarea părului în timp real, cu ajutorul camerei telefonului; a construit o legătură cu platforma L’Oréal Access destinată educării stiliștilor, iar prin portofoliul de îngrijire a părului trimite către partenerii de e-commerce de unde consumatorii pot achiziționa produsele de îngrijire conform recomandărilor stiliștilor. 

În plus, www.lorealprofessionnel.ro include noutățile brandului și o secțiune de recomandări pentru păr, în materie de colorare, îngrijire și coafare a părului.

Depășirea barierei clasice de comunicare și transformarea interacțiunii cu brandul, prin lansarea noului website, vor întări poziția L’Oréal Professionnel în piața de produse profesionale de păr și vor accelera procesul educării stiliștilor și consumatorilor, lucru ce vine în completarea lansării gamelor inovatoare marca L’Oréal Professionnel.

Foto: PR.

Related Posts

Frumusețea prin ochii medicului Elena Martin

Cum arată frumusețea, dar și cele mai reușite intervenții estetice? Și cum arată viața unui medic-femeie, atunci când…

Summer Mood: 5 coafuri de festival și produsele de styling ale verii

În plin sezon de concerte, găsește aici inspirația pentru coafurile de festival cu care să experimentezi noi lookuri….

Summer Must Haves: 10 produse de protecție solară (chiar și pentru păr)

Poate că auzi destul de des, în sezonul cald, că este bine să aplici protecție solară pe piele….

Sofia Vergara, adepta intervențiilor estetice de orice fel

Sofia Vergara a vorbit recent despre operațiile estetice și despre tratamentele de înfrumusețare și a subliniat că e…

Shania Twain: „Nu mi-e frică de îmbătrânire!”

Cântăreața country-pop Shania Twain s-a îmbăcat cu trecerea anilor și la 58 de ani susține că nu îi…

HAIR TIPS: 9 soluții împotriva vârfurilor despicate

Despre problema vârfurilor despicate este întrebat fiecare hairstylist profesionist. Și, de cele mai multe ori, răspunsul cel mai…

Top 5 produse esențiale pentru vară

Vara, rutina ta de îngrijire trebuie să fie la fel de atent pregătită ca și bagajul pentru concediu….

Long Hair Trend: tunsoarea clepsidră

Părul lung are o singură regulă de urmat atunci când vine vara, și anume să fie eliberat de…

Cindy Crawford, secrete de frumusețe la 58 de ani

La 58 de ani, Cindy Crawford încă are atuurile unui model de succes și este una dintre puținele…

New look: Jessica Biel. Tunsoarea aleasă de actriță pentru această vară

Jessica Biel s-a pregătit de vară cu un look fresh. Actrița a renunțat la părul ei lung, ondulat,…