Alina Burlacu ∙ September 15, 2022 ∙ 2 min read

L’Oréal Professionnel oferă o nouă experiență cu și despre produse profesionale de păr, prin lansarea locală a website-ului lorealprofessionnel.ro.

L’Oréal Professionnel continuă accelerarea digitală prin lansarea noului site www.lorealprofessionnel.ro, dedicat prezentării gamelor și produselor profesionale de îngrijire a părului din portofoliul brandului. Website-ul a fost conceput în așa fel încât utilizatorii să se bucure de o experiență online în universul produselor profesionale de îngrijire a părului și să descopere beneficiile pe care o rutină profesională le aduce în timp asupra părului. 

Proiectul a fost derulat timp de aproape un an de zile, iar lansarea oficială a avut loc la finalul lunii august 2022.

Produsele profesionale în mediul virtual, o experiență bazată pe educare L’Oréal Professionnel este un brand inovator, care pune accentul pe educarea stiliștilor, a consumatorilor, precum și pe experiența pe care aceștia o au cu produsele și trendurile destinate îngrijiirii părului. 

După ce aplicațiile Style My Hair și Style My Hair Pro au reprezentat primii pași către o experiență virtuală deosebită, lansarea website-ului este platforma perfectă de comunicare a inovațiilor aduse în piața de produse profesionale de păr.

Cu această ocazie, brandul L’Oréal Professionnel a reușit să integreze instrumente bazate pe Inteligență Artificială, prin care utilizatorii își pot schimba culoarea părului în timp real, cu ajutorul camerei telefonului; a construit o legătură cu platforma L’Oréal Access destinată educării stiliștilor, iar prin portofoliul de îngrijire a părului trimite către partenerii de e-commerce de unde consumatorii pot achiziționa produsele de îngrijire conform recomandărilor stiliștilor. 

În plus, www.lorealprofessionnel.ro include noutățile brandului și o secțiune de recomandări pentru păr, în materie de colorare, îngrijire și coafare a părului.

Depășirea barierei clasice de comunicare și transformarea interacțiunii cu brandul, prin lansarea noului website, vor întări poziția L’Oréal Professionnel în piața de produse profesionale de păr și vor accelera procesul educării stiliștilor și consumatorilor, lucru ce vine în completarea lansării gamelor inovatoare marca L’Oréal Professionnel.

Foto: PR.

Related Posts

S-a lansat Beauty Trends Calendar 2023

Adrian Perjovschi, hair-stylist de top, împreună cu echipa sa de experți anunță, ca în fiecare septembrie, trendurile pentru…

Cate Blanchett: 3 secrete ale tenului luminos

Cate Blanchett strălucește la fiecare apariție pe covorul roșu. Iar asta ne-a făcut curioase în legătură cu secretele…

Pleasing, Harry Styles și Marco Ribeiro, la Săptămâna Modei de la Paris

Pleasing, brandul de frumusețe creat de Harry Styles, a lansat primele produse de machiaj, în colaborare cu designerul…

Soluții pentru îngrijirea pielii sensibile

Confortul urban implică un risc pe care e posibil să îl fi ignorat până acum: poluarea din case,…

6 terapii pentru joburi sedentare

Persoanele care au joburi sedentare sau care stau prea mult în picioare și au prea puține momente de…

5 motive să aplici baza pentru manichiură

Culoarea este importantă, dar primul strat, cel de bază, este absolut necesar dacă vrei o manichiură rezistentă și…

Echilibru în îngrijirea pielii: 12 produse esențiale

Înconjurate de tentații sau aglomerate de prea multe sarcini de îndeplinit, reușim, cu greu, să menținem un echilibru…

Pe plajele internaționale: to bronze or NOT to bronze?

Chiar dacă la noi vara s-a sfârșit, plajele internaționale ne așteaptă. Cu atât de multă libertate de mișcare…

Păr frumos, încredere deplină

Felul în care arată podoaba noastră capilară influențează profund modul în care ne percepem, indiferent de vârstă. Există…

Grooming time: 10  produse pentru îngrijirea masculină

Grooming time? Rezistă eroic în zilele de muncă și energizează-te cu cele mai eficiente cosmetice pentru îngrijirea cotidiană….