Alina Burlacu ∙ September 15, 2022 ∙ 2 min read

L’Oréal Professionnel oferă o nouă experiență cu și despre produse profesionale de păr, prin lansarea locală a website-ului lorealprofessionnel.ro.

L’Oréal Professionnel continuă accelerarea digitală prin lansarea noului site www.lorealprofessionnel.ro, dedicat prezentării gamelor și produselor profesionale de îngrijire a părului din portofoliul brandului. Website-ul a fost conceput în așa fel încât utilizatorii să se bucure de o experiență online în universul produselor profesionale de îngrijire a părului și să descopere beneficiile pe care o rutină profesională le aduce în timp asupra părului. 

Proiectul a fost derulat timp de aproape un an de zile, iar lansarea oficială a avut loc la finalul lunii august 2022.

Produsele profesionale în mediul virtual, o experiență bazată pe educare L’Oréal Professionnel este un brand inovator, care pune accentul pe educarea stiliștilor, a consumatorilor, precum și pe experiența pe care aceștia o au cu produsele și trendurile destinate îngrijiirii părului. 

După ce aplicațiile Style My Hair și Style My Hair Pro au reprezentat primii pași către o experiență virtuală deosebită, lansarea website-ului este platforma perfectă de comunicare a inovațiilor aduse în piața de produse profesionale de păr.

Cu această ocazie, brandul L’Oréal Professionnel a reușit să integreze instrumente bazate pe Inteligență Artificială, prin care utilizatorii își pot schimba culoarea părului în timp real, cu ajutorul camerei telefonului; a construit o legătură cu platforma L’Oréal Access destinată educării stiliștilor, iar prin portofoliul de îngrijire a părului trimite către partenerii de e-commerce de unde consumatorii pot achiziționa produsele de îngrijire conform recomandărilor stiliștilor. 

În plus, www.lorealprofessionnel.ro include noutățile brandului și o secțiune de recomandări pentru păr, în materie de colorare, îngrijire și coafare a părului.

Depășirea barierei clasice de comunicare și transformarea interacțiunii cu brandul, prin lansarea noului website, vor întări poziția L’Oréal Professionnel în piața de produse profesionale de păr și vor accelera procesul educării stiliștilor și consumatorilor, lucru ce vine în completarea lansării gamelor inovatoare marca L’Oréal Professionnel.

Foto: PR.

Related Posts

Get the Look: Old Money Hair

Există old money hair? Se pare că da. Am investigat și scris ce înseamnă acest trend, cum îl…

STAY HEALTHY, STAY YOUNG la Alma Health & Spa Retreat

În fiecare zi, încercăm să le facem pe toate. Alergăm între proiecte și zeci de responsabilități cotidiene, astfel…

8 trucuri pentru un masaj facial eficient

Producția de colagen încetinește dramatic după 25 de ani, așadar, fără nicio urmă de îndoială, trebuie să îți…

Skincare Trends 2024: îngrijirea hormonală a pielii

Îngrijirea hormonală a pielii va fi una dintre „tendințele de top” în skincare, în 2024. Conform WGSN, în…

Strălucește din interior cu Doppelherz Kollagen Beauty Plus!

Fiecare femeie merită să-și îmbrățișeze frumusețea naturală, iar Doppelherz Kollagen Beauty Plus este soluția perfectă pentru a aduce…

Dwayne „The Rock” Johnson, creator de produse de îngrijire a pielii pentru bărbați

La imaginea de luptătorul profesionist dur, anulată de comediile în care a jucat și de contul personal de…

Cum își menține Anne Hathaway tenul luminos

Talentata actriță de la Hollywood este celebră pentru rutina ei foarte riguroasă de îngrijire a pielii. Iar rezultatele…

5 greșeli care anulează efectele serumurilor pentru îngrijirea tenului

Ții la rutina ta de îngrijire a pielii, la produsele pe care le folosești și îți faci timp…

Parfumul McDonald’s, înghețata Vuitton. A spus cineva plăceri vinovate?

Din când în când branduri celebre de modă sau de beauty ne captează atenția cu unele colaborări excepționale…

Cabina Douglas SPA, noul concept al răsfățului

În luna răsfățului feminin, echipa A List s-a bucurat de consultanța premium și de ședințele de îngrijire efectuate…