Alina Burlacu ∙ September 15, 2022 ∙ 2 min read

L’Oréal Professionnel oferă o nouă experiență cu și despre produse profesionale de păr, prin lansarea locală a website-ului lorealprofessionnel.ro.

L’Oréal Professionnel continuă accelerarea digitală prin lansarea noului site www.lorealprofessionnel.ro, dedicat prezentării gamelor și produselor profesionale de îngrijire a părului din portofoliul brandului. Website-ul a fost conceput în așa fel încât utilizatorii să se bucure de o experiență online în universul produselor profesionale de îngrijire a părului și să descopere beneficiile pe care o rutină profesională le aduce în timp asupra părului. 

Proiectul a fost derulat timp de aproape un an de zile, iar lansarea oficială a avut loc la finalul lunii august 2022.

Produsele profesionale în mediul virtual, o experiență bazată pe educare L’Oréal Professionnel este un brand inovator, care pune accentul pe educarea stiliștilor, a consumatorilor, precum și pe experiența pe care aceștia o au cu produsele și trendurile destinate îngrijiirii părului. 

După ce aplicațiile Style My Hair și Style My Hair Pro au reprezentat primii pași către o experiență virtuală deosebită, lansarea website-ului este platforma perfectă de comunicare a inovațiilor aduse în piața de produse profesionale de păr.

Cu această ocazie, brandul L’Oréal Professionnel a reușit să integreze instrumente bazate pe Inteligență Artificială, prin care utilizatorii își pot schimba culoarea părului în timp real, cu ajutorul camerei telefonului; a construit o legătură cu platforma L’Oréal Access destinată educării stiliștilor, iar prin portofoliul de îngrijire a părului trimite către partenerii de e-commerce de unde consumatorii pot achiziționa produsele de îngrijire conform recomandărilor stiliștilor. 

În plus, www.lorealprofessionnel.ro include noutățile brandului și o secțiune de recomandări pentru păr, în materie de colorare, îngrijire și coafare a părului.

Depășirea barierei clasice de comunicare și transformarea interacțiunii cu brandul, prin lansarea noului website, vor întări poziția L’Oréal Professionnel în piața de produse profesionale de păr și vor accelera procesul educării stiliștilor și consumatorilor, lucru ce vine în completarea lansării gamelor inovatoare marca L’Oréal Professionnel.

Foto: PR.

Related Posts

Trendurile verii: 3D Water Drops și Pool Water Nails

Manichiura cu efecte de stropi și luciu ca de apă, aceasta este noua tendință în domeniul artei unghiilor….

Îngrijirea tenului la 40 de ani: 10 sfaturi pentru o piele sănătoasă și luminoasă

Dacă observi că tenul tău începe să aibă un aspect tern, ușor neuniform, cu linii fine și riduri…

Tipsuri pentru o piele mereu tânără

Ești mereu în căutarea celor mai bune rutine și produse care să oprească îmbătrânirea? Te înțelegem extrem de…

7 parfumuri revitalizante, care atrag energia pozitivă

Pe aceste călduri copleșitoare, e important să ne alegem un parfum revigorant, care să ne dea senzația de…

George Soare, sfaturi despre cum să ai un look perfect la festival

Când vine vorba de festivaluri, ideea de libertate și creativitate domină peisajul estetic. Festivalurile sunt ocazii perfecte pentru…

HOT this summer: Island Girl Make-up

Cel mai folosit produs de make-up, din ultimii ani, blush-ul are încă un moment special, vara asta, în…

Sezonul SPF: 4 greșeli în aplicarea SPF-ului, pe care nu știai că le faci în mod constant

În plin sezon de vară, oricare ar fi planurile tale, sigur petreci destul timp în aer liber cât…

Styling tips: cum să obții un efect de lifting cu o coafură anume

În anii ’90, Madonna a dat startul unui trend cu coafura-semnătură a turneului Blonde Ambition: „coada de cal”…

6 soluții pentru îngrijirea tenului gras în caniculă

Ai tenul gras și lucios iar asta te face să nu mai vrei să aplici nimic pe piele?…

Cum ne menținem tenul frumos pe timpul verii

În timpul verii, tindem să căutăm acele soluții care nu sunt doar aliați eficienți ai frumuseții, ci și…