Alina Burlacu ∙ February 15, 2024 ∙ 2 min read

Linia de produse de îngrijire a părului Cécred este inspirată de munca mamei artistei de 42 de ani și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 20 februarie.

Anunțul a venit sub forma unui video, încărcat pe pagina de Insta a cântăreței, care conține imagini din copilăria lui Beyoncé și care par a fi filmate în salonul mamei sale, Headliners, din Houston, Texas.

„Părul este sacru”, scrie Beyoncé, în comentariul de la postare, alături de numele noului brand de cosmetice pentru îngrijirea părului, Cécred.

Câștigătoarea de 29 de ori Grammy a vorbit de mai multe ori despre rolul mamei sale, Tina Knowles, în stilul de viață ales de artistă. Unul dintre primele videoclipuri muzicale filmate de Destiny’s Child, „Bills, Bills, Bills” (1999), este o poveste despre o femeie independentă, care merge înainte după despărțirea de iubitul ei, iar imaginile au fost și atunci filmate într-un coafor.

„Există putere în comunitate și am văzut asta crescând ca fiică a unei patroane de salon”, a spus Beyoncé pentru Harper’s Bazaar, într-un interviu acordat în 2021. „Am văzut atât de multe femei antreprenoare, pe care le-am admirat. Medici, afaceriste, artiște, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”

Beyoncé a mai vorbit și despre importanța îngrijirii personale, dar și despre cât de important este să comunici și să fii susținută, să îți spui povestea și să lași emoțiile să iasă la suprafață, iar toate aceste lucruri se întâmplă acolo unde te simți în siguranță: la salon. „Am văzut cât de mult sunt legate emoțiile femeilor de culoare de părul și frumusețea noastră. Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și de ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile de toate rasele să poată comunica și împărtăși unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă una de cealaltă. Vreau să le ofer femeilor un spațiu pentru a-și simți propria forță și a-și spune poveștile.”

Beyoncé nu este prima celebritate care lansează un brand de îngrijire a părului. În 2021, Jennifer Aniston – celebră pentru tunsoarea „The Rachel” – a lansat o linie de produse de îngrijire și înfrumusețare a părului vegane numită LolaVie.

Foto: Hepta.

Related Posts

Trendurile verii: 3D Water Drops și Pool Water Nails

Manichiura cu efecte de stropi și luciu ca de apă, aceasta este noua tendință în domeniul artei unghiilor….

Îngrijirea tenului la 40 de ani: 10 sfaturi pentru o piele sănătoasă și luminoasă

Dacă observi că tenul tău începe să aibă un aspect tern, ușor neuniform, cu linii fine și riduri…

Tipsuri pentru o piele mereu tânără

Ești mereu în căutarea celor mai bune rutine și produse care să oprească îmbătrânirea? Te înțelegem extrem de…

7 parfumuri revitalizante, care atrag energia pozitivă

Pe aceste călduri copleșitoare, e important să ne alegem un parfum revigorant, care să ne dea senzația de…

George Soare, sfaturi despre cum să ai un look perfect la festival

Când vine vorba de festivaluri, ideea de libertate și creativitate domină peisajul estetic. Festivalurile sunt ocazii perfecte pentru…

HOT this summer: Island Girl Make-up

Cel mai folosit produs de make-up, din ultimii ani, blush-ul are încă un moment special, vara asta, în…

Sezonul SPF: 4 greșeli în aplicarea SPF-ului, pe care nu știai că le faci în mod constant

În plin sezon de vară, oricare ar fi planurile tale, sigur petreci destul timp în aer liber cât…

Styling tips: cum să obții un efect de lifting cu o coafură anume

În anii ’90, Madonna a dat startul unui trend cu coafura-semnătură a turneului Blonde Ambition: „coada de cal”…

6 soluții pentru îngrijirea tenului gras în caniculă

Ai tenul gras și lucios iar asta te face să nu mai vrei să aplici nimic pe piele?…

Cum ne menținem tenul frumos pe timpul verii

În timpul verii, tindem să căutăm acele soluții care nu sunt doar aliați eficienți ai frumuseții, ci și…