Alina Burlacu ∙ February 15, 2024 ∙ 2 min read

Linia de produse de îngrijire a părului Cécred este inspirată de munca mamei artistei de 42 de ani și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 20 februarie.

Anunțul a venit sub forma unui video, încărcat pe pagina de Insta a cântăreței, care conține imagini din copilăria lui Beyoncé și care par a fi filmate în salonul mamei sale, Headliners, din Houston, Texas.

„Părul este sacru”, scrie Beyoncé, în comentariul de la postare, alături de numele noului brand de cosmetice pentru îngrijirea părului, Cécred.

Câștigătoarea de 29 de ori Grammy a vorbit de mai multe ori despre rolul mamei sale, Tina Knowles, în stilul de viață ales de artistă. Unul dintre primele videoclipuri muzicale filmate de Destiny’s Child, „Bills, Bills, Bills” (1999), este o poveste despre o femeie independentă, care merge înainte după despărțirea de iubitul ei, iar imaginile au fost și atunci filmate într-un coafor.

„Există putere în comunitate și am văzut asta crescând ca fiică a unei patroane de salon”, a spus Beyoncé pentru Harper’s Bazaar, într-un interviu acordat în 2021. „Am văzut atât de multe femei antreprenoare, pe care le-am admirat. Medici, afaceriste, artiște, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”

Beyoncé a mai vorbit și despre importanța îngrijirii personale, dar și despre cât de important este să comunici și să fii susținută, să îți spui povestea și să lași emoțiile să iasă la suprafață, iar toate aceste lucruri se întâmplă acolo unde te simți în siguranță: la salon. „Am văzut cât de mult sunt legate emoțiile femeilor de culoare de părul și frumusețea noastră. Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și de ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile de toate rasele să poată comunica și împărtăși unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă una de cealaltă. Vreau să le ofer femeilor un spațiu pentru a-și simți propria forță și a-și spune poveștile.”

Beyoncé nu este prima celebritate care lansează un brand de îngrijire a părului. În 2021, Jennifer Aniston – celebră pentru tunsoarea „The Rachel” – a lansat o linie de produse de îngrijire și înfrumusețare a părului vegane numită LolaVie.

Foto: Hepta.

Related Posts

Top 3 legume de toamnă, cu efecte benefice pentru piele

Adaugă aceste trei legume în dieta ta din această toamnă și vei observa schimbări în bine și pentru…

Manichiura cu apex, alegerea ideală pentru persoanele cu unghiile subțiri

Dacă ai unghii subțiri și fragile, probabil că te-ai întrebat ce tip de manichiură ar putea fi cea…

Câștigătorii premiilor Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a ediție a premiilor Digital Divas Awards a avut loc în seara zilei de 12 septembrie,…

Jennie Garth, ambasadoare pentru o linie de îngrijire a pielii

Celebră pentru rolul jucat în serialul Beverly Hills, 90210, actrița Jennie Garth, în vârstă de 52 de ani,…

Rihanna, strălucitoare, pe coridoarele Palatului Versailles

Rihanna deschide un nou capitol al colaborării cu brandul Dior, celebra artistă fiind imaginea parfumului emblematic J’adore de…

Descoperă noile tendințe pentru tunsori, adaptate pentru toamnă!

Un nou sezon… un nou început! Curioasă să afli care sunt tunsorile momentului? Soluțiile personalizate și ușor de…

David Beckham, imagine și cofondator pentru brandul de wellness IM8

Legenda fotbalului internațional, David Beckham, și Danny Yeung, creierul din spatele Prenetics, pregătesc lansarea unui nou brand de…

SOS! 4 semne clare că părul tău strigă după ajutor

Radiațiile UV, diversele substanțe chimice, tehnicile și produsele de coafare afectează sănătatea părului tău. Stabilirea unei rutine corespunzătoare…

Cum să alegi corect primerul și care sunt greșelile făcute frecvent

Alegerea celui mai bun primer pentru tenul tău și aplicarea corectă sunt esențiale pentru a obține un machiaj…

Angelina Jolie, imaginea brandului Tom Ford Beauty

Angelina Jolie este prima celebritate ambasadoare a brandului Tom Ford Beauty. Lansarea campaniei a fost anunțată pentru 3…