Alina Burlacu ∙ February 15, 2024 ∙ 2 min read

Linia de produse de îngrijire a părului Cécred este inspirată de munca mamei artistei de 42 de ani și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 20 februarie.

Anunțul a venit sub forma unui video, încărcat pe pagina de Insta a cântăreței, care conține imagini din copilăria lui Beyoncé și care par a fi filmate în salonul mamei sale, Headliners, din Houston, Texas.

„Părul este sacru”, scrie Beyoncé, în comentariul de la postare, alături de numele noului brand de cosmetice pentru îngrijirea părului, Cécred.

Câștigătoarea de 29 de ori Grammy a vorbit de mai multe ori despre rolul mamei sale, Tina Knowles, în stilul de viață ales de artistă. Unul dintre primele videoclipuri muzicale filmate de Destiny’s Child, „Bills, Bills, Bills” (1999), este o poveste despre o femeie independentă, care merge înainte după despărțirea de iubitul ei, iar imaginile au fost și atunci filmate într-un coafor.

„Există putere în comunitate și am văzut asta crescând ca fiică a unei patroane de salon”, a spus Beyoncé pentru Harper’s Bazaar, într-un interviu acordat în 2021. „Am văzut atât de multe femei antreprenoare, pe care le-am admirat. Medici, afaceriste, artiște, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”

Beyoncé a mai vorbit și despre importanța îngrijirii personale, dar și despre cât de important este să comunici și să fii susținută, să îți spui povestea și să lași emoțiile să iasă la suprafață, iar toate aceste lucruri se întâmplă acolo unde te simți în siguranță: la salon. „Am văzut cât de mult sunt legate emoțiile femeilor de culoare de părul și frumusețea noastră. Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și de ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile de toate rasele să poată comunica și împărtăși unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă una de cealaltă. Vreau să le ofer femeilor un spațiu pentru a-și simți propria forță și a-și spune poveștile.”

Beyoncé nu este prima celebritate care lansează un brand de îngrijire a părului. În 2021, Jennifer Aniston – celebră pentru tunsoarea „The Rachel” – a lansat o linie de produse de îngrijire și înfrumusețare a părului vegane numită LolaVie.

Foto: Hepta.

Related Posts

13-14 aprilie: Vino să trăiești experiențele inedite din Lancôme Skin Science Club!

Grăbește-te să descoperi produsele excepționale și experiențele inedite din Lancôme Skin Science Club, un pop-up deschis pentru publicul…

5 afecțiuni ale pielii cauzate de endometrioză

Prea mult estrogen în organism poate declanșa erupții sau acnee. Pe de altă parte, inflamația nu este implicată…

Ai un ten cu impurități? Iată ce trebuie să faci ca să scapi de imperfecțiuni!

Tenul nostru este ca o carte de vizită și reflectă atât starea noastră de sănătate, cât și obiceiurile…

Beauty News: 12 cosmetice de care te vei îndrăgosti primăvara asta

Culorile vibrante ale noilor produse pentru machiaj și esențele florale ale primăverii dau tonul unui anotimp în care…

Serena Williams își lansează un brand de beauty

Serena Williams este cel mai recent exemplu de vedetă care se lansează în domeniul de beauty cu propria…

Tunsorile statement ale primăverii, explicate de stiliști de top

Îți dorești un look nou pentru sezonul cald? Perfect! E momentul să te lași convinsă de noile tendințe….

5 tendințe noi care vor transforma machiajul în artă

Sunt două aspecte esențiale de care trebuie să ții cont atunci când realizezi machiajul: în primul rând, să…

Ritualul complet de hidratare cu elmiplant

Este momentul să întâmpinăm noul sezon cu mai multă atenție și grijă față de noi înșine, iar un…

Masajul facial – cea mai bună metodă să încetinești timpul #beauty

Avem 69 de mușchi pe față și pe gât și, se știe deja că, producția de colagen încetinește…

Get the Look: Old Money Hair

Există old money hair? Se pare că da. Am investigat și scris ce înseamnă acest trend, cum îl…