Alist Designers boutique: Komoda Design, la mai bine de 10 ani de activitate

La Alist Designers boutique ne bucurăm de cele mai îndrăgite nume din moda autohtonă. Komoda Design ocupă mereu poziții fruntașe atunci când vine vorba de day-to-day wear. Croieli clasice sau reinterpretări ce pot fi purtate în lookuri lejere sau la birou, brandul e caracterizat de culoare și spirit practic. Petronela Păduraru, owner și creative director, ne povestește astăzi cum se simte după zece ani de activitate și care au fost cele mai mari provocări.

Cum simți piața din România, după 10 ani de activitate? Care au fost cele mai mari provocări și cum ai reușit să le depășești?
Trebuie să recunoaștem că moda este un domeniu în care există perioade și perioade. De cele mai multe ori mă simt recunoscătoare pentru tot ce am în jurul meu, dar există și momente în care mă simt depășită de provocări. Dintre cele mai mari, partea de producție și tiparele au fost cele care mi-au solicitat cel mai mult atenția, dar am reușit să depășesc obstacolele cu ajutorul echipei mele și cunoștințelor pe care le-am căpătat de-a lungul anilor. Deci partea de producție a fost cea mai mare provocare.
Care e cel mai important lucru pentru longevitatea unui brand local? Cum a reușit Komoda să treacă testul timpului?
Din punctul meu de vedere, pentru a menține longevitatea unui brand, cel mai important este să menții autenticitate și prin elementele-cheie pe care le-ai îmbunătățit, de la început și până în prezent. Apoi e important să te poți adapta la piață, păstrând ceea ce îți este specific și ce definește brandul. Testul suprem e reprezentat, în continuare, de țesăturile pe care le aleg și finisajele care fac ca piesele să fie purtabile.

Cum reușești să îți mai surprinzi comunitatea?
Cred că prin felul meu de-a fi și prin elementele noi pe care le aduc și pe care le propun, fără a-mi scoate forțat clientele din zona de confort. Sunt importante provocările însoțite de energie pozitivă din cadrul micilor întâlniri din showroom, am devenit amice, le ascult nevoile și ele mă ascultă și mă ajută la rândul lor.
Ce ne poți spune despre cea mai nouă colecție pe care ai lansat-o?
Soft Edition by Komoda este colecția pe care urmează să o lansez, vorbim despre o colecție-capsulă în care am introdus tricotaje din lână, rochii din jerseu, am urmărit să am țesături moi, fluide, plăcute la atingere, care să te relaxeze. De aici și numele. Am simțit că hainele trebuie să fie ca o îmbrățișare, care să te facă să te simți bine atunci când vrei să ieși din zgomotul cotidian. Lansarea oficială va avea loc pe 6 noiembrie, la Alist Designers boutique. Mă bucură foarte tare această asociere, sper că Alist girls vor îndrăgi aceste noi piese!
Komoda Design se află acum la Alist Designers boutique în spațiul de la etajul 1 al București Mall Vitan, partenerul nostru ce susține proiectul special dedicat designerilor și brandurilor din România. Te așteptăm în fiecare zi, la programul obșnuit al magazinelor, între orele 10-22.

La Alist Designers boutique ne bucurăm de cele mai îndrăgite nume din moda autohtonă. Komoda Design ocupă mereu poziții fruntașe atunci când vine vorba de day-to-day wear. Croieli clasice sau reinterpretări ce pot fi purtate în lookuri lejere sau la birou, brandul e caracterizat de culoare și spirit practic. Petronela Păduraru, owner și creative director, ne povestește astăzi cum se simte după zece ani de activitate și care au fost cele mai mari provocări.

Cum simți piața din România, după 10 ani de activitate? Care au fost cele mai mari provocări și cum ai reușit să le depășești?
Trebuie să recunoaștem că moda este un domeniu în care există perioade și perioade. De cele mai multe ori mă simt recunoscătoare pentru tot ce am în jurul meu, dar există și momente în care mă simt depășită de provocări. Dintre cele mai mari, partea de producție și tiparele au fost cele care mi-au solicitat cel mai mult atenția, dar am reușit să depășesc obstacolele cu ajutorul echipei mele și cunoștințelor pe care le-am căpătat de-a lungul anilor. Deci partea de producție a fost cea mai mare provocare.
Care e cel mai important lucru pentru longevitatea unui brand local? Cum a reușit Komoda să treacă testul timpului?
Din punctul meu de vedere, pentru a menține longevitatea unui brand, cel mai important este să menții autenticitate și prin elementele-cheie pe care le-ai îmbunătățit, de la început și până în prezent. Apoi e important să te poți adapta la piață, păstrând ceea ce îți este specific și ce definește brandul. Testul suprem e reprezentat, în continuare, de țesăturile pe care le aleg și finisajele care fac ca piesele să fie purtabile.

Cum reușești să îți mai surprinzi comunitatea?
Cred că prin felul meu de-a fi și prin elementele noi pe care le aduc și pe care le propun, fără a-mi scoate forțat clientele din zona de confort. Sunt importante provocările însoțite de energie pozitivă din cadrul micilor întâlniri din showroom, am devenit amice, le ascult nevoile și ele mă ascultă și mă ajută la rândul lor.
Ce ne poți spune despre cea mai nouă colecție pe care ai lansat-o?
Soft Edition by Komoda este colecția pe care urmează să o lansez, vorbim despre o colecție-capsulă în care am introdus tricotaje din lână, rochii din jerseu, am urmărit să am țesături moi, fluide, plăcute la atingere, care să te relaxeze. De aici și numele. Am simțit că hainele trebuie să fie ca o îmbrățișare, care să te facă să te simți bine atunci când vrei să ieși din zgomotul cotidian. Lansarea oficială va avea loc pe 6 noiembrie, la Alist Designers boutique. Mă bucură foarte tare această asociere, sper că Alist girls vor îndrăgi aceste noi piese!
Komoda Design se află acum la Alist Designers boutique în spațiul de la etajul 1 al București Mall Vitan, partenerul nostru ce susține proiectul special dedicat designerilor și brandurilor din România. Te așteptăm în fiecare zi, la programul obșnuit al magazinelor, între orele 10-22.







