Alina Burlacu ∙ February 15, 2024 ∙ 2 min read

Linia de produse de îngrijire a părului Cécred este inspirată de munca mamei artistei de 42 de ani și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 20 februarie.

Anunțul a venit sub forma unui video, încărcat pe pagina de Insta a cântăreței, care conține imagini din copilăria lui Beyoncé și care par a fi filmate în salonul mamei sale, Headliners, din Houston, Texas.

„Părul este sacru”, scrie Beyoncé, în comentariul de la postare, alături de numele noului brand de cosmetice pentru îngrijirea părului, Cécred.

Câștigătoarea de 29 de ori Grammy a vorbit de mai multe ori despre rolul mamei sale, Tina Knowles, în stilul de viață ales de artistă. Unul dintre primele videoclipuri muzicale filmate de Destiny’s Child, „Bills, Bills, Bills” (1999), este o poveste despre o femeie independentă, care merge înainte după despărțirea de iubitul ei, iar imaginile au fost și atunci filmate într-un coafor.

„Există putere în comunitate și am văzut asta crescând ca fiică a unei patroane de salon”, a spus Beyoncé pentru Harper’s Bazaar, într-un interviu acordat în 2021. „Am văzut atât de multe femei antreprenoare, pe care le-am admirat. Medici, afaceriste, artiște, profesoare, mame – toate au trecut prin salonul mamei mele. Am văzut cum un salon poate fi un sanctuar pentru femei.”

Beyoncé a mai vorbit și despre importanța îngrijirii personale, dar și despre cât de important este să comunici și să fii susținută, să îți spui povestea și să lași emoțiile să iasă la suprafață, iar toate aceste lucruri se întâmplă acolo unde te simți în siguranță: la salon. „Am văzut cât de mult sunt legate emoțiile femeilor de culoare de părul și frumusețea noastră. Industria frumuseții nu înțelege întotdeauna aceste emoții și de ce avem nevoie. Vreau să construiesc o comunitate în care femeile de toate rasele să poată comunica și împărtăși unele dintre aceste secrete, astfel încât să putem continua să ne susținem și să avem grijă una de cealaltă. Vreau să le ofer femeilor un spațiu pentru a-și simți propria forță și a-și spune poveștile.”

Beyoncé nu este prima celebritate care lansează un brand de îngrijire a părului. În 2021, Jennifer Aniston – celebră pentru tunsoarea „The Rachel” – a lansat o linie de produse de îngrijire și înfrumusețare a părului vegane numită LolaVie.

Foto: Hepta.

Related Posts

Tom Hardy, cel mai nou ambasador al Jo Malone London

Celebru pentru rolurile sale din filmele de acțiune, actorul Tom Hardy a devenit cel mai recent ambasador al…

Bella Hadid își lansează propriile ei parfumuri- Ôrəbella

Bella Hadid (27 de ani) a dispărut pentru o perioadă din vizorul public și din lumina reflectoarelor. Sora…

Beauty looks: prezențele feminine elegante de la Cannes

În primele zile ale ediţiei cu numărul 77 a Festivalului de Film de la Cannes, am avut ocazia…

Festival Look: Daring Blue Lines

Influencerul Alexia Eram, împreună cu Ana Cucuta, professional make-up artist, îți arată, pas cu pas, cum să obții…

Sofia Coppola, filmul balsamului de buze dorit

Ce face un regizor atunci când nu mai găsește balsamul de buze preferat? Pune în scenă filmul unui…

Brânză cu mucegai, grătar, pizza, cartofi prăjiți – aromele din parfumurile gurmanzilor absoluți

Lanțul de fast-food KFC a provocat reacții în rândul fanilor, prin lansarea unei colonii care miroase a sos…

Cum scapi de celulită în câțiva pași

Vine vara și preocuparea noastră principală în aceste zile este să scăpăm de celulită.  Putem diminua considerabil aspectul…

MET Gala: 10 machiaje și coafuri care ne-au atras atenția

Pe covorul roșu, la Gala desfășurată la Muzeul Metropolitan de Artă, celebritățile au pozat, pentru fani, în ținute…

Plăcerile zodiilor

Spune-mi ce zodie ești ca să îți spun ce produse cosmetice ți se potrivesc! Berbec Dacă refrenul lui…

Cele mai importante sfaturi despre îngrijirea intimă, explicate de medici ginecologi

Poate că nu e chiar un subiect abordabil la o cafea, dar este unul extrem de important pentru…