Alina Burlacu ∙ September 28, 2022 ∙ 5 min read
  • OPPO a semnat cu UEFA un parteneriat pentru doi ani, iar Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea colaborării, în România
  • 35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an
  • Topul sporturilor urmărite pe smartphone: Fotbal – 60%, Formula 1 – 13,4%, Handbal – 8,4%

Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții sportive pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefonul mobil, potrivit unui sondaj realizat de OPPO pe un eșantion relevant național de 1.376 de respondenți.

35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an. Între sporturile urmărite, după Fotbal, cu 60%, urmează Formula 1, cu 13,4%, Handbal, cu 8,4%, Snooker, cu 3,88% și Baschet, cu 3,07%.

Popularitatea consumului de conținut sportiv pe telefon este confirmată, în studiul OPPO, și de faptul că o treime dintre respondenți folosește smartphone-ul pentru a urmări sport în direct de 2-3 ori pe săptămână, un sfert – săptămânal, iar 16% – de 2-3 ori pe lună.

Dacă 28,2% dintre români se uită la competiții sportive pe smartphone între 1,5 și 2 ore neîntrerupt, 18% depășesc chiar două ore de consum de conținut sportiv, fără pauză. Două treimi din respondenți se uită la sport pe smartphone în weekend, aproape 60% urmăresc competițiile acasă, urmați, cu puțin peste 20%, de cei care se uită la sport în transportul public, și cu 20% de cei care urmăresc meciurile în oraș.

„Vedem apetitul incredibil de consum de sport pe smartphone în rândul românilor, lucru care face parteneriatul nostru cu UEFA unul și mai natural. Pentru a populariza în continuare sportul și modul în care tehnologia încurajează sportul, atât ca practricare cât și ca urmărire, se află alături de noi, de acum, și omul de care se leagă cea mai mare performanță a României în fotbal. Ilie Dumitrescu a inspirat generații întregi de pasionați de sport, ca unul dintre cei mai buni fotbaliști din Generația de Aur, și s-a reinventat în permanență, în toți acești ani. Suntem încântați să împărțim aceleași valori și să lucrăm împreună”, declară Shaohua Yang, GM OPPO AED România.

OPPO este partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane. Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea parteneriatului dintre OPPO și UEFA, în România.

„Am descoperit că, alături de OPPO, avem multe elemente comune în ADN – dorința de a fi cei mai buni, dar și dorința de a ușura accesul la performanță pentru cei din jur. Fiecare, în felul nostru, deja făceam asta, așa că decizia de a merge împreună pe acest drum a fost una naturală. Mi-a făcut plăcere, în tot acest timp în care am intrat în familia OPPO, să fiu și actor, într-un film despre inspirație, detaliile care contează în sport, la fel ca în viață, și despre cum găsești talentele, în cele mai neașteptate locuri”, declară Ilie Dumitrescu.

Parteneriatul cu UEFA este și contextual în care OPPO lansează în România noul smartphone Reno8 Pro 5G, alegerea perfectă pentru oricine caută un terminal care să stimuleze creativitatea și performanța. Noul Reno8 Pro 5G înglobează cea mai recentă tehnologie la nivelul camerelor, inclusiv doi senzori emblematici, și include progrese remarcabile în fotografia computațională.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

Studiul OPPO a fost realizat pe un eșantion relevant național de 1.376 respondenți, între 12 și 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.

OPPO este un brand lider global de dispozitive inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – din 2008, OPPO a fost într-o căutare neîncetată a sinergiei perfecte dintre satisfacția estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, condusă de seriile Find X și Reno. Dincolo de terminale, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii online, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO are o prezență în peste 50 de țări și regiuni, cu maim ult de 40.000 de angajați dedicați creării unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul oficial OPPO: https://www.oppo.com/en/.

Foto: PR.

Related Posts

Cele mai întâlnite afecțiuni care îi aduc pe români la dermatolog

Deși există corelări între apariția anumitor simptome ale afecțiunilor și sezon, iar unele tipuri de tratament se pretează…

Emma Răducanu, decorată de Regele Charles al III-lea la Castelul Windsor

Jucătoarea de tenis de origine română a reuşit performanţa de-a aduce primul trofeu US Open pentru Marea Britanie,…

Ce filme și seriale noi vedem în decembrie pe platformele de streaming

Filme de Crăciun, sezoane noi din serialele noastre preferate, povești numai bune pentru serile de iarnă: iată care…

Ciocolată caldă în trei variante, rețete by Chef Adi Hădean

Ce poate fi mai plăcut în sezonul rece decât o cană de ciocolată caldă, servită pe canapeaua de…

Zi de bine, România! – De 1 Decembrie, la PRO TV

  PRO TV a pregătit un program special de 1 Decembrie. Cătălin Măruță, Lili Sandu, Shurubel și Bogdan…

Cel mai bine tăinuit secret de la Palat, despre Regina Elisabeta, a fost dezvăluit

Suveranul cu cea mai îndelungată domnie din istoria Marii Britanii, Regina Elisabeta a II-a, a încetat din viață…

Nicola Peltz, nora Victoriei Beckham, în rol de vedetă Playboy în fimul ”Welcome to Chippendales”

Nicola Peltz Beckham, nora Victoriei Beckham și soția lui Brooklyn Beckham, a primit rolul vieții ei (de până…

Complexul rezidențial STEJARII este, de 14 ani, un etalon pe piața imobiliarelor de lux

Complexul rezidențial exclusivist Stejarii împlinește toamna aceasta 14 ani de la momentul lansării proiectului. Dezvoltat de Țiriac Imobiliare,…

Lourdes Leon, fiica Madonnei, calcă pe urmele mamei ei și se lansează în muzică

Lourdes Leon, fiica Madonnei, își asumă un risc imens și se lansează cu capul înainte în industria muzicală….

Ce vedete au început pregătirile pentru Crăciun

Pentru Reese Witherspoon, Kylie Jenner, Lindsay Lohan, Katy Perry și Millie Bobby Brown, numărătoarea inversă pentru Crăciun a…