Alina Burlacu ∙ September 28, 2022 ∙ 5 min read
  • OPPO a semnat cu UEFA un parteneriat pentru doi ani, iar Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea colaborării, în România
  • 35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an
  • Topul sporturilor urmărite pe smartphone: Fotbal – 60%, Formula 1 – 13,4%, Handbal – 8,4%

Aproape jumătate dintre români urmăresc sport, meciuri și competiții sportive pe smartphone, iar 6 din 10 români se uită la fotbal pe telefonul mobil, potrivit unui sondaj realizat de OPPO pe un eșantion relevant național de 1.376 de respondenți.

35% dintre români au văzut deja peste 10 meciuri de fotbal pe smartphone, în acest an. Între sporturile urmărite, după Fotbal, cu 60%, urmează Formula 1, cu 13,4%, Handbal, cu 8,4%, Snooker, cu 3,88% și Baschet, cu 3,07%.

Popularitatea consumului de conținut sportiv pe telefon este confirmată, în studiul OPPO, și de faptul că o treime dintre respondenți folosește smartphone-ul pentru a urmări sport în direct de 2-3 ori pe săptămână, un sfert – săptămânal, iar 16% – de 2-3 ori pe lună.

Dacă 28,2% dintre români se uită la competiții sportive pe smartphone între 1,5 și 2 ore neîntrerupt, 18% depășesc chiar două ore de consum de conținut sportiv, fără pauză. Două treimi din respondenți se uită la sport pe smartphone în weekend, aproape 60% urmăresc competițiile acasă, urmați, cu puțin peste 20%, de cei care se uită la sport în transportul public, și cu 20% de cei care urmăresc meciurile în oraș.

„Vedem apetitul incredibil de consum de sport pe smartphone în rândul românilor, lucru care face parteneriatul nostru cu UEFA unul și mai natural. Pentru a populariza în continuare sportul și modul în care tehnologia încurajează sportul, atât ca practricare cât și ca urmărire, se află alături de noi, de acum, și omul de care se leagă cea mai mare performanță a României în fotbal. Ilie Dumitrescu a inspirat generații întregi de pasionați de sport, ca unul dintre cei mai buni fotbaliști din Generația de Aur, și s-a reinventat în permanență, în toți acești ani. Suntem încântați să împărțim aceleași valori și să lucrăm împreună”, declară Shaohua Yang, GM OPPO AED România.

OPPO este partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane. Ilie Dumitrescu, fotbalist al Generației de Aur, este imaginea parteneriatului dintre OPPO și UEFA, în România.

„Am descoperit că, alături de OPPO, avem multe elemente comune în ADN – dorința de a fi cei mai buni, dar și dorința de a ușura accesul la performanță pentru cei din jur. Fiecare, în felul nostru, deja făceam asta, așa că decizia de a merge împreună pe acest drum a fost una naturală. Mi-a făcut plăcere, în tot acest timp în care am intrat în familia OPPO, să fiu și actor, într-un film despre inspirație, detaliile care contează în sport, la fel ca în viață, și despre cum găsești talentele, în cele mai neașteptate locuri”, declară Ilie Dumitrescu.

Parteneriatul cu UEFA este și contextual în care OPPO lansează în România noul smartphone Reno8 Pro 5G, alegerea perfectă pentru oricine caută un terminal care să stimuleze creativitatea și performanța. Noul Reno8 Pro 5G înglobează cea mai recentă tehnologie la nivelul camerelor, inclusiv doi senzori emblematici, și include progrese remarcabile în fotografia computațională.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

Studiul OPPO a fost realizat pe un eșantion relevant național de 1.376 respondenți, între 12 și 21 septembrie 2022. Eșantionul studiat reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, de peste 18 ani.

OPPO este un brand lider global de dispozitive inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – din 2008, OPPO a fost într-o căutare neîncetată a sinergiei perfecte dintre satisfacția estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, condusă de seriile Find X și Reno. Dincolo de terminale, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii online, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO are o prezență în peste 50 de țări și regiuni, cu maim ult de 40.000 de angajați dedicați creării unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul oficial OPPO: https://www.oppo.com/en/.

Foto: PR.

Related Posts

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…