Nu știm cum a fost pentru alții, dar pe noi, echipa Alistmagazine.ro, anul 2020 ne-a adus cu picioarele pe pământ și ne-a făcut să ne gândim mai mult la sănătate, la obiceiurile alimentare, la sport și, bineînțeles, la lucrurile care ne fac fericiți.

Așadar, Nicoleta, Monica, Roxana și Daniel au decis, cu ajutorul specialistului Fru Fru, să lase bazaconiile de-o parte, să consume mâncare sănătoasă și plină de nutrienți și să facă mai mult sport. Iată rutina de alimentație a redacției A List Magazine și lucrurile pe care am vrea să le îmbunătățim în 2021.

Monica Cismaru, Redactor A List Magazine

Eu, una, încerc ca măcar în cele cinci zile active ale săptămânii să urmez un program sănătos de mese, mă preocupă alimentația sănătoasă și sunt sunt atentă la ce mănânc. Încerc, pe cât posibil, să-mi gătesc prânzul acasă și să echilibrez mesele de peste zi – cu preparate compuse din suficiente proteine, vitamine, minerale și carbohidrați buni. Sunt adepta meselor ușoare și rapide, formate din carne slabă sau pește și garnituri de legume verzi, lângă care mai adaug cereale integrale precum quinoa sau pâinea de secară. Din când în când mă răsfăț și cu supa fresh de morcovi cu ghimbir de la Fru Fru – este delicioasă și bogată în vitamina A, care contribuie la funcționarea sistemului imunitar.

Chiar dacă mesele mele sunt sănătoase, slăbiciunea mea sunt sanck-urile – pufuleți, biscuiți, ciocolată, fructele dulci mâncate seara. Și nu reușesc întotdeauna să am ultima masă la o oră rezonabilă, adică nu mai târziu de 19.00- 20.00. Aș vrea să-mi mai ordonez puțin programul de masă și să nu mai ronțăi gustări în fața calculatorului sau a televizorului, pentru că știu că nu-mi poate aduce decât beneficiile pe care le vizez, și anume scăderea în kilograme – dar numai cu câteva unități, nimic drastic. Încerc să fac zilnic mișcare acasă, pe banda de alergat sau pe celelalte aparate de fitness cu care m-am dotat de când a izbuncit pandemia. Știu că nu e nevoie decât de puțină voință și de efort ca să-mi ating scopul.

Nicoleta Nicolae- Redactor Șef www.alistmagazine.ro

În pandemie, am luat câteva kilograme în plus, iar una din rezoluțiile mele pentru 2021 este să le dau jos și să revin în formă. Stând acasă, am gătit aproape în fiecare zi clătite, am mâncat tot felul de bazaconii :),  iar ciocolata a devenit prietenul meu de nădejde în zilele posomorâte. Însă am decis să mă opresc și să îmi schimb stilul de viață. Mi-am cumpărat o bicicletă fitness, am inclus în meniul zilnic  fructe dimineața, și cât mai multe legume și ceaiuri pe parcursul zilei. Iar seara, am găsit soluții rapide și sănătoase, cum ar fi produsele Pot Veg Goulash de la Fru Fru, pentru o cina ușoară, plină de legume, cu niște chilli care aduce extra aport de vitamine.

Daniel Ileana- Editor VIDEO Alistmagazine.ro

De curând, am renunțat să mai mănânc bazaconii și am încheiat o dietă pe care am ținut-o o lună întreagă. Faptul că mi-am schimbat alimentația m-a făcut să mă simt foarte bine. Recunosc că a fost pentru prima dată când am gustat produse de la Fru Fru și mă declar fan. Puiul cu orez și legume a fost foarte bun și este o alternativă sigură pentru un prânz sănătos. Pentru 2021, îmi doresc să continui să mănânc echilibrat și voi ține seama de sfaturile specialiștilor în nutriție și dietă.

Roxana Popescu- Social Media Manager Alistmagazine

Până de curând, micul dejun nu exista pentru mine. Cafeaua de dimineața îmi dădea energia pentru prima jumătate a zilei. Până când au început micile probleme cu stomacul. Așa am descoperit Yogofiber Blue Spirulina – homemade granola pentru un mic dejun cu energie, un gust extrem de bun, iar aportul de spirulină ajută sistemul imunitar. Așadar, și în 2021 voi continua să am grijă la alimentație, dar să aleg cele mai bune și benefice produse pentru sănătate.

 

Tips and Tricks de la FruFru 

  1. Pentru un super boost de energie, dar și o doză foarte bună de fibre, introdu granola în rutina ta alimentară: pe lângă faptul că-ți oferă o senzație de sațietate, fibrele prezente în granola ajută la reglarea tractului digestiv și cresc capacitatea de retenție a apei. Deci nu doar că te bucuri de un mic dejun delicios, dar îți și ajuți corpul să proceseze restul meselor.
  2. O floră intestinală sănătoasă înseamnă o viață sănătoasă: adaugă o porție de iaurt sau alte produse fermentate (sana, lapte bătut sau chiar ayran) lângă granola și îți poți îmbunătăți sănătatea sistemului digestiv. Iar acest lucru este strâns legat de reziliența sistemul imunitar.
  3. Gândește-te cum și unde poți să încorporezi alimente antiinflamatoare, cum ar fi ghimbirul. Ghimbirul este un adevărat aliat în lupta cu diverși agenți patogeni, de aceea beneficiile sale nu sunt deloc de neglijat: stimulează funcția digestivă, ajută în prevenția infecțiilor orale, este o sursă excelentă de antioxidanți și un super bun energizant. Combină-l cu o limonadă sau cu o supă de morcovi și bucură-te de toate proprietățile lui!
  4. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care poți să le faci pentru a pune bazele unui stil de viață sănătos e să te asiguri că ai un aport echilibrat de macronutrienți și să introduci în alimentația ta cât mai multe legume fresh și proteine slabe, cum ar fi carnea de curcan sau nucile.
  5. Se spune că variety is the spice of life, dar noi știm că spice is the variety of life. Nu te feri să introduci condimente în viața ta, fie că vorbim de turmeric sau de condimente din curry, chilli sau ardei iute. Le poți avea atât în mâncare per se, cât și în dressingul unei salate. Acestea sunt cunoscute pentru multiplele lor beneficii, pe lângă faptul că fac mâncarea mai bună. Spre exemplu, turmericul este antiinflamator, iar ardeiul iute susține întregul sistem imunitar.

 

Related Posts