A List Magazine ∙ June 18, 2022 ∙ 3 min read

Pentru că este weekend, ce idee mai bună de a te relaxa dacă nu o escapadă pe litoral? Iar întrucât cazarea reprezintă un element esențial în sejurul tău, venim către voi cu două propuneri de hoteluri care s-au ridicat la măsura așteptărilor și de a căror atmosferă ospitalieră m-am bucurat în cadrul unei aventuri la mare alături de Paradis Vacanțe de Vis.

Prima zi a fost petrecută la Dana Holiday Club, o adevărată oază de relaxare și distracție cu specific mediteranean din centrul stațiunii Venus, situată la doar 100 de metri de plajă. După o primire călduroasă din partea staff-ului, ne-a fost înmânată cheia către una dintre cele 150 de camere ale hotelului. Înconjurat de o grădină superbă, designul modern al complexului este întregit de punctul principal de atracție: pisicina de mari dimensiuni înconjurată de șezlonguri super confortabile.

După-amiaza ne-am petrecut-o relaxându-ne la pisicină, după care a urmat o experiență cu totul specială în cadrul parcului de aventură Paradis Land Neptun. Parcul oferă oaspeților, de la mic la mare, o zi în mijlocul naturii cu multă adrenalină, datorită celor 14 trasee prin copaci, circuitelor de tiroliane, escape room-ului, tirului cu arcul și airsoft, închirierii bicicletelor pentru traseele prin pădure, dragonului galben (traseu la sol fără echipament), mini tirolienei cu scaun și trambulinei. Ne-am simțit precum atunci când eram copii, entuziasmați de libertatea pe care am oferit-o trupului și spiritului nostru.

Ziua următoare am aflat mai multe despre Hotelul Dana Resort 4* Venus, un hotel cu o arhitectură diferită față de restul unităților de cazare din zonă, fiind alcătuit dintr-un corp principal și mai multe vile cu aspect mediteranean. Fiind înconjurat de o grădină botanică cu o suprafață de 15 mii de metri pătrați, în care coexistă peste 200 de specii diferite de plante, Dana Resort reprezintă locul de cazare perfect pentru familiie cu copii ce se pot bucura de spațiile verzi generoase și de locurile de joacă pentru diferite grupe de vârstă, cât și de piscina special dedicată celor mici.

Aventura noastră a continuat către Mamaia Nord, acolo unde ne aștepta Hotelul Dedal, un spațiu de cazare ofertant, în cadrul căruia se află un restaurant, o piscină în aer liber sezonieră, un bar și un lounge comun. În altă ordine de idei, locul ideal pentru a te destinde după o săptămână grea, lucru pe care l-am făcut pentru tot restul sejurului.