A List Magazine ∙ August 30, 2022 ∙ 4 min read

#RebelsWithACause, inițiativa demarată în 2021 de glo™ cu scopul de a sprijini creativitatea și imaginația artiștilor, a continuat și anul acesta cu prima expoziție personală a tinerei artiste Irina Dragomir, realizată special pentru cea de-a IX-a ediție Art Safari.

Astfel, “Red, Yellow and Blue” continuă cu succes misiunea și filosofia brandului de a aduce în atenție combinații neașteptate și noi experiențe dincolo de compromisuri, pentru a dovedi că divertismentul poate avea o menire.

Vizitatorii Art Safari (anul acesta într-o majoritate covârșitoare adulți cu vârste de până la 45 de ani) au avut ocazia de a admira conceptul interactiv “Art Installation by glo x Irina Dragomir”, realizat special pentru cea de-a noua ediție Art Safari și amplasat în holul central al Palatului Dacia-România, de pe strada Lipscani, locul de desfășurare Art Safari.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Iubitorii de artă au putut păși în universul artistic al Pavilionului Cotemporan de la Art Safari, dedicat în exclusivitate instalației unice care a oferit o experiență incitantă. Inspirată de drapelul României, instalația constă în tehnici inovatoare de lumini neon, prin care pot fi distinse trei chipuri de femei, aflate în diverse ipostaze. La parter, publicul a putut admira lucrări de artă care nu au mai fost expuse până acum de către artistă, dar și exponate din colecții private.

Irina Dragomir este unul dintre artiștii care fac parte din inițiativa glo™ #RebelsWithACause. Prin intermediul primei ei expoziții personale, vizitatorii au putut lua contact cu un plus de creativitate și de inspirație, reprezentat de un mix de elemente din pop culture, tendințe contemporane și simboluri. Eroinele manifestării ei artistice sunt voci ale feminității, prezentate în diverse ipostaze. Expoziția Irina Dragomir x glo™ de la Art Safari aduce în atenția publicului o experiență binară, care se traduce în motivația de a-ți urma pasiunea și a face ceea ce vrei, conform propriilor tale reguli.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Expoziția face parte din proiectul #RebelsWithACause, o inițiativă prin care glo™ susține industriile creative și artiștii români în ascensiune, prin încurajarea libertății de a experimenta combinații neașteptate și experiențe dincolo de compromisuri.

Celebrarea acestui parteneriat special este încununată de o serie de cine realizate în parteneriat cu Art Safari și curatoriate de We Dine, cu un concept exclusivist „Dinner at the Museum”, prin care glo™ își reafirmă astfel misiunea de a sprijini comunitățile creative și arta în toate formele ei.

Cinele oferă o experiență vizuală și senzorială într-un cadru special asigurat de instalația realizată de Irina Dragomir în parteneriat cu glo™.

Ambasadorii brand-ului, alături de o serie de autori și parteneri speciali s-au alăturat demersului glo™ de a susține industriile creative și au fost prezenți la cinele din cadrul Art Safari.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Foto: PR

Related Posts

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD. Ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul din România

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….

Blake Lively, apariție surprinzătoare la premiera „Deadpool & Wolverine”

Actrița a avut o apariție de senzație la premiera „Deadpool & Wolverine” din New York City. Soția lui…

Dua Lipa, pe cale să devină una dintre cele mai bogate celebrități din Marea Britanie

Cu un câștig de 1 milion de lire sterline pe săptămână, Dua Lipa este pe cale să devină…

Vedete la Jocurile Olimpice de la Paris (2024)

Salma Hayek, Snoop Dogg, Priyanka Chopra Jonas, Lady Gaga și Ryan Reynolds sunt doar câțiva dintre fanii olimpici…

Cele mai longevive cupluri de la Hollywood

În timp ce pentru majoritatea cuplurilor de la Hollywood, dragostea durează maxim trei ani, pentru câțiva norocoși iubirea…

Reddysh a.k.a Irina Simion, creatoare de conținut de gaming: „Am construit o comunitate internațională foarte frumoasă datorită pasiunii mele pentru gaming.”

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…