A List Magazine ∙ July 22, 2020 ∙ 2 min read

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis prima sa cafenea stradală în Piața Romană, numărul 8.

Situată într-una dintre cele mai importante zone comerciale din București, într-o clădire care a fost complet restaurată, cu spații largi și luminoase, cafeneaua are o suprafață totală de  276 mp  și o terasă de 60 mp. Procesul de amenajare a fost  unul laborios, iar designul onorează cultura cafelei prin elemente grafice realizate de o echipă de artiști.

Cafeneaua Starbucks Piața Romană include, pe lângă barul integrat care te lasă să iei parte la întregul ritual realizat de barista, zonele de prezentare a produselor și de interconectare, precum și spațiul destinat savurării  întreagii game de sortimente de cafea și a băuturilor în ediție limitată. Barista Starbucks sunt la dispoziția clienților cu informații și recomandări, astfel încât legătura pe care aceștia o stabilesc cu brandul să fie una personală și consistentă.

Starbucks Piața Romană promite o experiență unică, unde clienții vor savura băuturile preferate, un meniu inspirat din gastronomia internațională, muzică bună și un ambient prietenos şi relaxant.

„Deschiderea noii cafenele din Piața Romană este un pas strategic important pentru noi și  sperăm ca toți clienții să se bucure de ceea ce noua locație are de oferit. Așteptăm pasionații de cafea de specialitate să ne treacă  pragul și să descopere arome unice și experiențe desăvârșite”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România și Bulgaria.

Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenție în ceea ce privește modul și locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale și lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială și de mediu.

Noua locație își așteaptă  bucureștenii  iubitori de cafea cu băuturi personalizate pe bază de espresso, gustări sănătoase și variate, cafea boabe și ceaiuri pentru acasă, precum și o gamă diversificată de produse de retail.

Related Posts

Emma Watson, noua muză Prada pentru parfumul Paradoxe

Emma Watson (32 de ani) este noua imagine a parfumului Prada- Paradoxe, iar pentru pentru campanie, actrița a…

6 cărți captivante, scrise de celebrități

Celebritățile din industria divertismentului au dovedit că au ceva de spus și în domeniul literaturii, nu numai al…

Primele imagini din ”Enola Holmes”, sezonul 2

Millie Bobbie Brown revine pe Netflix cu sezonul doi al seriei ”Enola Holmes”, serialul care prezinta aventurile surorii…

(Recenzie) Tot ce trebuie să știi despre House of the Dragon, serialul-hit al acestui an

În momentul în care s-a încheiat Game of Thrones, în mai 2019, cu acel ultim episod care ne-a…

Vacanțele vedetelor de la Hollywood

Și celebritățile pleacă în vacanță și au grijă să anunțe pauza de respiro pe paginile de socializare. Ce…

Madonna, party cu familia, în Sicilia

Madonna a sărbătorit în stil mare aniversarea de 64 de ani: în Sicilia, alături de familie sau cum…

Victoria Beckham: sport de cinci ori pe săptămână și grăsimi sănătoase la masă

Victoria Beckham (48 de ani) a trecut de la Posh Spice la Sporty Spice. Fosta componentă a trupei…

Viola Davis, personajul negativ din prequelul „The Hunger Games”

Actriţa cunoscută din serialul „How to get away with murder” o să joace în „The Hunger Games: The…

Gina Pistol a găsit soluția pentru a-și recăpăta silueta după naștere

Nu a grăbit nicio etapă, s-a bucurat din plin de fiecare clipă alături de fiica sa, dar acum…

Cei mai fresh influenceri din România gândesc pozitiv, alături de MENTOS Într-o lume în care se promovează tot…