Pamela Anderson (56 de ani) a făcut valuri în ultima perioadă din cauza deciziei ei de a renunța complet la machiaj și s-a afișat cu frumusețea ei naturală la multiple evenimente mondene și a pozat în paginile celor mai mari reviste dedicate domeniului de modă și de beauty fără pic de machiaj, ceva rar întâlnit în rândul celebrităților.
Totuși, în spatele deciziei celebrei actrițe de a spune pas produselor de machiaj stă lansarea noii ei game de skincare, intitulată Sonsie.

Celebră pentru operațiile ei estetice care au transformat-o într-un sex-simbol după ce a pozat în Playboy și după ce a jucat în serialul-cult Baywatch, Pamela Anderson era ultima celebritate la care te-ai fi așteptat să renunțe la make-up și să se afișeze cu aspectul ei natural, îmbunătățit doar cu ajutorul produselor de îngrijire.

Sonsie este noua ei provocare în domeniul de beauty – o linie de skincare cumpărată de la fondatoarea ei- modelul Marie von Behrens-Felipe. Afacerea Sonsie a fost creată în anii 2000 și a fost preluată acum de Pamela Anderson și de fiii ei, Brandon și Dylan.
Gama de produse de îngrijire a pielii este creată din ingrediente de calitate, care nu promit efecte rapide, dar eficiență după folosirea lor îndelungată. În plus, Pamela Anderson nu promite marea cu sarea și întinerirea imediată după folosirea produselor, ci o îngrijire adecvată unui ten matur.

”Este vorba de a te accepta pe tine însăți. Cu toții am testat tot felul de produse, dar am ajuns într-un punct în care am simțit că e de ajuns, că vreau să încerc eu însămi să-mi păstrez pielea hidratată și să mă îngrijesc, să-mi dau seama de cum traiesc și cum gândesc în prezent”, spune Pamela Anderson.
Sex-simbolul anilor 90 a ajuns la Sonsie după o vizită de câteva săptămâni la Paris, când a descoperit produsele brandului prin intermediul iubitei fiului ei, Dylan.
Gama i-a atras imediat atenția și s-a remarcat dintre celalalte branduri pe care le mai folosise mai ales prin impactul redus asupra mediului pe care îl are fabricarea lor, iar Pamela Anderson este o înverșunată susținătoare a mediului și a protecției animalelor.

”Fie că era vorba de un șampon, de produse destinate animalelor de companie sau de produse de beauty- întotdeauna era implicat mult plastic în amablaje, atâta risipă… și n-am putut da curs niciunei oferte. Sonsie a fost cea mai bună alegere dintre opțiunile existente”, adaugă actrița.
Așadar, după câteva luni de muncă alături de noul ei brand de înfrumusețare, Pamela își face debutul oficial pe piața cosmeticelor, iar în lunile următoare, produsele la care a lucrat vor începe să fie lansate. ”Cred că menirea mea a fost dintotdeauna aceea de a accepta o provocare în domeniul frumuseții. Asta îmi și place la Sonsie, nu e vorba de promisiuni false, este vorba despre auto-acceptare a ceea ce ești în momentul de față. Nu e vorba de a te blama pe tine însăți pentru ce ai făcut sau ce n-ai făcut, ci de a te simți mai liberă”, mai spune vedeta.
Foto: Hepta, Sonsie
Beauty News: Top 3 noutăți pline de culoare
În februarie, culoarea este cuvântul-cheie atunci când ne gândim la beauty looks. Fie că te pregătești pentru Valentine’s…
Gisele Bündchen a născut cel de-al treilea copil
Gisele Bündchen a devenit mamă pentru a treia oară, la vârsta de 44 de ani. Modelul a adus…
Trenduri exclusiviste de călătorie în 2025
Un simplu city break într-o metropolă europeană precum Barcelona sau Roma sau o vacanță la mare într-un resort…
Previziuni Feng Shui pentru 2025
Anul 2025 marchează o etapă importantă în viețile tuturor, fiind un an transformațional, cu influențe Feng Shui contrastante,…
Cele mai afrodisiace parfumuri
Preferințele în ceea ce privește parfumurile sunt subiective, dar există câteva arome asupra cărora experții parfumieri au ajuns…
Nu îți place Vunk? Ai locul asigurat la concertul lor din 14 februarie – Vunk Simfonic
Vunk lansează o provocare inedită pentru toți “anti-fanii” lor, cu ocazia concertului din 14 februarie de la Sala…
Prințul Louis, fotograf pentru mama lui, Prințesa Kate
Palatul Kensington a publicat o fotografie plină de însemnătate pentru Prințesa de Wales, Kate Middleton, în ajunul Zilei Mondiale…
Lily Collins, vedeta din Emily in Paris, a devenit mamă
Lily Collins (35 de ani), protagonista serialului de succes Emily in Paris (Netflix), a anunțat că a devenit…
Studiu al Clinicilor „Dr. Holhoș”, brandul nr. 1 în oftalmologie din România: Lucrul cu calculatorul, principalul motiv pentru care românii poartă ochelari
Mai mult de o treime (36%) dintre românii care poartă ochelari o fac timp de peste 10 ore…