A List Magazine ∙ January 4, 2023 ∙ 2 min read

Cel mai nou proiect ANEW FILM este „LOVE” by Giorgio Armani, o campanie dezvoltată alături de Freeda Media Milano, pentru care casa românească de producție a creat o aplicație AR care îmbină arta, moda și tehnologia într-un mod imersiv, multi-dimensional reflectând conceptul de „iubire”.

Dezvoltarea proiectului a inclus atât partea de programare, software development cât și dezvoltarea tuturor modelelor și a mediilor 3D, conform viziunii artistice a celei mai recente colecții Armani. Toate acestea au adus la viață doua tipuri de experiențe unice, sub forma unor aplicații.

Casa de producție ANEW FILM și-a diversificat activitățile de producție și în afara mediului cinematografic, servisând și proiecte care implică programare și dezvoltare de aplicații, brand activations și implementarea tehnologiilor de tip Realitate Augumentată (AR) și Realitate Virtuală (VR).

„LOVE” by Giorgio Armani și călătoria imersivă către pop-up store-ul din Miami

În cadrul evenimentului ART BASEL, care a avut loc în Miami Design District, au fost amplasate patru sculpturi de animale albastre, de mari dimensiuni, create de artistul italian Marcantonio. Sculpturile prezintă perechi neașteptate de animale care se îmbrățișează, acest gest ilustrând afecțiunea și iubirea. Ele sunt, de asemenea, personajele principale ale unei aventuri de realitate augmentată. După deblocarea experienței prin intermediul unui cod QR, animalele prind viață și conduc privitorul de-a lungul unui traseu neașteptat, care are ca destinație magazinul Giorgio Armani, situat în Design District Miami.

Aventura AR/VR, creată și dezvoltată de ANEW FILM, are ca personaje principale sculpurile

În aplicații, prin intermediul unor coduri QR, sculpturile se activează și conduc utilizatorul către pop-up store-ul Giorgio Armani. Utilizatorul poate experimenta un traseu pedestrian inedit, fiind ghidat de una dintre perechile de animale 3D: Rinocer și Panda, Elefant și Koala, Gorilă și Gâscă, Cerb și Papagal. De asemenea, în baza unui alt cod QR, aplicațiile oferă posibilitatea de a realiza fotografii în timpul experienței, care pot fi ulterior salvate în galeria telefonul sau încărcate în Social Media.

Toate vizualurile au fost dezvoltate ținând cont de elemente cât mai realiste, de la forma și mișcarea animalelor, la stuctura lumii fantastice. Tonalitatea de albastru adăugată este în linie cu direcția vizuală a colecției „LOVE” by Giorgio Armani. Aceasta cuprinde o selecție de articole de îmbrăcăminte și accesorii fără gen, cu o abordare sportivă a formelor și a țesăturilor, disponibilă în boutique-ul din Design District, precum și pe Armani.com. Articolele de îmbrăcăminte includ tricotaje de lux, hanorace, bermude din bumbac și o cămașă supradimensionată.

Related Posts

5 lucruri pe care nu le știai despre Lady Gaga

Lady Gaga împlinește pe 28 martie 38 de ani, ocazie cu care trecem în revistă câteva lucruri mai…

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…

Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024

Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…