Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă!
EVA INTIMA, cea mai complexă gamă de îngrijire a zonei intime, disponibilă acum în România
Eva Intima, cea mai complexă gamă de îngrijire a zonei intime, cu ingrediente active naturale și eficacitate dovedită științific, este acum disponibilă în România.
Creată de farmaciștii de la Laboratoarele InterMed Pharmaceutical, Eva Intima este un adevărat specialist în îngrijirea intimă, cu un portofoliu de peste 40 de produse, în 9 categorii, pentru femei de toate vârstele, ce răspund unui spectru larg de nevoi, de la îng rijire zilnică, disconfort minor sau afecțiuni intime.
Cu formule inspirate din natură, fără hormoni sau substanțe chimice, produsele au la bază ingrediente care se găsesc în mod natural în corpul feminin (lactobacili, acid hialuronic, colagen, glicogen, acid lactic etc), extracte tradiționale de plante (mușețel, aloe, cimbru, salvie etc.), fitoestrogeni sau vitamine esențiale (C, E etc)
Cu crezul că orice poveste intimă poate avea un final fericit, Eva Intima se lansează în România cu misiunea de a fi alături de femei în fiecare etapă a vieții, în toate transformările corpului, oferindu-le confortul de a avea întotdeauna o soluție sigură la îndemână.
Niciun subiect nu este tabu, dacă el este real
Sub manifesto-ul “E OK, draga mea”, Eva Intima își propune să fie acea prietenă care ascultă fără să judece și care îți rămâne alături oricum ai alege să fii, chiar și atunci când deciziile pe care le iei în viață sunt controversate sau considerate tabu de societate. De aceea, Eva Intima vrea să ofere femeilor un spațiu în care să se simtă în siguranță, fără teama de a fi judecate. Fiindcă niciun subiect nu e tabu, dacă el este real.
Produsele Eva Intima vin în sprijinul femeilor în toate etapele vieții, cu soluții pentru toate nevoile sau afecțiunile:
- Îngrijire Zilnică (verde deschis) – îngrijire și igienă intimă delicată, pentru senzație de confort în fiecare zi.
- Ciclul Menstrual (roșu) – îngrijire specializată pentru curățarea intimă și ameliorarea simptomelor care însoțesc menstruația.
- Viață Sexuală (fucsia) – îngrijire intimă și lubrifiere pentru o viață sexuală împlinită sau pentru a crește șansele de concepție.
- Epilare (galben) – protecția și îngrijirea pielii în timpul și după epilare.
- Constipație (roz) – ameliorarea imediată, eficientă și naturală a constipației.
- Disconfort Minor (albastru deschis) – îngrijire echilibrată și hidratantă a zonei intime, pentru eliminarea disconfortului, chiar de la primele semne.
- Afecțiuni (mov) – restabilirea confortului intim prin ameliorarea promptă și eficientă a oricăror infecții fungice sau senzații de arsură și mâncărime.
- Îngrijire Urinară (roz pal) – prevenirea și ameliorarea simptomatică în cazurile de infecții ale tractului urinar.
- Controlul Menopauzei (verde închis) – îngrijire înainte, în timpul și după menopauză (peri-menopauză).
Produsele Eva Intima sunt disponibile începând cu data de 1 octombrie 2021 în farmacii și pot fi comandate online pe www.eva-intima.ro.
Fotoprotecția înseamnă sănătate și tinerețe
În mod surprinzător, cea mai frecventă cauză a îmbătrânirii pielii nu este vârsta. Dermatologii spun că procesul îmbătrânirii pielii este amplificat de acțiunea razelor ultraviolete asupra noastră. Fotoîmbătrânirea ne știrbește frumusețea, însă ea poate fi prevenită dacă știm cum să ne ferim de razele solare, și mai ales, dacă știm cum să ne alegem produsele potrivite de protecție și cum să le aplicăm.
Fotoîmbătrânirea este un proces ce modifică starea și structura pielii înainte de vreme prin acțiunea razelor UV, atât cele UVB, cât și cele UVA. Soarele este principalul vinovat, dar și lămpile cu ultraviolete pentru bronzarea accelerată fac ravagii. Soluția pentru a preveni sau diminua efectele nocive ale soarelui constă într-o protecție adecvată. Aceasta nu exclude expunerea la soare de care avem mare nevoie, deoarece contribuie la producerea vitaminii D în organism.
Dacă în lunile reci nu avem nevoie de o protecție la nivelul corpului, pentru față ea nu este opțională! Dermatologii ne recomandă folosirea unei creme sau a unei loțiuni cu factor de protecție SPF 50, UVB / UVA, chiar în lunile de toamnă și iarnă, pentru a ne păstra sănătatea și frumusețea tenului.
Crema de protecție solară pentru față nu trebuie să fie lipicioasă, ci dimpotrivă, să aibă o textură fină, care să se absoarbă ușor și să ofere o excelentă bază pentru machiaj. Totodată, loțiunea de fotoprotecție facială trebuie să nu irite ochii. Cum poți să știi dacă e așa? Ei bine, produsul are nevoie să fie testat dermatologic și oftalmologic. Și, suntem siguri că te întrebi dacă chiar există un astfel de produs. Ei bine, DA. Și numele lui este Age Repair Fusion Water de la Isdin.
Și iată detalii ca să ne crezi pe cuvânt. Loțiunea ISDIN Fusion Water AGE REPAIR SPF 50 oferă o protecție solară facială eficientă, într-o formulă intens hidratantă, cu o textură ușoară, ce asigură o absorbție rapidă. Loțiunea are o triplă acțiune anti-agin: protecție, UVB/UVA și poluare, repară și inversează semnele fotoîmbătrânirii. Mai exact, ea formeză o peliculă subțire la nivelul pielii, care o protejează de poluarea urbană și combate efectele sale oxidative. Și unde mai pui că ISDIN Fusion Water AGE REPAIR repară pielea prin accelerarea contracarării efectelor negative solare la nivel celular. În plus, ea regenerează tenul prin stimularea sintezei coenzimei Q10 în organism.
ISDIN Fusion Water AGE REPAIR conține peptide care accelerează sinteza colagenului și reduc ridurile. Loțiune este testată dermatologic, este hiopoalergenică și are o formulă care reduce riscul apariției alergiilor. Specialiștii recomandă utilizarea sa zilnică și reaplicarea odată la fiecare două ore, mai ales dacă vă petreceți mult timp în aer liber.
ISDIN Fusion Water AGE REPAIR înglobează 5 atuuri de top. În primul rând, produsul oferă un nivel foarte ridicat de fotoprotecție solară, fiind testat, în condiții reale, cu nivel ridicat de radiații solare.
ISDIN Fusion Water AGE REPAIR nu irită ochii și nu te face să lăcrimezi. Este o loțiune de fotoprotecție facială cu o textură ultra lejeră, ceea ce determină o absorbție ultra rapidă și o toleranță optimă.
Calvin Klein lansează mini-seria video CKunfiltered Jeans
Calvin Klein anunță lansarea CKunfiltered Jeans, o serie de șase videoclipuri, prin care se răspunde la cele mai căutate întrebări din Europa pe Google despre blugi. Denimul este esențial în ADN-ul Calvin Klein, iar abordarea din videoclipuri se concentrează pe educarea publicului și construirea încrederii de sine când vine vorba despre purtarea blugilor.
Videoclipurile sunt susținute de o voce puternică în lumea fashion, Nell Kalonji, care este stilist în Londra și membru fondator al Rubric Initiative, o organizație dedicată abordării barierelor care îngrădesc intrarea în industria fashion a unei generații noi de talente. Kalonji își exprimă stilul unic prin șase tematici: blugii de vară, blugii mom, blugii boyfriend / baggy, blugii skinny, blugii colorați și blugii sub genunchi. Aceste teme au fost stabilite în consultare cu Google Creative Works, care a analizat căutările de top pentru întrebările legate de denim din toată Europa.
„Blugii sunt item-ul vestimentar cel mai universal, dar pentru mulți oameni, poate fi copleșitor să găsească mărimea perfectă, țesătura, culoarea sau croiala potrivite”, spune Kalonji. „A fost o experiență care m-a învățat să înțeleg cele mai presante întrebări ale oamenilor despre blugi și mi-a permis să îmi pot exprima propriul stil – sincer și autentic – prin șase look-uri esențiale formate cu ajutorul denimului.”
Narațiunea videoclipurilor este simultan informală și informativă, oferind publicului oportunitatea de a o urmări pe Kalonji cum interacționează cu modelele pe măsură ce construiește look-uri specifice Calvin Klein Jeans. Se vor putea observa piese care celebrează nostalgia anilor ’90 în combinație cu stiluri diferite, precum high-rise, boyfriend, baggy și skinny. Mom jeans de inspirație vintage au talie înaltă și croială conică, în timp ce dad jeans devin atractivi printr-un look slouchy, oversized și confortabil. Croiala versatilă cu talie înaltă și straight fit, care a devenit faimoasă în anii ’80 revine cu o reinterpretare, forma taliei înalte fiind mai fit, lungimea pantalonului încheindu-se chiar la gleznă. Aceste stiluri sunt completate de o gamă de blugi skinny (de la țesături relaxate la super stretch, care se mulează perfect pe piele), plus stiluri de vară în nuanțe precum alb, albastru deschis, gri.
Verdele – culoarea naturii, un fashion hit al sezonului Toamnă/Iarnă 2021-2022 pe care îl regăsiți și în colecțiile outlet și secondhand de pe Remixshop.com
Dacă vă plac culorile, vă veți bucura să aflați că verdele, culoarea naturii, este fashion hitul sezonului Toamnă/Iarnă 2021-2022, iar designerii consideră verdele un substitut excelent pentru negru.
Culoarea verde a fost întotdeauna la modă, dar ideea sustenabilității, promovată și de retailerul online Remixshop.com, este din ce în ce mai populară, ceea ce a intensificat mult mai mult impactul culorii în ultimii ani. Câteo nuanță verde apare în istoria culorilor din fiecare epocă. Marele său avantaj este că verdele este o culoare secundară, compusă din albastru și galben și are o gamă largă de posibilități bazate pe nuanțele sale reci sau calde. De exemplu: o nuanță rece, verdele mentă, a fost foarte populară în anii 50, în timp ce în anii 70 preferatul era verdele cald, gen avocado.
După luni întregi de purtat culori neutre și tonuri palide, avem senzația că designerii și consumatorii au nevoie de mai multă ostentație. Verdele este, fără îndoială, îndrăzneț. Este o culoare care poate atrage imediat atenția, mai ales atunci când este o nuanță neon, saturată sau aprinsă.
Aliații tăi împotriva răcelii, gripei și sinuzitei
Tuse, dificultate de a respira, sinusuri blocate, mucoasă inflamată… Acestea pot avea cauze virale (răceală, gripă) sau pot fi manifestări ale sinuzitei, astmului, alergiei, fumatului sau chiar a poluării, atât la adulții, cât și copii.
Ajutor de încredere și cu soluții pe bază de extracte naturale și ingrediente atent selecționate, create pe baza noilor recomandări ale Uniunii Europene, gamele BronchoTus si Sinos au fost gândite ca un suport de bază în răceli, viroze și alte afecțiuni respiratorii.
BronchoTUS Sinos 12+ capsule este un complex pe bază de plante (pătlagină, mac, coacăze negre, scorțișoară), destinat sănătății tractului respirator pentru tratarea tusei, fiind eficient în cazul tuturor formelor de tuse – uscată, productivă și spasmodică. Este recomandat pentru adulți și copiii de peste 12 ani.
BronchoTUS Sinos 3+ stick este o formulă ușor de administrat – gata de băut – concepută pentru combate tusea, dar și pentru a stimula imunitatea. Beta-glucanul în combinație cu vitamina C și extractul de fructe de Soc sunt combinația ideală care acționează sinergic pentru a ameliora manifestările asociate cu toate tipurile de tuse. Poate fi administrat începând cu vârsta de 3 ani.
Sinos Duo 12+ este recomandat în caz de răceală, gripă, sinuzită, bronșită, deoarece acționează pe căile respiratorii superioare și inferioare datorită concentrației crescute de substanțe active – extract de pin, cimbru, flori de soc, ciuboțica-cucului, vitamina C, zinc. Recomandat pentru adulți și copii peste 12 ani.
Sinos Air Stick creion nazal conține uleiuri esențiale naturale de eucalipt și arbore de ceai, care facilitează funcția respiratorie și au proprietăți antiseptice. Aromele puternice sunt utilizate deseori pentru inhalări în cazul rinitei. Uleiurile de semințe de struguri și bergamotă au proprietăți antioxidante și imunostimulatoare, iar lavanda reduce hipersecrețiile.
Campania_ _Hendrick’s Unusual – Evadează din convențional și poți câștiga premii neașteptate,_ _derulată ȋn perioada 31 iulie – 1 septembrie_ _i-a încurajat pe participanţi să iasă din convețional, să viseze, să fie deschişi la experienţe noi şi să se bucure de senzaţii, trăiri şi oportunităţi neaşteptate, savurând responsabil Hendrick’s Gin.
Evadează din convențional cu HENDRICK’S GIN
Fie că au degustat Hendrick’s Gin pentru prima oară, fie că îl consumă în mod frecvent, participanții la campanie au avut șansa de a câstiga zilnic premii inedite, constând în câte un gramofon
modern: un dispozitiv excentric, ce îmbină influențele unei perioade fascinante, secolul XIX, atunci când muzica se asculta la gramofon cu tehnologia modernă. La finalul campaniei, câștigătorii au fost premiaţi cu o călătorie cu balonul pentru două persoane.
Hendrick’s Gin este un produs distribuit de Alexandrion Group ȋn România și este disponibil în prezent ȋn rețeaua de magazine The Iconic Estate și pe www.iconicdrinks.shop.
Martin Garrix despre magia și energia UNTOLD: ‘Un festival care mă face să mă simt acasă”
De nouă ani UNTOLD, devenit fenomen global a reușit să redefinească experiența muzicală. Fiecare ediție de festival aduce…
Manufaktur – Un eveniment marca Mercedes-Benz
În seara zilei de 7 noiembrie, ne-am dat întâlnire în inima Bucureștiului cu Mercedes-Benz la Manufaktur, un eveniment…
Institutul Pantone a anunțat care este culoarea anului 2025
Institutul Pantone a anunțat care este culoarea anului 2025, perpetuând astfel tradiția impusă de 26 de ani. Culoarea…
OPPO Find X8 Pro redefinește momentele speciale de sărbători – perfecțiune cu fiecare cadru
Unul dintre lucrurile care ne unește iarna, indiferent de stare, este dorința de a imortaliza momentele speciale, persoanele…
Cum mi-am schimbat obiceiurile de spălare – 5 pași simpli pentru a avea ținute ca noi tot anul
Chiar dacă am multe haine, mereu am impresia că nu am cu ce să mă îmbrac și continui…
Alist Loves. Ce am descoperit și ne-a plăcut în luna noiembrie
Ca în fiecare lună, vă ținem la curent cu lucrurile sau locurile pe care le-am descoperit și pe…
Mercedes-Benz Clasa V Exclusive – Design spațios, lux și confort
Savurează condițiile unui spațiu luxos, fără egal, oferit de Mercedes-Benz Clasa V Exclusive. La fel de confortabil ca o…
”Masa Care Unește” – proiect ce își propune să obșină recordul mondial pentru cea mai mare masă din lume!
Alba Iulia pregătește cel mai mare eveniment gastronomic și cultural al anului 2025 – Masa Care Unește Alba…
10 ani de IQOS sărbătoriți în România. Show memorabil la Romexpo
IQOS TOGETHER X. Sub acest concept, IQOS a redefinit anul 2024 și a marcat astfel 10 ani de…