Ioana Burcea-Sota și Heather Jerue (Rendez Vous in Paris – Bucharest) sunt de părere că 2022 este anul inovației în materie de nunți. Acum, mirii sunt deschiși la experiențe noi, atipice, dar în egală măsură memorabile. Cum a început povestea Rendez Vous in Paris – Bucharest și care sunt cele mai importante trenduri în materie de organizare de nunți, ne spun chiar ele, în cele ce urmează.

Care sunt trendurile în materie de nunți, anul acesta?

2022 este anul inovației în materie de nunți! Am trecut prin doi ani de restricții și incertitudini, iar cuplurile din lumea întreaga sunt pregătite să trăiască la maximum fiecare clipă din ziua lor specială. Trendurile anului includ evenimente multi-senzoriale, palete de culori impunătoare, layout-uri atipice și interesante, evenimente cu tematică și echipă de entertainment bine integrate care pot ridica lumea în picioare indiferent de situație.

Numărul cererilor de randări 3D este în creștere, iar clienții de lux au așteptări din ce în ce mai mari. Evenimentele sezonului acesta dau dovadă de un înalt nivel de personalizare, de la butaforie și artă 3D la photo-cornere interactive și construcții scenografice. Vom vedea cele mai spectaculoase designuri de eveniment de până acum.

Anul acesta ne axăm pe transmiterea unei experiențe de lux utilizând toate simțurile umane – de la gastronomie, care spune o poveste, la elementul olfactiv personalizat fiecărui eveniment. 2022 este anul atenției la detalii, controlând narativul evenimentului în toate momentele. Cuplurile anului optează pentru evenimente mai puțin tradiționale, alegând să își sărbătorească uniunea într-un cadru mai distractiv și mai personalizat. Un al trend pe care-l vedem în ultimii ani este cel de ‘nuntă Instagram’, gândind astfel flux-ul unei nunți în momente demne de arătat pe rețelele de socializare. Fiecare etapă a nunții are câte un factor ‘wow’!

Un alt trend al anului 2022 este alocarea unui buget mai mare elementului de entertainment. Fie că este vorba de un moment muzical susținut de artistul preferat al cuplului, de o scenă și structură arhitecturală, care aduc întregul eveniment la un alt nivel de design, sau de un proiect personalizat de video mapping – anul acesta lumea este mai creativă ca niciodată. Clienții acestui sezon s-au îndepărtat de evenimentele care au un singur element artistic, anul acesta vom vedea ‘nunți spectacol’ cu dansatori, acrobați, trupe live și momente unice pe toata durata evenimentului.   

Care este avantajul unei nunți organizate în afara țării?

Un eveniment care te scoate din rutină devine o vacanță. Și ce poate fi mai frumos de-atât? Invitații sunt mai relaxați și mai dornici de distracție. Nunțile ‚destination’ nu seamănă niciodată între ele – sunt atâtea locații, experiențe și furnizori în întreaga lume încât evenimentul tău va fi cu desăvârșire unic. Evenimentele în afara țării sunt, de multe ori, mai restrânse – ceea ce nu este un lucru rău. Într-o lume în care avem obligații, o nuntă mai mică într-o țară străină înseamnă că lista de invitați se va tria natural, iar cei prezenți vor fi doar cei dispuși să bată drumul și care vor să te sărbătorească cu adevărat.

Cine sunt Heather și Ioana și cum a început povestea Rendez Vous in Paris – Bucharest?

Heather și Ioana s-au cunoscut în 2020 când Ioana era în căutarea cuiva care să se ocupe de organizarea cununiei ei civile cu destinația Paris. Colaborarea a fost una atât de bună încât lucrurile au evoluat natural într-o prietenie, iar mai apoi într-un parteneriat de business. Heather este una dintre cele mai cunoscute organizatoare de evenimente din Europa, fiind speaker internațional la multiple evenimente din domeniu. Mai mult de-atât, munca ei se poate regăsi atât în evenimentul parisian organizat în cinstea nunții lui Kim Kardashian, cât și în emisiunea Amazon Prime ‘Nabilla Sans Filtre”.

Kim Kardashian și Kanye West au sărbătorit nunta care avea să aibă loc a doua zi, la Florența, în seara zilei de 23 mai 2014, alături de invitaţi, cu o cină la palatul-muzeu Versailles, închiriat special pentru această ocazie. Oaspeţii au fost aduşi cu trăsuri, în timpul cinei s-au „delectat“ şi cu un minirecital susţinut de Lana del Ray, iar la final au admirat un foc de artificii. La petrecerea extravagantă la Palatul Versailles, oaspeţii au fost întâmpinaţi de artişti îmbrăcaţi în muschetari. Evenimentul Ioanei de la Paris s-a desfășurat impecabil, iar restul e… Rendez Vous in Paris Bucharest!

Care sunt așteptările cuplurilor care se încumetă la un astfel de eveniment?

  • Cuplurile care aleg evenimente în afara țării sunt cele cărora nu le pasă de ceea ce ‘trebuie’ făcut, ci mai degrabă de ceea ce își doresc ele. Mirii sunt deschiși la experiențe noi, atipice, dar în măsură egală memorabile.
  • Un organizator de evenimente internațional are datoria de a-și cunoaște foarte bine clienții pentru a-și da seama exact cine sunt și ce caută. De foarte multe ori tinerii îndrăgostiți nu știu ce tip de eveniment li se potrivește – aici intervenim noi. Împreună decidem cum prioritizăm bugetul și ce elemente cheie nu pot lipsi din evenimentul respectiv.
  • De multe ori realizăm că, pe parcursul pregătirii unui eveniment de calitate, organizatoarea devine atât prietena miresei cât și umărul de sprijin al părinților emotionați, devine planner-ul financiar al cuplului, și are ca rol și calmarea nervilor din ziua nunții.
  • Cel mai important în organizarea unui eveniment cu totul special este să îți dai seama ce îți dorești cu adevărat. Ce e important pentru cuplu și ce oferă cea mai autentică variantă a lor. Au o destinație anume în minte, un loc special și cu însemnătate pentru ei? Sau sunt în căutarea unei locații noi și își doresc o experiență cu totul aparte?
  • Cuplurile trebuie să nu piardă din vedere faptul că anumite destinații și țări au cultura și cutuma lor proprie. Trebuie ținut cont mereu de ceea ce permite destinația aleasă.

Ce ar trebui să știe cei care se gândesc la un eveniment  de asemenea anvergura?

  • Cuplul trebuie să aibă încredere deplină în echipa de organizare. Indiferent cât de complicat ar părea un eveniment, Rendez Vous in Paris Bucharet deține atât know-how ul cât și infrastructura necesară pentru partea de logistică turistică.  
  • Nunțile ‘Destination’ oferă oportunitatea perfectă de a oferi atât cuplului cât și invitaților o experiență absolut unică și autentică.
  • Trebuie schimbată percepția ca orice vine din afara României este mai scump. Nu este deloc așa – de foarte multe ori prețurile internaționale sunt competitive și calitatea depășește ceea ce se regăseste pe piața românească. Mai mult de-atât, echipa RDVIPB are contracte exclusive cu cele mai râvnite locații din Europa, beneficiind de multe ori și de un preț preferențial.

De cât timp e nevoie pentru a pregăti o nuntă all inclusive?

  • Ne place să cunoaștem clienții cât mai în avans. Recomandăm între 6-12 luni înaintea evenimentului, în funcție de dimensiunea și complexitatea acestuia. Putem organiza un eveniment extraordinar și într-un timp mai scurt, însă nu vom mai avea același număr de furnizori disponibili.
  • Cu cât mai devreme cu atât mai bune vor fi tarifele de călătorie. Ne place să rezervăm atât zborul cât și cazarea din timp.

Care sunt așteptările voastre ca business în perioada aceasta care ne tulbura pe noi toti?

  • Dorința îndrăgostiților de a-și sărbători dragostea nu va fi niciodată ‘out of style’. Cred că cea mai mare realizare din ultimii doi ani este că iubirea, familia și sănătatea sunt cele mai importante elemente din viața unui om. Mai mult de atât, într-o perioadă atât de ‘neagră’, cea mai mare victorie este să continui să-ți depeni firul narativ al vieții cu cât mai multe momente frumoase.
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts