A List Magazine ∙ January 20, 2022 ∙ 4 min read

Adriana Popescu este Manager General la Agenția Lioness Media. A pornit acest proiect prin propriile forțe și a ajuns să facă lucrurile după propria sa viziune. Și tot Adriana ne spune ce înseamnă să fii impresar în România de astăzi, dar și care sunt planurile ei de viitor.

Cum a fost anul 2021 pentru tine?

A fost un an plin de nou și un an bun overall. Am învățat să spun stop atunci când nu mai pot și să îmi caut drumul meu, chiar dacă pare tare anevoios și plin de obstacole. M-am bucurat să aflu că există reciprocitate atunci când vine vorba de încredere și susținere, chiar și în zona de business, și asta mi-a alimentat toate planurile pe care le-am și pun în aplicare de-a lungul anului. A fost un an în care am fost foarte EU, după mult timp.

Cum te-a afectat pandemia de Covid-19? Și ce valori de viata ți-ai consolidat în această perioadă?

M-a obligat să fiu mai mult cu mine și să îmi pun în ordine prioritățile, mai ales cele legate de starea mea de sănătate fizică, dar și psihică. De acolo, evoluez acum, au pornit multe lucruri bune și mi-am întărit voința, iar ca valori consolidate pot menționa fără echivoc respectul, în orice formă, echilibrul și un accent foarte serios pe commitment.

Care este povestea din spatele businessului tău? Cum ai reușit să aduni sub o singură umbrelă cei 14 creatori români de conținut?

Lioness este o poveste care a început să se scrie natural și care a venit într-un punct în care îmi doream doar să iau o pauză de la tot haosul industriei. Țin minte și acum primul telefon primit de la un partener (viitor partener la momentul respectiv) care aflase că plecasem și care își dorea foarte tare să mă alătur echipei lui. Am refuzat. Am refuzat de mai multe ori de atunci, până când am considerat că este timpul să fac lucrurile așa cum îmi imaginez eu că trebuie făcute și am pornit agenția mea. Sunt de ceva timp în industie și cunosc foarte mulți creatori/agenții/manageri etc, așa că nu a fost vorba de a “vâna” oamenii, ci mai degrabă de a alege echipa potrivită și care să aibă un țel comun: să facem împreună un facelift al industriei, iar asta știm că va dura – and we’re up to the challenge. În Lioness există un mix foarte fain între established creators și fresh faces care au mult potențial și, cel mai important, ceva de spus.

Cu ce gânduri ai pornit acest business?

În punctul acesta, Lioness este la nivelul de hub de creatori de content, se mizează pe o echipă mică, dar strong, și care ține mult la principiile sale. Ne dorim să aducem un aport benefic la tot ce înseamnă industria de influencer marketing din România, pornind chiar și cu pași mici precum marcarea obligatorie a publicității în Social Media. Mi-aș dori să spun că planul nostru este să facem content creation by the books, dar cum cărțile acum se scriu, e mai plauzibil să spunem că probabil vom face parte din ele. 

Care sunt părțile frumoase ale unui astfel de job?

Oh, are multe părți frumoase! Suntem în primul rând într-o industrie creativă și mă simt extraordinar să lucrez cu o mulțime de talente din diverse nișe. Există un load de învățare foarte mare, iar asta este un alt aspect care îmi place mult. Și nu în ultimul rând, acest clash de generații pe care îl poți observa foarte bine, comparând platformele și lucrând cu talente din targete diferite de vârste.

Ce înseamnă să fii impresar acreditat în România?

În primul rând că este obligatoriu prin lege să fii acreditat, dacă desfășori activități ce intră sub aria impresariatului artistic, ceea ce mi se pare și perfect normal. Există un curs de formare și acreditare prin Ministerul Culturii, chiar foarte bine elaborat și care atinge arii pe care le vei folosi mereu în jobul tău: drept, negociere etc.

Care sunt planurile tale pentru 2022?

Mergem înainte cu ceea ce am consolidat în 2021 și ne dorim să extindem puțin echipa pe partea de manageri, financiar și juridic. Pe zona de creatori considerăm că avem deja o echipă completă, însă nu excludem să primim în agenție nume noi și anul acesta.

Care este măsura succesului, după părerea ta?

Cred că este foarte important să te simți bine cu ceea ce realizezi și să nu aluneci pe panta așteptărilor nerealiste. Sunt adepta unui sistem de pași moderați spre un Goal mare și mă bucur de tot ce ține de drumul până acolo.

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….