A List Magazine ∙ January 20, 2022 ∙ 4 min read

Adriana Popescu este Manager General la Agenția Lioness Media. A pornit acest proiect prin propriile forțe și a ajuns să facă lucrurile după propria sa viziune. Și tot Adriana ne spune ce înseamnă să fii impresar în România de astăzi, dar și care sunt planurile ei de viitor.

Cum a fost anul 2021 pentru tine?

A fost un an plin de nou și un an bun overall. Am învățat să spun stop atunci când nu mai pot și să îmi caut drumul meu, chiar dacă pare tare anevoios și plin de obstacole. M-am bucurat să aflu că există reciprocitate atunci când vine vorba de încredere și susținere, chiar și în zona de business, și asta mi-a alimentat toate planurile pe care le-am și pun în aplicare de-a lungul anului. A fost un an în care am fost foarte EU, după mult timp.

Cum te-a afectat pandemia de Covid-19? Și ce valori de viata ți-ai consolidat în această perioadă?

M-a obligat să fiu mai mult cu mine și să îmi pun în ordine prioritățile, mai ales cele legate de starea mea de sănătate fizică, dar și psihică. De acolo, evoluez acum, au pornit multe lucruri bune și mi-am întărit voința, iar ca valori consolidate pot menționa fără echivoc respectul, în orice formă, echilibrul și un accent foarte serios pe commitment.

Care este povestea din spatele businessului tău? Cum ai reușit să aduni sub o singură umbrelă cei 14 creatori români de conținut?

Lioness este o poveste care a început să se scrie natural și care a venit într-un punct în care îmi doream doar să iau o pauză de la tot haosul industriei. Țin minte și acum primul telefon primit de la un partener (viitor partener la momentul respectiv) care aflase că plecasem și care își dorea foarte tare să mă alătur echipei lui. Am refuzat. Am refuzat de mai multe ori de atunci, până când am considerat că este timpul să fac lucrurile așa cum îmi imaginez eu că trebuie făcute și am pornit agenția mea. Sunt de ceva timp în industie și cunosc foarte mulți creatori/agenții/manageri etc, așa că nu a fost vorba de a “vâna” oamenii, ci mai degrabă de a alege echipa potrivită și care să aibă un țel comun: să facem împreună un facelift al industriei, iar asta știm că va dura – and we’re up to the challenge. În Lioness există un mix foarte fain între established creators și fresh faces care au mult potențial și, cel mai important, ceva de spus.

Cu ce gânduri ai pornit acest business?

În punctul acesta, Lioness este la nivelul de hub de creatori de content, se mizează pe o echipă mică, dar strong, și care ține mult la principiile sale. Ne dorim să aducem un aport benefic la tot ce înseamnă industria de influencer marketing din România, pornind chiar și cu pași mici precum marcarea obligatorie a publicității în Social Media. Mi-aș dori să spun că planul nostru este să facem content creation by the books, dar cum cărțile acum se scriu, e mai plauzibil să spunem că probabil vom face parte din ele. 

Care sunt părțile frumoase ale unui astfel de job?

Oh, are multe părți frumoase! Suntem în primul rând într-o industrie creativă și mă simt extraordinar să lucrez cu o mulțime de talente din diverse nișe. Există un load de învățare foarte mare, iar asta este un alt aspect care îmi place mult. Și nu în ultimul rând, acest clash de generații pe care îl poți observa foarte bine, comparând platformele și lucrând cu talente din targete diferite de vârste.

Ce înseamnă să fii impresar acreditat în România?

În primul rând că este obligatoriu prin lege să fii acreditat, dacă desfășori activități ce intră sub aria impresariatului artistic, ceea ce mi se pare și perfect normal. Există un curs de formare și acreditare prin Ministerul Culturii, chiar foarte bine elaborat și care atinge arii pe care le vei folosi mereu în jobul tău: drept, negociere etc.

Care sunt planurile tale pentru 2022?

Mergem înainte cu ceea ce am consolidat în 2021 și ne dorim să extindem puțin echipa pe partea de manageri, financiar și juridic. Pe zona de creatori considerăm că avem deja o echipă completă, însă nu excludem să primim în agenție nume noi și anul acesta.

Care este măsura succesului, după părerea ta?

Cred că este foarte important să te simți bine cu ceea ce realizezi și să nu aluneci pe panta așteptărilor nerealiste. Sunt adepta unui sistem de pași moderați spre un Goal mare și mă bucur de tot ce ține de drumul până acolo.

Related Posts

Prăjitură persană, rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Prăjitura persană sau povestea despre cum o fată simplă a reușit să cucerească inima unui prinț. Da, e…

Cum se menține în formă Brooke Shields, la aproape 60 de ani

Cunoscută publicului mai ales cu rolul său din ”Laguna Albastră”, actrița reușește să-și păstreze frumusețea naturală și la…

Când se va lansa sezonul 3 din ”And Just Like That…”?

Serialul ”And Just Like That…”, continuarea Sex and the City, revine cu cel de-al treilea sezon pe HBO…

MINA prezintă „Dinozaurii – O călătorie imersivă în Lumea Preistorică”

MINA, muzeul de artă imersivă din România, lansează din 16 Mai un nou spectacol educațional: „Dinozaurii – O călătorie imersivă în…

Ce citim în luna mai? Descoperă 4 dintre cele mai interesante apariții editoriale!

Luna mai a adus în librării apariții editoriale de top, volume de ficțiune și nonficțiune care au toate…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și cele mai interesante lansări. Iată ce ne-a…

„Colecționarii sunt la fel de interesanți precum artiștii. Toți au particularități și plăceri secrete” spun fondatoarele târgului de artă contemporană Rad Art Fair

Zeci de galerii, un parc de sculpturi și mii de vizitatori îndrăgostiți de artă; așa s-ar putea defini…

Beyoncé și Blue Ivy, mamă și fiică în sequel-ul Lion King

Beyoncé (42 de ani) și fiica ei, Blue Ivy (12 ani), își vor folosi vocile împreună în sequel-ul…

Jennifer Lopez: ”Sunt în cea mai bună formă fizică de până acum”

Jennifer Lopez (54 de ani) nu-și oferă nicio clipă de răgaz. Vedeta urmează să apară într-un nou film…

Kate Moss are o relație nepotul lui Bob Marley

La 50 de ani, Kate Moss își trăiește viața din plin. Supermodelul a împlinit în luna ianuarie 50…