Alina Burlacu ∙ September 29, 2022 ∙ 4 min read

Socia Media ne-a adus în atenție creatorii de conținut din întreaga lume și i-a transformat în celebritățile momentului, la un nivel la care nu ne-am fi gândit, inclusiv financiar.

Cine sunt milionarii din Social Media și cât au câștigat aceste celebrități în 2021? Forbes a întocmit o listă generoasă. Noi ne-am concentrat atenția asupra primilor cinci, dar și asupra unui cățel, aflat pe locul 45, care a câștigat, doar anul trecut, 1 milion de dolari. 

Cum arată cifrele pentru primele cinci celebrități din Social Media?

LOCUL 1: 54 milioane de dolari

Jimmy Donaldson (MrBeast)

Experimente precum 50 de ore îngropat de viu sau înfometarea timp de 30 de zile au condus spre cele 54 de milioane de dolari câștigate de Jimmy Donaldson, alias MrBeast, din reclamele de pe videoclipurile sale de pe YouTube. MrBeast nu doar câștigă mai mult decât oricine altcineva, ci are și un concept special de restaurant, MrBeast Burger, prin care YouTuberul își monetizează faima. În loc să investească în echipamente de gătit sau în infrastructura de livrare, MrBeast a creat conceptul de bucătărie-fantomă, în decembrie 2020, în care oamenii trimit comenzi online pentru un MrBeast Burger, iar un restaurant afiliat pregătește comanda și o livrează.

LOCUL 2: 17,5 milioane de dolari

Charli D’Amelio

Anul trecut, la doar 18 ani, Charli D’Amelio a fost TikToker-ul cu cele mai mari câștiguri, făcute din brandul ei de îmbrăcăminte casual Social Tourist. Deși încă mai postează videoclipuri cu dansuri, D’Amelio își dedică o mare parte din conținutul său promovării propriilor mărci și parteneriate. Veniturile au fost completate de D’Amelio Brands și 444 Capital.

LOCUL 3: 20 milioane de dolari

Alexandra Cooper

Succesul ei a venit din discuțiile despre sex – care o includeau pe ea, dar și pe prieteni ori celebrități. Cooper și-a început podcastul „Call Her Daddy”, cu fosta ei colega de cameră Sofia Franklyn. După ce au câștigat popularitate, au semnat un acord pentru a produce podcastul pentru Barstool Sports. Din 2020, Cooper a plecat pe cont propriu și a semnat un contract de 60 de milioane de dolari pentru a livra propriul podcast prin Spotify. Acum podcastul este no 1, la nivel global, în clasamentul Spotify cu un conținut focusat pe femei.

LOCUL 4: 30 milioane de dolari

Elliot Tebele (FuckJerry)

Îți amintești când cel mai distractiv conținut de pe internet erau fotografiile cu subtitrări amuzante – cunoscute sub numele de meme? Producătorul original de meme-uri, FuckJerry, creat de Elliot Tebele, s-a extins în jocuri, tequila și televiziune pentru a rămâne relevant în piață. Jocul de cărți al companiei, What Do You Meme, pentru distracție în familie este, în prezent, al 17-lea cel mai popular joc de societate de pe Amazon. Tequila JAJA a fost lansată în 2018 și este vândută la restaurante și magazine de băuturi alcoolice din SUA.

LOCUL 5: 12 milioane de dolari

Emma Chamberlain

Emma Chamberlain a renunțat la liceu, dar a devenit milionară. Cunoscută pentru inteligența și umorul ei, care au ajutat-o ​​să devină un vlogger popular, Emma este fondatoarea Chamberlain Coffee, o marcă premium de cafea și ceai din care câștigă încă 7 milioane de dolari. Ea a încheiat, de asemenea, un parteneriat și cu Louis Vuitton.

LOCUL 45: 1 milion de dolari

What About Bunny

Câinele din rasa Sheepadoodle, pe nume Bunny, a reușit să atragă peste 1,1 milioane de urmăritori pe Instagram spunându-i proprietarului că îi este dor de tatăl ei, că își iubește mama și miroase ciudat. Comunicarea cu oamenii o face folosind un soundboard cu 92 de butoane cu sunete pentru cuvinte precum „dragoste”, „afară” și „fugă”. Banii vin, desigur, și din parteneriate cu firme dedicate animalelor de companie.

Foto: Hepta, Instagram.

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….