Alina Burlacu ∙ September 29, 2022 ∙ 4 min read

Socia Media ne-a adus în atenție creatorii de conținut din întreaga lume și i-a transformat în celebritățile momentului, la un nivel la care nu ne-am fi gândit, inclusiv financiar.

Cine sunt milionarii din Social Media și cât au câștigat aceste celebrități în 2021? Forbes a întocmit o listă generoasă. Noi ne-am concentrat atenția asupra primilor cinci, dar și asupra unui cățel, aflat pe locul 45, care a câștigat, doar anul trecut, 1 milion de dolari. 

Cum arată cifrele pentru primele cinci celebrități din Social Media?

LOCUL 1: 54 milioane de dolari

Jimmy Donaldson (MrBeast)

Experimente precum 50 de ore îngropat de viu sau înfometarea timp de 30 de zile au condus spre cele 54 de milioane de dolari câștigate de Jimmy Donaldson, alias MrBeast, din reclamele de pe videoclipurile sale de pe YouTube. MrBeast nu doar câștigă mai mult decât oricine altcineva, ci are și un concept special de restaurant, MrBeast Burger, prin care YouTuberul își monetizează faima. În loc să investească în echipamente de gătit sau în infrastructura de livrare, MrBeast a creat conceptul de bucătărie-fantomă, în decembrie 2020, în care oamenii trimit comenzi online pentru un MrBeast Burger, iar un restaurant afiliat pregătește comanda și o livrează.

LOCUL 2: 17,5 milioane de dolari

Charli D’Amelio

Anul trecut, la doar 18 ani, Charli D’Amelio a fost TikToker-ul cu cele mai mari câștiguri, făcute din brandul ei de îmbrăcăminte casual Social Tourist. Deși încă mai postează videoclipuri cu dansuri, D’Amelio își dedică o mare parte din conținutul său promovării propriilor mărci și parteneriate. Veniturile au fost completate de D’Amelio Brands și 444 Capital.

LOCUL 3: 20 milioane de dolari

Alexandra Cooper

Succesul ei a venit din discuțiile despre sex – care o includeau pe ea, dar și pe prieteni ori celebrități. Cooper și-a început podcastul „Call Her Daddy”, cu fosta ei colega de cameră Sofia Franklyn. După ce au câștigat popularitate, au semnat un acord pentru a produce podcastul pentru Barstool Sports. Din 2020, Cooper a plecat pe cont propriu și a semnat un contract de 60 de milioane de dolari pentru a livra propriul podcast prin Spotify. Acum podcastul este no 1, la nivel global, în clasamentul Spotify cu un conținut focusat pe femei.

LOCUL 4: 30 milioane de dolari

Elliot Tebele (FuckJerry)

Îți amintești când cel mai distractiv conținut de pe internet erau fotografiile cu subtitrări amuzante – cunoscute sub numele de meme? Producătorul original de meme-uri, FuckJerry, creat de Elliot Tebele, s-a extins în jocuri, tequila și televiziune pentru a rămâne relevant în piață. Jocul de cărți al companiei, What Do You Meme, pentru distracție în familie este, în prezent, al 17-lea cel mai popular joc de societate de pe Amazon. Tequila JAJA a fost lansată în 2018 și este vândută la restaurante și magazine de băuturi alcoolice din SUA.

LOCUL 5: 12 milioane de dolari

Emma Chamberlain

Emma Chamberlain a renunțat la liceu, dar a devenit milionară. Cunoscută pentru inteligența și umorul ei, care au ajutat-o ​​să devină un vlogger popular, Emma este fondatoarea Chamberlain Coffee, o marcă premium de cafea și ceai din care câștigă încă 7 milioane de dolari. Ea a încheiat, de asemenea, un parteneriat și cu Louis Vuitton.

LOCUL 45: 1 milion de dolari

What About Bunny

Câinele din rasa Sheepadoodle, pe nume Bunny, a reușit să atragă peste 1,1 milioane de urmăritori pe Instagram spunându-i proprietarului că îi este dor de tatăl ei, că își iubește mama și miroase ciudat. Comunicarea cu oamenii o face folosind un soundboard cu 92 de butoane cu sunete pentru cuvinte precum „dragoste”, „afară” și „fugă”. Banii vin, desigur, și din parteneriate cu firme dedicate animalelor de companie.

Foto: Hepta, Instagram.

Related Posts

Cum arată casa de vacanță a lui Ellen Pompeo (Grey’s Anatomy) din Malibu

Ellen Pompeo, actrița care a interpretat timp de aproape 20 de ani personajul iconic Meredith Grey din serialuld…

Meghan Markle și Printul Harry își lansează trailerul documentarului lor de pe Netflix

Sincronizare perfectă, neintenționată sau un plan bine pus la punct de a umbri vizita Prinților de Wales în…

Viva Magenta, Viva 2023!

Viva Magenta este culoarea anului 2023: „o culoare exuberantă care promovează optimismul și bucuria”. Institutul Pantone a anunțat…

Cele mai întâlnite afecțiuni care îi aduc pe români la dermatolog

Deși există corelări între apariția anumitor simptome ale afecțiunilor și sezon, iar unele tipuri de tratament se pretează…

Emma Răducanu, decorată de Regele Charles al III-lea la Castelul Windsor

Jucătoarea de tenis de origine română a reuşit performanţa de-a aduce primul trofeu US Open pentru Marea Britanie,…

Ce filme și seriale noi vedem în decembrie pe platformele de streaming

Filme de Crăciun, sezoane noi din serialele noastre preferate, povești numai bune pentru serile de iarnă: iată care…

Ciocolată caldă în trei variante, rețete by Chef Adi Hădean

Ce poate fi mai plăcut în sezonul rece decât o cană de ciocolată caldă, servită pe canapeaua de…

Zi de bine, România! – De 1 Decembrie, la PRO TV

  PRO TV a pregătit un program special de 1 Decembrie. Cătălin Măruță, Lili Sandu, Shurubel și Bogdan…

Cel mai bine tăinuit secret de la Palat, despre Regina Elisabeta, a fost dezvăluit

Suveranul cu cea mai îndelungată domnie din istoria Marii Britanii, Regina Elisabeta a II-a, a încetat din viață…

Nicola Peltz, nora Victoriei Beckham, în rol de vedetă Playboy în fimul ”Welcome to Chippendales”

Nicola Peltz Beckham, nora Victoriei Beckham și soția lui Brooklyn Beckham, a primit rolul vieții ei (de până…