Lansarea noii colecții primăvară – vară Jenny Fairy a fost momentul perfect pentru a fi mai aproape de consumatorii CCC printr-o altă abordare care să genereze rezultate și factorul WOW.
Timp de trei zile, Mara Mura de la Ateneu s-a transformat într-un spațiu Jenny Fairy, bucureștenii bucurându-se de o experiență unică. Aceștia au descoperit noua colecție de încălțăminte și accesorii, au primit vouchere cu reduceri, au aflat noutăți despre brand din revista „Bonjour Jenny Fairy”, s-au relaxat într- un decor instagramabil, iar prăjiturile personalizate și ciocolata de casă realizate de Mara Mura au creat mixul perfect pentru a testa produsele Jenny Fairy.
Culori pastelate, texturi metalice, imprimeuri florale, încălțăminte transparentă și genți statement sunt doar câteva dintre elementele regăsite în noua colecție Jenny Fairy disponibilă la CCC, cu cele mai în vodă tendințe ale sezonului.
Membrii Club CCC au avut oportunitatea de a descoperi pop-up ul special, într-un display unic. Influențatoare locale precum Gabriela Atanasov, Alina Tanasă și Maria Vigheciu au purtat articolele favorite la eveniment, inspirând comunitățile cu metode de stilizare ale accesoriilor în ținute armonioase și la modă!
Cei prezenți la pop-up-ul Jenny Fairy au trecut cu brio de outfit check-ul lui Georgescu, TikTokerul fenomen care obține interviuri cu cei mai faimoși artiști internaționali. Laura Maier și Sabina Teodora, influențatoarele cu sute de mii de urmăritori pe platforma generației Z, sunt cele care au răspuns întrebărilor fulger ale acestuia, în două videoclipuri care au devenit deja virale.
Decorul tipic franțuzesc a fost un motiv în plus pentru a-i provoca pe vizitatori să participe la concursul Jenny Fairy, valabil până pe 31 mai, pentru șansa de a câștiga o excursie fabuloasă la Paris, purtând toate accesoriile favorite din colecție. Gențile tip bijuterie și sandalele cu toc transparent, alături de restul accesoriilor în culori pastelate, de sezon, au putut fi descoperite într-un display unic, în vitrina Mara Mura.
Cu peste 900 de vizitatori în cele trei zile și peste 100 de creatori de conținut prezenți, Jenny Fairy Pop Up s-a evidențiat puternic pe străzile Micului Paris. Très chic! Pentru toți cei care nu au avut ocazia să descopere accesoriile expuse la eveniment, noua colecție Jenny Fairy cu Emily Ratajkowski în rol principal este disponibilă în magazinele CCC, în aplicație și pe ccc.eu.
5 lucruri pe care nu le știai despre Lady Gaga
Lady Gaga împlinește pe 28 martie 38 de ani, ocazie cu care trecem în revistă câteva lucruri mai…
5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit
Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…
Hugh Grant schimbă actoria cu politica?
Într-un interviu acordat Entertainment Weekly, actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…
Diana Ross, la 80 de ani
Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…
4 trucuri să renunțăm la dulce
Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…
Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei
Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…
Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World
Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…
Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle
Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…
Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024
Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…