A List Magazine ∙ April 2, 2021 ∙ 7 min read

 

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din fashion, beauty și nu numai… Detalii, în cele ce urmează!

Starbucks a ajuns la 50 de ani. Cel mai iubit brand de cafea din lume, a împlinit în luna martie, 50 de ani de la deschiderea primei cafenele în Pike Place Market din Seattle, în 1971. Pentru a sărbători o jumătate de secol de existență, Starbucks a lansat o colecție aniversară formată din diverse produse, în ediție limitată, personalizate cu logo-ul sirenă iconic, alături de Starbucks Anniversary Blend, un amestec de cafea boabe îndrăzneț provenit exclusiv din Indonezia, apreciata regiune de cultivare a cafelei.

Amestecul aniversar de anul acesta este o cafea catifelată, cu note complexe de cedru afumat, ienibahăr, accente persistente de trufă neagră și tarhon proaspăt. Sirena este vedeta ambalajului, iar arborele de cafea din mâinile sirenei simbolizează faptul că lumea cafelei se află în centrul activității Starbucks, inspirând meșteșugul și determinând inovația – în băuturi, feluri de mâncare, cafenele și în noile moduri în care Starbucks aduce experiența mai aproape de fiecare iubitor de cafea. Desenul de anul acesta reflectă asupra moștenirii Starbucks și privește cu încredere spre viitor.

Încă un motiv de sărbătoare primăvara aceasta, deoarece Starbucks România împlinește 14 ani de la intrarea pe piaţă în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est în centrul de retail din București – Plaza România, aducând populara cafea aproape de clienții români. După 14 ani, Starbucks și-a completat rețeaua din România cu 55 cafenele, cea mai recentă fiind deschisă în februarie la AFI Brașov și a lansat noi formate de cafenele – Starbucks Reserve, Drive Thru, ferestre TakeAway.

DIESEL x DIESEL, o abordare temporală unică a colaborării în modă – Diesel din trecut și Diesel din prezent.
Această colecție specială a fost gândită de Renzo Rosso, fondatorul Diesel dorind să creeze o capsulă stratificată, ce readuce în prezent piese Diesel de epocă, în timp ce le actualizează pentru 2021. O colecție de clasice restructurate, o edțtie restransă la 24 de piese, selectate dintr-un registru de mii.
Glenn Martens, noul Director Creativ de la Diesel, s-a gândit să acompanieze colecția cu o campanie nou-nouță, numită “Fake Smiles”, care este despre căutarea noastră constantă a fericirii. Imaginile campaniei prezintă subiecți în scenarii cotidiene zilnice, toate mascate prin intermediul unor expresii de veselie exagerată, ce creează imagini suprarealiste și evocă un sentiment de nostalgie.

LPG a lansat noul concept Fight for natural beauty IN-OUT pentru obținerea siluetei dorite pe cale naturală

LPG, brand internațional de top cunoscut pentru soluțiile profesionale de slăbire și remodelare corporală, a lansat noul concept Fight for Natural Beauty IN & OUT, ce îmbină eficiența tratamentelor de endermologie Alliance din clinici și saloane cu cea a unor noi produse cosmetice și nutricosmetice, ajutând astfel pacienții să obțină mai repede rezultatele estetice dorite, în mod natural și neinvaziv.

Noul concept holistic lansat de LPG include planuri de tratamente corporale și nutritive, personalizate în funcție de nevoile fiecărei persoane: redobândirea vitalității și detoxifiere, combaterea celulitei, slăbire în centimetri.

Aceste soluții redau echilibrul din interior spre exterior, grație noiilor produse ce îmbină cele mai bune ingrediente pe bază de plante cu tehnologia de ultimă generație. Noua abordare LPG a fost prezentată la clinica Silhouette din București, iar vedete și influenceri precum Albertina Ionescu, Ela Crăciun, Dana Săvuică, Ilinca Obădescu, Flick și Denisa Hodișan, Anca Ciota, au descoperit-o în premieră.

LPG Alliance este un tratament de remodelare corporală, complet neinvaziv, care se axează pe procedee naturale de stimulare mecanicăa pielii, 100% naturală, non-invazivă, non-agresivă, ce activează natural metabolismul celular lucrând simultan pentru reducerea stratului de grăsime și pentru tratarea pielii lăsate, în timp ce respectă complet ecologia pielii și a corpului. LPG Alliance elimină grăsimea localizată, produce colagen natural, elastină și acid hialuronic.

Noua linie de cosmetice și nutricosmetice completează în mod perfect rezultatele tratamentelor de salon LPG Alliance, iar planurile personalizate sunt create de specialiști în urma unui consult amănunțit, astfel încât rezultatele să fie rapide și sigure.

Descoperă mixul perfect dintre outdoor și urban cu ECCO MX

Știm, e atât de greu să găsești o pereche de încălțăminte care să se potrivească atât cu o drumeție în munți, cât și în jungla urbană, dar să ”meargă” și cu stilul tău.  ECCO MX este un nou pantof crossover din gama ECCO ce are o talpă progresivă și extrem de distinctivă ce oferă o aderență remarcabilă pentru un sneaker care se potrivește atât pentru o plimbare în afara orașului, cât și prin ”jungla” urbană. Datorită construcție sale robuste, design-ului elegant și materialelor premium, precum și tehnologiei sale inovatoarea ECCO Outdoor, această pereche este extrem de versatilă și ideală pentru un city break de weekend, un traseu, o petrecere la camping sau elementul cel mai important când plănuiești următoarea aventură.

Smarties devine primul brand international de dulciuri care foloseste 100% ambalaje din hartie recilabila 

Compania Nestlé anunță că populara sa marcă de bomboane de ciocolată Smarties folosește acum ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreg portofoliul global. Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global în fiecare an.

FREYWILLE lanseaza Dreams – noua colectie à Hommage a Gustav Klimt

O nuanță puternic strălucitoare de albastru lapis formează baza acestui design. Tușe de pensulă cu praf de aur pur, scot în evidență formele spiralate, împletite și încadrează într-un mod delicat „insulele” de nuanțe violet. Zonele de verde jad ornate cu puncte strălucitoare fac referire la aranjamentul florilor din cadrul picturii. Acest email este o piesă de artă, atent manufacturată de către artiștii FREYWILLE în atelierul nostru din inima Vienei.

Pictura de renume mondial „Fecioara” a lui Gustav Klimt, realizată în 1913 și expusă la Galeria Națională din Praga, reprezintă sursa de inspirație a celei mai noi colecții lansate de FREYWILLE. Numele colecției Hommage à  Gustav Klimt – „Dreams” te invită la a pași pe tărâmuri onirice pline de culoare unde orice vis poate deveni realitate.

Piesele din această colecție sunt alegerea perfectă pentru cunoscătorii artei lui Gustav Klimt, o colecție plină de ornamente de vis pentru a-i însoți pe tot parcursul zilei.

CP Auchan Romania lanseaza programul de fidelitate MyCLUB Auchan

Auchan lansează astăzi MyCLUB Auchan, un program de fidelitate tip club cu multiple avantaje pentru clienți, printre care reduceri pe loc la cumpărături, bonusuri acumulate pe card, oferte personalizate și puncte de fidelitate care dau acces la o serie de avantaje și experiențe. Înscrierea în club se realizează prin intermediul unui card de fidelitate care poate fi obținut atât în format digital, din aplicația Auchan sau de pe auchan.ro, cât și în format fizic, direct din magazine.

Voluntarii Crucii Roșii Române au acordat sprijin și informații pentru 220,000 de persoane din 780 de localități

În timp ce lupta cu răspândirea virusului SARS-CoV-2 este încă la ordinea zilei, la mai bine de un an de la începerea pandemiei, Crucea Roșie Română continuă să rămână în prima linie a intervenției umanitare. Astfel, 470 voluntari de Cruce Roșie, instruiți prin sesiuni speciale de informare, au străbătut toate județele țării și au vorbit față în față cu oameni din 780 de localități, în total aproape 220,000 de persoane – 177,000 de adulți și 43,000 de elevi. În plus, voluntarii au distribuit în luna martie 10,000 de pachete cu produse de igienă esențiale în acest context.

Deplasarea efectivă în comunitate, din poartă în poartă, a arătat că există în continuare oameni care nu au acces la surse corecte de informare, nu știu prea multe despre virusul SARS-CoV-2 și nici cum să se protejeze corect de el. 35% dintre persoanele cu care voluntarii Crucii Roșii au discutat nu cred în existența virusului SARS-CoV-2.

Voluntarii Crucii Roșii Române prezenți pe teren au discutat cu fiecare persoană în parte despre măsurile de protecție, dar și despre  efectele psihologice ale pandemiei.

 

 

Related Posts

5 nuvele care să-ți retrezească cheful de citit

Iată câteva sugestii de lectură, câteva nuvele care să-ți reamintească de ce îți place să citești și de…

Hugh Grant schimbă actoria cu politica?

Într-un interviu acordat Entertainment Weekly,  actorul britanic Hugh Grant a recunoscut că s-a gândit să se implice într-o…

Diana Ross, la 80 de ani

Legendara cântăreață Diana Ross a împlinit pe 26 martie venerabila vârstă de 80 de ani, iar fiica ei,…

4 trucuri să renunțăm la dulce

Gustul zahărului ne face corpul să elibereze endorfine, oferindu-ne o senzație de calm și de relaxare. Adevărata problemă…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu ceea ce este nou în zona de beauty, fashion…

Lucien Laviscount, vedeta din Emily in Paris, centaur în videoclipul Shakirei

Lucien Laviscount, interpretul personajului lui Alfie, din serialul Emily in Paris, este protagonistul celui mai nou videoclip lansat…

Scarlett Johansson ar putea fi noua vedetă din Jurassic World

Scarlett Johansson (39 de ani) ar fi vedeta care preia rolul principal din noua producție a seriei Jurassic…

Meghan Markle se lansează pe piața de beauty și de lifestyle

Meghan Markle intră cu arme și bagaje pe piața de beauty și de lifestyle cu brandul său recent…

Top 10 cel mai bine plătiți influenceri, în 2024

Cine sunt cel mai bine plătiți influenceri, în 2024, care încasează între 3.234.000 și 1.763.000 de dolari pe…

Cameron Diaz este din nou mămică

Actrița Cameron Diaz (51 de ani) a anunțat pe rețelele de socializare că familia ei s-a mărit cu…