A List Magazine ∙ May 4, 2020 ∙ 6 min read

Fiecare săptămână aduce noutăți care mai de care mai variate. Chiar dacă #stamacasa, trebuie să fim la curent cu lansările care au loc în aceste zile. Iată câteva dintre ele!

Nivea recomandă crema antirid Q10 3-în-1 pentru îngrijirea mâinilor

Îți dorești să ai mâini frumoase și să reduci semnele de îmbătrânire? Încearcă noua cremă antirid Q10 3-în-1 pentru îngrijirea mâinilor de la NIVEA, ce conține complexul de îngrijire Q10 și filtre UV. Crema oferă rezultate eficiente la nivelul mâinilor printr-o triplă acțiune: reduce ridurile și previne apariția semnelor de îmbătrânire, catifelează pielea și îmbunătățește textura pielii.

 

S-a lansat 1918 PARFUM NAȚIONAL – parfumul de nisă românesc care ne unește –

Createur 5 d’Emotions a găsit  resursele si energia să lanseze un proiect dedicat anului 1918, an ce reprezintă în istoria poporului român  triumful idealului național și astfel a lansat două parfumuri complementare care sărbătoresc unitatea națională.

Într-o perioadă de maximă izolare socială lansăm un proiect de dragoste pentru România. „1918- PARFUM NAȚIONAL ” este un  concept  de parfumerie creativă, autentic românesc,  creat în Laboratorul de endorfine împreună cu o echipă de oameni speciali.” a declarat Alexandra Paven, owner Createur 5 D’Emotions.

 

 

 

Diversitate în modă susținută de Tommy Hilfiger

Industria modei este o industrie care, sub o formă sau alta, își face simțită prezența în viețile tuturor oamenilor. Fie că vorbim despre un mod de exprimare a valorilor personale, despre o istorie către care mulți își îndreaptă atenția pentru modele de creativitate și hotărâre, despre locuri de muncă și campanii de CSR, moda influențează viziunea și calitatea vieții fiecăruia dintre noi.

În prezent, mai mult ca niciodată, raportarea la o populație tot mai diversă, formată din persoane de etnii și culturi diferite, cu stiluri de viață ce par de multe ori la poli opuși este pe cât de necesară, pe atât de dificilă. Dacă diversitatea este scopul, inclusivitatea este metoda.

Branduri internaționale, precum Tommy Hilfiger, au înțeles importanța acestor demersuri, implicându-se în ultimii ani tot mai mult, pe de o parte în crearea unui climat de lucru primitor, în care persoanele sunt acceptate și încurajate să facă parte indiferent de etnia, cultura și stilul de viață pe care le au, iar pe de altă parte, în realizarea unor colecții care să țină cont de faptul că fiecare persoană în parte este unică.

Adoptarea unei culturi a diversității a fost extrem de vizibilă în cadrul show-ului de modă TOMMYNOW Primăvară 2020, organizat de brand-ul Tommy Hilfiger în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Acesta a îmbrățișat filosofia „Style for All” – credința că stilul excelent șterge toate limitele referitoare la sex, vârstă, etnie și corp. Două dintre colecțiile principale prezentate în cadrul evenimentului – TommyXLewis și TommyXLewisXH.E.R. – oferă măsuri extinse pentru toate constituțiile corporale, în timp ce HILFIGER COLLECTION a creat piese vestimentare pentru femei și bărbați în paralel cu încurajarea împărtășirii între sexe a pieselor vestimentare din garderobă.

Blue Lagoon Clean susține lupta împotriva COVID-19

Compania 100% românească Blue Lagoon Clean a început producția unor kituri de lămpi germicidale cu eficiență 99% împotriva microorganismelor (virusuri și bacterii), inclusiv COVID-19.

În momentul de față, capacitatea de producție este de 10 kituri UVC/săptămână. Kit-ul Lampă UVC are o putere de 110W, poate dezinfecta o suprafață de aproximativ 30 MP, poate fi controlat pe orice dispozitiv iOS sau Android, cu posibilitatea ca lampa să poată fi pornită/oprită de oriunde și poate fi precomandat online de pe website-ul companiei Blue Lagoon Clean.

Lămpile UVC germicidale sunt recomandate în spațiile comerciale care trebuie să fie dezinfectate, igienizate și sterilizate, dar și în spațiile pentru birouri, ca măsură de siguranță pentru angajați și clienți împotriva coronavirus, mai ales că în curând se va relua treptat activitatea comercială.

Echipa Blue Lagoon Clean va dona 1 echipament cu lampă UVC celor din linia 1 de la Institutul Matei Balș din București. 

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”

Mastercard se alătură campaniei dezvoltată de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender și Mobexpert, cu scopul de a sprijini eforturile medicilor și ale personalului sanitar, precum și ale polițiștilor, armatei și jandarmilor, în lupta cu pandemia de coronavirus.

Angajamentul Mastercard constă în direcționarea unei sume initiale de 500.000 de lei, pentru a contribui la achiziția de materiale medicale care vor fi distribuite pe teritoriul țării prin intermediul și în conformitate cu necesarul comunicat constant de Departamentul Situații de Urgență (DSU). Totodată, compania încurajează deținătorii de carduri Mastercard și Maestro care își doresc și pot face un gest de solidaritate, să se alăture cauzei prin folosirea cardurilor personale pentru a face o donație pe emag.ro/doneaza, iar pentru fiecare donație efectuată cu un card Mastercard sau Maestro, Mastercard va contribui cu încă 10 lei, suplimentar față de suma inițială.

 

Herbalife Nutrition România

Sprijin acordat persoanelor în vârstă, familiilor aflate în dificultate și cadrelor medicale

Herbalife Nutrition România se alătură eforturilor de sprijinire a cadrelor medicale și a persoanelor aflate în dificultate în această perioadă de pandemie Covid-19. Astfel, 1.400 de produse de igienă personală Herbalife și 500 de produse alimentare au fost oferite către 500 de vârstnici din 6 cămine aflate în București și 90 de cadre medicale din Secția de Chirurgie a Spitalului Clinic de Urgență „Sf. Pantelimon”, iar alte 600 de produse de igiena personală se vor oferi către personalul de la Unitatea de Primiri a Urgențelor din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă din Cluj-Napoca și de la Serviciul de Ambulanță al județului Cluj.

Totodată, în urma donației financiare făcute de Herbalife Nutrition România către Asociația „Ana și Copiii”, au fost pregătite pachete cu produse alimentare ce au fost trimise către 75 de familii ale copiilor ce se află în evidența Asociației.

În această perioadă fiecare gest de solidaritate contează. Mulțumesc echipei noastre şi Membrilor Independenţi Herbalife Nutrition care s-au mobilizat pentru această inițiativă de sprijin, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.

Herbalife Nutrition România este alături de Asociația “Ana și Copiii” de mai bine de 3 ani, sprijinind îmbunătățirea calității vieții copiilor și a familiilor lor.

Pe lângă sprijinul oferit în această perioadă grea pentru copii și familiile lor, Herbalife Nutrition România este unul dintre partenerii noștri strategici care contribuie la construcția noului centru Ana și Copiii destinat educației unui număr de 200 de copii din medii sociale defavorizate”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Preşedintele Asociaţiei ”Ana şi Copiii”.

 

Related Posts

Melania Trump anunță publicarea cărții ei de memorii

Cartea de memorii, intitulată simplu ”Melania”, va conține detalii personale din viața autoarei, dar și fotografii de familie,…

Prelude to the Olympics- O pleiadă de vedete la petrecerea de dinaintea începerii JO2024 de la Paris

O mulțime de vedete de primă mână au fost invitate la petrecerea de avanpremieră a Jocurilor Olimpice de…

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București experți recunoscuți la nivel global

Ia-ți bilet la evenimentul de parenting al anului! Prima ediție a ParentED Fest aduce în premieră la București…

Smiley lansează „Cum te văd eu”, o declarație de adorație pentru femei, în numele bărbaților care le iubesc

Smiley lansează, în plin val de cosmetizare a realității pe rețelele de socializare, „Cum te văd eu”, o…

Rulouri de vinete cu nucă. Rețetă recomandată de Chef Adi Hădean

Aceste rulouri de vinete cu nucă vin ca răspuns la vara încinsă pe care o avem anul acesta….

Vezi ce cameră de hotel a cerut Lenny Kravitz pentru concertul de la UNTOLD

Lenny Kravitz, legendarul rocker cunoscut pentru hiturile atemporale și fizicul său impecabil, este de mult timp un susținător…

Ce ținute au purtat vedetele la Gala Verii Saint-Tropez

Pornind de la succesul galelor de vară anterioare, ce au avut loc în Sardinia și Capri, Gala One…

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și multe alte personalități, vine la DISNEY+

Serialul „IN VOGUE: ANII ’90”, cu Anna Wintour și mute alte personalități, vine la DISNEY+ Disney+ anunță premiera…

Laura Lăzărescu, CEO la ECHO School: «Am înțeles, în sfârșit, ce înseamnă sintagma „the sky is the limit”»

Industria de jocuri video este în plin avânt, iar fetele se impun tot mai mult – în competițiile…

Noua teorie a emoțiilor: Emoțiile sunt create, nu declanșate

Ce ne arată noua știință despre cum iau naștere emoțiile? Ne spune psihologul și psihoterapeutul relațional Gáspár György….