A List Magazine ∙ May 4, 2020 ∙ 6 min read

Fiecare săptămână aduce noutăți care mai de care mai variate. Chiar dacă #stamacasa, trebuie să fim la curent cu lansările care au loc în aceste zile. Iată câteva dintre ele!

Nivea recomandă crema antirid Q10 3-în-1 pentru îngrijirea mâinilor

Îți dorești să ai mâini frumoase și să reduci semnele de îmbătrânire? Încearcă noua cremă antirid Q10 3-în-1 pentru îngrijirea mâinilor de la NIVEA, ce conține complexul de îngrijire Q10 și filtre UV. Crema oferă rezultate eficiente la nivelul mâinilor printr-o triplă acțiune: reduce ridurile și previne apariția semnelor de îmbătrânire, catifelează pielea și îmbunătățește textura pielii.

 

S-a lansat 1918 PARFUM NAȚIONAL – parfumul de nisă românesc care ne unește –

Createur 5 d’Emotions a găsit  resursele si energia să lanseze un proiect dedicat anului 1918, an ce reprezintă în istoria poporului român  triumful idealului național și astfel a lansat două parfumuri complementare care sărbătoresc unitatea națională.

Într-o perioadă de maximă izolare socială lansăm un proiect de dragoste pentru România. „1918- PARFUM NAȚIONAL ” este un  concept  de parfumerie creativă, autentic românesc,  creat în Laboratorul de endorfine împreună cu o echipă de oameni speciali.” a declarat Alexandra Paven, owner Createur 5 D’Emotions.

 

 

 

Diversitate în modă susținută de Tommy Hilfiger

Industria modei este o industrie care, sub o formă sau alta, își face simțită prezența în viețile tuturor oamenilor. Fie că vorbim despre un mod de exprimare a valorilor personale, despre o istorie către care mulți își îndreaptă atenția pentru modele de creativitate și hotărâre, despre locuri de muncă și campanii de CSR, moda influențează viziunea și calitatea vieții fiecăruia dintre noi.

În prezent, mai mult ca niciodată, raportarea la o populație tot mai diversă, formată din persoane de etnii și culturi diferite, cu stiluri de viață ce par de multe ori la poli opuși este pe cât de necesară, pe atât de dificilă. Dacă diversitatea este scopul, inclusivitatea este metoda.

Branduri internaționale, precum Tommy Hilfiger, au înțeles importanța acestor demersuri, implicându-se în ultimii ani tot mai mult, pe de o parte în crearea unui climat de lucru primitor, în care persoanele sunt acceptate și încurajate să facă parte indiferent de etnia, cultura și stilul de viață pe care le au, iar pe de altă parte, în realizarea unor colecții care să țină cont de faptul că fiecare persoană în parte este unică.

Adoptarea unei culturi a diversității a fost extrem de vizibilă în cadrul show-ului de modă TOMMYNOW Primăvară 2020, organizat de brand-ul Tommy Hilfiger în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Acesta a îmbrățișat filosofia „Style for All” – credința că stilul excelent șterge toate limitele referitoare la sex, vârstă, etnie și corp. Două dintre colecțiile principale prezentate în cadrul evenimentului – TommyXLewis și TommyXLewisXH.E.R. – oferă măsuri extinse pentru toate constituțiile corporale, în timp ce HILFIGER COLLECTION a creat piese vestimentare pentru femei și bărbați în paralel cu încurajarea împărtășirii între sexe a pieselor vestimentare din garderobă.

Blue Lagoon Clean susține lupta împotriva COVID-19

Compania 100% românească Blue Lagoon Clean a început producția unor kituri de lămpi germicidale cu eficiență 99% împotriva microorganismelor (virusuri și bacterii), inclusiv COVID-19.

În momentul de față, capacitatea de producție este de 10 kituri UVC/săptămână. Kit-ul Lampă UVC are o putere de 110W, poate dezinfecta o suprafață de aproximativ 30 MP, poate fi controlat pe orice dispozitiv iOS sau Android, cu posibilitatea ca lampa să poată fi pornită/oprită de oriunde și poate fi precomandat online de pe website-ul companiei Blue Lagoon Clean.

Lămpile UVC germicidale sunt recomandate în spațiile comerciale care trebuie să fie dezinfectate, igienizate și sterilizate, dar și în spațiile pentru birouri, ca măsură de siguranță pentru angajați și clienți împotriva coronavirus, mai ales că în curând se va relua treptat activitatea comercială.

Echipa Blue Lagoon Clean va dona 1 echipament cu lampă UVC celor din linia 1 de la Institutul Matei Balș din București. 

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”

Mastercard se alătură campaniei dezvoltată de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender și Mobexpert, cu scopul de a sprijini eforturile medicilor și ale personalului sanitar, precum și ale polițiștilor, armatei și jandarmilor, în lupta cu pandemia de coronavirus.

Angajamentul Mastercard constă în direcționarea unei sume initiale de 500.000 de lei, pentru a contribui la achiziția de materiale medicale care vor fi distribuite pe teritoriul țării prin intermediul și în conformitate cu necesarul comunicat constant de Departamentul Situații de Urgență (DSU). Totodată, compania încurajează deținătorii de carduri Mastercard și Maestro care își doresc și pot face un gest de solidaritate, să se alăture cauzei prin folosirea cardurilor personale pentru a face o donație pe emag.ro/doneaza, iar pentru fiecare donație efectuată cu un card Mastercard sau Maestro, Mastercard va contribui cu încă 10 lei, suplimentar față de suma inițială.

 

Herbalife Nutrition România

Sprijin acordat persoanelor în vârstă, familiilor aflate în dificultate și cadrelor medicale

Herbalife Nutrition România se alătură eforturilor de sprijinire a cadrelor medicale și a persoanelor aflate în dificultate în această perioadă de pandemie Covid-19. Astfel, 1.400 de produse de igienă personală Herbalife și 500 de produse alimentare au fost oferite către 500 de vârstnici din 6 cămine aflate în București și 90 de cadre medicale din Secția de Chirurgie a Spitalului Clinic de Urgență „Sf. Pantelimon”, iar alte 600 de produse de igiena personală se vor oferi către personalul de la Unitatea de Primiri a Urgențelor din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă din Cluj-Napoca și de la Serviciul de Ambulanță al județului Cluj.

Totodată, în urma donației financiare făcute de Herbalife Nutrition România către Asociația „Ana și Copiii”, au fost pregătite pachete cu produse alimentare ce au fost trimise către 75 de familii ale copiilor ce se află în evidența Asociației.

În această perioadă fiecare gest de solidaritate contează. Mulțumesc echipei noastre şi Membrilor Independenţi Herbalife Nutrition care s-au mobilizat pentru această inițiativă de sprijin, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.

Herbalife Nutrition România este alături de Asociația “Ana și Copiii” de mai bine de 3 ani, sprijinind îmbunătățirea calității vieții copiilor și a familiilor lor.

Pe lângă sprijinul oferit în această perioadă grea pentru copii și familiile lor, Herbalife Nutrition România este unul dintre partenerii noștri strategici care contribuie la construcția noului centru Ana și Copiii destinat educației unui număr de 200 de copii din medii sociale defavorizate”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Preşedintele Asociaţiei ”Ana şi Copiii”.

 

Related Posts

Topul capitalelor europene – Cele mai recomandate destinații de vizitat în 2024

Industria turismului s-a chinuit anul trecut să recupereze trecut pierderile înregistrate din cauza pandemei, iar 2024 e anul…

Catherine Deneuve și Chiara Mastroianni- Mama și fiica pe covorul roșu, la Cannes

Festivalul de Film de la Cannes este în plină desfășurare, iar vedetele umplu covorul roșu de la galele…

Cum a apărut Jennifer Lopez, pe covorul roșu, la premiera filmului ”Atlas”

Fiecare apariție a lui Jennifer Lopez atrage atenția publicului și a presei din întreaga lume. Nici ultima sa…

Alexandra Stan a lansat o nouă piesă: Bambola

“Bambola” este mai mult decât o simplă melodie. Este o călătorie sonoră în inima verii, cu acorduri vibrante…

Christina Aguilera, cu aproape 20 de kilograme mai slabă

Criticată pentru fluctuațiile ei în greutate, Christina Aguilera a revenit pe scenă cu aproape 20 de kilograme mai…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Și în această săptămână avem noutăți și lansări dintre cele mai interesante. HUGO BOSS, colaborare cu David Beckham…

Trei kilometri până la capătul lumii, în regia lui Emanuel Pârvu, primit cu aplauze de către publicul și presa de la Cannes 2024

Trei kilometri până la capătul lumii a avut vineri premiera internațională în Competiția Oficială a celei de-a 77-a…

O iubire de 20 de ani: Jessica Alba și Cash Warren

S-au cunoscut în urmă cu 20 de ani și au aniversat, zilele trecute, 16 ani de căsătorie. Jessica…

Cher, supărată că a mai îmbătrânit un an

Celebra Cher nu este deloc încântată că a adăugat încă un an cifrei care îi exprimă vârsta. Pe…

5 secrete pentru un make-up perfect

Oricât de bune ar fi produsele de machiaj folosite și talentul celui care le aplică, fără o investiție…