A List Magazine ∙ September 21, 2022 ∙ 13 min read

Toamna se numără bobocii și lansările de tot felul. Iar noi vă ținem la curent cu toate noutățile și evenimentele sezonului.

Chanel a lansat colecția de farduri de ochi, Chanel, Les 4 Ombres Tweed, 01 Tweed Cuivre

Trusele de farduri de ochi, Chanel, Les 4 Ombres Tweed, 01 Tweed Cuivre te vor cuceri în acest sezon. Fiecare paletă este concepută pentru a se completa una pe cealalta. Chanel beauty aduce o nouă formulă de pigmenți puri ce oferă o culoare mai intensă, cu o textură moale, pentru un make-up de lungă durată. 

Ivatherm și-a prezentat inovațiile dermatocosmetice la două dintre cele mai importante conferințe științifice din Vietnam

Prima companie românească de dermatocosmetice din România a organizat pe 17 și 18 septembrie, împreună cu partenerii săi locali, două conferințe științifice internaționale în Hanoi, capitala Vietnamului, și în Ho Chi Min, al doilea cel mai important oraș din Vietnam.

La conferințele științifice au fost invitați peste 1200 de medici dermatologi din Vietnam și au fost prezentate ultimele noutăți în tratarea pielii lezate, a pielii mature, dar și în tratarea unor afecțiuni precum acneea și melasma.

Dr. Rucsandra Hurezeanu, fondatoarea și CEO-ul companiei Ivatherm, a vorbit despre inovațiile brandului în prevenirea și tratarea pielii lezate, precum și despre studiile clinice in vitro ce demonstrează eficiența produselor Cicaderm, gamă special creată pentru pielea sensibilă, lezată. Datorită formulei cu extract de Mimosa Tenuiflora, „arborele pielii“, și apă termală Herculane, produsele Cicaderm ajută la vindecarea accelerată și cicatrizarea estetică a plăgilor mici, juliturilor, arsurilor, leziunilor din varicelă, acnee și cicatricilor postlaser și microchirurgie.

Medicii dermatologi din Vietnam apreciază eficiența produselor Ivatherm și le prescriu, Cicaderm fiind cel mai vândut produs pe această piață.

În ciuda contextului dificil al perioadei pandemice, la doar un an de la lansarea Ivatherm în Vietnam, în iunie 2021, aceasta a devenit una dintre cele mai mari piețe, estimându-se vânzări de până la 200 000 de produse până la finalul anului 2022. În același timp, Ivatherm își continuă extinderea în Vietnam, semnând cu ocazia acestei vizite contracte noi cu alte lanțuri importante de clinici și spitale de dermatologie.

 “A fost o bucurie să întâlnesc medicii dermatologi din Vietnam și proprietarii de spa-uri medicale. Au fost trei zile intense de evenimente organizate împreună cu partenerii noștri. Am fost plăcut surprinsă de atenția pe care femeile vietnameze o acordă îngrijirii pielii, dar și de impactul pe care produsele noatre îl au în această parte a lumii”, spune Dr. Rucsandra Hurezeanu.

Produsele Ivatherm sunt dermocosmetice cu Apă Termală Herculane, prescrise și recomandate de medicii dermatologi în tratarea afecțiunilor pielii precum: acneea, rozaceea, dermatita atopică, dermatita seboreică, dar și în îngrijirea zilnică a pielii sensibile.

Ivatherm s-a lansat pe piața din România în 2005 și zece ani mai târziu a început extinderea internațională. Astăzi brandul este prezent în 18 țări, printre care: Vietnam, China, India, Arabia Saudită, Qatar, Iordania, Bahrain, Filipine, Republica Moldova și Anglia.

Marks & Spencer prezintă noile colecții pentru sezonul de toamnă-iarnă. Colecția pentru femei

Toamna aceasta, Marks & Spencer a pregătit o colecție cool și actuală, cu piese ușor de integrat în garderobă, pornind de la un stil casual, de zi cu zi, până la unul elegant și sofisticat. Croielile atent lucrate, create pentru toate siluetele și realizate din materiale de cea mai înaltă calitate reprezintă un trademark și în acest sezon.

Paleta de culori de sezon, precum kaki, verde și alte nuanțe inspirate din natură, este completată de tonurile neutre și de cele calde, dar și de nuanțele de efect, precum cele metalice, iar imprimeurile florale și romantice sunt readaptate și integrate în cămăși și rochii feminine, cu gulere voluminoase si dantelă, pentru un aspect chic.

Maletele din materiale moi, rochiile midi fluide, carourile și dungile clasice sunt elementele de bază ale noii colecții, alături de pantalonii largi și de detaliile sport, precum dungile laterale, în timp ce fustele plisate și cele fluide, din satin strălucitor, aduc ținutelor un aer delicat, care te scoate oricând din impasul alegerii unui outfit.

Sezonul acesta observăm o reinterpretare a croielilor și piese cu un twist care completează perfect orice look.

Cu încă 2 premii GOLD câștigate în 2022, COSMETIC PLANT ajunge la 16 premii internaționale pentru calitate

COSMETIC PLANT, unul dintre principalii producători de cosmetice din România, cu un palmares impresionant de premii internaționale, a obținut și anul acesta două medalii de aur la prestigiosul concurs dedicat calității produsului, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, la Bruxelles, încă din 1961. Cele două produse premiate, ambele din familia de produse Fusion, sunt unice pe piața din România și fac parte din cele mai recente lansări ale companiei, din categoria de produse pentru îngrijirea tenului.

Produsele câștigătoare au la bază formule inovatoare, dezvoltate în laboratoarele proprii din Cluj-Napoca, cu ingrediente de ultimă generație, așa cum COSMETIC PLANT și-a obișnuit deja consumatorii. Astfel, Fiolele cu 6% Acid hialuronic 5D conțin un complex cu 5 tipuri de acid hialuronic cu mase moleculare diferite, care asigură o îngrijirea completă a pielii. Acest complex, datorită maselor moleculare diferite ale acidului hialuronic, este capabil să pătrundă în diferite straturi ale pielii și să ofere o hidratare atât de moment, cât și de durată, din interior spre exterior, să reducă eficient ridurile și să refacă structura pielii. Testele* in vivo au evidențiat o creștere cu 155% a gradului de hidratare a pielii după doar o oră de la aplicare, precum și o îmbunătățire a elasticității pielii cu până la 24%. În plus, testarea clinică** in vivo a serului din noile Fiole cu 6% acid hialuronic 5D a demonstrat că produsul reduce adâncimea ridurilor cu până la 31%.

Al doilea produs premiat cu medalia de aur, Crema de albire cu efect instant 3% Sensibright Dual-White® WD, cu SPF20, are la bază un complex bazat pe alpha-arbutină, extract de lemn-dulce și pigmenți micronizați, care asigură efectul de albire și de redare a luminozității naturale. Efectul de albire este vizibil imediat după aplicare, dar acționează și pe termen lung, crema asigurând reducerea sintezei de melanină. Testele* in vitro demonstrează un efect de albire de 25%. Principiile active, atent alese, sunt menite să acopere nevoile specifice tenurilor terne, cu colorare neuniformă sau cu pete pigmentare, apărute din cauza expunerii la radiații ultraviolete. În plus, filtrele organice UVA și UVB protejează pielea împotriva efectelor radiațiilor ultraviolete.

Pandora dezvăluie prima colaborare artistică Keith Haring X PANDORA

Colecția care se lansează joi, 29 septembrie 2022, este inspirată din principiile de pionierat ale lui Keith Haring în ceea ce privește iubirea, dar și de operele lui de artă de referință. Viziunea artistică a lui Haring a fost interpretată pentru a crea o colecție unică de bijuterii care le permite fanilor să dețină propria parte de istorie a artei.

Colecția completată cu tonuri strălucitoare și metale mixte, reflectă liniile îndrăznețe și culoarea care au înfrumusețat cândva străzile New York-ului. Colecția este formată din 12 piese: 8 talismane și brățări, două inele, colier și cercei- toate inspirate de lucrările simbolice ale vizionarului, inclusiv câinele care latră, copilul înger și liniile sale îndrăznețe reprezentative.

 „Arta ar trebui să fie ceva care îți eliberează sufletul, îți provoacă imaginația și încurajează oamenii să meargă mai departe”- Keith Haring

Pentru a sărbători lansarea, campania Pandora aduce la viață zgomotul și exploziile de creativitate care au pătruns în anii 1980 pe scena orașului New York, inspirând stilul pop art al lui Keith Haring. De la rapperi în plină expansiune, break-danceri, skateboarderi, persoane care frecventează cluburile, până la baschetbaliști și toboșari, campania Keith Haring x Pandora reflectă energia molipsitoare a zeitgeistului care a modelat cele mai emblematice lucrări ale artistului.

Obiectivul principal al campaniei este acela de a evidenția influența durabilă a lui Keith Haring în cultură și de a sărbători viziunea lui de inițiator al faptului că arta este pentru toată lumea, aliniată cu promisiunea brandului Pandora de a crea bijuterii accesibile care dau putere tuturor să se exprime în felul său.

Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, Directorii de Creație ai brandului Pandora, au menționat că: „Atunci când am creat colecția, am călătorit în timp, conectându-ne direct cu filozofia artistului care își folosește arta și viziunea pentru incluziune, construind un limbaj cultural și vizual relevant care este atât de nesfârșit încât ajunge la noi ca o voce puternică. Ne imaginăm un dialog cu Keith Haring, ambii folosind bijuteriile ca pânză sau ca „un perete”, pentru a împărtăși o limbă pe care o putem vorbi cu toții”.

Colecția de bijuterii celebrează creativitatea, un sentiment de apartenență la o subcultură urbană și vibrantă, dar și pentru libertatea artistică. Colecția este disponibilă în întreaga lume online și în magazinele fizice Pandora, numai în perioada 29 septembrie 2022- 29 noiembrie 2022.

Băneasa Shopping City sărbătorește șase ani de Furla, printr-un eveniment marca „Xclusive by Băneasa Shopping City” 

Băneasa Shopping City, destinație premium de shopping, a aniversat pe 15 septembrie șase ani de la deschiderea magazinului Furla, printr-un eveniment marca ,,Xclusive by Băneasa Shopping City”. Cu această ocazie, Furla, brand italian 100%, a lansat noua colecție FW22, inspirată din stilul Rock & Roll și Color Pop, disponibilă fizic doar în Băneasa Shopping City.  

Fondat în anul 1927, brandul Furla este faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian într-o manieră contemporană și creativă. La mai bine de 90 de ani de existență, Furla se poziționează ca un brand care propune consumatorilor săi produse cu design inovator, create cu măiestrie de artizani iscusiți.

Noua colecție Furla se adresează consumatoarelor care abordează o ținută elegantă și, în același timp, îndrăznesc să își scoată în evidență latura rebelă. Astfel, detaliile metalice, țintele și franjurile, culorile tari, precum și printurile specifice noii colecții Furla, transformă orice ținută clasică într-una glam-chic.

Ca de fiecare dată, suntem încântați să le putem oferi clienților noștri experiențe premium de shopping, prin care își pot redefini stilul vestimentar și se pot exprima liber. Universul Xclusive este semnătura sub care aducem împreună iubitori de fashion, designeri, invitați speciali și branduri unice. Astăzi, ne îndreptăm atenția către Furla, care sărbătorește, alături de noi, șase ani. Le adresăm consumatorilor noștri invitația de a păși în universul Furla, unde vor lua contact cu o colecție de produse premium, unice, care se ridică la cele mai înalte standarde, a declarat Daniela Matei, PR Manager Băneasa Shopping City.

Menține conturul ochilor tonic și luminos cu ISDIN K-ox Eyes

Clipirea, expresivitatea feței, razele ultraviolete, poluarea, fumatul, defectele de vedere necorectate sunt cele mai cunoscute cauze pentru îmbătrânirea prematură a pielii din jurul ochilor. Însă, indiferent de vârstă, niciodată nu e prea devreme sau prea târziu să folosești o cremă de ochi, ajutând astfel pielea să-și mențină sau să-și recapete suplețea.

Acidul hialuronic trebuie să se regăsească în formula tuturor cremelor, pentru că menținerea hidratării este cea mai bună cale pentru un aspect tânăr, cu cât mai puține linii fine. Antioxidanții sunt și ei utili pentru că protejează împotriva radicalilor liberi, inclusiv de radiațiile UV, de fum și poluare.

Crema de ochi ISDIN K-ox Eyes aduce fermitate, redă elasticitatea și reîntinerește vizibil zona ochilor. Atuul său este formula sa inovatoare, care conține ingrediente cheie în tratarea conturului ochilor. Acestea sunt oxidul de Vitamina K (forma activă a vitaminei), Haloxyl-ul (o combinație de matrici Pal-GHK și Pal-GQPR cu NHS + crizină), care ajută la îmbunătățirea circulației sanguine, reduce cearcănele și luminează pielea și Eyeliss, o combinație puternică de 3 ingrediente (hesperidină methyl chalcone, Dipeptide Valyl-Tryptophane și Lipopeptide PAL-GQRP), care stimulează circulația limfatică, diminuează inflamația și crește fermitatea și elasticitatea. Și, desigur, acidul Hialuronic care redă elasticitatea și hidratarea în această zonă. În plus, aplicatorul ceramic are un efect răcoritor și de drenaj, stimulează micro-circulația sanguină, iar forma lui anatomică a fost special creată pentru zona conturului ochilor.

Imunitate puternică, copil fericit. Cu gama Propolis C Imunocomplex!

Soluția de a ține copiii departe de viroze este construirea, în timp, a unui sistem imunitar puternic. Cum putem ajuta sistemul lor imunitar să facă față tuturor provocărilor? Cu gama Propolis C Imunocomplex!

Propolis C Imunocomplex siropboost de imunitate recomandat copiilor începând cu un an, ce conține un complex de 6 ingrediente naturale care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar. Ajută organismul să se refacă dupa perioada de boală și crește rezistența organismului la infecții.

Propolis C Imunocomplex comprimate- boost de imunitate cu 4 mecanisme diferite și 4 ingrediente naturale cu acțiune imunostimulatoare potențată, ce stimulează sinteza de anticorpi.   Nu conține zahăr, iar comprimatele au gust bun, fiind ușor de acceptat de către copii. Sunt ușor de administrat, fiind dizolvabile.

Propolis C Imunocomplex Echinacea comprimate– tot un boost de imunitate, conține 5 mecanisme diferite și 5 ingrediente cu acțiune imunostimulatoare potențată. Recomandat copiilor începând cu 5 ani și adulților. Conține zinc și vitamina D3. Nu contine zahăr.

Propolis C Imunocomplex Echinacea Forte comprimate- boost de imunitate, cu 6 mecanisme diferite și 6 ingrediente, stimulează sinteza de anticorpi. Combinația dintre propolis, echinacea, soc și vitamina C este eficientă pentru susținerea imunității atât la copii, cât și la adulți. Nu conține zahăr și sunt ușor de administrat.

Related Posts

Andreea Esca și Dana Păun, în croaziera Goop-Celebrity Beyond, a 7-a zi

Jurnal de bord: Workshop de astrologie, cu Dr. Jennifer Freed Ora de bucătărie, cu rețete columbiene Distracție la…

Ce filme și seriale noi vedem în octombrie la TV și pe platformele de streaming

Seriale noi pentru pasionații de magie, thrillere care te vor ține cu sufletul la gură și zeci de…

Andreea Esca, în croaziera Goop-Celebrity Beyond: Meet and greet Gwyneth Paltrow 

Jurnal de bord: ziua a 6-a din croaziera Goop-Celebrity Beyond A venit și ziua mult așteptatei întâlniri cu…

Pleasing, Harry Styles și Marco Ribeiro, la Săptămâna Modei de la Paris

Pleasing, brandul de frumusețe creat de Harry Styles, a lansat primele produse de machiaj, în colaborare cu designerul…

Comedia TeamBuilding este oficial în cinema și deja sparge recorduri

Luni, 26 septembrie, megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni a devenit neîncăpător pentru cea mai mare avanpremieră de…

Celebrul rapper Coolio a murit la vârsta de 59 de ani

Cine n-a dansat vreodata la o petrecere pe muzica lui Coolio? Celebrul rapper american, pe numele real Artis…

Story of a Home: În vizită la Alina Vîlcu (VIDEO)

A-Listers, astăzi am ales să facem o vizită Story of a Home by Storia.ro, în casa Alinei Vîlcu. Alina…

Bogații din Social Media și Bunny, câinele de 1 milion de dolari

Socia Media ne-a adus în atenție creatorii de conținut din întreaga lume și i-a transformat în celebritățile momentului,…

Gustă noua MILKA mai tandră ca oricând

Noua MILKA este aici. De peste 120 de ani, ne reamintește că tandrețea există pentru a fi împărtășită…

Astra Film Festival 2022, teleportare în viitor cu filme imersive și proiecții Full DOM

S-au pus în vânzare biletele pentru toate evenimentele festivalului. Astra Film Festival aduce din nou cinematograful tip Dom…