Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

AVON lansează Anew Vitamin C Daily Defence Moisturiser, cu o formulă optimă ce conține Vitamina C si SPF 50 pentru protecția zilnică a pielii.

AVON completează una dintre gamele preferate ale pasionatelor de
frumusețe și îngrijire a tenului, Anew Vitamin C, cu o nouă cremă de față cu o formulă specială. Anew Vitamin C Daily Defence Moisturiser SPF 50 combină caracteristicile vitaminei C cu cele ale SPF-ului, pentru un ten protejat, hidratrat și strălucitor.

Cu o formulă testată dermatologic și cu o textură ușoară, care se absoarbe rapid, crema este recomandată pentru toate vârstele și tipurile de ten și este alegerea perfectă pentru sezonul cald.

Pentru cele mai multe dintre noi, primele ore ale dimineții sunt echivalente cu rutina de frumusețe, iar integrarea Vitaminei C  în ritualul matinal de îngrijire va asigura hidratarea, protecția și luminozitatea tenului pe tot parcusul zilei.

 

Căutați performanțe excepționale, calitate excelentă, ingrediente vegane și produse care sunt distractiv de utilizat? Dacă da, noul update essence de primăvară / vară 2022 vine acum la rafturile de beauty pentru tine.

Din septembrie 2021, toate ingredientele noastre sunt 100% vegane și, odată cu acest update, ne extindem și mai mult gama de produse unice Clean Beauty și Sensitive Skin – de exemplu, gama noastră HELLO, GOOD STUFF! primește câteva produse noi. Știm că: atunci când te simți bine la interior, vei arăta bine și la exterior. De aceea, ne asigurăm că produsele noastre conțin cât mai multe ingrediente hidratante, calmante și hrănitoare – pentru un efect vizibil de îngrijire și o senzație delicată pe piele.

Dar nu vrem doar să avem grijă de pielea noastră, ci vrem să încercăm stiluri noi, să experimentăm cu look-uri creative și să ne găsim propriul stil pentru a ne exprima personalitatea. De aceea, iubitorii de beauty vor găsi în acest update, de asemenea , culori intense, efecte expresive și orice altceva au nevoie pentru un aspect declarativ îndrăzneț și un stil individual.

Iar dacă vrei mai mult, îl vei găsi în fiecare lună pe www.essence.eu – unde există întotdeauna produse exclusiv online noi și interesant de descoperit.

Noile colecții de genți și pantofi Michael Kors și ochelari de soare Tom Ford, Max Mara, Tous, Kenzo, Furla sunt disponibile pe Answear.ro

Sezonul Primăvară/Vară 2022 aduce pe Answear.ro accesorii premium de la cele mai populare branduri din lume: Michael Kors, Tom Ford, Max Mara, Tous, Kenzo, Furla.

Answear a lansat noile colecții de genți și pantofi ale designerului american Michael Kors. Stiluri de genți clasice, casual sau extravagante, de diferite dimensiuni, de la poșete mici și mari la borsete și ghiozdane în nuanțe de roz pal, bej, verde mentă, bleu, maro, uni sau cu imprimeuri, cu detalii metalice aurii și argintii, accesoriile create de Michael Kors aduc luxul în ținutele din fiecare zi.

Tot în acest sezon, Answear.ro a lansat noi branduri premium de ochelari de soare pentru femei și bărbați. O multitudine de modele de ochelari de soare de la prestigioasele branduri Tom Ford, Max Mara, Tous, Furla sunt la un click distanță pe Answear.ro. Cele mai în vogă modele cu rame pătrate, rotunde, ovale, rectangulare, cat-eye sau aviator și lentile cu protecție UV conferă outfiturilor un plus de eleganță și rafinament.

De curând, Answear.ro a lansat și alte branduri noi, completându-și portofoliul cu faimoasele mărci: ACBC, Weekend Max Mara, For Love & Lemons, Chiara Ferragni, Drykorn, Alexander Smith, SIF Jacobs, Bruuns Bazaar, Getuz, Custommade, Notes du Nord, Eva Solo, Ania Kruk, Birgitte Herskind.

Iubitorii de sport în aer liber sunt așteptați la evenimentul  Wizz Air Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță, ediția a 6-a

Cea mai așteptată cursă de alergare a primăverii este pe ultima sută de metri! Wizz Air Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță, ediția a 6-a, invită iubitorii de sport în aer liber, duminică, 17 aprilie, să participe la cursele de alergare pe traseul prestabilit din Capitală.

Aflată la cea de-a șasea ediție și certificată “World Athletics Road Race Label”, evenimentul sportiv din include 5 curse, destinate atât atleților profesioniști, amatorilor, dar și atleților în scaun rulant.

Organizat de singura campioană olimpică a României la maraton, Constantina Diță, “Wizz Air Bucharest International Half Marathon” include următoarele probe:

1.        Semi-marathon 21 K

2.        Individual 10K

3.        Team 3 challenge (ștafeta)

4.        Cursa populară 3,5 K

5.        Wheelchair 10K

La competiția din 17 aprilie vor participa sportivi de top din Kenya, Etiopia, dar și Europa și sunt așteptați zeci de participanți din România.

Ambasadori sunt și în acest an campioana olimpică la spadă, Ana Maria Popescu (Brânză), campioana olimpică la judo, Alina Dumitru și îndrăgitul atlet în scaun rulant, George Baltă.  Premiile în bani totalizează 20.000 euro si ajung la 2.000 euro pentru medaliații curselor. În plus, la competiție sunt oferite și vouchere pentru zboruri comerciale, articole sportive și de recuperare medicală. Și în acest an, o parte dintre încasări vor fi redirecționate către Comitetul Paralimpic Român.

Kevin.Murphy este partener oficial al Mercedes-Benz Fashion Week Berlin

Apreciatul brand sustenabil de haircare și hairstyle Kevin.Murphy este noul partener oficial al Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, festivalul de modă ce se desfășoară anual în capitala Germaniei. Renumitul hairstylistul Kevin.Murphy a fost prezent, de altfel, la ediția din luna martie a acestui an, coordonând întreaga echipă de specialiști ce a creat look-urile modelelor de pe podium.

“Moda este parte din moșternirea brandului Kevin.Murphy și continuă să ne inspire în continuare modul în care proiectăm și concepem produsele noastre. Sunt onorat de parteneriatul cu MBTW Berlin, un eveniment axat pe inovație, sustenabilitate și digitalizare. Eforturile echipei festivalului se împletesc perfect cu viziunea Kevin.Murphy în ceea ce privește performanța, protecția mediului și pasul cu trendurile fashion. Berlin va avea în continuare un rol deosebit de important în modul în care brandul nostru se dezvoltă la nivel global”, declară Kevin.Murphy.

Parteneriatul cu Mercedes-Benz Fashion Week Berlin consolidează reputația brandului Kevin.Murphy în ceea ce privește impactul pe care îl are în industria de hairstyle, ca trend-setter, precum și de liant între modă și hairstyling.

„Am ales Kevin.Murphy pentru acest parteneriat prin prisma implicării în protecția mediului și a calității produselor profesionale, produse care vin în întâmpinarea oricărei cerințe și nevoi stilistice în timpul festivalului. Experiența echipei Kevin.Murphy în industria modei și designul splendid al produselor au ușurat și mai mult procesul de alegere al parteneriatului”, declară producătorii MBFW.

În cadrul ediției din luna martie a Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, Kevin.Murphy a lansat, la nivel internațional, Everlasting.Color, o gamă de produse pentru îngrijirea părului vopsit, prin intermediul unei transmisii live, urmărită de profesioniști din industrie, dar și de influenceri din întreaga lume.

La București, vedete, influenceri și jurnaliști au participat la un eveniment exclusivist în cadrul căruia au urmărit live transmisia de la Berlin și prezentarea spectaculoasă a renumitului hairstylist, un icon al industriei de modă și frumusețe internațională.

Prin intermediu tehnologiei KM.BOND, axată pe bond building și multiplicare a proteinelor, produsele din gama Everlasting.Color construiesc un scut de protecție împotriva degradării firelor de păr, pe care le fortifică din interior. În același timp, previne și elimină depunerile nedorite de la nivelul părului, cauzate de apa dură de la robinet, și păstrează culoarea părului, care altfel ar fi afectată de procesele oxidative, radicali liberi și radiații UVA/UVB. 

Experiența Kevin.Murphy de la Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, poate fi urmărită pe paginile de socializare ale brandului, @kevin.murphy (Instagram) și LoveKEVINMURPHY (Facebook).

Produsele Kevin.Murphy sunt disponibile în România pe www.topline.ro, în magazinul Top Line și în saloanele partenere Top Line din țară.

Agenția de publicitate Sonica este autoarea noii campanii plină de culoare și umor realizată pentru Good RoutineÒ by SecomÒ, construită pe platforma Secom ‘Grijuliul din Tine’, inițiată de Next Advertising.

„Dacă din pandemie am învățat ceva, este că nu e atât de dificil să avem un stil de viață ceva mai echilibrat. Doar că acesta nu se deprinde peste noapte. Good RoutineÒ își dorește să devină partenerul de încredere al românilor în adoptarea și susținerea acestui stil echilibrat de viață. Brandul vorbește consumatorilor despre prevenție, atenția la obiceiurile de zi cu zi care ne fac bine, iar această campanie ne aduce aminte că toate bunele rutine pornesc din interiorul nostru,” a spus Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica.

Grijuliul din tine este versiunea noastră mai responsabilă, un alter-ego care se asigură că alegem corect, fără să fie Mister Smarty-Pants. Practic, pilotul însărcinat cu menținerea bunelor rutine. Fără pedale de frână sau accelerație, dar dotat cu suplimente alimentare de înaltă calitate de la Good RoutineÒ, Grijuliul intervine din subconștientul nostru de fiecare dată când ne-ar prinde bine o „capsulă” de ajutor,” a spus Oana Șandru, Senior Copywriter Sonica.

Primul produs al campaniei a fost Guard-Your-LiverÒ, suplimentul portocaliu de la Good RoutineÒ, ce susține funcțiile hepatice: protecție, regenerare, detoxifiere. Un produs premium creat după rețeta proprie SecomÒ, el aduce într-o singură capsulă sinergia dintre Fosfolipide esențiale și Silimarină concentrată.  

„Cu toții avem momente în care ne întrebăm dacă alegerile pe care le facem sunt benefice pentru sănătatea noastră, însă ritmul cotidian haotic ne depărtează destul de mult de sine. Avem nevoie de mai mult timp pentru introspecție, să ne îngrijim corpul și mintea, să reevaluam alegerile din stilul nostru de viață, chiar și atunci când vorbim de alegerea suplimentului alimentar potrivit. În crearea produselor din gama Good Routine®, Secom® acordă mare atenție calității formulelor, are grijă să includă ingrediente din surse naturale, în concentrații ridicate de substanțe active și cu acțiune sinergică, capabile să ne susțină starea de bine și să ne aducă echilibrul chiar și în ritmul dinamic în care trăim”, a declarat Iulia Zainea, Marketing Manager Good Routine®.

Campania Guard-Your-Liver creată de Sonica îl vede pe Grijuliu într-o zi normală în „turnul de control” din mintea personajului principal – acționând să îl salveze de sine însuși – în rol de căpitan-coordonator al tuturor operațiunilor pentru menținerea funcțiilor normale ale ficatului. Totul într-un univers vizual suprarealist și eye-candy ce ne aduce aminte de Wes Anderson.

Campania a avut  declinări pe TV, radio, digital, dar și evenimente neconvenționale, în perioada februarie – martie 2022.

Un prim eveniment special a avut loc pe 26 februarie, când Grijuliul a ieșit din spațiul virtual în cel real, printre oameni. Pentru a crea mai mult buzz, Grijuliul din tine interpretat de actorul Doru Cătănescu, a avut rolul de ambasador al suplimentelor Good RoutineÒ, la standul cu ceas din Piața Obor.  Și i-a avut invitați speciali pe Mihai Morar și Horia Brenciu.

La începutul lunii martie, Grijuliul a apărut și la chioșcurile de ziare, într-o ediție specială de integrame, dedicată produsului Guard-Your-LiverÒ și sănătății ficatului. Iar apoi a ieșit în parcurile din București, să împartă revista celor din target.

În perioada aprilie-mai, Grijuliul iese la mișcare și ne recomandă să fim atenți la articulațiile noastre cu ajutorul suplimentului albastru Build-Your-Joints. Formula inovatoare se diferențiază prin forma patentată de colagen UC-IIÒ, similară celei regăsite în mod natural în organism.

Pe aceeași platformă de comunicare creată de Next Advertising, ”Grijuliul din tine”, Sonica Works va continua să genereze declinări creative și pentru alte produse din portofoliul Good Routine.

O primăvară … specială alături de Merz Spezial

Trecerea dintre sezone aduce de cele mai multe ori și schimbări evidente: piele deshidratată, căderea părului sau unghii casante și fragile. 

Totul începe cu îngrijirea din interior, atât cu un stil de viață echilibrat, cât și cu un ajutor suplimentar, cu produse de îngrijire de calitate și cu suplimente special create pentru menținerea frumuseții.

Această misiune o are și Merz Spezial, companie germană cu tradiție de peste un secol în industria farmaceutică și cu o lungă experiență în domeniul frumuseții.

Merz Spezial este marca numărul unu din Germania la categoria „frumusețea vine din interior”, iar formulele au fost dezvoltate cu ajutorul unui departament intern de cercetare și dezvoltare, în baza unor principii active unice și brevetate, sloganul companiei fiind “Frumusețea înseamnă inovație”.

Merz Spezial Dragee – sunt suplimente alimentare special concepute pentru a vă oferi o piele proaspătă și sănătoasă, păr strălucitor și unghii frumoase și sănătoase. Conține o combinație unică de vitamine și microelemente benefice, ce mențin sănătatea părului, a pielii și a unghiilor.

Merz Spezial Cremă Mousse Hyaluron – conține o combinație unică de acid hialuronic, extract de aloe, glucozamină de mare și extract de alge marine, într-o textură fină și delicată, care pătrunde profund în piele, având un efect de hidratare și întinerire instantanee.

Merz Spezial Cremă Mousse Collagen – conține o combinație unică de colagen, vitamina C și un activator de colagen de origine naturală. Atunci când formula inovatoare de cremă mousse este absorbită, împreună cu aceasta, ingredientele active pătrund adânc în piele, pentru a reduce ridurile, a oferi fermitate și a preveni îmbătrânirea prematură.

Merz Spezial capsule pentru păr – este un supliment alimentar, special conceput pentru a ajuta la creșterea părului sănătos și puternic. Conține o combinație unică de vitamine, oligoelemente, L-cistină, extract de piper roșu și extract de mei, care mențin părul sănătos și contribuie la păstrarea pigmentării firului de păr.

Colecție în ediție limitată Easter Basket de la Grace Couture Cakes

De Paște, bucură-te de natură și de prezența celor dragi, la un picnic plin de savoare și culoare… momentul perfect pentru o vânătoare de ouă! Cei mici vor iubi ouăle și iepurașii de ciocolată delicioasă, precum și figurinele de turtă dulce în culori vesele și pastelate.

Anul acesta, deserturile ideal pentru prânzul de Paște în familie este cu siguranță noul tort Easter Egg Cake, cu blat amaretto, mousse de vaniie, insert blat de cacao și cremă de vanilie. În plus, regăsești, ca în fiecare an, prăjiturile Lapin cu blat amaretto, mousse de ciocolată neagră, insert cu cremeaux de mango și kalamansi.

Poți descoperi acum online, pe www.greacecc.ro/onlineshopîntreaga colecție Easter Basket: ouă și iepurași de ciocolată belgiană Callebaut, figurine de turtă dulce în culori pastelate, căpșune în ciocolată, eclere personalizate, macarons, precum și prăjiturile și torturile preferate de familia și prietenii tăi, cu un decor specific.

Nu lipsesc nici pasca delicioasă cu brânză dulce și stafide și cozonacul proaspăt, pufos, cu umplutură de cacao, nucă și stafide.

Produse BIO de post, sănătoase și sățioase, de la Prăvălia Bio

Ne aflam la jumătatea Postului Mare, Postul Paștelui unul dintre cele mai lungi posturi din an și se pare și cel mai greu de ținut. Deși oferta în ceea ce privește produsele de post este extrem de variată, trebuie să avem în vedere și ingredintele produselor de post, care nu întotdeauna sunt cele mai benefice pentru sănătate.

Dacă țineți post și sunteți în căutare de produse noi, sănătoase și sățioase, PravaliaBio.ro vă ajuta cu o secțiune de produse de post, care să vă ajute să treceți cu bine această perioadă de restricții alimentare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts