A List Magazine ∙ February 16, 2022 ∙ 11 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

În luna februarie, București Mall-Vitan sărbătorește iubirea în toate formele ei

Luna februarie este dedicată iubirii și tuturor celor care își împărtășesc dragostea, motiv pentru care București Mall – Vitan le-a pregătit vizitatorilor săi nenumărate surprize. În acest an, primul centru comercial modern din România a decis să extindă definiția iubirii și să o omagieze în toate formele ei minunate. Astfel a luat naștere proiectul ”Destinatarii Iubirii”, în parteneriat cu Teatrul „Nottara”, ai cărui actori devin purtătorii de cuvânt ai acestui sentiment, interpretând în lumina reflectoarelor diferite moduri de manifestare a dragostei. Proiectul se va desfășura în perioada 14-24 februarie, timp în care, în fiecare zi, pe paginile de social media ale Teatrului „Nottara”, respectiv ale București Mall – Vitan, va fi postat zilnic câte un scurt video, avându-i ca protagoniști pe actorii teatrului, cu texte speciale ce pot fi dedicate ființelor dragi (mamă, partener de viață, copil, bunici etc) dar și lucrurilor care ne fac viața mai frumoasă (natură, călătorii, teatru etc).

Ca de fiecare dată în februarie, București Mall – Vitan își întâmpină clienții cu o atmosferă caldă și decorațiuni tematice, iar între două sesiuni de cumpărături, vizitatorii mall-ului se pot bucura de expoziția ”Dragoste la prima lectură”, care prezintă povești și întâmplări relatate prin scrisori în care iubirea străbate prin fiecare cuvânt, din colecția Muzeului Național al Literaturii Române. Expoziția cuprinde schimburi de scrisori și cărți poștale între dramaturgi renumiți și actrițe celebre (Aurel Baranga – Marcela Rusu, Victor Ion Popa – Maria Mohor), între scriitori și ființele care i-au inspirat și despre care au scris (Aurel Dumitrașcu – T.), iubiri care s-au transformat în frumoase prietenii (Emil Cioran – Ecaterina Săndulescu), afinități și dialoguri inspiraționale (Camil Petrescu – Cella Serghi, Marin Preda – Aurora Cornu). Totodată, prin acest proiect expozițional, București Mall – Vitan și Muzeul Național al Literaturii Române aduc în atenția publicului importanța Zilei Naționale a Lecturii, sărbătorite în acest an pentru prima dată în România, pe 15 februarie.

În această lună, vizitatorii pot  cumpăra cadouri pentru cei dragi din magazinele din centrul comercial, în multe dintre acestea încă fiind disponibile reduceri și promoții semnificative de Winter Sales, și din galeria meșteșugarilor locali. Aceștia au pregătit cele mai inspirate daruri și s-au reunit pentru o nouă ediție City Vibes Fair – Luna iubirii. Până în 24 februarie, galeria va fi dedicată sărbătorilor Valentine’s Day și Dragobete, iar din 25 februarie până în 9 martie, galeria artizanilor locali va aduce inspirație pentru cadouri potrivite pentru întâmpinarea primei zile de primăvară și pentru celebrarea Zilei Internaționale a Femeii.

Și cum la București Mall – Vitan, pasiunea pentru shopping este mereu răsplătită, clienții care aleg să facă cumpărături de minim 1.000 lei, pe un bon fiscal de la magazinele din centrul comercial, exceptând Media Galaxy unde valoarea bonului fiscal trebuie să fie de minim 1.500 lei, vor primi garantat un voucher în valoare de 200 lei. (Voucherele în valoare de 200 de lei sunt disponibile în limita stocului disponibil și se pot ridica de la InfoDesk).

Foot Locker  intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin în AFI Cotroceni

Brandul american Foot Locker, cel mai important retailer global de încălțăminte și îmbrăcăminte sport,  va deschide primul magazin din România în  AFI Cotroceni,  cel mai mare centru comercial din România. Pasionații de streetstyle pot alege în curând produsele preferate din cele mai noi colecții Foot Locker.

„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere și ne respectăm promisiunea de a fi destinația urbană favorită pentru shopping și petrecerea timpului liber.” a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni și are o suprafață totală de 120 de metri pătrați.

AFI Cotroceni are pe o suprafață de 90.000 mp și un număr de 300 de spații destinate shopping-ului, tehnologiei și entertainment ului. Din mixul de branduri, aproximativ 40% sunt din categoria fashion, 25% din categoria beauty, bijuterii, electronice și 25% din zona de servicii destinate divertismentului.

Programul Tommy Hilfiger „People’s Place” și Harlem’s Fashion Row s-au unit pentru New Legacy Challenge ca să amplifice accesul la mentorat și resurse pentru designerii de culoare aflați la început de carieră. 

Tommy Hilfiger are plăcerea de a anunța lansarea New Legacy Challenge, o competiție de design dezvoltată prin programul People’s Place în parteneriat cu Harlem’s Fashion Row (HFR). Parteneriatul a fost lansat în 2021 cu scopul de a promova viitoarea generație de designeri de culoare printr-o platformă dedicată amplificării talentului și viziunii acestora.

În septembrie 2021, designerii au fost invitați să aplice la New Legacy Challenge și să împărtășească interpretarea lor despre stilul prep contemporan – un stil care a fost întotdeauna în centrul ADN-ului lui TOMMY HILFIGER. Printr-o explorare a culturii preppy, prin acest proiect se propune, de asemenea, să se evidențieze istoria comunităților persoanelor de culoare și modul în care aceasta a modelat stilul american cool clasic, mult iubit. Câștigătorul New Legacy Challenge va primi un grant în valoare de 20.000 USD și oportunitatea de a realiza o colecție capsulă alături de echipa de design Tommy Hilfiger.

Când am lansat Programul People’s Place, ne-am dat seama că sprijinul în carieră și accesul la industrie sunt aspecte esențiale care aveau nevoie de multe resurse și creare de oportunități pentru creativii din comunitatea BIPOC aflați la început de carieră”, a declarat Randy Cousin, SVP, Concepte de produs și Program People’s Place, Tommy. Hilfiger. „Parteneriatul nostru cu Harlem’s Fashion Row pentru a susține tinerii designeri de culoare în modă este fundamental pentru acest obiectiv. New Legacy Challenge a reunit lideri creativi din ambele organizații pentru a îndruma niște designeri excepționali în devenire și pentru a-i sprijini în a-și duce ideile de la concept la creație. Suntem încântați să vedem că finaliștii își duc abilitățile și geniul la următorul nivel și așteptăm cu nerăbdare să împărtășim talentul lor cu toată lumea într-un mod semnificativ.”

Programul People’s Place de la Tommy Hilfiger oferă o oportunitate dinamică pentru designerii talentați de culoare, care au fost mult timp marginalizați în industria modei”, a declarat Brandice Daniel, CEO și fondator al Harlem’s Fashion Row și ICON 360. „Suntem mândri să fim parteneri ai acestui program deoarece promovează adevărata schimbare fundamentală. Parteneriatul este, de asemenea, modalitatea noastră de a amplifica vocile următoarei generații de designeri de culoare.”

În urma unei expoziții virtuale de design cu primii 12 candidați, trei finaliști au fost aleși pentru a trece la ultima rundă. Fiecare finalist, sub îndrumarea unui mentor de la Tommy Hilfiger, va reimagina șase stiluri emblematice prep, inclusiv hanoracul, jacheta de primăvară și polo. Designerii își vor prezenta colecțiile finale unui grup juriu în luna martie, și va urma un eveniment în care se va anunța și celebra designerul câștigător. Evenimentul va include, de asemenea, o premieră a seriei de documentare New Legacy Challenge, regizată de cineastul premiat Luchina Fisher, care va duce publicul în culise și va împărtăși o perspectivă din interior asupra modului în care fiecare designer a fost inspirat să abordeze provocarea.

QVIT DEFENSE, unicul supliment alimentar sub forma de film bucal, s-a lansat în România

QVIT DEFENSE reinventează conceptul de supliment alimentar, deoarece acesta este primul mix de vitamine, minerale și antioxidanți sub formă de film bucal.

Produsul mizează pe un mix excepțional de antioxidanți și vitamine – resveratrol, coenzima Q10, seleniu și vitamina D, care dau un boost luptei antiîmbătrânire. Și asta nu e tot: QVIT DEFENSE ni se devăluie sub o formă farmaceutică total unică, film bucal, ceea ce asigura o biodisponibilitate superioară.

Fabricat în Suedia, QVIT DEFENSE combină o metodă patentată de extragere a resveratrolului, cu forma unică de administrare sub formă de film bucal mucoadeziv. Avantajul? Filmul bucal cu vitamine este o peliculă fină, pe care o poți lipi pe cerul gurii sau interiorul obrazului, iar de aici absorbția vitaminelor se face direct prin mucoasa bucală.

În plus, QVIT DEFENSE nu conține orice fel de reserveratol, ci Veri-te Resveratrol. Mai exact, 100% trans resveratrol obținut printr-un proces inovativ de fermentare care îi conferă o puritate de peste 98%.

Editura PUBLISOL a lansat cartea Theresa May. Un prim-ministru pentru Brexit – o carte complexa despre un prim-ministru cu o misiune grea: ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană. Incitantă, captivantă și profund revelatoare, lucrarea este o analiză completă a mandatului de prim-ministru al Theresei May.

ADIDAS CREEAZĂ NOI POSIBILITĂȚI PENTRU FEMEILE DIN SPORT PRIN CEL MAI IMPORTANT ANGAJAMENT ASUMAT FAȚĂ DE INOVAȚIE, ATLETE ȘI GENERAȚIILE VIITOARE

La începutul unui an important pentru istoria sportului, adidas își continuă povestea Impossible Is Nothing anunțând cel mai mare angajament asumat față de femei. Având convingerea că sportul are puterea de a schimba vieți, brandul îi va sprijini pe cei care înlătură barierele și promovează egalitatea de gen, pe și în afara terenului de joc.

Vicky Free, SVP Global Marketing adidas, explică scopul brandului: “În această primăvară, vom continua să utilizăm atitudinea brandului nostru – Impossible is Nothing – pentru a uni o comunitate puternică, diversă și influentă de femei sportive care schimbă jocul. Vedem forța lor, celebrăm posibilitățile pe care ele le văd, împărtășim optimismul cu care valorifică oportunitățile. Acesta este apelul nostru la acțiune adresat tuturor femeilor pentru a face imposibilul posibil în fiecare zi. adidas poate doar continua să le fie alături, angajându-se să le susțină prin inovare în produsele noastre, parteneriate și în toate dimensiunile sportului.”

Angajamentul, lansat alături de cel mai recent capitol din campania Impossible Is Nothing a brandului, are trei puncte cheie:

Produse: În 2022, vom vedea investiții majore în inovarea produselor create special pentru femei, cu scopul de a conștientiza și răspunde nevoilor specifice femeilor pentru practicarea sportului. În decembrie, adidas a introdus Ultraboost 22, construit pentru a aborda diferențele dintre piciorul femeii si cel al bărbatului în ceea ce privește grosimea acestuia, anatomia călcâiului, înclinația și tranziția pașilor. Brandul va continua să lanseze inovații pe tot parcursul anului – începând cu o abordare complet nouă a bustierelor sport.

Oameni: adidas este un brand mândru de parteneriatele de lungă durată cu unele dintre cele mai bune sportive, echipe și creatoare din lume. În acest sezon, le va sărbători și evidenția în cele mai semnificative momente din cultura sportivă, de la turnee de tenis Grand Slam, la campionate de baschet, până la sporturi de iarnă, și își va prelungi sponsorizarea ligilor și campionatelor ​​mari – inclusiv Liga Campionilor UEFA -Feminin și Campionatul European de Fotbal Feminin 2022.

Programe: Lansarea și extinderea programelor comunitare de lungă durată se vor concentra pe încurajarea și menținerea femeilor și fetelor în sport. Acestea includ lansarea noii academii Breaking Barriers din Europa, pentru a contribui la impulsionarea schimbărilor sistemice prin furnizarea de resurse de învățare privind egalitatea de gen tuturor cluburilor sportive, antrenorilor și sportivilor.

Related Posts

Ce aduce nou Gala Premiilor Gopo 2024. Cine sunt vedetele așteptate pe covorul roșu luni, 29 aprilie

Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție…

A apărut primul ceas parfumat din lume

Cum ar fi să porți o bijuterie cu utilitate și parfumată? Culmea cochetăriei! Vacheron Constantin lansează un item…

Călătorii în adâncul sufletului – EMAA și noul său album – ,,f r a t e l e. a b i s”

EMAA prezintă “f r a t e l e. a b i s” – un album ca o…

Coffee Time! Interviu cu Cezara Carteș

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

Alist Bazar, noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii! KIKO MILANO a deschis primul…

Arta în mâinile tale – un proiect despre arhitectură, tehnologie și oameni

La lansarea noii serii Motorola Edge 50, am avut ocazia să stau de vorbă cu fotograful Alex Gâlmeanu…

The Fall Guy, filmul în care joacă pentru prima dată împreună Ryan Gosling și Emily Blunt

După ce la Premiile Oscar de anul acesta Ryan Gosling și Emily Blunt au fost concurenți, în filme…

Jon Bon Jovi își recunoaște infidelitatea față de soția sa, cu care e căsătorit de 34 de ani

Jon Bon Jovi (62 de ani) și soția lui, Dorothea, sunt căsătoriți de 34 de ani și se…

Prinții de Wales, William și Catherine, sărbătoresc ziua mezinului lor, Louis

Louis, cel mai mic dintre copiii Prinților de Wales, William și Catherine, împlinește azi șase ani. O fotografie…

Irina Shayk dezvăluie rutina ei de skincare, cu metode moștenite de la mama ei

Irina Shaik (38 de ani) este una dintre cele mai râvnite femei din lume și totodată una dintre…