Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

AVON lansează Far Away Beyond, primul parfum care are o concentrație de ulei pur de 16%.

Aroma sa concentrată este cea mai intensă din întreg portofoliul AVON, cu 16% uleiuri de parfum comparativ cu 12%, care reprezintă nivelul standard al unei ape de parfum. Procentul de 16% funcționează ca un filtru asupra notelor, oferindu-le o nouă claritate si fațete surprinzătoare. Astfel, Far Away Beyond se distinge în categoria de parfum și seduce prin durata prelungită a aromelor sale.

Inovația nu se oprește aici: Far Away Beyond este primul parfum din lume ce conține exclusiv boabe de vanilie upcycled. Cel mai nou parfum din gama Far Away reinventează vanilia, ridicând aroma clasică pe noi culmi ale eleganței și aduce un nou scop boabelor de vanilie care urmau să fie aruncate. Colectate cu sprijinul comunităților din Madagascar, acestea sunt utilizate în mod sustenabil în fabricarea parfumului. În urma procesului de dublă distilare, boabele de vanilie dezvăluie o aromă cu totul nouă, îmbogățită cu lemn de santal și arome de pară și iasomie.

 Familia de 3 vinuri rosii Domeniile Prince Matei pentru Sarbatorile de iarna

Domeniile Prince Matei recomandă un trio de vinuri roșii pentru sezonul Sărbătorilor 2021: Petit Matei, Prince Matei şi recent lansatul brand omonim, Domeniile Prince Matei. 

Anul 2021 a marcat istoria cramei prin dezvoltarea unei noi game de vinuri de retail, o nouă înfățișare a etichetelor și lansarea ediției 2016 a vinului emblemă Prince Matei, de aceea, pentru mesele de Sărbătoare, Domeniile Prince Matei propun o călătorie de descoperire a ceea ce înseamnă specificul regiunii Dealu Mare și de bucurie gastronomică în asocieri inspirate. 

ProLon®, dieta care te ajuta sa incetinesti procesul de imbatranire si sa slabesti este acum si in Romania

ProLon, Dieta care Imita Postul, primul si singurul program de alimentatie care a trecut prin studii clinice sustinute la Universitatea din California de Sud si a fost patentat pentru efectele sale anti-imbatranire este acum si in Romania. Creat de L-Nutra, ProLon este prima dieta care imita postul cu apa (Fasting Mimicking Diet – FMD®) de pe piata si care a fost folosita pana astazi de peste 220.000 de persoane. 

ProLon iti ofera alimente nutritive, bauturi si suplimente pentru o perioada de cinci zile, toate grupate in mod convenabil pentru fiecare zi, astfel incat sa stii exact ce poti manca, iar partea cea mai buna este ca sunt livrate direct la usa ta. Toate alimentele pentru fiecare zi au fost atent proiectate si testate pentru a-ti asigura hrana si energia, bucurandu-te de hrana sanatoasa, in timp ce organismul ramane in starea de post. La finalul programului de 5 zile, poti reveni la dieta ta normala si sanatoasa fara nicio modificare. 

Decembrie este despre daruri, bucurii și generozitate, la Sabon 

De sărbători, dăruim celor dragi (și chiar nouă), cadouri minunate, care să le arate dragostea, aprecierea și grija noastră.  Sabon s-a gândit și la cadouri elegante, care transmit gânduri bune și recunoștință. 

Sunt seturi care conțin produse de îngrijire premium cu cele mai fine arome și cele mai delicate texturi, create cu atenție acordată fiecărui detaliu, de la ingredientele de înaltă calitate utilizate în formule unice și până la ambalajele luxoase și rafinate, ce oferă fiecărui cadou o emoție aparte.

CCC sprijină tinerele talente

Cea mai recentă colecție care tocmai a apărut în magazinele CCC este rezultatul concursului „Design a collection for CCC”. Colecția capsulă LASOCKI a fost concepută de una dintre câștigătoare, Joanna Wilczyńska, studentă a Academiei de Arte Frumoase din Łódź. Aceasta este disponibilă atât în magazinele CCC, cât și online.

Concursul „Design a collection for CCC” a fost organizat pentru studenții universităților de artă, cu scopul de a a identifica tinere talente în materie de design vestimentar și de a le oferi oportunitatea de a apărea pe piață. Sarcina studenților care proiectau pantofi, genți și accesorii a fost să pregătească
designul pentru o colecție capsulă în conformitate cu două teme
principale: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” (Fii la modă – Fii
în Trend – Fii Eco) sau „Fashion in a post-pandemic world” (Moda
în lumea post-pandemie).

DOUGLAS dublează numărul de branduri românești incluse în categoria RO Brands

RO Brands, categoria lansată anul trecut pe platforma online Douglas.ro, include acum peste 30 de branduri din toată țara. În plus față de cele 14 branduri de la momentul lansării, au mai fost adăugate Cottonino, Dr. Elena Martin, Folly Fire, Hygienium, IBrows, Infinitum, Ivatherm, Mayie, Meloni, Pellamar, Reia, Senzate, Sheika, Sempasi, Synergy Therm și Wawa Fresh Cosmetics. Cu peste 1.200 de referințe disponibile pe platformă, categoria RO Brands include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri.

Un procent semnificativ din brandurile adăugate în categoria RO Brands pe parcursul anului a venit în urma nominalizărilor făcute de consumatori în momentul lansării, când românii și-au exprimat preferințele în materie de branduri locale de produse cosmetice, produse pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le regăsească pe platforma online DOUGLAS. Printre brandurile cel mai des nominalizate s-au numărat Wawa Fresh, Mayie, Pellamar și Tie-Me Up.

Prin crearea categoriei RO Brands, DOUGLAS le oferă clienților produsele locale pe care le iubesc, prin intermediul unei platforme pe care o cunosc deja și care livrează la nivel național. Anul acesta, odată cu lansarea campaniei dedicate sărbătorilor de iarnă „RO Brands – Dăruiește Românește”, DOUGLAS îi invită pe consumatori să le ofere mici bucurii celor dragi și să susțină antreprenoriatul local prin achiziția de produse autohtone excelente. Astfel, DOUGLAS consolidează prezența brandurilor românești din portofoliu și își propune să atragă și mai mult atenția asupra lor, contribuind la dezvoltarea industriei cosmetice românești.

Ține frigul la distanță cu Only Hot

Iarna și frigul au venit peste noi pe nesimțite, așa că e important să ne protejăm pielea și corpul de efectele uneori nemiloase ale frigului și gerului. Știm deja că temperaturile scăzute pun corpul la încercare, fapt ce îl determină să facă eforturi suplimentare pentru a funcționa ca la carte.

Organismul nostru are nevoie de 36-37 de grade Celsius ca să asigure buna funcţionare a organelor şi a celorlalte mecanisme interne. Atunci când suntem expuşi frigului, corpul nostru face mari eforturi pentru a contracara efectele gerului. Iată cum: reglarea temperaturii începe de la nivelul hipotalamusului. Scopul acestei acțiuni? Menținerea unui echilibru între căldura produsă în ţesuturi şi cea pierdută prin transpiraţie şi prin vasodilataţie. Efortul producerii de căldură este susținut de toate țesuturile.

 Farmec lanseaza Gerovital Tratament Expert cu Argan, o subgama completa de produse pentru par intens hidratante

Noile produse aduc beneficii sporite de reparare, hranire si hidratare a parului.
Pornind de la nevoile specifice ale fiecarui tip de par, Farmec dezvolta gama Gerovital Tratament Expert cu tratamente complete cu ingredient recunoscute pentru beneficiile lor: keratina si arganul. Astfel, gama de noi produse este recomandata tuturor femeilor care se confrunta cu problema parului deshidratat, devitalizat si rebel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts