Editor Alistmagazine.ro ∙ October 7, 2021 ∙ 12 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

Levi’s® WELLTHREAD® introduce noi culori pe baza de plante pentru Toamna anului 2021. La Levi’s® WellThread®, fiecare sezon ofera inca un pas spre cautarea durabilitatii. Folosind colectia WellThread® ca laborator pentru inovatii durabile, fiecare stil nou este o oportunitate de a explora noi modalitati de a ne confectiona hainele lasand o amprenta mult mai mica asupra mediului inconjurator.

Combinand principiile de baza ale administrarii mediului, bunastarii lucratorilor si a designului pentru recuperare si reutilizare, stilurile durabile si atemporale WellThread’s® pun inovatia in prim-plan. Colectia noastra de toamna 2021 se bazeaza pe platforma noastra de fibre durabile – cum ar fi bumbacul organic si canepa cotonizata – cu o noua gama de sisteme durabile de colorare pe baza de plante.

Colorantii pe baza de plante pot economisi energie si apa, contribuind la reducerea impactului general al industriei asupra mediului. Trecerea de la chimia sintetica la alternative mai durabile pe baza de plante necesita timp pentru a ajunge sa fie scalabil, si necesita un angajament de lunga durata pentru cercetare si dezvoltare. In acest sezon, WellThread® introduce un nou indigo pe baza de plante de la Stoney Creek Colors, produsul unei relatii de dezvoltare de mai multi ani cu Sarah Bellos, specialist in vopsele bio si fondator si CEO al Stoney Creek.

În premieră în România, Fundația Renașterea și MSD România lansează o carte în format digital pentru copiii ai căror părinți sunt afectați de cancer

Pentru mai mult de 10 de tipuri de cancer incidențele la adulții tineri din segmentul de vârstă de 25-44 de ani sunt dispoporționat mai mari în România decât în UE-27.  Este vorba de aproape toate cancerele din sfera O.R.L, de cancerul pulmonar și de cel de col uterin, de fapt de patologii ce pot fi prevenite în mare măsură prin intervenții de sănătate publică vizând schimbări de comportament, screening sau vaccinare anti-HPV. Drept urmare, întâlnim frecvent, cazuri de părinți diagnosticați cu cancer care se află în poziția de a explica copiilor despre boala lor și impactul acesteia. La fiecare două zile un copil din România va afla că tatăl său a fost diagnosticat cu cancer pulmonar. În plus, circa patru copii află zilnic că mama lor a fost diagnosticată cu cancer la sân și alți doi copii află că mama lor a început lupta cu un cancer de col uterin. Cu atât mai dramatic este faptul că un copil român ce are neșansa de a avea un parinte diagnosticat cu cancer va avea și o probabilitate mult mai mare de a rămâne orfan decât un copil din alte țări europene, rata mortalității standardizate prin boli oncologice la adultul de 25-44 ani fiind cu 52% mai mare in România.

Pentru pacienții oncologici care au copii de vârstă preșcolară și școlară mică această situație implică îngrijorări majore și temeri suplimentare privind viitorul, provocări unice generate de boală, dificil de gestionat. Aceștia trebuie să se adapteze în același timp la tratament, adesea de lungă durată, cu impact asupra aspectului fizic uneori, precum și la nivel emoțional. Însă impactul bolii asupra tuturor membrilor familiei poate fi dramatic.ii

Cartea în format digitalO poveste despre despre dragoste și speranță”, scrisă de Diana Popescu, spune povestea Luciei, o fetiță a cărei mamă este diagnosticată cu cancer. Pe parcursul acceptării noii realități, fetița se confruntă cu conștientizări dramatice, cu frici, dar și cu soluții la care poate apela pentru a trece peste momentele tensionate. Consilier în construcția detaliilor emoționale și a mecanismelor de coping a fost doamna doctor Florina Pop, psiholog clinician principal, la Institutul Oncologic „Prof. Dr. Ion Chiricuţă” din Cluj -Napoca. Cartea este disponibilă în mod gratuit pe onco-plan.ro, având opțiunea de a fi descărcată și, în curând, de narațiune audio.

Cu prilejul lansării cărții, Fundația Renașterea și MSD România doresc să atragă atenția asupra creșterii incidenței cancerului la segmentul de vârstă 25-44 de ani, asupra ratei de mortalitate ridicată la femeile tinere din cauza unor cancere care pot fi depistate și tratate, chiar și prevenite, în stadii precoce. De asemenea, pentru majoritatea formelor de cancer, riscul de deces pentru bărbații cu vârsta de 25-44 de ani este mai mare în Romaniai. De exemplu, rata mortalității este de până la 3.5 ori mai mare pentru anumite cancere din sfera ORL și de 1.5 ori mai mare în cazul cancerului pulmonari.

Din nefericire, vârsta la care se poate primi un diagnostic oncologic a scazut foarte mult. Statisticile ne arată o incidență mai ridicată a cancerului la femei cu vârsta între 25 și 44 de ani, comparativ cu bărbații de vârste similare. Aproximativ 56% dintre cazurile noi de cancer la femei sunt cauzate de cancerul de sân și col uterin, adică de afecțiuni ce pot fi prevenite sau depistate în stadii incipiente prin programe de screening organizat și prin vaccinarea anti-HPV. În plus, 44% din copiii ale caror mame pierd lupta, în segmentul de vârstă menționat, rămân orfani din cauza cancerelor la sân și de col uterin depistate în stadii avansate. Într-o familie în care mama a fost diagnosticată cu cancer de col uterin, copilul  are un risc de a rămâne orfan de  aprope două ori mai mare decât al unui copil din alte țări europene, ceea ce este dramatic”, a declarat Mihaela Geoană, Președinte Fondator al Fundației Renașterea.

Construită pentru a fi suport de discuție cu cei mici în cadru familial, cartea ”O poveste despre dragoste și speranță” adresează probleme precum schimbările fizice sau comportamentale ce se pot produce pe parcursul tratamentului oncologic, dar și modalități de a depăși aceste momente, de a înțelege și a contribui la construcția noii realități, împreună.

Brandul internațional de modă, ZARA, prezintă, în premieră pe piața autohtonă, odată cu redeschiderea magazinului său din Plaza România, noul concept global, care propune clienților o experiență completă și surprinzătoare de shopping, precum și un design care îmbină influențele art deco cu sustenabilitatea și elementele eco friendly. La momentul actual, noul concept ZARA, regăsit în magazinul din Plaza România, este disponibil doar în alte locații flagship ale brandului, din străinătate. Magazinul din Plaza România a fost primul deschis de celebrul brand pe plan local, în anul 2004, și are o suprafață de 2081 mp. Magazinul a trecut printr-un amplu proces de modernizare, fiind redeschis astăzi.

Pentru un păr super hidratat, alege îngrijirea personalizată. Mediul în care trăim și ne desfășurăm activitatea, stilul de viață și temperatura pot afecta gradul de umiditate al părului, care oricum este foarte scăzut, în general. Da, există o mare varietate de factori externi și interni care ne pot usca părul. Mai exact, expunerea la soare, deficiențele nutriționale, contactul cu clorul din piscină, utilizarea uscătoarelor de păr și a plăcilor de îndreptare, printre altele, modifică producția de uleiuri naturale și împiedică părul să păstreze suficientă umiditate.

Astfel, ne trezim cu un păr tern și lipsit de viață. Însă, Cu Radialux Micro-Ions și un amestec de special ingrediente hidratante putem oferi instant hidratare părului, cu efect de strălucire instantanee, moliciune și libertate de mișcare.

DEEP MOISTURE, formula Londa Professional cu ingrediente speciale pentru părul uscat este inspirată din ingrediente cu putere mare de hrănire și hidratare: miere și mango. De altfel, mierea este cunoscută pentru proprietățile sale de îngrijire și capacitatea sa de a absorbi umezeala direct din aer. În timp ce mango conține o mare varietate de fitochimicale și este cunoscut pentru puterile sale de vindecare datorită ingredientelor sale nutritive cheie.

Şamponul din gama DEEP MOISTURE ajută la hidratarea instantanee a părului uscat. Rezultatul te va surprinde mai mult decât plăcut: un păr catifelat, strălucitor și ușor de pieptănat. Masează șamponul pe părul umed și apoi clătește-l bine. Aplică apoi conditioner sub formă de spray, ce oferă o instant o umiditate intensă, mai multă strălucire și, totodată, te ajută să ai un păr descurcat și ușor de pieptănat. Pulverizează pe părul umed sau uscat, fără să clătești.

A fost lansat cardul exclusivist Notorious stories. Izabela Corina Juncu, fondatoarea proiectului este printre puținii consultanți de parfumerie de nișă din România, dar și editor la o revistă de lux din Franța.

Cardul Notorious Stories a fost lansat oficial într-un număr limitat, de doar 200 bucăți, la sfarsitul lui septembrie, la Opera Română.

Printre beneficiile de care se pot bucura posesorii acestui card se numără: 2 consultații de parfumerie cu Izabela Juncu, 1 parfum de nișă cadou, 2 invitații/an la evenimentele Notorious Stories, precum și multe alte reduceri la servicii, obiecte, hoteluri și restaurante de lux (ex: Chopard, Courtyard by Marriott, Sheraton, Athenée Palace Hilton, Jolidon, Prelude Milano, Institut Esthederm, Authentiq Institut de Beaute, Restaurant Roberto’s Bucharest, Consiglieri, Cristallini, Clinica AS, etc)

Nutriționistul Gianluca Mech a prezentat oficial în România gustările Glicemic Friendly.

Nutriționistul italian Gianluca Mech a prezentat oficial în România noua linie de produse „Glicemic Friendly” ce face parte din Dieta Tisanoreica, protocolul său patentat de echilibrare a greutății și a glicemiei, și de limitare a consumului de zahăr, gluten, carbohidrați și aditivi alimentari.

Gama include variante sănătoase ale unor preparate și gustări care, în mod normal, ar duce la acumularea de kilograme în plus, ar deregla echilibrul glicemic și nu ar fi indicate pentru diabetici. Dieta Tisanoreica, fito-ketogenică, deține două brevete internaționale și cel mai mare număr de publicații stiințifice din lume.

Având la bază un istoric de 110 ani al companiei și decenii de studii aprofundate, Gianluca Mech vine în ajutorul persoanelor cu program zilnic încărcat oferindu-le opțiuni sănătoase în locul meselor sau al gustărilor nesănătoase din comerț. A conceput astfel gustări și dulciuri delicioase utile celor care vor să slăbească ori să își mențină silueta, pentru diabetici sau pentru cei care țin o dietă ketogenică: biscuiți, croissante, cremă de ciocolată, brioșe, grisine, batoane de ciocolată, alune în ciocolată amăruie, praline, toate fără zahăr, conservanți, cu foarte puțini carbohidrați, în cantități atent controlate pentru a ține locul unei singure gustări. Produsele sunt disponibile și în România pe www.gianlucamech.com.ro.

Vedete cunoscute din showbiz, precum Simona Pătruleasa, Elisabeta Lipă, Doina Melinte, Amalia Enache, Andreea Perju, Ellie White, Ilinca Obădescu, campionul olimpic la canotaj Marius Cozmiuc, l-au cunoscut personal pe nutriționistul italian Gianluca Mech și au testat produsele Glicemic Friendly, incluzându-le deja în alimentația lor zilnică. La întâlnirea cu Gianluca Mech, vedetele au gustat și deserturi precum tiramisu ori profiterol, realizate din ingredientele naturale ale liniei nutriționistului, fără a conține zahăr, făină sau conservanți.

Garnier dezvăluie următorul capitol din cadrul Green Beauty și lansează o campanie educațională dedicată consumului sustenabil.

Prin conținutul produs împreună cu National Geographic CreativeWorks, Garnier le va oferi consumatorilor săi acces la expertiza specialiștilor și recomandări de actualitate. Acesta este un prim pas al noului angajament Garnier, care își propune ca până în anul 2025 să încurajeze și să motiveze 250 de milioane de oameni să trăiască mai sustenabil, protejând planeta.

Pentru a îndeplini potențialul Green Beauty, Garnier își dorește să încurajeze consumatorii să aplice și ei măsuri sustenabile și ecologice. Sustenabilitatea poate fi un subiect prea complex și ne dorim să-l facem cu adevărat accesibil – am procedat astfel cu produsele pe care le creăm, de la șamponul solid cu tehnologia de clătire rapidă, la ambalaje din carton și produse reîncărcabile dar ne dorim să avansăm și mai mult. Prin activitatea National Geographic CreativeWorks, ne propunem să le oferim consumatorilor noștri acces la experți de top și la recomandările lor pentru a trăi mai sustenabil în fiecare zi”, a declarat Adrien Koskas, Președintele Global al brandului Garnier.

Acest nou angajament al Garnier este cel mai recent dintr-o serie de ținte ambițioase pentru 2025, create pentru a reduce impactul întregului lanț valoric al brandului asupra mediului. Garnier își va continua ambițioasa transformare sustenabilă, dar având în vedere că 80% din amprenta de carbon a unui șampon provine din utilizarea lui în casele consumatorilor**, în mod cert este esențială implicarea lor în înțelegerea modurilor în care pot acționa pentru a proteja planeta.

În cadrul primului pas al acestui angajament, Garnier a colaborat cu exploratorii National Geographic, Rosa Vasquez și Imogen Napper, pentru a le aduce consumatorilor expertiza specialiștilor și recomandări de actualitate, inspirând schimbările de zi cu zi care pot face o diferență reală și pentru a lansa o întrebare importantă – Poate industria frumuseții să devină sustenabilă?

 „Suntem mândri să lucrăm cu Garnier și să ajutăm la crearea celui mai recent angajament Green Beauty. Aducerea pasiunii și a talentului de a povesti ale exploratorilor National Geographic pentru a ajuta la transmiterea poveștilor Garnier, invitând în același timp oamenii să înțeleagă propriul impact asupra planetei și să-și imagineze noi posibilități, este ceea ce facem cel mai bine la National Geographic CreativeWorks”, a declarat Nadine Heggie, VP Brand Partnerships în cadrul National Geographic.

Related Posts

Cameron Diaz revine în lumea filmului după o pauză de 8 ani

Cameron Diaz iese oficial din lunga pauză de pe platourile de filmare, timp în care s-a dedicat în…

R. Kelly a fost condamnat la 30 de ani de închisoare

Cântărețul R. Kelly a fost condamnat miercuri de tribunalul din New York la o pedeapsă cu închisoarea de…

5 lucruri pe care nu le știai despre Anne Hathaway

Anne Hathaway (39 de ani) a revenit în atenție recent cu două noi mega-producții, după o perioadă de…

Winona Ryder și-a găsit sufletul-pereche. Cine este bărbatul cu care are o relație de 10 ani

Winona Ryder (50 de ani) are de mai bine de 10 ani o relație cu designerul Scott Mackinlay…

„A răspunde la întrebarea «De ce?» este cel mai interesant lucru în știință”

Pentru cineva care multă vreme (a se citi aproape patru ani de liceu) și-a dorit să studieze fizica,…

Istoria secretă a culorilor

„Negru de supărare”, „roșu de furie”, „alb ca varul” – culorile nu sunt doar parte din lumea care…

Johnny Depp revine în Pirații din Caraibe pentru un onorariu record

În sfârșit, soarele răsare și pe strada lui Johnny Depp (59 de ani). După câțiva ani în care…

Proprietarul brandului Ray-Ban, Leonardo Del Vecchio, a murit la vârsta de 87 de ani

Leonardo Del Vecchio, proprietarul brandurilor de acccesorii Ray-Ban și Oakley,  a murit la vârsta de 87 de ani,…

8 filme și seriale care se simt ca o vacanță de vară

Zile de vară, soare, sentimentul că toate problemele au rămas în urmă, relaxare la plajă sau într-un loc…

Cel de-al doilea episod #GataDeBusiness, cu Andreea Esca, este aici! 

Andreea Esca este din nou pregătită să îți spună o poveste. De data aceasta, o poveste reală despre…