Toamna vine cu noutăți care mai de care mai interesante, iar noi vă ținem la curent cu lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

 

Herbalife Nutrition lansează primele batoane proteice din gama H24 .Herbalife Nutrition extinde gama de nutriție sportivă Herbalife24 cu Batoanele Proteice H24 Achieve care contribuie la atingerea necesarului zilnic de proteine.

Chiar dacă tocmai ai început un program de fitness, te duci frecvent la sală sau ești sportiv de performanță, ai nevoie de nutriție sportivă adecvată care să te susțină în fiecare moment. Din această necesitate au apărut Batoanele Proteice H24 Achieve, o gustare cu proteine de înaltă calitate, ce poate fi consumată oriunde te-ai afla.

Proteinele sunt substanțe nutritive cheie care contribuie la îndeplinirea obiectivelor de fitness și la recuperarea musculară după antrenament, ajutând la menținerea și creșterea masei musculare. Cu 21 gr. de proteine per baton și cu aromă delicioasă de ciocolată neagră, Batoanele Proteice H24 Achieve au un conținut scăzut de zahăr, nu conțin coloranți sau arome artificiale, sunt certificate Informed Sports* și sunt potrivite pentru vegetarieni.

„Batoanele Proteice H24 Achieve sunt gustarea ideală după antrenament pentru oricine dorește să-și atingă obiectivele de sport cu un produs de înaltă calitate, bogat în proteine și convenabil, dezvoltat de un lider în nutriție – Herbalife Nutrition. Vânzarea de batoane proteice crește rapid în toată Europa, consumatorii ce practică sportul, indiferent de intensitatea acestuia, optând pentru batoanele ce oferă nutriție dedicată în locul batoanelor tradiționale. Acest nou produs reprezintă un mare pas pentru categoria de gustări din portofoliul Herbalife Nutrition”, declară Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.

Lidl Romania investeste 150.000 de lei in renovarea castelului Banffy din Bontida. Continuandu-si angajamentul de a investi in comunitatile unde isi desfasoara activitatea, Lidl Romania se implica pentru al treila an consecutiv in renovarea castelului Banffy din Bontida. In 2021, retailerul si-a propus ca, pentru pentru fiecare recipient PET sau doza de aluminiu colectata prin intermediul aparatelor de colectare selectiva automata din incinta EC_Special, sa doneze cate 1 leu pentru restaurarea monumentului. Desi, pe perioada celor 10 zile de festival, participantii au colectat aproximativ 5.000 de recipiente prin intermediul acestor aparate, Lidl a decis sa doneze 150.000 de lei, pentru a acoperi toata suma necesara pentru lucrarile de renovare si modernizare.

Cu noua sa colecție, Citrus Blossom, Sabon ne îndeamnă să păstrăm parfumul verii. Vara a trecut, dar lumina ei încă mai scaldă cu blândețe grădinile și livezile. Iar vara din suflet nu pleacă niciodată, pe câmpurile veșnic verzi și pline de amintiri ale inimii, soarele răsare în fiecare zi…

SABON sărbătorește bucuria pură a inimii cu CITRUS BLOSSOM, o colecție însorită inspirată de citrice, o sărbătoare a culorilor vii, a parfumurilor luminoase și a verilor de neuitat pe care le-am trăit și le vom trăi.

Londa Professional a lansat gama vegană P.U.R.E. Recent lansată de brandul Londa Professional, gama P.U.R.E este o linie de produse vegane, pline de ingrediente care iubesc părul. Și pe care, le vei iubi și tu!

Sursa de inspirație a noii game este  natura: autentică, curată, generoasă și empatică. Natura este o bunătate pură. P.U.R.E este blândă cu părul și conține ingrediente naturale în proporție de până la 95%. Ingrediente prietenoase cu părul, pentru a-i oferi acestuia îngrijirea pe care o merită. Formulă fără parabeni, fără siliconi, fără coloranți artificiali, cu ingrediente speciale având la bază unt de shea.

Șamponul P.U.R.E curăță cu blândețe părul, oferindu-i instant o strălucire naturală, cu aspect sănătos. Se masează pe părul umed și apoi se clătește bine.

Conditionner-ul din gama P.U.R.E hrănește firul de păr cu ușurință și hidratează părul pentru un aspect sănătos și strălucitor. Atât șamponul, cât și conditionner-ul sunt ideale pentru părul uscat și tern. Se aplică prin masarea pe părul umed timp de 1-3 minute, apoi se îndepărtează prin clătire abundentă cu apă. Iar tratamentul P.U.R.E hrănește și condiționează părul profund, pentru un efect natural și plin de strălucire. Distribuie produsul pe părul umed și lasă să acționeze 5-10 minute, apoi clătește.

 

 

50 de ani de Mah Jong

Roche Bobois organizează o licitație în colaborare cu  designeri români pentru a susține Fundația World Vision România

 

Roche Bobois, un  lider mondial in domeniul  design-ului de mobilier de lux si retail, recunoscut pentru creativitate, inovaţie şi calitate, organizează, în perioada 9-14 septembrie, o licitație electronică pentru a strânge fonduri dedicate unuia dintre cele mai de impact programe sociale și educaționale din țară – „Pâine și Mâine” al Fundației World Vision.

Un lider al luxului și bunului gust și un vector de promovare a tinerilor designeri din domeniu, Roche Bobois este un nume important în cauzele sociale, prin evenimente menite să reunească și să promoveze talente, dar și să strângă fonduri pentru diferite organizații.

La această licitație electronică vor fi scoase la vânzare cinci perne unice din colecția Mah Jong, fiecare fiind personalizată de către un designer român. Evenimentul dedicat strângerii de fonduri pentru copiii din zonele rurale este și o ocazie specială pentru Roche Bobois, care astfel marchează 50 de ani de Mah Jong, cea mai cunoscută și  avangardistă piesă a brandului, preferata unor staruri internaționale ca Beyonce, Madonna,  Messi și Shakira.

Pernele licitate online vor purta semnătura designerilor Anca Fetcu Lupu, Mihai Grama, Teodora Burz, Omid Ghannadi și Ciprian Șipoș.

 „Pâine și Mâine”, un program vital la sate

Demarat de Fundația World Vision, programul „Pâine și Mâine” este un proiect esențial în zona rurală, scopul lui fiind să ofere fiecărui copil defavorizat o masă caldă la școală și ajutor la teme.

În 2020, 1 din 10 copii din mediul rural a mers la culcare flămând, în România fiind astăzi peste 200.000 de copii care nu au suficientă mâncare. În plus, mai mult de o treime dintre părinţii de la sate spun că nu au reuşit, anul trecut, să asigure alimente sănătoase și variate în familie sau au reuşit doar parțial. Mai mult, o treime dintre copii nu sunt ajutaţi niciodată atunci când au nelămuriri sau nu ştiu să îşi facă temele. Iar efectul este că abandonul școlar a crescut la toate nivelurile de învățământ și că se pierde aproape un sfert dintr-o generație, în opt ani de școală, în mediul rural.

„Solidaritatea este cel mai bun medicament în aceste vremuri și credem că toată lumea are dreptul la o educație de calitate și egalitate de șanse, iar Roche Bobois România continuă tradiția companiei – mamă și se implică în strângerea de bani pentru  proiectul  „Pâine și Mâine” derulat de World Vision România.” a  declarat Alina Dascălu, owner Roche Bobois România

Toți cei care vor să liciteze produsele Roche Bobois sunt invitați să acceseze platforma Hstoric.ro, începând cu data de 9 Septembrie,   prin crearea unui cont pe platformă.

 

 

OPPO Reno6 Pro va fi telefonul oficial UNTOLD. OPPO, lider global în tehnologie, devine anul acesta partener oficial al UNTOLD. Astfel, Reno6 PRO devine telefonul oficial al festivalului și o serie de surprize atât pentru cei prezenți la festival, cât și pentru cei care se gândesc deja la următoarea ediție.

Fotografii și înregistrări video realizate cu Reno6 PRO timpul festivalului, ce are loc la Cluj-Napoca în perioada 9-12 septembrie, vor fi disponibile pe canalele de social media OPPO în România. Smartphone-urile OPPO Reno6 Pro vor fi lansate la nivel european pe 9 septembrie.

Totodată, cei care nu au încă un bilet la ediția UNTOLD de anul acesta pot urmări pagina de INSTAGRAM @oppomobilero pentru a afla mai multe detalii despre parteneriatul OPPO cu cel mai mare festival de muzică din Europa, dar și pentru a câștiga bilete la ediția din anul acesta a festivalului.

 

Related Posts