A List Magazine ∙ July 21, 2021 ∙ 15 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

L’Oréal România aduce un nou brand în portofoliul său- MIXA– o gamă potrivită pentru toate nevoile pielii sensibile și adaptate pentru întreaga familie.

Povestea MIXA a debutat în mediul farmaceutic francez, în 1924, marca fiind inițiată și dezvoltată de către doctorul farmacist Roger. Acesta și-a folosit experiența farmaceutică, prin amestecarea ingredientelor active cu cele tradiționale, pentru a crea un unguent care să amelioreze pielea sensibilă și uscată a mâinilor. De aici s-a născut și numele brandului MIXA care se referă la acțiunea de mixare tradițională. Portofoliul MIXA s-a extins de la produse pentru îngrijirea mâinilor, la produse dedicate pielii sensibile a bebelușilor, urmând ca astăzi să ofere rutine hipoalergenice complete de îngrijire a tenului, a corpului, dar și pentru bebelusi si copii. În prezent, acest brand franțuzesc își consolidează reputația de specialist în îngrijirea pielii sensibile oferind produse care îmbină eficacitatea cu siguranța.

Produsele de îngrijire MIXA sunt elaborate sub supravegherea experților dermatologi și respectă un standard strict de formulare: Formule testate 100% pe pielea sensibilă, Formule hipoalergenice, Testate sub control dermatologic, Toleranță dovedită clinic, Formule alcătuite dintr-un număr limitat de ingrediente pentru a limita riscurile alergiilor, Ingrediente active pentru a ajuta la calmarea simptomelor pielii sensibile: uscăciune, roșeață, senzație de iritație, intoleranță, piele cu tendință atopică.

Immune Booster’ – aliatul ideal pentru menținerea imunității la un nivel optim

Herbalife Nutrition oferă vara aceasta un boost de imunitate cu noul supliment ‘Immune Booster’ lansat acum în mai multe piețe din EMEA. Immune Booster conține vitaminele C și D, seleniu și zinc care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar. Produsul mai conține și EpiCor®, un ingredient dovedit științific și principalul component fermentat integral din lume.

Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar în igiena alimentaţiei şi nutriţie, membru în Comitetul Consultativ în Nutriţie Herbalife subliniază că toate vitaminele și mineralele sunt esențiale în apărarea imună, dar că un rol aparte îl au vitaminele C și D, zincul și seleniul. “Suplimentele completează nutrienții ce vin prin alimente și sunt utile mai ales când vine vorba de elemente mai greu de dobândit în alimentația obișnuită, cum ar fi anumite tipuri speciale de fibre prebiotice, ce stimulează proliferarea bacteriilor prietenoase în microbiota intestinală. Toate vitaminele și mineralele sunt esențiale în apărarea imună, dar un rol aparte îl au vitaminele C, D. Între elementele minerale, Zincul a fost des folosit mai ales în profilaxia infecțiilor respiratorii, ca și Seleniul, care este un important antioxidant”, menționează dr. Corina Zugravu.

TOMMY HILFIGER a lansat colecția Summer/Pre-Fall 2021 prin care se transmite mesajul că anul acesta, vara este o stare de spirit. Colecția a fost concepută pornind de la ideea de distracție, astfel încât prin look-ul pe care îl alegi, transformi orice loc în care te afli într-unul fericit.

Colecția TOMMY HILFIGER Summer/Pre-Fall 2021 dă viață vibrațiilor din Miami prin costume de baie, încălțăminte și ochelari de vară ale căror stiluri sunt inspirate de Sunshine State. Colecția este disponibilă în magazinele selectate TOMMY HILFIGER și pe ro.tommy.com.

E MOMENTUL PENTU COSTUME DE BAIE MAI SUSTENABILE

Material reciclat, rezistent și pregătit pentru orice – costumele de baie TOMMY HILFIGER sunt realizate folosind metode și materiale mai durabile.

Articolele pentru plajă sunt create cu un nivel de utilitate crescut, și fac ca sustenabilitatea să fie punctul central al colecției. Cu un design variat, ce include materiale și ornamente reciclate, aceste item-uri aduc în atenție diversitatea prin introducerea unor măsuri incluzive adaptate pentru toate formele corpului, oferind o potrivire perfectă și confort.

STILURI FRESH DE SEZON

Item-urile essentials dedicate sezonului de vară au un design ce încorporează dungile atemporale de Ithaca, modele florale proaspete și materiale ușoare precum bumbacul organic.

Colecția aduce o abordare fresh și modernă, prin materialele reciclate, ornamente și broderii, inserarea logo-ului și siluete elegante.

Black Friday de vară pe watchshop.ro

În acest weeknd, pe www.watchshop.ro, te bucuri de Black Friday de vară, cu reduceri de pana la 80%!
Profită de ocazie și accesorizeaza-ti ținutele cu ceasuri potrivite de la branduri de top precum:  Tissot, Citizen, Orient, Seiko, Zeppelin, Fossil, Festina, Marc Jacobs sau Garmin!

AVRA Aesthetic Institute aduce în România primul aparat Lumenis Splendor X

AVRA Aesthetic Institute este încântat să anunțe lansarea pe piața din România a celei mai avansate tehnologii din lume în eliminarea părului și tratamentul pielii. Lumenis Splendor X folosește tehnologia Blend X, ceea ce presupune emisie concomitentă de laser Nd: YAG (1064nm) și Alexandrite (755nm), pe lungimi de undă în proporții sincronizate și ajustabile.

Splendor X este un aparat cu adevărat inovator. În clinica noastră îl vom folosi în programele de epilare definitivă, în tratamentul leziunilor benigne pigmentate și tratamentul leziunilor vasculare dermatologice. De asemenea, el este foarte eficient și în tratamentul laxității pielii, al ridurilor și în tratarea onicomicozelor, negilor și podologiei”, explică Marina Aristotel, fondator și managing director al Avra Aesthetic Institute.

K18 este oficial în România. Părul deteriorat, ca nou în doar 4 minute!

Brandul american de haircare K18, catalogat de revista Forbes drept cel mai inovator lansat în ultimii ani, este acum oficial în România. Top Line a lansat apreciatele produse K18 în cadrul unui dublu eveniment, la care au participat peste 100 de hairstyliști și specialiști din industria de frumusețe profesională, celebrități, influenceri și reprezentanți Mass Media.

Cătălin Botezatu, Simona Pătruleasa, Sonia Argint Ionescu, Carmen Grebenișan, Andreea Mantea, Giulia Nahmany, Nicoleta Nucă, Andreea Perju, Albertina Ionescu, Amalia Enache, Ramona Olaru, Livia Graur, Ellie White, Gina Chirilă s-au numărat printre vedetele care au salutat sosirea în România a brandului utilizat de vedete internaționale, printre care și Khloe Kardashian.

Evenimentul de tip White Party a avut loc pe un rooftop de unde invitații au putut admira orașul de la înălțime, și au trăit vibe-ul cool al brandului K18, într-o atmosferă energizantă, pe ritmurile estivale oferite de un DJ apreciat.

K18 este primul brand pentru îngrijirea părului, cu patent Biotech, care repară părul deteriorat de decolorare, colorare, tratamente chimice sau căldură, în doar 4 minute. Produsele au la bază K18Peptide, o formulă unică, patentată, care reface părul, aducându-l în starea lui originală: sănătos și întinerit. K18 reprezintă astfel puzzle-ul perfect care reconectează părțile lispă, distruse, din interiorul cuticulei.

Tratamentul se realizează în doi pași, iar K18Peptide™ livrează aminoacizi în cortexul firului de păr, ce refac și reconectează lanțul de cheratină care a fost distrus, părul fiind vizibil reparat în doar 4 minute. Produsele pot fi utilzate imediat după procesele chimice din salon pentru a repara deteriorarea care intervine odată cu acest serviciu, dar și acasă pentru a păstra rezultatele cât mai mult timp.

Colecția Picnic Bitolia s-a lansat pe ritmurile muzicii  Damian & Brothers. Noua colecție  Picnic Bitolia a fost prezentată în cadrul unui eveniment exclusivist într-un mod inedit: sub forma unui picnic urban, iar noi am descoperit în premieră creațiile vestimentare. Tematica colecției  s-a regăsit și în conceptul evenimentului –  decorul, muzica și cateringul pus la dispoziție de Pizza Hut fiind potrivite pentru un picnic urban în centrul Bucureștiului. Artistul Damian Drăghici împreună cu Damian & Brothers au surprins audiența nu doar cu melodiile din repertoriu, ci și cu ritmurile și energia lor.

„Pentru această colecție am creat piese vestimentare versatile care respectă tendințele, fiind atenți la calitatea materialelor și finisajelor, precum  și a detaliilor care fac diferența. Ne adresăm celor care înțeleg ce înseamnă să te îmbraci stylish fără efort, piesele colecției se pot cu ușurință mixa, fiind gândite în așa fel încât să se potrivească în diverse combinații.” a declarat Oana Livia Badea, owner Bitolia Gallery.

Colecția Picnic cuprinde diverse modele de rochii, tricouri, fuste, topuri și pantaloni scurți, realizate din materiale textile într-o cromatică   fresh, specifică verii. Colecția marchează lansarea cu numărul 25 a brandului, și este caracterizată de croieli lejere, perfecte pentru a fi purtate zi de zi, în momentele de relaxare. Noua colecție va fi disponibilă online și în magazinul Bitolia Gallery începând cu data de 26 iulie.

 

Mișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS rezultatele metodologiilor noi de învățare rapidă, la finalul celei de a XI-a ediții

București, 20 iulie 2021. A XI-a ediție a mișcării naționale „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, inițiată de Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé România, s-a încheiat cu rezultate semnificative în condițiile unui an școlar complex, în care elevii au învățat cu precădere acasă – online. Echipa Fundației PRAIS a creat o serie de metodologii noi, utilizând platformele digitale SETS, care au condus la angrenarea masivă a elevilor în activități variate care au contribuit la starea lor de bine.

Astfel, peste 60.000 de elevi din 296 de școli primare din 5 mari orașe din România: București, Cluj-Napoca, Roman, Ploiești, Timișoara și 19 comunități din județele Cluj, Dâmbovița, Ilfov, Prahova, Neamț și Timiș au putut avea acces la instrumente de învățare rapidă și la materiale educaționale video care au promovat direct stilul de viață echilibrat.

,,În această perioadă cu restricții, în care studiul și socializarea copiilor în cadrul școlii, joaca, mișcarea în aer liber și sportul au fost mult reduse, în care timpul petrecut în fața unui ecran a crescut major, am venit în întâmpinarea profesorilor și familiilor elevilor cu o varietate de materiale digitale și de activități zilnice care au adus în case energie, voie bună și relaxare – obiceiuri bune de stil de viață”, a declarat Silvia Bucur, Președinte Fundația PRAIS.

Conferința online SETS Starea de bine a copiilor de vârstă școlară, o prioritate!”, la care au participat peste 1.300 de invitați, a fost urmată de lansarea în premieră a E-book-ului cu același titlu, postările sale în social media ajungând la peste 45.800 de membri ai comunității proiectului: cadre didactice, familiile elevilor, publicul general.

Activitățile ediției SETS în mediul școlar online au cuprins:

  • SETS GymClass – gimnastica de înviorare. 1.622 de sesiuni de gimnastică făcute acasă sau la școală alături de colegi au demonstrat că elevii iubesc mișcarea și o fac zilnic, atunci când sunt stimulați.
  • SETS – Sandvișul vesel și sănătos. A fost activitatea preferată a elevilor, care și-au pus la treabă creativitatea și îndemânarea în bucătărie, realizând 5.327 de creații culinare bogate în legume și fructe, un exercițiu excelent pentru fixarea cunoștințelor despre alimentația echilibrată.
  • Povești din lumea fructelor și legumelor preferate. Desenând, elevii au învățat despre importanța consumului de fructe și legume, ilustrând cu talent și imaginație peste 1.000 de lucrări originale.
  • 156 de activități Dansează cu mine! – FRUCT-ILĂ 2. Elevii au dansat pe filmul SETS cu mascota care i-a învățat mișcări de dans, pe un ritm plin de culoare.

 

Rehydrol – Și vacanța poate continua cu aceeași stare de bine

Ne planificăm din timp în cele mai mici detalii mult așteptata vacanță de vară. Căutăm cele mai bune variante să ajungem să vedem cât mai multe locuri minunate, să avem tot confortul, să nimerim cea mai bună vreme, totul pentru acele momente de relaxare care să ne încarce cu energie pentru un an întreg. Și visul nostru poate fi spulberat de situațiile neprevăzute ce țin de starea noastră de bine, cum sunt răul de mișcare sau deshidratarea.

Se poate întâmpla oricui ca în prima aventură pe mare să facă cunoștință cu senzația de greață și amețeală. Sau de la prea mult soare și uneori chiar din cauza unei enterocolite să experimenteze deshidratarea. Oricare dintre aceste situații neplăcute ne pot scoate pentru câteva zile din circuitul distracției.

Rehydrol Rău de Mișcare conține o combinație unică de ingrediente active standardizate ce ajută la combaterea simptomelor cauzate de răul de mișcare cum ar fi greața sau voma. Principalul ingredient bioactiv din Rehydrol Rău de Mișcare este gingerolul extras din rizomi de ghimbir. Studiile au demonstrat că ghimbirul acționează direct asupra sistemului digestiv și asupra sistemului nervos central inhibând receptorii serotoninei și astfel reduce disconfortul datorat răului de mișcare. Salvia din Rehydrol Rău de Mișcare are acțiune antispastică și diuretică, reduce tulburările digestive și gastro-intestinale, tonifică și fortifică întreg canalul digestiv.

Substanța activă din armurariu este silimarina cu rol hepatoprotector, detoxifiant și antioxidant, menta reduce stările de greață, răul de mișcare și calmează stomacul, iar sucul de lămâie din Rehydrol Rău de Mișcare conține acid citric, care stimulează digestia și calmează tractul digestiv, are efect antiemetic, reduce greața și vărsăturile.

Rehydrol banană este un complex de săruri pentru rehidratare, special conceput pentru refacerea rezervelor de apă, electroliți și energie, în cazul următoarelor situații:

  • Diaree
  • Vărsături
  • Stări febrile
  • Insolații
  • Transpirații abundente

Conține pulbere naturală de banane, are un gust plăcut și este recomandat pentru întreaga familie, chiar și pentru cei mici, începând cu vârsta de 3 ani. Rehydrol banană are la bază o formulă dezvoltată în Elveția și este produs în Italia.

Cele mai cumpărate produse naturiste pe durata sezonului estival. Produsele pentru slăbit, pentru varice și cele anticelulitice sunt cele mai cumpărate produse naturiste pe durata sezonului estival, arată o analiză a producătorului Faunus Plant, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de remedii naturiste. Produsul vedetă este Pachetul pentru Slăbire cu ceai și tinctură Siluetus, iar valoarea unei comenzi plasate în această perioadă de clienții finali pe FaunusPlant.ro este de 145 de lei.

Alături de produsele pentru slăbit și cele pentru varice, sunt achiziționate mai des în sezonul estival și cremele pentru piele și arsuri solare sau mușcături de insecte, cum ar fi cea de Gălbenele și Propolis.

”În prima parte a anului, comenzile magazinului online s-au majorat cu 7%. Per ansamblu, primul semestru din 2021 a adus rezultate pozitive și un avans al vânzărilor de 17%. Românii acordă o atenție crescută produselor și remediilor naturiste și sunt tot mai preocupați de un stil de viață sănătos”, declară Flaviu Matei, director general Faunus Plant.

URSUS anunță una dintre cele mai importante schimbări din ultimii ani la nivel de identitate vizuală, platformă de comunicare și ambalaje. URSUS, regele berii în România și prima marcă de bere românească etichetată “Premium” după anii `90, face una dintre cele mai importante schimbări din ultimii 20 de ani. În acest an brandul vine cu o schimbare integrală a ambalajelor, o identitate vizuală nouă, cu o prezență mai puternică a simbolului care a consacrat marca – ursul – și o nouă platformă de comunicare lansată sub mesajul Ascultă ursul din tine!, prin care îndeamnă oamenii să aibă curaj și să-și urmeze propriile convingeri, indiferent de împrejurare.

Ia cu tine în vacanță un kit cu produse folositoare!

Când suntem în vacanță avem tendința să ne testăm puțin limitele pentru a simți că profităm la maximum de timpul liber și locurile noi în care ajungem. Așa că mesele sunt mai copioase și mai exotice ca niciodată, încercăm senzații noi în materie de distracție și ne încumetăm la plimbări ceva mai lungi și deseori obositoare.vFiterman Pharma ți-a pregătit un kit perfect de luat în călătorii, pentru ca micile indispoziții ce pot apărea să nu-ți compromită vacanța mult visată.

Indigestia, tulburările digestive, răul de mișcare, senzația de picioare obosite, înțepăturile de insecte – de toate vei putea uita ușor cu o trusă de vacanță bine pusă la punct.

Lista completă pentru o vacanță fără griji: Digex Forte – aliatul unei digestii optime în fața provocărilor culinare, Stoptrans med – pentru ca mersul la toaletă să nu vă perturbe graficul de călătorie, Emetix – mese ușoare și călătorii fără rău de mișcare, Emetix Hangover – pentru dimineți plăcute după nopți de petreceri nebune, Rival Protect – și țânțarii vor respecta regulile de distanțare, Hexisept+ Face Mist – pentru ca tenul să primească îngrijirea pe care o merită în zilele călduroase, MaxRepair Therapy Picioare usoare – și le vei oferi picioarelor tale îngrijirea de care au nevoie după o zi obositoare.

 

Related Posts

Trei kilometri până la capătul lumii, în regia lui Emanuel Pârvu, primit cu aplauze de către publicul și presa de la Cannes 2024

Trei kilometri până la capătul lumii a avut vineri premiera internațională în Competiția Oficială a celei de-a 77-a…

O iubire de 20 de ani: Jessica Alba și Cash Warren

S-au cunoscut în urmă cu 20 de ani și au aniversat, zilele trecute, 16 ani de căsătorie. Jessica…

Cher, supărată că a mai îmbătrânit un an

Celebra Cher nu este deloc încântată că a adăugat încă un an cifrei care îi exprimă vârsta. Pe…

5 secrete pentru un make-up perfect

Oricât de bune ar fi produsele de machiaj folosite și talentul celui care le aplică, fără o investiție…

Aishwarya Rai Bachchan și Eva Longoria, prietene pe covorul roșu

Cele două ambasadoare L’Oréal Paris, Aishwarya Rai Bachchan și Eva Longoria s-au reîntâlnit pe covorul roșu, la cea…

Horoscopul săptămânii

Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre fiecare zodie în parte. Iată ce ne rezervă astrele în săptămâna…

NESPRESSO X PANTONE: cea mai nouă colecție de cafele pentru rețetele cu gheață 

Nespresso lansează o nouă colecție de cafele pentru rețetele cu gheață, espressoare și accesorii în ediție limitată. Completată…

Cum a fost la evenimentul A List Magazine X Nostalgia (VIDEO) 

Alist Magazine a lansat impreună cu cei de la Nostalgia un număr special de revistă, ca să ne…

Pilaf, partenerul lui Demi Moore, la Cannes

Demi Moore și-a făcut debutul în selecția oficială a Festivalului de Film de la Cannes, duminică seara, cu…

Queen of Make-up: strălucește în cele 4 zile la Neversea

A List și Neversea, the queen of festivals, ți-au pregătit o serie de articole cu tips & tricks…