A List Magazine ∙ April 15, 2021 ∙ 15 min read

Și în această săptămână avem parte de lansări din toate domeniile și campanii care ne-au atras atenția.

LONCOLOR ULTRA, parteneriat de imagine cu ANTONIA. LONCOLOR – brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr – a pregătit de mai bine de un an un amplu proiect de relansare pentru cea mai populară gamă din portofoliu: LONCOLOR ULTRA. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe, adică cea mai largă gamă de opțiuni cromatice la nivelul întregului portofoliu de game LONCOLOR. Una dintre cele 5 nuanțe noi este special creată pentru ANTONIA, ambasadoarea de brand cu care LONCOLOR a semnat un contract de imagine pentru următorii 3 ani.

„Fie că ești cool, hip, atipică, enigmatică, ultra-dramatică, plină de viață, elegantă, impresionantă, radiantă, dominantă sau chiar extravagantă, poți alege din paleta de 40 de nuanțe LONCOLOR ULTRA pe cea care te pune cel mai bine în valoare, pe cea care te inspiră să fii tu. Pentru că…e ULTRA să fii TU!” așa le îndeamnă artista pe doamne și domnișoare să îndrăznească să își aleagă nuanța care să le facă să se simtă în fiecare zi ca un superstar.

„Asocierea cu ANTONIA – ambasadoare a gamei ULTRA a venit absolut natural, pentru că așa cum ea este un adevărat lider în lumea artistică, iubită de români, LONCOLOR ULTRA este lider în piața de vopsea de păr[1], iubită de consumatoarele loiale de peste 30 de ani. Acest lucru ne-a motivat să creăm o nuanță dedicată ANTONIEI și să acționăm ca adevărați lideri care aduc un suflu nou în piață. Noile noastre ambalaje sunt inspirate de clientele noastre care au încredere în ele, care știu că frumusețea părului le pune în valoare ca pe niște adevărate vedete. Împreună vom scrie  o nouă pagină de succes pentru această gamă și suntem siguri că noile ambalaje și  nuanțele noi vor fi îndrăgite rapid de clientele LONCOLOR ULTRA.” – declară Marius Niță, director de marketing și vânzări LONCOLOR.

 

 

DEICHMANN 5 tendințe de care să te îndrăgostești. Noul sezon aduce in centrul atentiei culorile soft, pastelurile si albul stralucitor, plus cateva nuante Color Bomb, asa incat trendul de vara de anul acesta ne ofera si cateva tonuri puternice precum galben si rosu, dar si nuante ce induc liniste, precum oliv si bej. Ne-am lamurit in materie de culori, insa care sunt modelele de incaltaminte in care merita cu adevarat sa investim?

Green-up your wardrobe cu Remix

Pe 22 Aprilie este Ziua Pământului, o zi specială pentru întreaga omenire. Sărbătoriți acest moment prin acțiuni și alegeri conștiente, care îmbunătățesc lumea în care trăim. Poate părea o provocare, dar fiecare mic efort ajută la protejarea mediului înconjurător. Atunci când vine vorba de fashion, Remixshop.com este o astfel de alegere conștientă. Remix este unul dintre cei mai mari retaileri online din Europa care încurajează moda sustenabilă și economia circulară. Echipa Remix vă oferă câteva idei sustenabile prin care puteți contribui la protejarea planetei:

  1. Trendurile internaționale pun accent mai mult ca oricând pe sustenabilitate în fashion, așadar orientați-vă către green fashion și… Green-up your wardrobe!
  2. Reciclați hainele vechi pe care nu le mai purtați.
  3. Donați, oferiți cadou sau vindeți hainele noi pe care nu le purtați. Puteți opta pentru serviciul “Vindeți la Remix” prin care prelungiți viața articolelor vestimentare de calitate și descurajați supraproducția în industria modei.
  4. Cumărați haine de calitate, care rezistă în timp și pe care le puteți purta de la un sezon la altul.
  5. Alegeți produse vestimentare realizate din materiale eco-friendly
  6. Cumpărați produse din colecții outlet. Pe Remixshop.com găsiți mii de produse din colecțiile outlet ale brandurilor de top, la prețuri atractive.
  7. Reuse, Reduce, Remix!

Magazinul online de modă Born2be intră pe piața românească cu campania „New World”, parte a colecției de primăvară-varăBorn2be este un magazin polonez de încălțăminte și îmbrăcăminte pentru întreaga familie, unul dintre liderii segmentului online de fashion, activ pe piață de peste 7 ani.Magazinul online întâmpină consumatorii cu o gamă largă de produse pentru toate stilurile, la preţuri extrem de atractive, pentru a aduce un aer nou în garderoba personală sezonul acesta. Inspirat de noile realități ale lockdown-ului în care trăim, campania „New World” este despre a păşi pe drumul spre autoacceptare, indiferent de limitările și normele în vigoare. Este un manifest al unei vieți noi, în care te simţi confortabilă, în armonie cu sine, ghidată de propriile reguli. Conceptul „New World” propune astfel un „nou lux”, acela de merge pe drumul tău, de a te simți cu adevărat liberă. Brandul adresează noua colecție femeilor aparținând unor grupuri diverse de vârstă, pe care dorește să le sprijine în obținerea echilibrului dintre lumea interioară și cea exterioară, deoarece o imagine potrivită accentuează individualitatea și relevă caracterul fiecăreia dintre noi.

O galerie virtuală de bijuterie – The Sense of Beauty

Designeri români și străini, piese unice și lucrate cu multă atenție, o comunitate creativă și, în același timp, un site de pe care îți poți achiziționa cele mai interesante bijuterii unicat. The Sense of Beauty funcționează în același mod ca o galerie de artă – selectează piese unice de bijuterie, le expune ca într-o galerie și oferă astfel o colecție curatoriată de bijuterie de autor. În plus, curatorii au mare grijă ca selecția de artiști să respecte principiile sustenabilității și comerțului etic, piesel fiind lucrate manual și fiind, în cea mai mare parte, unicate. Printre artiștii deja intrați în galerie se numără designerul Angela Ciobanu, câștigătoare a numeroase premii la târgurile de bijuterie internaționale, dar și artiștii greci Elsa Mouzaki, Pavlina
Verouki sau Aliki Stroumpouli. Urmărește galerie pe Instagram @thesenseofbeauty_gallery și caută piesele de bijuterie pe website – www.thesenseofbeauty.com.

Farmec intra în protofoliul agentiei Oxigen. Agenția de comunicare Oxygen își extinde portofoliul de clienți cu Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, cu capital 100% românesc. În urma unui proces complex de selecție, Oxygen a fost desemnată agenția de comunicare corporate și de brand a Farmec, responsabilă de managementul reputațional al companiei și de implementarea strategiei de PR și CSR.

Odată cu acest pitch, Oxygen a câștigat nu doar un client nou, ci și încrederea unei povești de business de succes, cu care ne identificăm pe scară valorică. Farmec este un lider incontestabil al mediului de afaceri românesc și, mai mult decât atât, un vector reputațional și de imagine pentru România la nivel internațional. Încă de la origini -și mai ales în ultimii ani- , strategia Farmec s-a diferențiat prin creativitate, integritate și curaj – atribute care ne definesc și pe noi, ca specialiști și parteneri de comunicare, și pe care le cultivăm la rândul nostru”, a declarat Veronica Plăcintescu, Head of Corporate Communications, Oxygen.

Relația noastră cu agenția de PR este una foarte strânsă, bazată pe încredere și pe o viziune comună. În primul rând, ne-a interesat modul acesteia de a înțelege industria de cosmetice și business-ul nostru, care sunt foarte complexe, dinamice și vin permanent cu provocări. Apoi, am evaluat calitatea, performanța și creativitatea ca piloni de bază în PR și am decis să construim împreună cu Oxygen mai departe imaginea companiei Farmec și relația dintre brand și consumatori – media –  parteneri de afaceri. Ne bucurăm să facem echipă cu Oxygen în misiunea noastră de a fortifica cele mai apreciate și longevive branduri românești de cosmetice și curățenie a casei, precum Farmec, Gerovital, Nufăr și Triumf”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

Primul Diesel Outlet oficial si cel de-al treilea magazin monobrand din Romania.

După deschiderea celor două magazine Diesel în România, Baneasa Shopping City și Marriott, brandul a inaugurat și cel de-al treilea magazin în cadrul Fashion House Outlet. Designul outletului urmeaza linia magazinelor internationale Diesel si a fost conceput de arhitectul principal de la Diesel headquarters. Selecția include piese din colectii recente, iar stocurile sunt reinnoite constant. Toate itemurile au reduceri intre 30% si pana la 70%.

Idei de cadouri fashion de Iepuraș, de la ANSWEAR. Ne aflăm deja la jumătatea primăverii, mai este puțin până la Paște și ar trebui să ne gândim de pe acum ce le va aduce Iepurașul celor dragi. Suntem norocoși că trăim în era digitalizării și nu mai trebuie să ne deplasăm neapărat în magazine și centre comerciale pentru a face cumpărături. Ne putem așeza confortabil pe canapea, pe un fotoliu, sau pe divanul din fața ferestrei, cu o cafea sau un ceai lângă noi și putem comanda online tot ce ne dorim.

Dacă încă te gândești ce cadouri simbolice, utile, care să aducă zâmbetul de buze ai putea să le pregătești de Iepuraș iubitei sau iubitului, celor din familie, prietenilor sau colegilor tăi, echipa ANSWEAR a pregătit o listă cu idei în acord cu tendințele din fashion din acest an.

Mastercard lansează campania națională „Acum e de Neprețuit”, construită pe ideea că, în ultimul an, în procesul de adaptare la noul context, la regulile și limitările aferente, consumatorii și-au pus planurile în așteptare, cu gândul să le reia ulterior, odată ce realitatea curentă devine alta. Campania îi motivează și îi  îndeamnă să nu mai aștepte, ci să își urmeze acum planurile de dezvoltare personală și profesională, să profite de oportunități pe care le au în prezent și să se bucure de experiențe și momente de neprețuit – nu de mâine sau de săptămâna viitoare, peste o lună sau din toamnă, ci acum: Acum e de Neprețuit. Mastercard încurajează plățile electronice ca gest firesc zi de zi, oferind peste 10.000 de premii, inclusiv o mașină Tesla model 3, consumatorilor care aleg să achite cu Mastercard, oriunde în România, și se înscriu în campanie.

Mastercard a conceput patru sesiuni tematice de mentorat, alături de patru experți care și-au transformat pasiunile în cariere de succes. INNA este imaginea campaniei, artista fiind, totodată și mentorul în materie de muzică și showbiz; Chef Sorin Bontea prezintă sesiunile dedicate secretelor gastronomiei; Omid Ghannadi este expertul de design interior; iar George Buhnici asigură sesiunile pe  teme de public speaking. Prin campania „Acum e de Neprețuit”, 10.000 de câștigători v

or avea acces exclusiv la sesiunile de mentorat, aflând astfel informații, tehnici și sfaturi profesionale de la specialiști experimentați și vedete îndrăgite de publicul larg.

Pentru 40% dintre români, Paștele este asociat cu masa în familie, alături de cei dragi, mai ales anul acesta, când peste două treimi vor petrece sărbătorile acasă, arată un sondaj Obor21.ro, realizat la nivel național. În acest context, masa de Paște devine și mai importantă, fapt reflectat atât în buget, cât și în comportamentul de achiziție.

Potrivit Obor21.ro, prima cooperativă țărănească digitală, 80% dintre clienți se orientează în luna aprilie spre produse de miel și ied, având o comandă medie de 310 lei, în creștere cu 30% față de o perioadă obișnuită. Bugetul alocat anul acesta achiziției de carne și produse din carne pentru Paște este de 200-500 de lei pentru 55% dintre români, un procent ușor mai crescut pentru respondenții din zona București-Ilfov.

 

al

 

De 30 de ani Unilever sărbătorește Tradiția de a face bine în România

Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, cunoscut pentru implicarea sa în promovarea unui stil de viață sustenabil și pentru investițiile continue în sprijinirea societăților și a cetățenilor, lansează campania Unilever – Tradiția de a face bine, cu ocazia aniversării a 30 de ani de la intrarea pe piața din România a primelor produse Unilever.

În România, povestea Unilever a început în 1991, odată cu primele importuri de produse. De atunci, Unilever a investit peste 120 de milioane de euro în România, reușind să dezvolte capacitatea de producție locală, să instruiască și să aibă grijă de bunăstarea angajaților și, de asemenea, să își extindă portofoliul de branduri și produse prin achiziția fabricii Betty Ice și a 75% din Good People, compania din spatele brandului FRUFRU, două companii locale, dovadă a implicării companiei în societatea românească prin susținerea mediului de business local.

Prin campania Unilever 30 – Tradiția de a face bine, compania sărbătorește cele mai importante momente din cei 30 de ani de activitate pe piața locală. În linie cu angajamentele globale, Unilever South Central Europe dezvoltă toate inițiativele și misiunile brandurilor pentru a răspunde nevoilor și specificului regiunii, în vederea atingerii unui impact local pozitiv pe termen lung.

Alături de acțiunile desfășurate pentru cetățenii și comunitățile din România, compania adresează și problemele cu care se confruntă țara noastră în ceea ce privește schimbările climatice și mediul înconjurător. Pentru a face o schimbare pozitivă, Unilever și Plantăm fapte bune în România au lansat în 2020 o acțiune amplă de împădurire, ce are ca scop plantarea a 300.000 de puieți până la sfârșitul anului 2022.

Alături de Plantăm fapte bune în România, Unilever luptă împotriva unei probleme de interes global: fenomenul de deșertificare. În 2020, 150.000 de arbori au fost plantați în județul Dolj, iar anul acesta au fost plantați încă 75.000 de arbori în aceeași zonă.

Alături de inițiativa de plantare, proiectele de responsabilitate socială derulate de compania și brandurile Unilever în România în următorii ani vor sta sub umbrela Tradiția de a face bine.

Cele mai frumoase și utile cadouri eco friendly de Paște. În ultimii ani se vorbește tot mai mult despre adoptarea unui stil de viață sănătos, despre cum să avem mai multa grijă de noi și de cei dragi! Ultimul an ne-a demonstrat însă că stilul de viață pe care îl alegem ne influențează direct calitatea vieții.

Pentru aceia dintre noi care nu am crescut într-o casă axată pe luarea deciziilor sănătoase și conștiente, tranziția către alegerea unor produse mai sigure și a unor obiceiuri mai sănătoase se poate simți că un sacrificiu major. Fie că vorbim despre alimentație, sport, haine sau produse cosmetice, tendința multora este de a crede că produsele ecologice nu sunt accesibile oricui, în timp ce unii chiar presupun că alimentele organice au un gust mai slab decât varianta convențională.

Vestea bună este că adoptarea unui stil de viață BIO se poate face extrem de simplu. Nimic nu trebuie să fie complicat sau costisitor. De la produse de îngrijire personală până la modalități de a vă ecologiza casa, există produse dedicate oricui.

“ Exista o mulțime de chimicale în aproape tot ce folosim și efectele acestora asupra corpului uman nu au fost studiate suficient. Deci nu prea știm exact cât de tare ne afectează. Știm 100% că nu sunt bune, dar în loc să ne expunem la ele dintr-o dată… noi ne expunem la ele în decursul a zeci de ani. Nu are cum să fie bine. Dar există o mulțime de alternative extraordinare, care au grijă de noi și de planeta noastră… fară să ne golească buzunarele și fără să-și piardă din eficiență. Ecozar este un magazin online în care încercam să promovam o viața mai sănătoasă și mai fericită, în primul rand cu ajutorul a mii de produse Bio și Eco, variante mai sănătoase decât ceea ce găsim pe rafturile supermarketurilor.”, Claudia Nicolae – fondator Ecozar.

Asociația Sută la Sută Românesc a lansat, în parteneriat cu 5 licee din București, programul dedicat mâncatului conștient, cu intenție și cu atenție, sub numele “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment”. Programul educațional este desfășurat în colaborare cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC și este susținut de compania Mondelēz International, lider pe piața globală a gustărilor și are ca obiectiv principal îmbunătățirea modului în care tinerii iau gustările, ajutând la construirea unei relații mai sănătoase cu mâncarea.

În cadrul programului, elevii alături de diriginții și directorii celor 5 licee au participat la workshop-uri și la întâlniri online susținute de dr. Laura Davidescu, de Florentina Baloș și de Cosmin Natanticu, care le-au explicat elevilor importanța gustărilor, și de psihologul Iulia Avădănii care a vorbit despre emoțiile care stau la bază atunci când alegem gustările.

 

 

Related Posts

Andreea Esca și Dana Păun, în croaziera Goop-Celebrity Beyond, a 7-a zi

Jurnal de bord: Workshop de astrologie, cu Dr. Jennifer Freed Ora de bucătărie, cu rețete columbiene Distracție la…

Ce filme și seriale noi vedem în octombrie la TV și pe platformele de streaming

Seriale noi pentru pasionații de magie, thrillere care te vor ține cu sufletul la gură și zeci de…

Andreea Esca, în croaziera Goop-Celebrity Beyond: Meet and greet Gwyneth Paltrow 

Jurnal de bord: ziua a 6-a din croaziera Goop-Celebrity Beyond A venit și ziua mult așteptatei întâlniri cu…

Pleasing, Harry Styles și Marco Ribeiro, la Săptămâna Modei de la Paris

Pleasing, brandul de frumusețe creat de Harry Styles, a lansat primele produse de machiaj, în colaborare cu designerul…

Comedia TeamBuilding este oficial în cinema și deja sparge recorduri

Luni, 26 septembrie, megaplexul Cinema City din AFI Cotroceni a devenit neîncăpător pentru cea mai mare avanpremieră de…

Celebrul rapper Coolio a murit la vârsta de 59 de ani

Cine n-a dansat vreodata la o petrecere pe muzica lui Coolio? Celebrul rapper american, pe numele real Artis…

Story of a Home: În vizită la Alina Vîlcu (VIDEO)

A-Listers, astăzi am ales să facem o vizită Story of a Home by Storia.ro, în casa Alinei Vîlcu. Alina…

Bogații din Social Media și Bunny, câinele de 1 milion de dolari

Socia Media ne-a adus în atenție creatorii de conținut din întreaga lume și i-a transformat în celebritățile momentului,…

Gustă noua MILKA mai tandră ca oricând

Noua MILKA este aici. De peste 120 de ani, ne reamintește că tandrețea există pentru a fi împărtășită…

Astra Film Festival 2022, teleportare în viitor cu filme imersive și proiecții Full DOM

S-au pus în vânzare biletele pentru toate evenimentele festivalului. Astra Film Festival aduce din nou cinematograful tip Dom…