Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai importante lansări ale acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!
Primark reduce emisiile de carbon pe parcursul lanțului său valoric la numai trei ani de la publicarea angajamentelor de sustenabilitate pentru 2030
Primark își continuă angajamentul de a oferi tuturor o modă mai sustenabilă la prețuri accesibile, cu un impact redus asupra planetei, și publică cel de-al treilea Raport privind progresul în materie de Sustenabilitate și Etică. Acest nou raport evidențiază modul în care compania integrează angajamentele de sustenabilitate și generează un impact real pe termen lung.
În ultimele 12 luni, două treimi (66%) din hainele vândute în Primark au fost fabricate din materiale reciclate sau provenite din surse durabile. Primark și-a intensificat, de asemenea, angajamentul de a combate deșeurile textile prin introducerea mai multor haine care sunt reciclabile la sfârșitul ciclului de viață. Anul acesta, retailerul internațional de modă s-a concentrat pe creșterea volumului de îmbrăcăminte cu design circular în categorii precum denim și jerseu și a continuat să integreze principiile privind circularitatea produselor prin programe de training adresate angajaților și furnizorilor. 3% dintre hainele vândute de Primark în ultimele 12 luni au fost circulare, ceea ce înseamnă că au îndeplinit criteriile stabilite în Standardul Primark pentru produse circulare, inclusiv articolele din colecția Rita Ora și din gama Disney „The Lion King”.
Contrar percepției că hainele sustenabile costă mai mult, Primark a lansat anul acesta Durability Framework, un ghid care cuprinde angajamente și bune practici privind prelungirea duratei de viață a hainelor. În ciuda accentului pus de UE pe durabilitatea produselor, alături de costul mai ridicat al vieții și impactul deșeurilor textile asupra mediului, în prezent nu există un standard industrial sau legal convenit pentru durabilitatea fizică. Bazat pe cercetările realizate de organizația non-guvernamentală de mediu Hubbub și de Școala de Design a Universității din Leeds (UOL), ghidul Durability Framework al Primark este conceput pentru a stabili un standard pentru modul în care retailerii de modă pot ajuta consumatorii să se bucure mai mult timp de hainele lor.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T114805.005.jpg)
Noua vopsea pentru sprâncene Syoss Brow Tint și gelul got2b GLUED 4 BROWS & EDGES 2IN1 – pentru sprâncene perfecte și fire de păr rebele
Syoss și got2b lansează pe piață două noi produse care aduc mai multă precizie și stil în rutina zilnică de înfrumusețare: gelul got2b Glued 4 Brows & Edges 2in1, destinat fixării sprâncenelor și aranjării firelor rebele dintr-un singur pas, și vopseaua pentru sprâncene Syoss Brow Tint, concepută pentru a oferi un aspect definit și bine conturat, ca la salon.
Fie că îți dorești sprâncene perfect definite sau o coafură impecabilă, GOT2B GLUED 4 BROWS & EDGES 2IN1 și Syoss Brow Tint îți oferă soluții inovatoare și prietenoase cu mediul. Formulele vegane, ambalajele reciclabile și rezultatele de lungă durată sunt dovada angajamentului pentru performanță și sustenabilitate.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T114931.673.jpg)
Gama D3Vit, vitamina D naturală de la Impruvis Vitamins, are acum un nou ambalaj, dar aceleași beneficii pentru toate vârstele, încă din prima zi de viață
Cu ocazia acestei schimbări de design al produselor, brandul Impruvis Vitamins D3Vit lansează și campania “Soare din interior” pentru a atrage atenția asupra deficitului de vitamina D3, de care suferă peste 60% din populația României, de cele mai multe ori fără să știe.
Campania se adresează persoanelor care petrec prea mult timp în spații închise, acasă sau la birou, fapt asociat cu o scădere a nivelului de vitamina D3, până la deficit și, implicit, la multiple probleme de sănătate: dureri osoase, musculare, stări de anxietate sau depresie, probleme cu dantura, afecțiuni cardiovasculare sau ale pielii.
Din gama Impruvis Vitamins D3Vit fac parte D3Vit 500 cu picurător, D3Vit 500 tip spray, respectiv D3Vit 2000 sub formă de capsule moi, toate produsele fiind în suspensie uleioasă, pentru o absorbție eficientă în organism.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T121516.224.jpg)
Profită de Foreo – reducerile de până la 50% de Black Friday
FOREO și-a propus să transforme evenimentul Black Friday din acest an într-o experiență de neuitat pentru cei 30 de milioane de fani din întreaga lume prin oferta sa „BIG Deals”. Fie că vreți să vă răsfățați sau sunteți în căutarea unui cadou perfect care vă depășește zona de confort financiar, asta este șansa voastră de a pune mâna pe cele mai bune produse de la Foreo cu reduceri de neegalat.
LUNA™ 4 este ultima lansare din celebra gamă Luna a aparatelor de masaj pentru curățarea și fermitatea feței. Este dovedit clinic că îndepărtează 99% din murdărie, ulei și reziduuri de machiaj – făcându-l mult mai eficient decât curățarea manuală. Punctele sale de contact din silicon ultra-delicat exfoliază ușor celulele moarte ale pielii, rămânând neabrazive. Pulsațiile T-Sonic™ dilată temporar porii pentru a elimina impuritățile din adâncul interiorului – reducând șansele de erupție și lăsându-vă cu fața proaspătă. Masajele de fermitate ghidate ajută la reducerea liniilor fine, relaxează punctele de tensiune ale mușchilor feței și gâtului și îmbunătățesc microcirculația și drenajul limfatic – țintind semnele vizibile de îmbătrânire.
În plus, vei găsi oferte super avantajoase la alte produse de top de la FOREO și FAQ™ Swiss’. Iar dacă sunteți în căutarea unui demachiant, a unei măști sau a unui ser, întreaga gamă FOREO and FAQ™ Swiss skincare este la 40% reducere.
Evenimentul ‘BIG Deals’ de la Foreo durează pe 3 decembrie, așa că pune-ți reminder pe telefon să nu ratezi ocazia.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T121604.937.jpg)
Rowenta România lansează HAIR THERAPIST™, soluția inovatoare pentru îngrijirea părului deteriorat
HAIR THERAPIST™ reprezintă un salt tehnologic în îngrijirea părului deteriorat si este dezvoltat pe parcursul a 7 ani de cercetare intensivă în centrul global de inovare. Cu noul sistem exclusiv Thermal Care™, distribuie doza precisă de abur și căldură, pentru reparare intensă.
Cu peste 300 de reglaje pe minut, împreună cu arhitectura unică a periilor, oferă îngrijirea perfectă și repararea firelor de păr deteriorate. Dispozitivul îngrijește și repară fibra capilară din interior, îmbunătățind aspectul părului încă de la prima utilizare.
Printr-o singură periere, HAIR THERAPIST™ acționează direct asupra cuticulei de păr, lasându-l hidratat, mai strălucitor, mai moale, mai sănătos și mai ușor de aranjat.
Testele realizate într-un laborator independent confirmă că, după o lună de utilizare, HAIR THERAPIST™ poate repara cu până la 78%* din daunele cauzate părului. Această performanță plasează dispozitivul în topul inovațiilor de îngrijire personală, oferind rezultate comparabile cu tratamentele profesionale. Rezultatele se obțin după o lună de utilizare, zilnic 3-10 minute.
“HAIR THERAPIST™ este pentru femeile care vor să aducă acasă rezultatele profesionale de la salon și care caută în permanență soluții de îngrijire inovatoare. Este un produs unic pe piață, creat special pentru a răspunde celor mai exigente nevoi și oferă o experiență personalizată de îngrijire pe care nicio altă soluție din spațiul privat nu o poate egala”, a declarat Adriana Maxim, Trade Marketing Manager in Groupe SEB SCE.
„Cu Rowenta HAIR THERAPIST™, stabilim noi standarde în îngrijirea părului acasă, printr-un produs ce combină tehnologia avansată cu un ritual zilnic simplu, pentru rezultate vizibile și durabile.”
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T123111.844.jpg)
Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, un whisky excepțional de 40 de ani.
Băutura, disponibilă în ediție limitată este adusă în România de către B.D.G. Import, distribuitorul exclusiv al brandului în țară. Prezența acestui whisky rar pe piața locală subliniază angajamentul Glenfiddich față de România și dorința de a cultiva o cultură sofisticată a whiskyului premium.
Glenfiddich 40 YO Cumulative Time – expresia supremă a măiestriei și artizanatului Glenfiddich
Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este o expresie a măiestriei atinse atunci când tradiție și inovația sunt puse împreună. Produs printr-o metodă unică de maturare denumită „remnant vatting”, în care fiecare lot de whisky conține o parte din loturile anterioare, asigurând o continuitate subtilă a gustului, whiskyul a fost modelat, timp de patru decenii. Astfel, în el se simt influențele naturii, cu ierni reci și veri calde, dar și aromele butoaielor, care îi oferă note olfactive complexe, de fum, cuișoare și piele. Rezultatul este un whisky cu un caracter intens și un gust luxuriant și catifelat, ce trece de la dulceața intensă a fructelor uscate la tonuri de fructe coapte, curmale, stafide și mere fierte, înainte de a oferi o finalitate ușor amară de ciocolată și turbă.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T122444.275.jpg)
Proiectul Nestlé ”Pădurea de Miere” ajunge la 110.000 de copaci plantați în sudul României
Nestlé România a continuat și în 2024 proiectul ”Pădurea de Miere”, parte din angajamentul companiei față de mediul înconjurător, plantând încă 20.000 de salcâmi pe o suprafață de patru hectare pe raza comunei Chiselet, județul Călărași, la aproximativ 80 de km sud-est de București.
Peste 250 de voluntari, angajați și parteneri Nestlé, precum și din partea Asociației Re-Autentic, au participat voluntar la plantarea celor 20.000 de puieți de salcâm în Chiselet, aproape de Dunăre, continuând astfel campania de reîmpădurire în zona de câmpie a Munteniei în cadrul căreia au fost deja plantați în total 85.000 de salcâmi. Din 2020 până în prezent, Nestlé România a plantat 110.000 de copaci.
Pădurea de Miere este un concept inovator lansat de Nestlé România, combinând atât regenerarea forestieră pentru o mai bună absorbție a dioxidului de carbon (CO2) din atmosferă, dar și crearea unui ecosistem atractiv apiculturii din țara noastră, pentru că salcâmul este principala specie forestieră meliferă din România.
”Din perspectiva sustenabilității, impactul unei păduri de salcâm este semnificativ în ceea ce privește reducerea amprentei de dioxid de carbon, prin procesul de fotosinteză, astfel încât o plantație de 4 ha poate absorbi peste 60 de tone CO2 anual, în condițiile în care densitatea de plantare va fi una mai ridicată. Prin „Pădurea de Miere”, echipa Nestlé România și partenerii lor își propun să creeze un impact pozitiv asupra ecosistemului local, sprijinind refacerea terenurilor și stabilizarea biodiversității”, potrivit lui Cătălin Nechifor, Asociația Re-Autentic.
![](https://www.alistmagazine.ro/wp-content/uploads/2024/11/Proiect-nou-2024-11-27T114718.867.jpg)
Acest proiect vizează în mod concret refacerea solurilor afectate, susținerea biodiversității și crearea unui mediu armonios atât pentru oameni, cât și pentru albine. În general, producția de miere de salcâm la hectar se situează între 800 și 2.000 kg, ceea ce înseamnă că pentru întreaga plantație de salcâm de 4 ha se pot obține chiar și 8 tone de miere, în condițiile în care vor fi încurajați și apicultorii locali și promovați pe cale de consecință atât de autoritățile locale, cât și cele județene.
Tort de ciocolată, rețeta recomandată de Adrian Hădean
Adrian Hădean adună pe blogul său cele mai interesante rețete și combinații de gusturi. Acum, am găsit o…
Topul destinațiilor de vacanță preferate ale celebrităților
Vedetele de la Hollywood își petrec vacanțele în locații exclusiviste și luxoase din întreaga lume. Recunoscute pentru combinația…
De ce sunt periculoase dietele rapide! Riscurile, explicate de nutriționist
Atunci când ne dorim să slăbim, mulți dintre noi suntem foarte nerăbdători și ne-am dori ca acest lucru…
Travel & blogging: Tokyo, destinație pentru 2025
Hoteluri excelente, peisaje de vis și mâncare… fabuloasă! Vicki Nicola a vizitat și acum recomandă o destinație spectaculoasă…
Cele mai așteptate filme din 2025
O biografie de-ale lui Bob Dylan, Tom Cruise acceptă ultima sa misiune imposibilă, Bridget Jones (Renée Zellweger) îsi…
4 trucuri de beauty de la vedete
Ne cuceresc cu fiecare apariție și ne inspiră cu alegerile lor. Jennifer Lopez, Jessica Alba, Eva Longoria și…
Radu Jude, în competiția oficială a Festivalului Internațional de Film de la Berlin
Cel mai nou film scris și regizat de Radu Jude, Kontinental ‘25, a fost inclus în competiția oficială…
Travel & blogging: sudul Siciliei, destinație pentru 2025
Hoteluri excelente, peisaje de vis și mâncare… fabuloasă! Mirela Bucovicean a vizitat și acum recomandă o destinație spectaculoasă…
David Beckham, ambasador de 20 de ani
Celebrul fotbalist David Beckham a sărbătorit printr-un videoclip, postat în social media, cariera sa de 20 de ani…
Ce ținută a ales Melania Trump, la Balul Învestirii
Considerată una dintre cele mai elegante Prime Doamne din istorie, Melania Trump a uluit audiența, aseară, la balul…