A List Magazine ∙ July 8, 2020 ∙ 6 min read

În plină vară, lansările se țin lanț. Iată ce ne-a atras atenția în aceste zile!

Coty și Kim Kardashian West au încheiat un parteneriat strategic pentru extinderea globală a companiei de beauty KKW

 Coty Inc. și Kim Kardashian West au încheiat un parteneriat strategic pentru a extinde la nivel global compania de cosmetice KKW Beauty. Coty și Kardashian West vor lucra împreună pentru a dezvolta noi categorii de beauty, dincolo de liniile de produse deja existente și se vor axa pe extinderea companiei la nivel global. Kardashian West alături de echipa ei vor conduce în continuare toate inițiativele creative în ceea ce privește produsele și strategia de comunicare.

În luna ianuarie a acestui an, Coty a achiziționat 51% din Kylie Cosmetics, compania lui Kylie Jenner, sora vitregă a lui Kim Kardashian.

Prin semnarea acordului, Coty va dobândi 20% din acțiunile companiei de beauty a lui Kardashian West, o tranzacție în valoare de 200 milioane USD. Coty va fi responsabilă cu dezvoltarea portofoliului de produse de îngrijire a tenului, îngrijire a părului, îngrijire personală, dar și produse pentru unghii, bazându-se pe vasta sa expertiză din domeniu. Prin acest parteneriat, Kim Kardashian și Coty vor lucra împreună și își vor uni forțele pentru a crește în continuare popularitatea brand-ului de cosmetice.

„Kim este un adevărat icon la nivel mondial. Este o vizionară, antreprenoare, mamă, filantropă, iar prin intermediul canalului ei de social media are o capacitate inegalabilă de a se conecta cu oameni din întreaga lume. Prin influența lui Kim, alături de leadership-ul și expertiza companiei Coty, vom reuși să atingem potențialul maxim al brand-ului ei.” – a declarat Peter Harf, președinte și director executiv Coty

Cele mai frumoase fotografii cu peisaje din natură sunt premiate de ANSWEAR.ro

ANSWEAR lansează a 5-a etapă a concursului de fotografie Catch The Moment, prin care vă încurajează să vă opriți o clipă din activitățile zilnice, să spuneți stop măcar pentru un moment grabei și stresului de zi cu zi, pentru a vă bucura de momentele unice din care este formată viața.

Luna iulie este despre relaxare, vacanță și clipe de neuitat. Chiar dacă perioada dificilă pe care o traversăm ne limitează dorința de a călători, suntem siguri că ați prins, cândva, un peisaj de nedescris în obiectivul camerei foto, într-o călătorie pe care cu greu ați putea să o dați uitării.

Tema lunii iulie a concursului Catch The Moment este ENJOY THE JOURNEY, prin care ANSWEAR.ro își dorește să facă cunoscute peisaje din călătoriile voastre, peisaje ce îți dau o stare de liniște, pace, fericire sau orice alt sentiment care să ne bucure sufletul. Fiind vorba de călătorii, premiul cel mare este oferit de VOLA.ro: un voucher de 100 Euro ce poate fi folosit pentru viitoarele voastre călătorii, valabil un an, cu posibilitate de prelungire. În plus, oferă încă 4 premii: 4 vouchere de discount 90% pentru cumpărături online de maxim 300 RON de pe www.answear.ro.

Ce trebuie să faci ca să câștigi? Postează în perioada 1-30 iulie o fotografie cu un peisaj dintr-o călătorie, dă tag paginii @answear_ro și adaugă hastag-ul #catchthemomentRO. Pe data de 31 iulie se vor anunța câștigătorii. Descoperă pe https://catchthemoment.answear.ro cine este ambasadorul din luna iulie!

Ce purtăm vara asta?

Comode, din materiale răcoroase, în pas cu trend-ul și totuși atemporale, elegante și practice în același timp, ținutele ideale pentru fiecare dintre noi sunt, în primul rând, adaptabile.

Anul acesta a adus cu el schimbări importante în stilul de viață al fiecărei persoane. Unii dintre noi au ocazia să lucreze în continuare de acasă în următoarele luni, alții – chiar posibilitatea să își mute biroul la mare sau la munte, după preferințe. Însă temperaturile ridicate, atât de obișnuite perioadei de vară sunt și de această dată prezente, iar împreună cu acestea și nevoia noastră de a găsi ținutele în care să ne simțim cât mai comod, dar stylish, posibil.

Dorești să adopți un stil vestimentar casual – simplu, practic, ideal unei zile la  birou, dar și plimbării de seară? Un tricou polo, pantaloni chino și o pereche de încălțăminte comodă, toate în culori pastelate de vară pot fi soluția perfectă. Ai o întâlnire de afaceri, ședințe, dar și o cină importantă și deosebit de elegantă seara? O rochie de vară lungă, vaporoasă pentru doamne, sau pantaloni chino și o cămașă simplă pentru domni sunt primele variante la care ne gândim când decidem ținuta.

Iar pentru toate acestea, Tommy Hilfiger propune o gamă variată de articole vestimentare, parte a celor două colecții principale – Tommy Hilfiger Womenswear și Tommy Hilfiger Menswear.

Garnier lansează inițiativa transformatoare Green Beauty, menită să reducă radical impactul pe care brandul îl are asupra mediului la nivel global.

Astăzi, mai mult ca niciodată, preocupările față de mediul înconjurător, sănătate și societate prezintă cea mai mare importanță. Evenimentele din ultimele luni au fost fără precedent, fapt ce a adus în atenția tuturor rolul brandurilor în societatea actuală. Așteptările consumatorilor s-au schimbat. Mai presus de orice, oamenii își doresc branduri în care să poată avea încredere, care sunt transparente și care sunt cu adevărat preocupate să fie mai bune, mai ales atunci când vine vorba despre impactul pe care îl au asupra planetei[1].

Când vine vorba despre sustenabilitate, Garnier este devotat acestei cauze de ani buni: prin crearea mai multor produse cu formule de origine naturală, prin folosirea ingredientelor ce provin din surse sustenabile și din comerț echitabil, fiind chiar primul brand care a introdus produse de îngrijire a tenului certificate ecologic pe piața de produse de larg consum. Acum, Garnier vrea să meargă mai departe, să schimbe modul în care operează industria frumuseții și să fie liderul schimbării pentru noi toți.

Inițiativa Green Beauty a brandului Garnier e o abordare completă a sustenabilității, de la un capăt la altul al ciclului de viață al unui produs. Scopul este de a transforma fiecare etapă a lanțului de procese Garnier, prin reducerea sau eliminarea impactului asupra mediului în următoarele domenii.

Lansarea Green Beauty vine odată cu noi lansări de produse. Fiecare nouă lansare subliniază angajamentele sustenabile ale brandului:

  • Garnier Bio Hemp, cu un ambalaj nou patentat, pe bază de carton.
  • Garnier Skin Naturals dischete demachiante reutilizabile.
  • Garnier Botanic Therapy șampon solid: zero plastic, 100% biodegradabil și 100% reciclabil.

Inițiativa Garnier Green Beauty își propune, de asemenea, să ajute consumatorii să facă alegeri mai sustenabile la locul de cumpărare. Garnier are ca obiectiv educarea consumatorilor pe subiecte precum reciclarea, prin toate mijloacele digitale deținute de brand.

Mai mult decât atât, ca parte a programului L’Oréal for the Future, Garnier va fi primul brand care va implementa o modalitate de etichetare a produselor care ține cont de impactul social și de mediu.

 

Related Posts

Premierele lunii mai: filme noi la cinema

Blockbustere mult așteptate, comedii și povești pentru întreaga familie: iată care sunt premierele lunii mai la cinema. Kingdom…

Coffee Time! Interviu cu Bogdan Georgescu

Cum este, oare, să lucrezi toată ziua înconjurat(ă) de aburii amețitori ai zecilor de sortimente de cafea? Câte…

3 ani pe o platformă de networking: ce-am învățat din 254 de întâlniri (cu mulți experți și câțiva ciudați)

Totul a început cu un text de la clienta mea ucraineancă londoneză, coach pentru executivi proaspăt promovați. „Știu…

Călătorește în România!

Asta îți recomandă #AlistGirls. Primăvara aceasta, descoperă frumusețile României în cinci locuri de poveste – perfecte pentru orice…

Tu unde te vezi peste 4 ani? – Camelia Caesar, Naționala Feminină de Fotbal

Dacă te-am întreba unde te vezi peste 4 ani, ce ne-ai spune? Probabil ți se pare o întrebare…

Cu viața erotică la terapeut

Există nenumărate motive pentru care oamenii se gândesc să înceapă „câteva” ședințe de psihoterapie. Psihologul și psihoterapeutul relațional…

Dragoste & bani: un subiect tabu și o relație complicată

Cel mai adesea, banii sunt un subiect delicat într-o relație de cuplu, deși gestionarea lor defectuoasă poate semăna…

Loc de mai bine: mamele care au nevoie de sprijin

În fiecare număr, îţi prezentăm ONG-uri, proiecte sociale sau campanii umanitare care fac din lume un loc mai…

5 cărți pe care le poți face cadou de Paște

Paștele este un eveniment perfect pentru a adăuga între cadourile pentru familie și câte o carte potrivită preferințelor…

Selena Gomez va avea un nou cooking show- Selena + Restaurant

După ce, în anii pandemiei a inițiat un cooking show filmat chiar în bucătăria ei, intitulat Selena+ Chef,…