A List Magazine ∙ May 9, 2024 ∙ 14 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările acestei perioade. Iată ce ne-a atras atenția!

Ioana Grama este noul ambasador 4F în România

Începutul sezonului cald aduce un nou ambasador în echipa 4F! Ioana Grama, una dintre cele mai cunoscute creatoare de conţinut din România, urmărită pentru stilul de viaţă sănătos, inspiraţional, completează echipa de reprezentanţi ai brand-ului polonez pe piaţa din România. 

Cu peste 2 milioane de urmăritori pe platformele sociale, Ioana Grama își inspiră zilnic comunitatea cu sfaturi de modă și stilul de viață activ, în care se regăsesc diverse forme de activități fizice, de la fitness la pilates. De aceeași parte, 4F susține toate formele de mișcare, asigurând echipamente și îmbrăcăminte sport atât pentru profesioniști, cât și pentru cei care practică hobby-uri active. 

„Relația mea cu sportul a început acum aproximativ 12 ani, iar de atunci am devenit inseparabili. La fel ca în orice relație există pauze, care sunt necesare din când în când, dar nu îmi pot vizualiza viața fără mișcare.” spune Ioana Grama. 

Împărtăşind aceleaşi valori şi pasiuni, Ioana Grama a acceptat invitația 4F de a se alătura echipei în calitate de ambasador, promovând formele de mișcare favorite prin următoarele colecții și activități din 2024. 

„Sunt foarte mândră să devin ambasador 4F și să facem echipă împreună. În munca mea caut întotdeauna modalități de a transmite mesaje semnificative urmăritorilor mei. De când am purtat prima dată un produs 4F am fost cucerită. Mă bucur că pot împărtăși articolele mele preferate comunității și iubitorilor de sport”, continuă Ioana.

În lumina caldă de sezon, noua campanie SS24 de la 4F o prezintă pe Ioana Grama purtând piesele preferate din colecția Harmonious Amity, în nuanțe de crem, bej, somon și maro. Colanții scurți, pantalonii de jogging, tricourile oversize se regăsesc în forme lejere, iar paleta de culori discretă face posibilă asortarea ușoară între ele pentru look-uri în tendințe. Inspirația colecției a fost versatilitatea – tocmai de aceea hainele sunt potrivite atât pentru activitățile în aer liber, cât și pentru cele petrecute în interior. Bumbacul din compoziție redă textura moale, plăcută la atingere, în timp ce adaosul de poliester păstrează forma hainelor și contribuie la creşterea durabilităţii pieselor de-a lungul mai multor sezoane.  

Colecția Primăvară-Vară 2024 de la 4F cuprinde și piese pentru antrenamente fizice, oricând și oriunde. Ioana poartă la şedinţa foto a campaniei modele minimaliste, din materiale tehnice combinate cu bumbac, care sunt perfecte pentru zilele călduroase. 

Ivatherm lansează Collagen Elastin, primul supliment alimentar de frumusețe, o combinație unică de colagen și elastină de origine marină, cu masă moleculară mică, ce reduce vizibil ridurile în 28 de zile.

Colagenul și elastina sunt componente structurale ale pielii, mușchilor și oaselor, fiind responsabile de rezistență, fermitate și elasticitate la nivelul pielii. Începând cu vârsta de 30 de ani, producția acestor proteine-cheie pentru sănătatea pielii începe să scadă semnificativ și astfel apar ridurile. Pentru o piele tânără, fermă și elastică este nevoie de un aport suplimentar de colagen și elastină. De aceea Ivatherm a creat în gama IvaRG primul supliment alimentar cu o combinație unică de colagen și elastină hidrolizate, de origine marină, L-lizină, un aminoacid esențial, vitamina C naturală din Acerola – ambele ingrediente indispensabile în sinteza și stabilizarea colagenului, și zinc, mineral cu rol antioxidant pentru piele. Beneficiile noului supliment alimentar de la Ivatherm derivă din formula sa unică de ingrediente obținute din surse protejate, sigure și sustenabile.

Peptidele de colagen și elastină sunt obținute din piele de pește sălbatic, din Boulogne-sur-Mer, un oraș pitoresc din Nordul Franței, prin hidroliză enzimatică, o metodă complet naturală prin care proteinele sunt scindate în peptide de dimensiuni mai mici, fără a apela la solvenți chimici. Proporția ideală de peptide de colagen și elastină cu masă moleculară mică, similară celei din pielea umană, potențează absorbția și eficiența produsului, asigurându-i biodisponibilitate crescută. Peptidele sunt absorbite rapid în fluxul sanguin, ajung direct în țesuturile țintă și stimulează fibroblaștii din piele să producă fibre de colagen, îmbunătățind astfel elasticitatea și fermitatea pielii.

Suplimentul alimentar Collagen Elastin este disponibil acum în farmacii și pe www.ivatherm.ro.

Sinéad O’Dwyer setează standardele pentru design incluziv în cadrul Zalando Visionary Award 2024

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, anunță câștigătoarea Zalando Visionary Award 2024: Sinéad O’Dwyer. Brandul londonez, fondat de designerul irlandez Sinéad în 2018, creează piese vestimentare de designer pentru femei, femmes și persoane cu corpuri diverse care ies din normele de gen (gender non-conforming). În cadrul parteneriatului dintre Zalando și Copenhagen Fashion Week, și în calitate de beneficiar al premiului, Sinéad O’Dwyer va avea debutul pe podiumul de la Copenhaga, în programul oficial SS25 din luna august.

Zalando Visionary Award celebrează creatorii viitorului prin punerea în prim-plan a designerilor și brandurilor cu o abordare vizionară în crearea unui impact social pozitiv, stimulând inovația și creativitatea în industria modei și dincolo de aceasta. Cu valori solide ale brandului și o viziune clară asupra viitorului modei, Sinéad O’Dwyer a arătat dedicare în crearea unor schimbări semnificative prin proiectarea, dezvoltarea și producerea constantă de îmbrăcăminte pentru diferite dimensiuni ale corpului. Ea provoacă standardele tradiționale din industrie, susținând colecții cu adevărat incluzive și o selecție diversă de modele. Viziunea brandului este profund ancorată în emancipare și exprimarea de sine, căutând să creeze îmbrăcăminte de lux care să transmită celui care o poartă încredere și confort. 

Sinéad O’Dwyer și-a exprimat entuziasmul: „Câștigarea Zalando Visionary Award este o onoare și este deosebit de importantă pentru business, mai ales în acest moment delicat pentru brandurile independente. Ne oferă suportul necesar pentru a ne continua misiunea, construind mai departe pe munca pe care am depus-o pentru a aduce o viziune mai expansivă și echitabilă asupra frumuseții în lume. Diversitatea corporală este sursa noastră de inspirație și forța care ne conduce, și credem că design-ul incluziv este singura modalitate de a crea îmbrăcăminte etică, durabilă, funcțională și modernă. Abia așteptăm să fim prezenți la Copenhagen Fashion Week și să împărtășim acest lucru cu o nouă platformă și un nou public.”

Juriul Zalando Visionary Award a adunat lideri din industria modei pentru a selecta câștigătorul, inclusiv Giuliano Calza, renumitul Fondator și Director Creativ al GCDS, Edward Buchanan, Directorul Creativ al SANSOVINO6, precum și Herbert Hofmann, Directorul Creativ & Buying al Highsnobiety. Cecille Thorsmark, CEO-ul Copenhagen Fashion Week, și Lena-Sophie Röper, General Manager, Designer al Zalando, au completat panelul juriului cu experiența și îndrumarea pentru a o premia pe Sinéad O’Dwyer pentru dedicarea sa în promovarea unor schimbări semnificative în industrie.

Giuliano Calza, membru al juriului și Fondator și Director Creativ al GCDS, a declarat: „Acceptarea acestui rol în juriu a fost determinată, în primul rând, de nenumăratele momente în care m-am simțit neauzit, dorindu-mi o platformă care să-mi poată da voce. Sunt plin de o bucurie profundă și mă simt privilegiat pentru că mi s-a oferit oportunitatea de a-mi aduce contribuția la această cauză distinsă. Celebrarea unui premiu de acest calibru poartă o greutate imensă, care rezonează nu numai în prezent, ci și cu potențialul de a incentiva inspirația pentru generațiile viitoare, amplificând chiar idealurile pe care le admir. Angajamentul ferm al lui Sinéad față de diversitate și pionieratul în inovație, într-o industrie care deseori pare blocată în trecut, este cu adevărat lăudabil. Importanța unui premiu precum Zalando Visionary Award nu poate fi subestimată, deoarece joacă un rol esențial în susținerea designerilor emergenți și investirea în viitorul lor, oferindu-le o platformă pentru a-și expune talentul și creativitatea.”

Sinéad a fost lăudată de către juriu pentru aspectele vizionare ale design-urilor sale, precum și pentru angajamentul său ferm față de inovație. Pornind de la forma corpului ca sursă de inspirație pentru colecția sa, Sinéad evită tiparele tradiționale de desen și folosește formele reale, demonstrând inovație și incluziune ca punct de plecare pentru brandul său. De asemenea, ea împinge limitele creativității prin dezvoltarea propriului stil, “Shibari”, o reinterpretare a unei tehnici japoneze de bondage, precum și prin experimentarea cu diverse țesături în lucrările sale; împletituri din tricot, benzi din satin încrețit cu broderie din mărgele de cristal. Abordarea brandului în ceea ce privește design-ul este caracterizată de interesul pentru legătura dintre ornamentare și construcție.

STRAY KIDS, SENZATIA K-POP & ACTRITA MADELYN CLINE ALATURI DE TOMMY SI DEE HILFIGER LA GALA MET 2024

Stray Kids, trupa K-pop formata din opt membri, care sunt brand ambassadors TOMMY HILFIGER, si actrita Madelyn Cline, s-au alaturat lui Tommy si Dee Hilfiger la Gala Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute pe 6 mai 2024, in New York City. Expozitia Sleeping Beauties: Reawakening Fashion aduce un omagiu istoriei modei prezentand aproximativ 250 dintre cele mai frumoase modele de arhiva realizate vreodata. Seara a fost co-prezidata de Zendaya Coleman, Bad Bunny, Chris Hemsworth si Jennifer Lopez.

VINIMONDO prezintă cea de-a doua ediție a evenimentului World Of Wines (WOW), alături de cele mai mari nume din industria vinicolă internațională

VINIMONDO, importatorul numărul unu de vinuri premium și super premium destinate segmentului HoReCa din România, anunță cea de-a doua ediție a evenimentului World of Wines (WOW) by VINIMONDO care va avea loc pe 30 mai, la Palatul Bragadiru.

World of Wines by VINIMONDO, deja un eveniment de referință în calendarul enologic al României, revine în acest an și oferă iubitorilor de vin oportunitatea de a descoperi cele mai intense și elegante arome din lumea vinului. Cu o tradiție începută în 2019, WOW continuă să aducă împreună cele mai prestigioase nume de producători de vinuri internaționale, menținând standardele înalte de calitate și rafinament.

Ediția din acest an promite o experiență gustativă excepțională, cu peste 300 de vinuri atent selectate și 10 masterclassuri de specialitate, dedicate atât profesioniștilor din HoReCa, cât și publicului larg. Iubitorii de vinuri vor avea ocazia să interacționeze direct cu proprietai și reprezentanți ai caselor de vinuri de renume mondial, care vor împărtăși povestea și pasiunea din spatele fiecărei sticle. Degustările vor fi acompaniate de un spectacol culinar special creat de Chef Alex Petricean, desemnat cel mai bun Chef din România (Romanian Hospitality Awards, ediția 2022).

Mark Stam a lansat piesa „Pastila Ta”

Mark Stam, artistul care ne-a cucerit inimile cu piesa „Flori” alături de Adda, revine în forță cu o nouă piesă plină de emoție. „Pastila Ta” este o declarație foarte sinceră de dragoste pentru cea mai importantă persoană din viața lui Mark. Piesa este extrem de plăcută, de sensibilă și plină de emoții – o promisiune a iubirii eterne.

Mark asociază persoana iubită cu cel mai bun medicament împotriva celor mai profunde supărări și dureri. Dragostea este asimilată de către artist drept o pastilă care îl ajută să treacă peste o zi grea, nevoia de inspirație, energie pozitivă și multă căldură.

Pentru mine „Pastila ta” este pansamentul pe care l-aș pune oricărei zile proaste.

Este o piesă din suflet, de suflet și pentru sufletele care o ascultă și care-și doresc uneori o „pastilă” de romantism.

Am scris piesa sincer, cald, așa cum simt eu iubirea, așa cum cred că ar fi o declarație de dragoste. Sper cu toată ființa mea, să vă placă și să simțiți acest „tratament pentru suflet”. ” declară Mark Stam despre noua piesă. 

Mark Stam continuă să demonstreze că este nu doar un artist talentat, ci și un suflet sensibil care atinge inimile ascultătorilor cu fiecare notă. Fie că își dorește să împărtășească emoții trăite chiar de el sau vrea să descrie momente dificile din viața unei persoane care iubește, Mark Stam o face de fiecare dată din toată inima, căci este un veșnic îndrăgostit de artă, muzică și oameni.

Link YouTube:  https://youtu.be/YYCAm4q2P1g

Cu o voce inconfundabilă, Mark Stam se remarcă din nou prin puterea sa vocală excepțională, care nu poate fi trecută cu vederea. Reușește să stârnească emoții intense și să creeze o legătură autentică cu ascultătorii săi. Așadar, artistul romantic incurabil a reușit să contureze o piesă care nu numai că reflectă iubirile pasionale, dar și cele pline de speranță.

Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare

Birra Moretti aduce un strop de savoare mediteraneană pe piața berii din România prin lansarea unui nou sortiment – Birra Moretti Sale di Mare – bere blondă lager nefiltrată, care îmbină ingrediente de cea mai înaltă calitate cu un element surprinzător: un strop de sare de mare din Italia.

Birra Moretti este o marcă iubită: încă de la lansarea din 2020, românii au îmbrățișat autenticitatea italiană a brandului și au rezonat cu jovialitatea și pofta de viață pe care o transmite. La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem încântați să îi îndemnăm pe consumatori să descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrată cu un gust fin și nuanțe evidențiate perfect de sarea de mare din Italia.”, a declarat Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.

 Bergenbier si Cinema City sustin lansarea filmului In inima Nationalei

Bergenbier, sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, si Cinema City sustin filmul calificarii tricolorilor la Campionatul European din Germania. Avanpremiera peliculei „In inima Nationalei” are loc in data de 13 mai, in toate cele 21 de cinematografe Cinema City din tara, iar spectatorii vor avea parte de surprize din partea producatorului de bere. Fiecare persoana peste 18 ani va primi o bere si o esarfa din partea Bergenbier, pentru a sustine echipa in meciurile din aceasta vara.

Related Posts

Andre Agassi și Stefanie Graf, despre prima vizită în România și viața de sportiv. Interviu de Andreea Esca

Legendele tenisului mondial Andre Agassi și Stefanie Graf au pășit pentru prima dată pe pământ românesc, fiind invitați…

Daniel Radcliffe, primul său premiu Tony Awards

Actorul faimos pentru interpretarea lui „Harry Potter”, Daniel Radcliffe a primit primul său premiu Tony Awards, în acest…

Ben Affleck, la ușa fostei soții

Chiar dacă J Lo și Ben Affleck nu confirmă niciunul dintre zvonurile legate de divorțul iminent, acțiunile lui…

Horoscopul săptămânii

Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre fiecare zodie în parte. Iată ce ne rezervă astrele în săptămâna…

„Retreat Vama Veche”, din 18 octombrie, în cinematografe

Ada Condeescu, Adela Popescu și Laura Cosoi rămân „goale” în Vama Veche. Mai precis, în sufletele goale, după…

Clujul, orașul unde IQOS continuă seria evenimentelor aniversare Together X

Evenimentul aniversar a celebrat spiritul IQOS printr-un festival al simțurilor dedicat comunității. Toate simțurile au fost activate într-o…

Nicole Kidman și Zac Efron, aventură toridă în ”A Family Affair”

Nicole Kidman (56 de ani) nu-și ia nicio clipă pauză și lansează film după film. Cel mai recent…

Top 10 destinații pentru 2024, potrivit TikTok

Nu mai e niciun secret că rețelele sociale, în special TikTok, dau tonul în modă, beauty, călătorii și…

Începe TIFF.23!

Festivalul Internațional de Film Transilvania, cel mai important eveniment cinematografic din România, debutează vineri, 14 iunie, cu o…

Ce mesaj a transmis Coldplay, după două seri de concerte la București

Trupa Coldplay a susținut, pe Arena Națională din București, două concerte la care au participat aproximativ 100.000 de…